Olen varmaan myös aiemmin avautunut samasta aiheesta. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun tuota katsoo. Joillain kavereilla on jotain 1-5€ maksavia pikkuleluja, roskaa, koristeita jne myynnissä esim 100kpl. "Puhkikäytetyt kengät, 4€... "vanha rikkinäinen pikkuauto, 2€". Ei näin.Oonko se vaan mä, mutta onko huuto.netistä tullu hiljalleen joku wisheebäy-krääsäkauppapaikka? Porukka myy bulkkikiinanpasketta ja uudehkoja yksittäisiä akuankkoja ja tiesmitä paskaa hirveitä määriä.
No ei toripistefi enää ole sen parempi. Ei jaksa selata ryönän läpi, taitaa olla parempi käydä hakemassa tarvittava kaupasta uutena. Mutta onhan se kiva ajatus kierrättää laittaa omat turhat myyntiin. Vaikka sitten se tyhjä kolhuinen ja ruosteinen marimekon peltirasia tai paskainen puolikas öljypänikkä rakkaudenkesältä -93.
Oletan että se on jollain harrastuksena tonkia roskiksia ja laittaa löytöjä tuonne? Ja vielä pistää uusiksi omat ilmoituksensa esim kerran viikkoon Ajattelee että kun on 100 ilmoitusta niin aina jostain euro tulee. Ei vaan kyseiset kaverit tajua että tuo hankaloittaa minkään järkevän löytämistä.
Tori.fi hyvä puoli on se ilmaisuus ja helppous niin se aiheuttaa tuota. Joku vaikka edes 10sent. maksu per ilmoitus niin tuo roska-osuus pienenisi 90%. Mutta kai tuossa on omat vaikeutensa. Jos miettii että eurolla saisi 10 myynti-ilmotusta niin varmasti loppuisi noiden euron maksavien rojujen laittaminen tuonne. Tai sitten siellä voisi olla joku ilmainen "roska-osio" jossa voisi myydä tuota alle 10€ tavaraa ja ilmoitella ilmaiseksi. Itse en jaksa alle 5€ tehdä ilmoitusta, upata kuvia jne. Kai joku tuollaista jaksaa.