Auto porsi, tosin jo aiemmin. Nyt ei oikeastaan enää edes vituta - jos silloinkaan. Kyllähän ne vanhat romut jos uudemmatkin välillä vikaantuu..
Mutta aiheuttaa hiukan lisää järjestelyä, kun tätä ei onneksi muuten olekaan juuri ollenkaan.
Noh, sole poka mikhän. Mutta täytyy lähteä vähän silmälleen, kun 8.30 olisi taas vähän viikkopalaveria.
Ai niin, se vähän vitutti. Että siellä istui viisi melkoisen kallispalkkaista ihmistä mikit kiinni odottamassa, kun itse jouduin lentämään ja myöhästyin pari minuuttia.. Ainakin parilla oli kyllä aivan tasan tarkkaan tiedossa, että mitä pitää katsoa ja mistä.. Saattaa kyllä olla huomisen viikkopalaverin yksi agenda huomauttaa, että muistaakseni sanoin, etten välttämättä ehdi kaikkeen pitämään kädestä kiinni. Että kai te nyt kirjoittaa osaatte - ja oletan, että etenkin palvelunhallinnassa on myös Excel tullut tutuksi. Olen tarvittaessa mukava mies. Tarvittaessa taas vähemmän mukava mies.
Enhän minä nyt muuten moista edellyttäisi. Mutta juuri tuon pitäisi avustaa minua eniten. Mutta kun sen piti lähteä aikaisemmin, niin poistui palsusta varmaan alun jälkeen. Muuten hyvä, mutta aksut on tuon takana.
Usein mieles et mikä mussa on pieles
Syntymäst lähtien kaks haaraa ollu kieles
Mä soitan poskee niinku Yngwie luuttuu
Isopyörä päälle juuttuu, mut mä yritän muuttuu
Ei oo iisii ku kaikkeen on anti-Midaksen tatsi
Joka päivä aina uus jinin ja jangin matsi
Mun tila on zen, mä enää suutu en
Tämä on syy, miksi istun vielä jossain olohuoneessa ihmettelemässä, kun juuri sain omat hommat noin suunnilleen hoidettua. En siis läheskään kaikkea, mutta edes osan. Yön valvomalla saisi jokusen tunnin lisää.