Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän heikosti tarjolla Kampissa noita omakotitaloja, mutta vinkka jos löydät.Ja tähän kuuluu vastata että miksi pitää olla 2000e sarja ja häkkivarasto? Jos on häkkivarasto niin halvimmat peltivanteet ja jos on 2000e sarja niin sitä säilytetää OMAKOTITALON varastossa minne nisteillä ei ole asiaa
Tämähän se pointti oli. Alunperin keskusteltiin siitä, miksi joku vaihdattaisi talvi-/kesärenkaat jossain.Jos on varaa muutaman tuhannen vanteisiin niin eikö niitä voi pitää jossain rengashotellissa?
4v vanha Samsungin pyykinpesukone hajosi. Laatu peli
Itse välttelen kauppojen irtopulla/pasteijapiirakka-hyllyjä tuostakin syystä. Toki asiakkaat myös ottavat tuotteita noista paljain käsin ja eivät millään voi käsittää tehneensä väärin jos henkilökunta huomauttaa. Parhaimmat tapaukset pyörtävät ostopäätöksensä ja pistävät tuotteen takaisin hyllyyn. Paljaon käsin sekin
Ilmastomuutos vouhotus on pelkkää kusetusta, kun tuli tuollainen takatalvi.
Ainakin 1,5 astetta pitänyt lämmetä ja paskat.
Tuo on kyllä monille haastavaa. Tuossa kun vein lasipurkkeja keräysastiaan niin oli joku fiksusti heittänyt omat lasipurkkinsa kansineen päivineen muovipussissa sinne Mitä sitä turhaan heittää niitä peltikansia viereiseen astiaan kun "sama auto ne kumminkin sieltä hakee"Meillä kuitenkin parhaat valopäät heittää nyt muoviroskia siihen biojätepönttöön . Se on vielä kaikkein kauimmainen niistä astioista...
Itseä vituttaa pantittomat juomatölkit. Ihan kiva että ne on oikeassa paikassa, mutta kun sinne taloyhtiönroskiin viedään se jätesäkillinen kerrallaan.
Parempi se palautusautomaatti on. Ei tartte lajitella metalleja jne. Samaa alumiinia ne on ku pantillisetki. Viivakoodi vaan on vääränlaineMiten tuo tölkkien kierrätys pitäisi muuten oikeasti tehdä, itse olen vienyt pantittomatkin tölkit pullonpalautuskoneisiin. Olen ajattelematta olettanut että siellä ne seassa kierrättyy hyötykäyttöön, mutta olisiko metallinkeräys niille oikeampi paikka?
Taloyhtiön idiootit taas asialla. Ei siinä mitään, jos ei halua lajitella jätteitään. Sitten voi kai heittää kaikki sinne sekajätteeseen.
Meillä kuitenkin parhaat valopäät heittää nyt muoviroskia siihen biojätepönttöön . Se on vielä kaikkein kauimmainen niistä astioista...
Jollain tavalla vaan vituttaa tuollainen vitullinen idioottimaisuus.
Vihervasemmiston masinoima hanke siirtää perussuomalaiset eduskunnassa kokoomuksen oikealle puolelle ja leimata puolue näin joksikin "äärioikeistoksi", sai minun lähipiirissäni aikaan muovin kierrätyksen lopettamisen. Muovit heitetään nyt sekajätteeseen, ja mikäli sopivaa pönttöä ei ole tarjolla, niin sitten vaikka biojätteeseen.
Nää puheenjohtajat kyllä vituttaa. Siihen paskanakkiin päästyään kusi nousee kohisten päähän.
Eräs PJ tuli jo muutettaessa avautumaan, että ei saa peruuttaa oven eteen, kun lapset voi jäädä alle.
Eräs PJ tuli jo muutettaessa avautumaan, että ei saa peruuttaa oven eteen, kun lapset voi jäädä alle.
Jos ajasi etuperin niin jäisköhän niitä lapsia vähemmän auton alle. Varmaan ei olisi pj voinut perustella mitenkään järkevästi.
Tuossa joku vuosi sitten kaveri muutti kerrostaloon, ja mä olin lainapakulla kuskina sille. Juurikin oven eteen peruutin ja ei siinä pitkään kestänyt kun joku tuli mussuttamaan ettei nyt siihen voi autoa jättää tms. Sanoin vaan että tervetuloa talkoisiin niin se auto siirtyy siitä nopeammin pois. Ei se kyllä tullut auttamaan.
Luulisi tosiaan, että nykyään saataisiin sitä ääntä vähän hiljaisemmaksi. Porissa on nykyään Ferrari ja Lamborgini välillä keskustassa, mutta ne juuri ja juuri pääsisivät sen pärinäletkan melutasoille, jos oikein revittelisivät .Mopojen pärinä näin keväällä ja kesällä. Kauhea saatanan pärinä ja elvailu kun voi ajella. Toivottavasti kaatuvat ja halvaantuvat. Saatana kun täällä ei saa edes nukkua!
Pieni vitutuksen aihe ja oma syy ku luen, mutta hesen facebook julkasujen kommentit, ku porukka itkee hinnasta/siitä että tuote ei näytä samalta ku mainoksessa/Yleisesti miten hese on paska kusipääriistäjä lafka/yleistä palautetta, jonka kun laittais menee sinne ravintolaan suoraan, niin kaikki pääsis helpommalla ja homma hoituis nopeemmi...
Lapaluun ja selkärangan välissä ihan vitun kipeä kohta. Ei kärsi päätä kääntää, kättä nostaa tai persettä pyyhkiä, saatikka maata sängyssä kun heräilee pitkin yötä vihlontaan. Ainoa asento jossa suhtkoht mukava olla on istuminen. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Niin mitä piti syömäni?.@Junaski sirkat voisi auttaa jos johtuu jumista.
Juu on vaan niin perkeleen hellä, että tänään kun tökkasin sormella että mihin kohtaan se oikeasti koskee niin meinasin pudota tuolilta.Kipukoukkua tms voisi kokeilla. Itsellä auttanut lihasjumeihin kun ei pysty omin käsin kunnolla hieromaan. Tosin oikeassa olkapäässä/infraspinatuksessa ollut kuukauden jotain kramppia tms mitä tuollakaan ei saa pysyvästi hierottua pois. Joka yö herännyt pari kertaa kipuun mikä vähenee pienellä hieromisella.
Kannattaa sit olla varovaine sirdaludi kaa. Ittel vie tajun 3-4 tunniks jo 1 tabu n. 20min otosta
Ite joskus aikoinani sain sirdaludeja, niin eivät "toimineet" juuri mitenkään. Muistaakseni moninkertainen annos määrättyyn verrattuna ei paljoa tuntunut missään.Kannattaa sit olla varovaine sirdaludi kaa. Ittel vie tajun 3-4 tunniks jo 1 tabu n. 20min otosta
Minulla ei kanssa mitään vaikutusta. Päinvastoin, oli erittäin vaikea saada unta.Ite joskus aikoinani sain sirdaludeja, niin eivät "toimineet" juuri mitenkään. Muistaakseni moninkertainen annos määrättyyn verrattuna ei paljoa tuntunut missään.
Mutta totta tuo että aina kannattaa olla varovainen tällaisten lääkkeiden kanssa jos ei ole aikaisempaa kokemusta, eikä esim. nappaa nappeja kitusiin ja lähde auton rattiin.
Toihan näyttää osittain ihan omalta kämpältä eli laitteita/johtoja/ruuveja ympäri kämppää.Aina välillä kunnon puolukka p*llussa pyörimistä ympäri kämppää että mihin v*ttun nyt laitoin jonkun asian kun tulee sijoitettua niitä mihin sattuu.Tälläkin hetkellä ottanut emot pois koneista kun alkavat rämisemään kun tehnyt diy:t tuulettimien kiinnityksissä ja koska koneet pysyvät viileämpinä kesähelteillä.Muuurrrrrrrrr!!!!!!! Kuvassa siis MUN pöytäni jonka äijä valtas omaa koneenkorjaustaan varten.... tun ....kku!!!!!
Lattia on sotkuinen johtuen viime viikon "operaatio olohuone ympäri" ja en vain ole jaksanut rajujen astma/allergiaoireiden takia pöllyttää yhtään ylimääräistä nyt.
Taitaa ukko lukea tätä ketjua..Sai ukko sen koneensa läjään ja PYYTÄMÄTTÄ siivos jälkensä ja kun tulin takas kissaa ulkoiluttamasta niin oli pöydällä odottamassa iso muki teetä... Sai anteeks... Tän kerran
Kyllä ne mopot tehtaalta tullessaan onkin hiljaisempia, mutta kun noilla perhanan räkäpää teineilla on tapana irrottaa kaikki mahdolliset äänenvaimentimet niistä ja sit huudattaa niitä paskojaan keskellä yötä.Luulisi tosiaan, että nykyään saataisiin sitä ääntä vähän hiljaisemmaksi. Porissa on nykyään Ferrari ja Lamborgini välillä keskustassa, mutta ne juuri ja juuri pääsisivät sen pärinäletkan melutasoille, jos oikein revittelisivät .
E: varmaan oon tulossa vanhaks, kun nämäkin vituttaa enemmän
Kyllä ne mopot tehtaalta tullessaan onkin hiljaisempia, mutta kun noilla perhanan räkäpää teineilla on tapana irrottaa kaikki mahdolliset äänenvaimentimet niistä ja sit huudattaa niitä paskojaan keskellä yötä.
Kaiken kruunaa se kun kaasua pitää pumpata kokoajan. Valoissa ajossa ym. Vaikka on uudet vehkeet jotka käyvät kyllä tyhjäkäyntiä ilman sitä kaasua sitä pitää kokoajan käyttää.