Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Näin uniongelmaisena on aina äärettömän turhauttavaa jutella ihmisten kanssa.
Sanot että ei ole taas kolmeen vuorokauteen käytännössä nukuttua. Vastaukseks tulee että lue kirjaa, kyllä siinä rupee nopeasti väsyttämään. NO MITÄ VITTU LUULET ETTÄ VÄSYTTÄÄKÖ TÄSSÄ NÄIN KOLMEN VUOROKADEN VALVOMISEN JÄLKEEN. Kiitti hei vinkistä.
Sitten sanot että et uskalla lähtee ajamaan väsyneenä töihin niin siihen sitten että onko se päivällä nukkuminen parempi.? Ensinnäkin jos et saa nukuttua niin kyllä, se nukkuminen on ihan hyvä asia oli vuorokauden aika mikä vaan. Toiseks, harvemmin sitä jää pois siks että sais nukkua päivän vaan että ei uskalla lähteä liikenteesee.

Ja loppukaneetiksi muistetaan aina sanoa että lääkeitä ei kannata käyttää kun ei ole oikeaa unta ja jää koukkuun. No vittu kuollakko tässä pitää että saa vähän levättyä.

Ota nopeasti loparit töistä.
Eikö sinua yhtään huoleta, että olet suorastaan vaarallinen itsellesi? Pidät vain kiinni sohvan käsinojista ja makaat siinä.

Jätän kaikki mobiiliäppitarjouksissa olevat tuotteet ostamatta vaikka olisi ehkä tarvettakin kyseiselle tuotteelle. Ihan vain periaatteesta. Vain tuota digi/seurantasyöpää boikotoimalla voimme aikaan saada muutoksen. :)
Itse en ole alistunut altistumaan seurantasyöpään niin perusteellisesti, että edes tietäisin mitä helvetin haitakkeita tai mössöä milloinkin on kunkin paskafirman "mobiiliäppitarjouksissa". Oksettaa jo koko konsepti.

Itse en ole alistunut altistumaan seurantasyöpään niin perusteellisesti, että edes tietäisin mitä helvetin haitakkeita tai mössöä milloinkin on kunkin paskafirman "mobiiliäppitarjouksissa". Oksettaa jo koko konsepti.
Mulla ei ole noin vahvaa mielipidettä noihin mutta jotenkin tuntuu tyhmältä että kaupassa ollessa pitää kännykän alennuksia alkaa selailemaan että mitä hauskaa sieltä löytyisi. Mutta olen niin lammas että jonkin verran tuota teen..

Statistiikka

Viestiketjuista
287 770
Jäsenet
79 420
Uusin jäsen
m4iden

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom