Vituttaa tämä saatanan paskamaa sarvikuonojen holhousyhteiskunta ja se saatanan aivokuollut idiootti, joka näitä vitun sääntöjä täällä vetää hatusta ja keksii kännissä istuessaan paskalla.
Kävin pappani kanssa tänään s-marketissa. Kuten aina ennenkin niin meidän kaikki tuotteet oli samassa korissa ja mentiin kassalle. Korissa oli itselle kolme pitkää saunaolutta sekä papalle muutama pieni olut + ruokatarpeet. Laitoin tuotteet hihnalle ja jaottelin ihan normaalisti tuotteet niin, että minun kolmen oluen välissä oli se vitun kapula minkä jälkeen tuli heti papan ostokset. Myyjä kysyi minulta henkkarit, näytin ne ja homma ok ja maksoin omat tölkkini. Sen jälkeen siirryin pakkaamispuolelle ja myyjä kysyi, että saako laittaa papan ostokset samalle puolelle mihin vastattiin kyllä.
Kassalla olleen selän takana hääri joku vanhempi myyjä ja kassahenkilö rupesi siinä samalla kun oli papan tuotteiden vuoro jotain kyselemään hiljaa tuolta myyjältä. Juuri kun pappa oli maksamassa ostoksia niin myyjä heitti jotain niin vitun tyhmää, että minulta meinasi aivot halvaantua ja leuka irrota suupielistä. Minun henkkarit olisi pitänyt tarkistaa VITTU uudestaan sääntöjen mukaan, kun jostain syystä myyjä oletti, että papankin oluet tulevat minulle. Anteeksi mitä vittua? Pappa vastasi asiallisesti, että kyseessä on hänen oluet minkä jälkeen myyjä rupesi anteeksi pyytelemään että luuli niidenkin tulevan minulle. Harmi kun oma luonne on sellainen, etten viitsi ruveta soittamaan suuta vaikka kuinka rupeaisi kyrpimään.
Ei oikeasti voi olla totta, että täällä on joku vatipää keksinyt tällaiset säännöt?! Se on jo oikeastaan yksi vitun outous, että tällaiselta karpaasilta parrakkaalta kolmekymppiseltä jaksetaan vaivautua kysymään paperit (mitkä näytänkin aina pyydettäessä mukisematta) mutta, että sen jälkeen kun olen maksanut omat olueni ja näyttänyt henkkareita niitä vastaan, niin pitäisi vielä uudestaan näyttää jos heti seuraavana jonossa oleva sattuisikin ostamaan minulle olutta. Ei saatana kasettihan tässä paukkuu kun joutuu elämään tämän pelleilyn keskellä. Vitun uskomattoman absurdia