Ei kai pitäisi kehdata uikuttaa, kun mokomasta asiasta on kyse... Noin puolen vuoden mittaisen "ottia tuota, pitäisiköhän" ja silleen ja sitä rataa pähkäilyn jälkeen päätin sitten ostaa iPhone kasin 256 gigalla muistia. Hinta uutena on aivan käsittämättömän sietämätön. Löysin sitten swipe swape mikä se nyt olikaan firman, jolla on noita vähän käytettyinä ja tehdaskunnostettuina. Takuutkin olisivat olleet ihan käypäiset ja lisätakuunkin olisi saanut kolmella kympillä. Empivän ihmettelyn jälkeen pääsin jo ostokorin kasaamisen loppuun ja aloin maksamis -prosessin, kun lävähti jonkin sortin päivitys, että puhelinta ei enää ollutkaan kaupan ja myytävänä.
Joku hätäinen ja nopea suoranainen TÖRKIMYS ehti pölliä MINUN puhelimeni, johon olin jo ehtinyt "leimaantua" kuin sorsanpoikanen ohi kulkevaan kanaan... voi sentään tätä elämätä...
Ja tasan tarkkaan menee taas ainakin puoli vuotta, että noita tuollaisia on oikeassa värissä (hopea) ja oikealla muistimäärällä halvalla tarjolla. Tunnen myös taas vanhenevan miehen palleissani, kuinka Google niitä katselee ja urkkii, ja ne kutistuvat liki jo täysin olemattomiin... 3,5 vuotta vanha Androidi jumii ja pysähtelee jo todellakin siihen malliin, että taustalla siirtynee jo gigatavuittain uteluja aivan kaikesta. Vain vanhan miehen hapan ja eltaantunut haju enää puuttuu noista kaikista tiedoista, ja ilmeisesti ei sekään enää kovin kauaa...
Että sellainen päivä ja pettymys.
Kullakin ovat ne omat murheensa. En tiedä, että kehtaako tätä edes lähettää... ja vaimon kone ja olohuoneen htpc kone (ovat serriä) kyllä toimivat hyvin, mutta minulla on nyt mennyt viikon aikana itseltäni kaksi eri serri konetta nurin niskoin, ja kumpikaan ei enää läpäise mem testiä... jälkimmäiseen yritin vaikka millä live linuxilla asennusta, ja pahinta oli, että välillä homma onnistui ja välillä ei. Eihän näiden kanssa tunteja lasketa, mutta olisi tuonkin ajan voinut vaikka ryypätä tai naida tai tehdä jotain muuta mieltä ylentävää.
Eikä serristä pääse näin pihi mies edes eroonkaan, kun ei ole maailmassa täysin ehjää prosessoria myytäväksi saakka. Sekin vielä. Ja olen hukannut kameranikin jonnekin... halpa Canonin pokkari, mutta ei vain löydy. Tietty kirjahyllyissä jonkin kirjan takana tai jotain... tai kahluuhousun saappaassa... tai missä lie. Hukassa mikä hukassa.
Sen verran lisäksi olen luterilainen, että pidän syntinä sitä, että vituttaa, jos ei ole mitään oikeaa aihetta. Nyt sitten sekin vähän vituttaa, etteikö muka olisi jotenkin oikeutta olla vittuuntunut juuri niin pienistä asioista, kuin itseä vain sattuu huvittamaan ja vituttamaan...
Kyllä minä tästä vielä vitutusikiliikkujan kehitän, saatte vielä ihmetellä tätä suoranaista vitutus kyvykkyyden suoranaista ilotulitusta ja sinfoniaa. Oi jumala, että vanhan testamentin kova ja armoton jumala olisikin totta... kyllä saisi ihmiskunta huutia... KRÄÄHHH....
^Tilt. ... loadingloadingloadingloading... ... ... Jaa jaa... No se.
Hyvää ja mukavaa torstai-iltaa kaikille tekkiläisille.
T -.-