Lähellä aloitettu siltatyömaa. Tuota varmaan kuunnellaan läpi koko kesän ainakin, ei tarvitse sitten lomallakaan nukkua 7:00:ää pidempään.
Kaiken lisäksi joutuu töihin mennessä ja tullessa aina pysähtymään noihin automaattisiin liikennevaloihin vaikka mitään liikennettä ei olisikaan varsinkaan aamuisin.
Tuo työmaan melu päiväsaikaan ei niinkään haittaa kun on aika mietoa, mutta nyt tulee se varsinainen herkkupala:
Perus amikset jotka ajelevat jumputtavine autoineen tästä ohi tuonne kiertoliittymään ja tulevat takaisin pilluralliaan bassot täysillä. Ne nyt siis
pysähtyvät noihin valoihin mitkä on niin lähellä tätä rivaria, mikä tarkoittaa vain lisääntynyttä jumpupusta ja kovempaa ja pidempään, saatanan rasittavaa. Ja sama sitten kun ne tulee takaisin sieltä kiertoliittymästä.
Eikö noilla ole mitään muuta reittiä mitä ajella. Voisi kuvitella jos on tietyömaa valoilla niin sinne ei pillurallia ajella, olin pahasti väärässä.
Hetken olin jo optimisti että eipähän ainakaan jumputtajat ajele tuosta tänä kesänä, mutta eiii...
Tuo basso vain on jotain sellaista mikä saa verenpaineen samoin tien nousemaan, pahinta melusaastetta mitä voi olla.
Vituttaa niin paljon että tekisi mieli lampsia pesismaila kädessä tuonne ja pistää vain tuulilasi paskaksi.
Miten sairaat ihmispaskat ajelee autoillaan noilla bassoilla häiriten kaikkia muita ihmisiä?
Ja tätä hauskaa kestää sitten läpi koko kesän.
Olen avautunut ja tässä on lainaus eräästä paikallisesta lehdestä joka sopii tähän:
"On väärin syyllistää näitä naaraiden huomiota hakevia nuoria uroksia. Kyseessä on hyvin vahvasti biologiaan sidoksissa oleva ilmiö, jota on tutkittu esimerkiksi Borneon sademetsien mölyapinoita seuraamalla. Tutkijat tekivät mielenkiintoisen havainnon, jonka mukaan suurinta mekkalaa pitävät ne nuoret urokset, joilla on kaikista pienimmät kivekset."