Ei se vaikuta. Joku joka on sinun päätöksesi kyhännyt kasaan ei ole selvästi tehtäviensä tasalla. Yksin asuvalle saa tulla vaikka joka kuukausi 50e rahaa, eikä tarvitse maksaa pois. Ei siis väliä näkyykö esim lainan takaisinmaksua tiliotteella vai ei, tai jos vanhemmat haluaa tukea opiskelevaa lastaan tms. Ja esim veikkausvoittoja / pelikonevoittoja (niitä jotka maksetaan tilille) voi tulla 50e tai ihan mitä vaan, eikä se vaikuta tt-tukeen. Perheillä tämä raja on 100e/kk
"Seuraavat tulot eivät vaikuta perustoimeentulotukeen:
Vähäiset avustukset
- Vähäisten avustusten raja on yhteensä 50 euroa yksin asuvalta tai yhteensä 100 euroa perhettä kohden kuukaudessa"
Tulot, joita ei huomioida
Ai JOKU? Jumalauta näitä nilviäisiä on koneistossa vaikka muille jakaa, itse pitää lukea kaikki:
- Lakikirjat, Toimeentulotukiopas käsittelijälle jne..
Sinun se pitää todistaa, nehän ylpeenä sanoo "meidän ei tarvitse mitään todistaa, se on SINUN tehtäväsi"
Multa kerran kysyttiin lääkärinlausuntoa kelan maksusitoumuksen lääkkeisiin, ei kelpaa, ei kelpaa, ei kelpaa, varaa lääkärille uusi aika ja vaadi kertomut "lääketieteelliset perusteet (höpöhöpö latinaksi) minkä vuoksi sinun pitää käyttää näitä lääkkeitä"
mää soitin lekurille se melkein haistatti pitkät, soitin kelaan ja sanoin että "lekuri haistatti Teille pitkät" totesi että aha, laitetaan uudestaan käsittelyyn ja lääkkeet tuli.
En minä kusipää sitä siihen jättänyt, otin puhelimesta tiedot "annappas sen henkilön tiedot jolle tämä on niin vaikea asia siellä kelassa ettei voida antaa 50e/vuosi lääkkeisiin"
Antoi että se on se ja se, kerroin että tästä tanelista lähtee kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle ja vaadin että tämä tattipää menee arkistoon tarkistamaan paperien laatuja 100vuoden takaa ja tekee niistä väitöskirjan

Näille virkailijoille ei saa avautua, helposti tulee mieleen "painu sinäkin ämmä v***n, mutta not. kysyt vaan "mikä on nimesi ja mikä on esimiehesi nimi, teen SINUSTA virallisen kirjallisen kantelun eteenpäin että saamme sinut pois virasta koska teet jatkuvasti virkavirheitä"
Tällainen käytös laittaa ne kusee hunajaa, ne tuumaa että "spurgu työttömät ja sossuhemmot vetää cocaa vaan puistossa, ne mitään tarvi, MINÄ olen se jeesus joka täällä päättää asioista"
Meikä on muutaman kerran toimittanut asiat hallinto-oikeuteen saakka, tosin mennyt 3vuotta mutta olen saanut tahtoni läpi ja kääkkä on lähtenyt namibiaan keräämään kanttarelleja