Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
spurgurituaali vai moottoroitu irtopää?Työpäivä vähän vitutti. ”Asiakas” paskoi toimiston aulatilan, yritti lyödä ja uhkasi tappaa kaikki. Tulivat siinä hetkessä Rytmihäiriön tekstit lämpimästi mieleen. Sain tungettua herrasmiehen takaisin aulaan palveluluukusta. Turvalasi putosi jalkapöydän päälle ja tänään ei pääse polkujuoksemaan. Muistakaa, että kaikki ihmiset ovat tärkeitä ja saman arvoisia!
Sanoisin, että Spurgurituaalin hengessä sisään, meno päälle Pakko tappaa ihminen -kappaleen tahtiin ja draaman kaari katki Viimeisellä surmanajolla.spurgurituaali vai moottoroitu irtopää?
Sabrinan originaali musiikkivideo kappaleesta "Boys Boys Boys / Boys (Summertime Love)" on poistettu totaalisesti YouTubesta!
Laitapa linkkiä?Hetihän tuo löytyi, en panostanut tosin siihen oliko ensiesitys ...
Tämä varmaan on se?Laitapa linkkiä?
Käsittääkseni tässä tarkoitettiin sitä orkkis-musiikkivideota, ei mitään liveä
Tämä varmaan on se?
Kuulostaa siltä että et tiedä minkälainen se video edes on, joka oli se mun pointti mun AP:ssä.Hetihän tuo löytyi, en panostanut tosin siihen oliko ensiesitys ...
JESSS just tuota etsin!! Mä en saanu tuota esiin vaikka kuin etsin! Kiitos!!
[edit] Ähhh... Olikin huonolatuinen kopio... Puolet videosta on mustavalkoista ja puolet alkuperäistä...
Kele ku sais sen alkuperäisen muokkaamattomana!
[edit][edit] Korjattu typerästi kirjoitettuja asioita. Toivottavasti tää on viimeinen korjaus![]()
Kuulostaa siltä että et tiedä minkälainen se video edes on, joka oli se mun pointti mun AP:ssä.
Tuosta @Centteri postauksesta saat pientä kuvaa mitä haen, eli siis se oikeapuoleinen värillinen video ilman sitä mustavalkoista osuutta on se originaali video.
Klooriallas? Se on uima-allas. Uima-altaat ovat kivoja, ja viestivät ylellisyydestä.Aloin heti vastauksen jälkeen miettimään, liekö tarkoitit tuota klooriallas -videota.
No NYTJoku redditistä löyti tämmöinen
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Joo sitä, näkyy tuossa @mercer2x2 postaamassa linkissä. Löysitkö tuon YouTubesta?Aloin heti vastauksen jälkeen miettimään, liekö tarkoitit tuota klooriallas -videota.
Näyttäisi olevan joku ai 4k upscale mikä tekee siitä nykivämmän.No NYT!!! Luoja mitä muistoja teinivuosilta ja jostain syystä oikean käden rannetta alkoi särkeä
. En kyllä keksi syytä tuolle ranteelle, outoa...
Pientä nillitystä: Muistaakseni se video ei ollu noin "nykivä", vai muistanko väärin?
Olen joskus törmännyt about samaan ilmiöön. Luulen että taustalla on jotain sellaista että joku ehkä kateellinen tms. ja hän ei pysty vilpittömästi olemaan iloinen jostain toisen positiivisesta jutusta...vaan hänen on pakko suhtautua siihen jotenkin kuivasti. Kuka tahansa voi satunnaisesti ottaa jonkun asian neutraalisti, kuivasti tai jopa negatiivisesti, ihan jos on huono päivä tai muuta. Mut joidenkin ihmisten kanssa se vaan menee noin,sit kun siihen kiinnittää huomiota niin sen saa varmistettua kun vaan noita keskusteluja on muutamia ja siinä huomaa että kaikki kiva ja positiivinen mistä mainitsee niin joku vaan ohittaa olankohautuksella tai jopa sanoo jotain negatiivista.Se kun oot ylpee ja ilonen "uudesta" koneestas ja kerrot siitä kaveriporukalle, muut on onnellisii sun puolestas ja kyselee kiinnostuneena niin eikö ************ porukassa oo se yks joka on et "ei mua kiinnosta sun pönttös tippaakaan".
Jotain outoa tässä nyt on, oikeutuksen hakua välien katkaisulle? Eikö ensimmäinen ajatus normaalisti olisi jutella kyseisen henkilön kanssa asiasta?Kiitos tosta mitä sanoit, tajusit just mitä tarkotan. Pitänee vaan kylmästi dumpata toi tyyppi koska siin meni tunnelma ihan oikeest kaikilta, ei vaan multa.
En nyt tiedä lähtisinkö itse vielä tuon perusteella laittamaan välejä poikki. Onko taustalla kenties jotain muuta?Kiitos tosta mitä sanoit, tajusit just mitä tarkotan. Pitänee vaan kylmästi dumpata toi tyyppi koska siin meni tunnelma ihan oikeest kaikilta, ei vaan multa.
Öö eikös homma toimi termostaatilla? Ei pitäisi ulkolämmöllä olla merkitystä, eikä sitä pyyntiä ole tarpeen edestakaisin muutellaVähän harmittaa. Olen vähentänyt lämpöä reippaasti kun tuossa muutama päivä sitten oli 16 astetta päivällä ulkona, ettei lämpö pääsisi nousemaan sisällä liikaa. Nyt sitten on ihan liian kylmää varsinkin makuuhuoneessa.
Ompa nopeat vaihtelut asunnon lämpötilassa? En tiedä minkälainen asunto, mutta meillä kerrostalo ja koska ei ollut kovia pakkasia niin lämmitys ei ollut päällä koko talvena ollenkaan. Silti oli vähintään 23 astetta kun oli ne vähäiset pakkaset ja nyt taas 24+ astetta. Kesällä sitten perus 30+ astetta kokoajan ja vasta joskus lokakuussa laskee ehkä alle.Vähän harmittaa. Olen vähentänyt lämpöä reippaasti kun tuossa muutama päivä sitten oli 16 astetta päivällä ulkona, ettei lämpö pääsisi nousemaan sisällä liikaa. Nyt sitten on ihan liian kylmää varsinkin makuuhuoneessa.
Jos on huonosti eristetty puinen talo niin kyllä se kylmenee nopeasti. Meilläkin nyt kun tuli yöpakkaset niin huomaa aamulla. Lämmitys ei pysy perässä.Ompa nopeat vaihtelut asunnon lämpötilassa? En tiedä minkälainen asunto, mutta meillä kerrostalo ja koska ei ollut kovia pakkasia niin lämmitys ei ollut päällä koko talvena ollenkaan. Silti oli vähintään 23 astetta kun oli ne vähäiset pakkaset ja nyt taas 24+ astetta. Kesällä sitten perus 30+ astetta kokoajan ja vasta joskus lokakuussa laskee ehkä alle.
Tänä kesänä tosin onneksi viimein saa ilmalämpöpumpun, joten kun se on laitettu niin saa siedettävät lämmöt asuntoon.
Öö eikös homma toimi termostaatilla? Ei pitäisi ulkolämmöllä olla merkitystä, eikä sitä pyyntiä ole tarpeen edestakaisin muutella
Mulla on talvisin makkarissa yleensä 15-17c, saa nukuttua parhaiten.Ei. Siis tavallinen -kerrostalo vesikiertoisilla pattereilla. On kai noissa teoriassa termostaatit. Mutta ne reagoivat ehkä puolen viikon viiveellä, tai niiden tarkkuus on plus miinus 4 astetta. En tiedä kumpi, mutta väkisin jompikumpi.
Tuossa viime vuoden lopulla tämä Jari myrsky rikkoi ilmanvaihtokoneen. Koneellinen ilmanvaihtohan puhaltaa ulos merkittävän määrän lämmintä ilmaa. Pari vuorokautta myöhemmin huomasin miten koko kämppä oli selvästi liian lämmin, ja jouduin veivaamaan pattereita pienemmälle. Kolmisen viikkoa myöhemmin toiseen suuntaan kun ilmanvaihto alkoi taas toimimaan. Jotain ehkä 3 astetta oli lämmöt noussut jonka jo huomaa sellaisena this is not right fiiliksenä ja sitten katsoo mistä on kyse.
Niin tosiaan tuossa viime viikollakin oli päiviä jolloin oli 16 astetta, niin huomasin että kämpässä hieman lämmöt nousseet. Ehkä noin 2 astetta, ei niin paljon että olisi ongelmaa, mutta huomasin. Koska lämmät eivät välittömästi tipu jos säätäisi pattereita, säädin niitä ennakkoon, ja olin vaan veivannut liian alas, joka sitten kostautui kun taas on ollut viileämpää.
Toisaalta nukkumaan mennessä huomasin, että vaikka makuuhuoneessa oli 19 astetta pöydällä olevalla mittarissa(ei lähelläkään ulkoseinää), sänky ei tuntunyt yhtään kylmältä. Kuitenkin selvästi ilman paitaa se makuuhuoneen ilma oli liian viileää, josta syystä katsoin lämpötilan. Joskus aiemmin olen yrittänyt laskea makuuhuoneen lämpötilan alle 21 asteen, mutta ei siitä mitään tullut, silloin sänky tuntuu liian kylmältä kun menee nukkumaan.
Makuuhuoneessa on raitisilmaventtii ja jo yhden aikaan yöllä oli liki -3 astetta pakkasta, niin sen takia ilma oli selvästi viileämpää kuin sänky.
Vähän sama ku 5 päivän vapaat nii heti ekana aamuna kurkku kipiä. Onneks skidin sairaus jäi lyhkäseks ja siirty vaan minuun. Aina tullee sairastettua vappailla ja lomilla =EAamulla loppui 5:n yövuoron putki ja nyt ois 4 vapaata. Eikös se lyönyt kauheen flunssan päälle. Lihaksia särkee, kurkku on kipee, nenä vuotaa ja yskittää. Mukava sairastella just vapailla, perkele.
Sabrinan originaali musiikkivideo kappaleesta "Boys Boys Boys / Boys (Summertime Love)" on poistettu totaalisesti YouTubesta!
Osanotot koko perheelle.Mun isä kuoli eilen yöllä.
Lepää rauhassa. Olit tosi hyvä isä.
Nam saatana. Maistuis kyllä vaikken kipeänä olekaanIski sitten se koko Suomen kiertävä hyppykuppa muhunkin, saanpahan ainakin luvan kanssa maata peiton alla puolkuolleena ja selailla io-tekkiä, äijä lupas hoitaa kotihommat, pyytämättä kun huomas etten todellakaan oo kunnossa.
Ja toi mulle tähän hyppykupan korjaussarjankin, hedelmäteetä sitruunalla ja fazerin sinisen jämät. <3