Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Ei tehnyt mieli. Sen jälkeen kun "hintahuijaus" paljastui.
Joka jo todettiin aasiakkaan ongelmaksi. Mut siis ois kuite sit kuite ilman tota maistunut? Koitahan päättää. Tänää vituttaa tommonen turha paskanjauhaminen firmoista, vaikka syypää on lopulta itse. Kareneiksi taidetaan kutsua tuollaisia internetissä.

Joka jo todettiin aasiakkaan ongelmaksi.
Osittain joo. Lue se "pienellä printattu" on haista paska asiakas mulle.
Vai että Kareniksi miellät minut.
Onhan se erikoista kun keskustellaan makuasioista.
Kuulostaa lähinnä vittuiluta tuollainen jota väität paskanjauhamiseksi. Onko sulla jotain suhteita tuohon firmaan..?
Kunhan ihmettelen herkkää avautumistasi tästä ja mikä vitun "syypää". ja mihin.? Mulla ei ole oikeus arvostella Kotipizzaa.?

Viimeksi muokattu:
Söin tänään kanakotzonen. Ärsyttää kun nyt se on loppu. Oli hyvää ja tarjouskupongilla sai vähän halvemmalla kuin yleensä. Valitsen eri ravintolan silloin kun tekee mieli hyvää napolilaista pizzaa.

Söin tänään kanakotzonen. Ärsyttää kun nyt se on loppu. Oli hyvää ja tarjouskupongilla sai vähän halvemmalla kuin yleensä. Valitsen eri ravintolan silloin kun tekee mieli hyvää napolilaista pizzaa.
Juurikin näin. Kotzone on myös hyvä ja sopivilla täytteillä varsinkin L kokoiset pizzat myös Kotipizzassa. Nyt sitten ärsyttää se kun alkoi tehdä mieli pizzaa :D

Osittain joo. Lue se "pienellä printattu" on haista paska asiakas mulle.
Vai että Kareniksi miellät minut.
Onhan se erikoista kun keskustellaan makuasioista.
Kuulostaa lähinnä vittuiluta tuollainen jota väität paskanjauhamiseksi. Onko sulla jotain suhteita tuohon firmaan..?
Kunhan ihmettelen herkkää avautumistasi tästä ja mikä vitun "syypää". ja mihin.? Mulla ei ole oikeus arvostella Kotipizzaa.?
ei ole herkkää avautumista. Kokoajan olen ihmetellyt vain sun asennetta ja epäloogisuuksiasi. Karen tuli siitä, ku et saanu mitä halusit ja mitä et ees halunnut, mut halusit ja lopulta oli vain oma mokasi. 🤷‍♂️ Siinä sivussa päätit haukkua koko firman suohon, kuinka paskaa tekevät etkä oikeesti ois ees halunnu syyä sitä, sun mukaan ("muistin miksi en ole aikoihin syönyt Kotipizzan aneemisia ja mauttomia lettuja ja en syö vastaisuudessakaan.")

Kun taas itse oon vain puolustanu ketjua, että on ne kyl keskivertoa parempia pizzoja, pirusti parempia jos keskiverto turkki-pizzaan verrataan.

Viimeksi muokattu:
ei ole herkkää avautumista. Kokoajan olen ihmetellyt sun vain asennetta.
Mitä asennetta..? Toki maku on tasapaksua mutta kuten ketjussa kerroin niin kamelin selkä oli juoma 3,90eur se tarjouspizzan päälle. Rosvohinta mauttoman pizzan lisäksi.

Lisäsit paljon tekstiä. Mutta jätetään tämä keskustelu tästä aiheesta tähän. Ollaan kaikki tyytyväisiä omiin pizzoihin. Riippumatta paikasta. Onko ok sulle..?

Viimeksi muokattu:
Joka jo todettiin aasiakkaan ongelmaksi. Mut siis ois kuite sit kuite ilman tota maistunut? Koitahan päättää. Tänää vituttaa tommonen turha paskanjauhaminen firmoista, vaikka syypää on lopulta itse. Kareneiksi taidetaan kutsua tuollaisia internetissä.
Pieni korjaus: Kareneiksi kutsutaan naispuolista ja Keneiksi miespuolista.

No en tiedä, saako tällä kertaa vituttaa mutta kokeilenpahan kuitenkin.

Muorille oli pitänyt tehdä nyt ehdottomasti hammastarkastus. Alkaa jo unohtua liikkuminenkin eli menee vaikeimpaan vaiheeseen Alzheimeria.

No isäukko oli sitten kysymättä suostunut käyttämään itse (tarkistanut toki, että onko siinä kunnossa, että voi käydä niin joo, toki).

Lopputulos, hammaskivi poistettu eikä reikiä. Mutta silmä mustana ja kaksi kertaa turvalleen.

Joo, ja ennen kuin sanotte että isän virhe, niin jos sanotaan, että pystyy.

Tästä lähtien ei lähde talon ulkopuolelle kuin rullatuolilla ja invataksilla. Saatana.

Olisi tässä muutakin ollut taas.. :beye:

No en tiedä, saako tällä kertaa vituttaa mutta kokeilenpahan kuitenkin.

Muorille oli pitänyt tehdä nyt ehdottomasti hammastarkastus. Alkaa jo unohtua liikkuminenkin eli menee vaikeimpaan vaiheeseen Alzheimeria.

No isäukko oli sitten kysymättä suostunut käyttämään itse (tarkistanut toki, että onko siinä kunnossa, että voi käydä niin joo, toki).

Lopputulos, hammaskivi poistettu eikä reikiä. Mutta silmä mustana ja kaksi kertaa turvalleen.

Joo, ja ennen kuin sanotte että isän virhe, niin jos sanotaan, että pystyy.

Tästä lähtien ei lähde talon ulkopuolelle kuin rullatuolilla ja invataksilla. Saatana.

Olisi tässä muutakin ollut taas.. :beye:
Osanotot... Oma äiti tuossa tänä vuonna menehtyi mutta tuossa muutama vuosi sitten faija oli ihan helisemässä kun mutsi saattoi yhtäkkiä keskellä yötä lähteä kävelylle yöpaidassa pitkin kyliä tms. Täytyy sanoa että ainakaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei puuttunut, onneksi vanhempien asunnon tien päässä sattui asumaan ensihoitajapariskunta joille olen kyllä ikuisesti kiitollinen, sattuivat ottamaan "kopin" karkulaisesta useammankin kerran ennen kuin hänet saatiin hoitokotiin (ja kyseiset henkilöt kyllä muutenkin auttoivat monessa asiassa). Jostain syystä hän lähti aina samaan suuntaan "karkuun" niin helpotti huomattavasti kiinnisaamista kun etsintäalue oli pienempi.

Tosiaan ennen tuota hoitokotia alzheimeria sairastava äiti oli todella arvaamaton, välillä saattoi olla ihan normaali kun siellä kävi kylässä, välillä ei tuntenut ollenkaan. Ja tosiaan yhtäkkiä saattoi keskellä yötä lähteä kävellen "kotiin" tai kompuroida kotona ja syyttää seuraavana päivänä että joku oli pahoinpidellyt hänet tms.

Osanotot... Oma äiti tuossa tänä vuonna menehtyi mutta tuossa muutama vuosi sitten faija oli ihan helisemässä kun mutsi saattoi yhtäkkiä keskellä yötä lähteä kävelylle yöpaidassa pitkin kyliä tms. Täytyy sanoa että ainakaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei puuttunut, onneksi vanhempien asunnon tien päässä sattui asumaan ensihoitajapariskunta joille olen kyllä ikuisesti kiitollinen, sattuivat ottamaan "kopin" karkulaisesta useammankin kerran ennen kuin hänet saatiin hoitokotiin (ja kyseiset henkilöt kyllä muutenkin auttoivat monessa asiassa). Jostain syystä hän lähti aina samaan suuntaan "karkuun" niin helpotti huomattavasti kiinnisaamista kun etsintäalue oli pienempi.

Tosiaan ennen tuota hoitokotia alzheimeria sairastava äiti oli todella arvaamaton, välillä saattoi olla ihan normaali kun siellä kävi kylässä, välillä ei tuntenut ollenkaan. Ja tosiaan yhtäkkiä saattoi keskellä yötä lähteä kävellen "kotiin" tai kompuroida kotona ja syyttää seuraavana päivänä että joku oli pahoinpidellyt hänet tms.

Juu. Onhan tämä omanlaisensa matka. Eniten kuitenkin vituttaa että sisko tuntuu olevan täyttä teflonia, kun asiasta sanoo.

Ymmärrän toki, että on selviytymiskeino jne. Mutta julistin toiselle puoliskolle, joka on jo molemmat vanhempansa haudannut enemmän tai vähemmän muistisairaana, että jokuhan sitä joutuu monttuun hoitamaan, mihin ei nyt tällä menolla toki paria vuotta kauempaa mene. Mutta oma hommansa.

Nykyisen appiukon ensi tapaaminen ja palvelus oli, kun kannoin arkun hautaan. Ja tuntuu että saan kantaa vielä parit lisää.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 305
Jäsenet
74 193
Uusin jäsen
MetsänSankari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom