Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Kuulostaa vähän siltä, että kyllä :/ Ei taloyhtiön tiloissa mitää ylimääräisiä maleksijoita pitäisi olla. Muuttoa kyl kans suosittelen, jos noinkaan pieniä asioita ei hoideta. Esim. sisäpuolelta lukittava lukko tms. saunatiloihin.

e: mulla mun saunavuorolle yritti aikanaan virolainen miesporukka. Meni saunafiilikset, ku ovea väkisin yritettiin aukaista. Ulkona sit (kesken jääneen saunomisen) aika äkäisesti tyypeille sanoin, tyyliin "mitä perkelettä". Oli kuulema heidän vuoro, no ei ollut. Ens viikolla olivat aikaisemmalla vuorolla ja vielä saunomassa ku ite tulin. Onneksi silloinen likka ei ruukannu saunassa käydä. Kaikkea idioottia tässä maailmassa on.
Sisäpuolelta ovet tosiaan pitäisi saada lukkoon aikalukosta huolimatta, mutta ongelma tosiaan siinä, että nuo on rikottu.
Miten noi on päässeet saunatiloihin ja muihin taloyhtiön tiloihin ? Ovethan luulisi olevan lukossa. Vai ovatko talon väkeä ? Jos ulkopuolisia, ja heillä avain jostain syystä niin sitten lukkojen uudelleen sarjoitus.
Joku talon asukas päästää muut sisälle. Olettaisin, että pari tyyppiä noista ei ainakaan ole, jotka olen ennenkin nähny kurvailevan näille nurkille sähköskoottereilla, kuten ei myöskään se tyyppi, joka paukutti kellarin ovea merkiksi muille, että haluaa sisälle.
 
Sisäpuolelta ovet tosiaan pitäisi saada lukkoon aikalukosta huolimatta, mutta ongelma tosiaan siinä, että nuo on rikottu.

Joku talon asukas päästää muut sisälle. Olettaisin, että pari tyyppiä noista ei ainakaan ole, jotka olen ennenkin nähny kurvailevan näille nurkille sähköskoottereilla, kuten ei myöskään se tyyppi, joka paukutti kellarin ovea merkiksi muille, että haluaa sisälle.
Muuta pois. Et sinä tuota ratkaise.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 197
Viestejä
4 423 261
Jäsenet
73 300
Uusin jäsen
Joonaxx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom