Kun edes soittaisi joku mulle.
Osta toinen puhelin niin onnistuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun edes soittaisi joku mulle.
En ole bakteerikammoinen mutta tuo pistää vituttamaan. Etenkin jos leipä tms osastolla ovat.Kaupassa: Nainen tutkii hyllyä että mitä sitä ostaisi, tiedostaen samalla olevansa jonkunlaisessa yskässä tms. Mitä hän tekee? Köhii 5s välein ja vain välillä peittäen suun... *Kyykistyy vielä lähemmäs hyllyä* eikä peitä sitten suutaan millään tapaa. Katoin vaan kun nainen yski kaikki kivat pöpöt muovisten pakkausten päälle. Vittu meinas hirttää kiinni..
En ole bakteerikammoinen mutta tuo pistää vituttamaan. Etenkin jos leipä tms osastolla ovat.
Itse välttelen kauppojen irtopulla/pasteijapiirakka-hyllyjä tuostakin syystä. Toki asiakkaat myös ottavat tuotteita noista paljain käsin ja eivät millään voi käsittää tehneensä väärin jos henkilökunta huomauttaa. Parhaimmat tapaukset pyörtävät ostopäätöksensä ja pistävät tuotteen takaisin hyllyyn. Paljaon käsin sekinKaupassa: Nainen tutkii hyllyä että mitä sitä ostaisi, tiedostaen samalla olevansa jonkunlaisessa yskässä tms. Mitä hän tekee? Köhii 5s välein ja vain välillä peittäen suun... *Kyykistyy vielä lähemmäs hyllyä* eikä peitä sitten suutaan millään tapaa. Katoin vaan kun nainen yski kaikki kivat pöpöt muovisten pakkausten päälle. Vittu meinas hirttää kiinni..
Ihmiset, jotka käyttää sanaa "suhkot". Vittu että tekisi mieli vetäistä retkikirves keskelle otsaa jokaiselle.
No mitäpäs se tarkoittaa? Ärsyttää ihan tietämätöntäkin, vaik mun lähes ainoa kosketuspinta suomen kieleen onkin nämä bbs:t ja irkki.
selvän ottaminenhan meni ihan reisille tässäkin taas..
Sinällään mua ärsyttää myös se, että joku kertoo mulle mistä en saa ärsyyntyä.
Kyllä mä tiedän mitä "suhtkoht" tarkoittaa, ja selvän ottaminenhan meni ihan reisille tässäkin taas.. Sinällään mua ärsyttää myös se, että joku kertoo mulle mistä en saa ärsyyntyä.
Mitä käyttämääni sanaa et sitten ymmärtänyt?
En mä edelleenkään tiedä mitä se "suhkot" tarkoittaa.
No oululaisia ei ymmärrä ees oululainen, enkä mä ole moista suhkot:ia ikinä ennen kuullutkaan ku tässä ketjussa tänään. Silti se ärsyttää kun en tiedä mitä se tarkoittaa, jos se on joku murresana ni sit se ärsyttää vielä enemmän.
Turun murre se vasta jännä onkin. "ketä" sanaan kun törmää niin sekin voi riipiä. Murre ei ole Turkulainen koira. Tää suomen kieli on vähän mitä on, stadin slangista puhumattakaan. Ja kuulemma aidot heseläiset ei ees käytä niitä sanoja mitä siksi slangiksi mielletään. Tässä kohtaa mietin mikä on aito hesalainen tänäpäivänä. No niin off topick.
No postilootaan tuli joku mainoslappu vähän aikaan sitten että joku haluaa ostaa alueelta asunnon. Jos tämä menee nyt yhtään samalla tavalla kuin viimeksi, niin sitten joku mafian ryssä ostaa sen viikonloppuasunnoksi, jossa käy välillä ja talvella lähinnä hylättynä. Joku "muu" käy tosin hoitamassa lumityöt ja pitämässä kämpän asutun näköisenä. Muussa tapauksessa myyntiin menee vuosia aikaa. Ei muuttotappiokunnassa kukaan täällä osta yhtään mitään.
Vaikka olen turkulainen, mutta en tiedä mitään murresanoja, kun minut on koulutettu puhumaan kirjakieltä niin kuin puoli yhdeksän uutistoimittajat. En vain osaa mitään murrekieltä ja puhun vaan ainoastaan kirjakieltä.
Täällä Oulussa ainakin parilla kiinteistövälitysfirmalla on tapana kusettaa ihmisiä moisilla lapuilla. Mitään valmistaja ostajaa ei ole vaan se on vain niiden keino yrittää hankkia uusia myyntitoimeksiantoja.
Jos olisi oikeasti ostotoimeksianto, niin nehän osaisivat kertoa kun sinne soittaa että millainen on hakusessa ja välityspalkkio menisi luonnollisesti toimeksiantajan piikistä. Keskustelu lopahtaa niiden suunnasta täydellisesti viimeistään siinä vaiheessa kun kuulevat että asunto on toisella välittäjällä jo myynnissä.
Vaikka olen turkulainen, mutta en tiedä mitään murresanoja, kun minut on koulutettu puhumaan kirjakieltä niin kuin puoli yhdeksän uutistoimittajat. En vain osaa mitään murrekieltä ja puhun vaan ainoastaan kirjakieltä.
Uutistoimittajat eivät puhu kirjakieltä. Puhekieli ja kirjakieli eivät ole sama asia. Miten eristyksissä olet oikein elänyt jos et tiedä murresanoja?
Ihmiset, jotka käyttää sanaa "suhkot". Vittu että tekisi mieli vetäistä retkikirves keskelle otsaa jokaiselle.
Kai se sitten pitäisi sanoa suhtkoht = suhteellisen kohtuullinen?En mä edelleenkään tiedä mitä se "suhkot" tarkoittaa.
Minä en koskaan edes vastaa puhelinmyyjille tai jos en tunnista soittajaa etukäteen tai saa henkilöllisyyttä tietoon etukäteenPuhelinmyyjä. Minä en koskaan lyö luuria korvaan/töykeile, koska ne tekevät ainoastaan työtään, vaan kieltäydyn kohteliaasti. Nyt oli sellainen änkyttäjätapaus, että punainen nappi löytyi - varmaan ekaa kertaa 5 vuoteen.
Itse välttelen kauppojen irtopulla/pasteijapiirakka-hyllyjä tuostakin syystä. Toki asiakkaat myös ottavat tuotteita noista paljain käsin ja eivät millään voi käsittää tehneensä väärin jos henkilökunta huomauttaa. Parhaimmat tapaukset pyörtävät ostopäätöksensä ja pistävät tuotteen takaisin hyllyyn. Paljaon käsin sekin
Tähän varmaan kuuluu sanoa että kuinka uusavuton pitää olla ettei vaihda renkaitaan itte vaan vie jonnekkin liikkeeseen vaihdettavaks?Koitin hakea Prismasta grillimakkaraa (muitten ostosten ohella), niin mummeli siinä edessä blokkasi koko tiskin ja otti hyllystä yksi kerrallaan paketin ja laittoi sen takaisin hyllyyn katseltuaan hetken.
Muutama minuutti siinä varmaan vierähti, kun en kehdannut mitään sanoa. (Ei keneltäkään pois, auto oli renkaidenvaihdossa alakerrassa, ja annettiin tunti aikaa).
Tähän varmaan kuuluu sanoa että kuinka uusavuton pitää olla ettei vaihda renkaitaan itte vaan vie jonnekkin liikkeeseen vaihdettavaks?
Tähän varmaan kuuluu sanoa miten ei halua tukea paikallisyritysten edellisottaamuksia.Tähän varmaan kuuluu sanoa että kuinka uusavuton pitää olla ettei vaihda renkaitaan itte vaan vie jonnekkin liikkeeseen vaihdettavaks?
Kyllä minä tiedän mitä "suhkot" tarkoittaa, en vain voi sietää sen käyttöä.
Tähän varmaan kuuluu sanoa että kuinka uusavuton pitää olla ettei vaihda renkaitaan itte vaan vie jonnekkin liikkeeseen vaihdettavaks?
Ja tähän kuuluu vastata että miksi pitää olla 2000e sarja ja häkkivarasto? Jos on häkkivarasto niin halvimmat peltivanteet ja jos on 2000e sarja niin sitä säilytetää OMAKOTITALON varastossa minne nisteillä ei ole asiaaKaikki ei halua viedä niitä 2000e vannesarjoja 5e munalukolliseen häkkivarastoon.
Ja tähän kuuluu vastata että miksi pitää olla 2000e sarja ja häkkivarasto? Jos on häkkivarasto niin halvimmat peltivanteet ja jos on 2000e sarja niin sitä säilytetää OMAKOTITALON varastossa minne nisteillä ei ole asiaa
Ai perkules. Meillä on abouttiarallaa suhkoht saman ikäinen Samsong. Se kyllä vituttaa jos hajoaa.4v vanha Samsungin pyykinpesukone hajosi. Laatu peli
varsinkin kun hajos täys lasti pyykkejä täysin märkinä ja pesuaineen peitossa...Ai perkules. Meillä on abouttiarallaa suhkoht saman ikäinen Samsong. Se kyllä vituttaa jos hajoaa.