Se ottaa taas ihan perkeleest päähän kun itsellä on aika rajuakin ääniyliherkkyyttä just esmes lasten kiljumiselle ja muille vastaaville korkeille ja koville äänille, kävin yhden kaverin kanssa tuossa meidän kaupungin Prismassa ja eikö jumalauta viereiseen kahvilan pöytään osu äänenevausharjotuksia tekevä pikkuipana joka rääky ihan kunnolla, mulla se sattuu ihan fyysisesti ja sitä ei voi olla huomaamatta kun ravistelin päätäni ja puhisin kun koettaa vaan helpottaa sitä oloaan siinä tilanteessa, niin mitä tekee mun kaveri? Tokasee "älä liiottele..."
Todella kiva olo tulee tollasesta kun suoraan sanotaan että liiottelen kun tuntuu sille että pää halkeaa just nyt siit rääkymisestä.
Löysin sit takin taskusta onneks yhdet parit korvatulppia niin aavistuksen helpotti siinä.
Mut tuo pisti todellakin ärsyttämään että sanotaan vaan että liiottelen..... Et voi tietää miten mä ne äänet koen tai onko mulla kylmä kun sanotaan "ei täällä ole kylmä" ja itte tärisen siinä kun palelen.... Niin notta juu, kiva että tiedät paremmin et mille musta itsestäni tuntuu....
Anteeks avautuminen mutta pitäny täst kyllä jo aikasemminkin kirjottaa.