Kai löysit sen pikkurillin takaisin?
Pikkurilli löyty , mutta se mihin se osui, ei löytyny...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai löysit sen pikkurillin takaisin?
Minkö takia olet yhteyksissä vielä häneen? Blokkaa ja elä omaa elämää. Vai tuleeko se sinne tiluksille huutelemaan?Täällä ex pomo kyttää ja kuuntelee vaa.. nyt valitti minun koiran hoidostakin jo... Koiran omistaja (ketä tulee viikon päästä) kyseli sitten minulta vähäsen mikä homma.
Ei tätä helvetin paskaa meinaa jaksaa enää, mutta eipä täällä ole asuntoja noin vaan saatavilla.
Minkö takia olet yhteyksissä vielä häneen? Blokkaa ja elä omaa elämää. Vai tuleeko se sinne tiluksille huutelemaan?
Alkaisin harkitsemaan kämpän vaihtoa tuossa vaiheessa, mitä nyt lukenut näitä viestejäsi.En ole missään yhteyksissä ollutkaan, ja olen blokannut aikoja sitten.
Hän oli tälle Yetin omistajalle valittanut, ja Yetin omistaja sitten minulle kerto asiasta. Ja välillä hän käy täällä tiluksilla, ja kyttäilee aikalailla kaikkea (muka hoitaa jotakin täällä, koska omistaa paikan). Ja tuo pesukonehomma tosiaan viimeisin temppu, että katkaisi sen sähköjohdon ettei voi käyttää.
Onneksi tässä naapurissa oli pesukone, jota saan käyttää.. ja veinpä tänään suurimman osan puuverstaan työkaluista jo muualle turvaan, ettei tämä ex pomo luvatta pysty lainaamaan mitään. (toki pitää murtautua sinne siinä vaiheessa)
Alkaisin harkitsemaan kämpän vaihtoa tuossa vaiheessa, mitä nyt lukenut näitä viestejäsi.
Jos etsit vuokrakämppää kaupungilta, niin heillä on yleensä aina vapaana asuntoja kiirellisen tarpeen saajille.No sitä tässä koitetaa ettiä, mutta täällä asunnoista ollut pulaa jo yli 10v.. tuurilla saattaisi löytyäkin jopa. Mieluusti kuitenki sellaisen ottaisi, missä sähkö olisi ja vesi tulis sisälle. Hätätapauksessa vaikka eräkämppä, et vedet kannetaa ja generaattoril sähköt, jos pahemmaks tilanne menee viel.
Jos etsit vuokrakämppää kaupungilta, niin heillä on yleensä aina vapaana asuntoja kiirellisen tarpeen saajille.
Jollain voi palaa kämppä tai tulla vesivahinko ja nyt sinun tapauksessa vuokrasuhde on päättymässä, joten ota yhteyttä vaan kaupuingin asuntotoimistoon.
Vaikka tämä on suomen suurin kunta, niin pieni muuten olen sinne laittanu hakemuksen jo, ja kertonu tilanteen kyllä. Vaativat toki enemmä selvityksiä, ja jatkuuko työt tuolla uudessa paikassa vielä.
Ja eihän vuokrasuhde "periaatteessa" ole päättymässä, kun ex pomo ei ole kirjallisena vuokrasopimusta päättänyt. Mutta ei täällä henkisesti oikein mukava ole olla..
Joidenkin ihmisten päteminen vituttaa. Vaikka ei tiedettäisi jostain asiasta yhtään mitään silti pitää mennä kertomaan mielipidettä ainoana oikeana totuutena ja julistamaan kyllä se on jämpti näin tason asenteella faktoja. Mikä siinä on niin vaikeaa olla hiljaa ja kuunnella miten hommat oikeasti toimivat tai ihan tunnustaa, minä en tiedä, voitko kertoa miten tämä homma oikeasti menee.
EN puhu, ihan omassa elämässä tullut kohdattua tällaisia ihmisiä. Kuitenkin saatananmoista vääntämistä ja kyllä se menee näin tason argumentointia luvassa jos tuollaisen kohtaat. Keskustelut varsinkin silloin oikein piristäviä jos itse tiedät tyypin jauhavan ihan täyttä paskaa aiheesta. Olisi vain kiva tietää mikä tuollaiseen käytökseen johtaa. Itse pyrin oppimaan keskusteluista ja pystyn helposti myöntämään jostain aihealueesta tietoni puutteelliseksi tai että aihealue on minulle täysin tuntematon.Puhutko nyt tämän foorumin toiminnasta, no toki samat vänkkääjät lienevät samanlaisia irl
JJooo ja nyt vituttaa kun näppiksen j kirjainta saa hakata huolella että toimii. Sekä sade mikä ei tunnu loppuvan, lähe nyt tässä koiran kanssa ulos sateenvaro kädessä ja sitten koiran kuivaus. No koira tykkää kuivaamisesta onneksi.
EN puhu, ihan omassa elämässä tullut kohdattua tällaisia ihmisiä. Kuitenkin saatananmoista vääntämistä ja kyllä se menee näin tason argumentointia luvassa jos tuollaisen kohtaat. Keskustelut varsinkin silloin oikein piristäviä jos itse tiedät tyypin jauhavan ihan täyttä paskaa aiheesta. Olisi vain kiva tietää mikä tuollaiseen käytökseen johtaa. Itse pyrin oppimaan keskusteluista ja pystyn helposti myöntämään jostain aihealueesta tietoni puutteelliseksi tai että aihealue on minulle täysin tuntematon.
Laita lippis toisinpäin. Eihän siellä edes paista aurinko, joten sen lippiksen virka on nolla.Kun kävin kaupassa niin tuuli niin kovaa puuskissa että lippis lensi päästä, ei kerran, ei kahdesti, vaan kolme kertaa. Vaikka joka kerralla syvemmällä päässä. Kun pääsin kauppaan asti, niin ostin sieltä toisen valmistajan lippiksen, joka ei ehkä ole niin lentoherkkä.
Kun selkä ei ole tällä hetkellä kaikkein parhaimmassa kuosissa niin päähineen kiinnijuokseminen ja nosto ylös...
Dna netti ja tv meni poikki. Niin piti vielä temput tehä kaapelimodeemin kanssa, että aspa uskalsi vian laittaa eteenpäin. Ja vahvistinhan sieltä oli mennyt. Juuri viime viikolla laitoin modeemin nätisti kaapin taakse piiloon. Olkoon sitten ps5n vierässä tupaa komistamassa.
Kyllä minä sitä lipan suuntaa hiukaan siirtelin purjehduksesta tuttuun tapaan, päinvastaisesti tietenkin, mutta tuulen suunta vaihteli liiaksi.Laita lippis toisinpäin. Eihän siellä edes paista aurinko, joten sen lippiksen virka on nolla.
Totta. Nyt on kyllä on tuullut lujaa joka puolelta.Kyllä minä sitä lipan suuntaa hiukaan siirtelin purjehduksesta tuttuun tapaan, päinvastaisesti tietenkin, mutta tuulen suunta vaihteli liiaksi.
DNA täälläkin, Helsingissä ja Espoossa on jotain ongelmaa Häiriötiedotteet | DNA
Kyllä minä sitä lipan suuntaa hiukaan siirtelin purjehduksesta tuttuun tapaan, päinvastaisesti tietenkin, mutta tuulen suunta vaihteli liiaksi.
Kun kävin kaupassa niin tuuli niin kovaa puuskissa että lippis lensi päästä, ei kerran, ei kahdesti, vaan kolme kertaa. Vaikka joka kerralla syvemmällä päässä. Kun pääsin kauppaan asti, niin ostin sieltä toisen valmistajan lippiksen, joka ei ehkä ole niin lentoherkkä.
Kun selkä ei ole tällä hetkellä kaikkein parhaimmassa kuosissa niin päähineen kiinnijuokseminen ja nosto ylös...
Syksy on erittäin tervetullut kesän helteiden aiheuttaman vitutuksen jälkeen.Vittu näitä syksyisiä ilmoja.
Syksy on erittäin tervetullut kesän helteiden aiheuttaman vitutuksen jälkeen.
Tiedän tunteen, itsellä oli aikalailla vastaava tilanne reilu 20v sitten. Kyllähän siinä mietitytti asia kovastikin ja mietiskeli asiaa molemmista suunnista. Omalla kohdalla olisi tuohon korttiin kannattanut tarttua kun silloinen eukko sitten yhtäkkiä vajaa puoli vuotta myöhemmin kilahtikin ihan totaalisesti (josta seurasikin itselleni elämän nopein muutto, alle 24h kaikki omat kamat pakattu ja muutettu pois yhteisestä kämpästä)Vittuttaa:
Töissä eräs nais kollega on aika hot ja pientä teeren peliä ollu ja kahveella käyntiä.
No molemmat ollaan perheellisiä niin eipä ole niin helppo edetä
Ystävyys syvenny vuosien aikana vähä varkain ja vituttaa ku elämä ei ole yksinkertaista :/
Oispa edes oma avioliitto jotenkin rikki niin mut eipä ole sitäkään keppihevosta..
arghh , vittu miksi pitää olla järjen kaverina tunteet ??
Tähän oisin voinu tarttua jo 2019 ku tavattiin eka kerta duunin merkeissä, sen verra oli sähköä ilmassa. No tuli elämässä vähä vastuksia ja homma jäi kesken. Nyt loppukesästä nähtiin livenä yli vuoden tauon jälkeen -> molemmat unohti saman tien työjutut.Tiedän tunteen, itsellä oli aikalailla vastaava tilanne reilu 20v sitten. Kyllähän siinä mietitytti asia kovastikin ja mietiskeli asiaa molemmista suunnista. Omalla kohdalla olisi tuohon korttiin kannattanut tarttua kun silloinen eukko sitten yhtäkkiä vajaa puoli vuotta myöhemmin kilahtikin ihan totaalisesti (josta seurasikin itselleni elämän nopein muutto, alle 24h kaikki omat kamat pakattu ja muutettu pois yhteisestä kämpästä)
Juuri näin, työkavereihin ei kannata sekaantua. Pahimmillaan menee nykyinen parisuhde, työpaikka vaihtoon ja se uusi parisuhde sen entisen työkaverin kanssa jos kaikki menee päin persettä.Don't shit where you eat.
Etkö voi traficomilta itse tarkastaa noita? Sieltä kyllä näet molemmat tiedot.Vaihtamassa autoa, liikkessä ilmoitti ettei vanhaa autoa ole rekisteröity omiin nimiin. Katsastuskonttori siinä vieressä ja ilmoitti ettei minulla ole autooni liikennevakuutusta. Tämä tiestysti 15:50 ja konttori menee kiinni. Tänään soitin vakuutusyhtiöön, että mitähän vittua, palaavat asiaan, kunhan joku selvittää asiaa maanantaina. (On kaikki maksettu ja kuitit kaivoin verkkopankista)
Vaihtamassa autoa, liikkessä ilmoitti ettei vanhaa autoa ole rekisteröity omiin nimiin. Katsastuskonttori siinä vieressä ja ilmoitti ettei minulla ole autooni liikennevakuutusta. Tämä tiestysti 15:50 ja konttori menee kiinni. Tänään soitin vakuutusyhtiöön, että mitähän vittua, palaavat asiaan, kunhan joku selvittää asiaa maanantaina. (On kaikki maksettu ja kuitit kaivoin verkkopankista)
Pakko sanoa että vittu mikä urpo!, siis tuo ex pomo.Noniih, äkkipikanen kun on niin.. löyty syy miksi kävi ilman lupaa silloin joku päivä miun verstaalla ex pomo lainaamassa leikkureita.
Eipä varmaan miettiny tippaakaa sitä, että rivitalossa muutkin asukkaat käyttävät pesukonetta? Kuka luulee että "vahingossa" mennyt rikki pesukone?
Ei yhtään kiva kunnella sitä pärinää. Putkesta otettu kaikki vaimennukset pois, ja koneesta samantien puristukset niin mopo ei liiku mihinkään mutta pitää ihan saatananmoista meteliä. Väilillä kyllä naurattaa kun juniorit vääntää tuppi pohjassa menemään, ja mopo kiihtyy ylämäkeen kuin polkupyörä.Mopoilijat, tarvitseeko sanoa enempää. No ehkä voisi jokusen sanasen avautua aiheesta.
Tänä kesänä ainakin tossa meidän talon vieressä menevällä tiellä tuntuu armoton pärinä lisääntyneen tämän kesän aikana ja pärinää kuulee päivin öin. Ja varsinkin noitten vehkeitten äänet on jotenkin aivan infernaalisen kovat. Viime yönäkin oli neljän aikaa "ihana" kuunnella kun kovaääniset pärinämopot menee edestakaisin tossa tiellä. Sitä en osaa sanoa, kumpi kuului kovempaa, se mopo vai aamuinen liki päällä ollut ukkonen. No, ehkä mopo jäi sille kakkoseksi.
Tossa käyny mielessä, että kävis laittamassa GoPron johonkin sopivaan paikkaan kuvailemaan tota menoa, että saa rekisterikilven myös kuvaan ja sen pohjalta alkaa rikosilmoitusta täyttelemään. Varmasti on kuitenkin porukka heräilly tohon pärinään varsinkin jos sattuu makuuhuone olemaan tielle päin, kuten mulla sattuu olemaan. Ja tota pärinää on saannu kuunnella myös arkiöinä.
Tähän pitää kyllä tarttua. Miksi hemmetissä makkarit on tiellepäin? Yleensähän ne on tieltä poispäin juurikin melusaasteen takia. Ei kai nyt kukaan tarkotuksella rakenna niin, että makkarit ois tiellepäin. Sehän on ihan hullua!Varmasti on kuitenkin porukka heräilly tohon pärinään varsinkin jos sattuu makuuhuone olemaan tielle päin, kuten mulla sattuu olemaan. Ja tota pärinää on saannu kuunnella myös arkiöinä.
Samalla sinusta voi laittaa rikosilmoitusta tulille jos laitat kameran kuvaamaan tielle päinMopoilijat, tarvitseeko sanoa enempää. No ehkä voisi jokusen sanasen avautua aiheesta.
Tänä kesänä ainakin tossa meidän talon vieressä menevällä tiellä tuntuu armoton pärinä lisääntyneen tämän kesän aikana ja pärinää kuulee päivin öin. Ja varsinkin noitten vehkeitten äänet on jotenkin aivan infernaalisen kovat. Viime yönäkin oli neljän aikaa "ihana" kuunnella kun kovaääniset pärinämopot menee edestakaisin tossa tiellä. Sitä en osaa sanoa, kumpi kuului kovempaa, se mopo vai aamuinen liki päällä ollut ukkonen. No, ehkä mopo jäi sille kakkoseksi.
Tossa käyny mielessä, että kävis laittamassa GoPron johonkin sopivaan paikkaan kuvailemaan tota menoa, että saa rekisterikilven myös kuvaan ja sen pohjalta alkaa rikosilmoitusta täyttelemään. Varmasti on kuitenkin porukka heräilly tohon pärinään varsinkin jos sattuu makuuhuone olemaan tielle päin, kuten mulla sattuu olemaan. Ja tota pärinää on saannu kuunnella myös arkiöinä.
Tähän pitää kyllä tarttua. Miksi hemmetissä makkarit on tiellepäin? Yleensähän ne on tieltä poispäin juurikin melusaasteen takia. Ei kai nyt kukaan tarkotuksella rakenna niin, että makkarit ois tiellepäin. Sehän on ihan hullua!
Tähän pitää kyllä tarttua. Miksi hemmetissä makkarit on tiellepäin? Yleensähän ne on tieltä poispäin juurikin melusaasteen takia. Ei kai nyt kukaan tarkotuksella rakenna niin, että makkarit ois tiellepäin. Sehän on ihan hullua!
Tuttu tunne, se on melkein (täysin) arpapeliä.Eniten tässä vituttaa, että nyt joutuu selaamaan nettiautoa ja siivilöimään paskaa oikein urakalla.
kyllä minuakin vituttaisi jos joutuisi ostamaan käytetyn auton1,5 vuotta käyttöautona palvellut tonnin pommi alkaa nyt jo sanomaan itseään irti. Eniten tässä vituttaa, että nyt joutuu selaamaan nettiautoa ja siivilöimään paskaa oikein urakalla.