Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Flunssaa pukkaa joka onneksi hiukan helpottaa iltapäiväksi, eikä ole täysin puolikuollut olo..

Akka halusi hakea kamojaan juuri tänään. Ilmoitin, että ehkä ei tänne ylös kannata tulla, ellei halua tätä lystikästä tautia, joka on ollut hiukan on-off jo pari viikkoa, itselleen.

Esitin toivomuksen, että ilmoittavat kun ovat valmiit, lähtivät viemään ekaa kuormaa, mutta tulevat vielä takaisin. Jo pelkkä ajatus ahdistaa ihan riittävästi, että ovat siellä tonkimassa varastoja. Itse ei ole halunnut mua nähdä tai olla tekemisissä, siinä mielessä olen onnekas flunssan kanssa, ettei tarvii eikä kiinnosta nähdä ketään tänään.

C-vitamiinia kiskonut naamaan ja pitää tuossa syödäkin jotain oikeaa, kunhan nyt painuvat mäkeen tuolta.

Kyllähän vitutuskäyrä hehkuu punaisena,ketkä käyttää elisan sähköpostia.
Hintaa taas hilataan reilusti ylöspäin.7,99€

Näyttökuva 2025-09-10 152329.png

Exvaimo pyys taas multa röökirahaa. Just olin jo antanut kaks päivää sitten. Kieltäydyin. Uhkas ilmoittaa meidän 22v tytölle, että oon ilkee...

Alkoipa vituttamaan. Ollut käytössä iät ja ajat. Noin vuoden tainnut maksella tuosta, aiemmin oli puhelinliittymän kylkiäisenä.
Niin paljon tunnuksia kiinni tuohon sähköpostiin etten vaan ole saanut aikaiseksi vaihdella niitä kaikkia.

Nyt menee kuitenkin jo niin kohtuuttoman kalliiksi että pakkohan tuo on lopettaa.

Kannattaa kyllä melkein vaan kiltisti antaa sitä rahaa. Se on aika paha juttu, jos tuon ikäinen lapsi saa tietää ilkeydestä...
Yritin hetken mietittyäni soittaa. Ei vastannut, kolme soittoo. Enkä tiennyt mille niistä neljälle tililleen tällä kertaa haluu...

Yritin hetken mietittyäni soittaa. Ei vastannut, kolme soittoo. Enkä tiennyt mille niistä neljälle tililleen tällä kertaa haluu...
Tais olla sarkasmia, johon vastasit. Mut eihä tollainen kiva tilanne ole. Ole vaa mitä oot ja anna exän olla kusipää. Kyl sun lapses tietää missää mennään? e: kuulostaa ainaki vähä semmoiselta tilanteelta.

Tais olla sarkasmia, johon vastasit. Mut eihä tollainen kiva tilanne ole. Ole vaa mitä oot ja anna exän olla kusipää. Kyl sun lapses tietää missää mennään? e: kuulostaa ainaki vähä semmoiselta tilanteelta.
Kyllä lapsi mua rakastaa. Ei oo siitä hätää. Päätin kuitenkin heltyä edit: ja ymmärsin kyllä sarkasmin (lapsi 22v)

Viimeksi muokattu:

Tää kyl rupee olemaan ihan sairas hinta. Pitäisi ruveta vaan urakoimaan noita eri palveluja läpi, mihin olen Elisan (Saunalahti) sähköpostin liki 20 vuoden aikana työntänyt. On vaan melko iso savotta pähkäillä missä kaikkialla toi osoite on käytössä, ettei sitten mikään vahingossakaan lukkiutuisi. Tämän takia olen vielä pitänyt tätä osoitetta voimassa. Mutta kyllä se kynnys alkaa olemaan korkeella maksaa 8€ siitä, mikä oli aiemmin liittymän kylkiäisenä. Itse en ainakaan saa rahoille vastinetta näistä "parannuksista", oikeastaan en edes silloin, kun sähköposti muuttui maksulliseksi pakotettujen "parannusten" myötä.

Googlen palvelujen käyttäjänä joka tapauksessa ollaan oltu ja Google tunnuksillä pääsee kirjautumaan jo aika moneen paikkaan, joka helpottaa muutenkin elämää huomattavasti. Tolla summalla mikä Elisalle vuodessa menee saisi melkeimpä Googlen pilvitallennus tilaa 2TB, johon mahtuu jo aika paljon sähköpostia ja paljon muutakin. Itselleni tosin vielä riittänyt 20€/vuosi maksava 100GB paketti, josta vajaa puolet käytetty. Eikä ole roskapostejakaan tuonne eksyny edes suodattimeen, kun Elisan seula ajoittain vuotaa.

Tulevan oletettujen Black Friday tarjousten myötä varmaan tulee siirrettyä liittymä toisaalle. Viime vuonna oli jo lähellä, mutta vielä itselleni kohtuu hyvän tarjouksen. Tosin voi olla, että en pääse täysin pääse irtautumaan Elisasta, kun työnantaja meinaa tarjota työsuhde etuna liittymää. Ja vaikka ei tarjoaisikaan, niin työpaikka puhelinta vaihtaessa pitää nykyään itse tilata Elisalta, jonka takia täytyy pitää Elisa tunnuksia voimassa.

On vaan melko iso savotta pähkäillä missä kaikkialla toi osoite on käytössä, ettei sitten mikään vahingossakaan lukkiutuisi. Tämän takia olen vielä pitänyt tätä osoitetta voimassa.

Ite annoin elisan osoitteiden mennä siinä kohtaa kun tuli se 2,9€ kk.

Toisella niistä olin kirjautunut vähän jokapuolelle enemmän tai vähemmän turhille sivustoille. Pelaa ne sivut kirjautuessakin, kunhan salasana on tiedossa, eli google muistaa. Tarvittaessa vaihtanut spostit eri palveluihin sikäli kun mahdollista, siis niihin millä nyt on jotain väliä, loput 95% aivan sama vaikka uudet tunnarit tekis.

PalveluMikä on erikoista / miksi kallisHinta / maksut
Elite750“Premium Email Address Club”. Ainutlaatuiset osoitteet, harvoja jäsenpaikkoja. Sisältää mm. postin arkistoinnin, kansainväliset toimistopalvelut (esim. New York, Lontoo, Zurich), “Emergency Hotline” jne. (luxurytraveladvisor.com)Alkuliittymismaksu USD 7,500, + kuukausimaksu USD 750/kk (luxurytraveladvisor.com)
Mailerlite (suuret kontaktimäärät)Kun lista on kovin suuri, hinnoittelu nousee paljon — isolla käyttäjämäärällä kuukausimaksu voi olla USD 1,600/kk → vuositasolla lähes USD 19,200. (GoSquared)
Campaign Refinery – Enterprise-planTarjoaa todella suurille lähettäjille (esim. miljoonia sähköposteja kuukaudessa) räätälöityjä palveluita, omat tilit, tuki, API-säätöjä jne. (Campaign Refinery)Alkaa noin USD 1,000/kk büyük volume lähetyksille. (Campaign Refinery)

Siinä vähän preemium palveluja..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 719
Jäsenet
79 231
Uusin jäsen
Maanuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom