UPS tosiaan ei toimita mitään jos alaovi on lukossa tai koodin takana. Eivätkä soita koska kuskeilla ei ole omia puhelimia.
"Tosiaan"? Täällä ei ole mitään lukossa olevaa alaovea tai koodilukkoa. Ihan ovikelloa soittamalla saa a) vahtikoiran riemastumaan ja b) tässä kahden metrin päässä ovesta työhuoneessa istuvan ihmisen avaamaan sen oven. Mikä toimi kahden muun kuriirin kanssa samana päivänä. UPS ei edes käynyt paikalla, mutta kirjasi että "Asiakas ei paikalla toimitusta yrittäessä." Mikä on asiaa kaunistelematta valhe, sillä olin kotona töitten ääressä yhdeksästä viiteen ja tuo merkintä oli kirjattu 14:50.
Pyytäisin kauniisti, että ei sotketa keskustelua keksimällä siihen yksityiskohtia, joiden oikeasta laidasta kommentoijalla ei voi olla mitään tietoa ja jolloin erittäin suurella todennäköisyydellä tällaiset yksityiskohdat eivät ole linjassa asioiden oikean laidan kanssa kuten nyt pääsi käymään.
Tuo paketti lähti Hollannista edellisenä iltana express-toimituksena, toimitettavaksi suoraan perille seuraavan päivän aikana. Mitään toisessa viestissä mainittua tekstiviestiä tai muuta yhteydenottoa toimitustavoista ei tullut eikä olisi ymmärtääkseni tässä tapauksessa pitänytkään tulla. Yksi tekstari kyllä tuli UPSilta, viesti että "pakettinne siirtyy noutopisteeseen". Ei tämä ole ensimmäinen kerta, ja tiedän että en ole ainoa, jolle näin on käynyt.
En pysty menemään noutopisteeseen ja tämä pikatoimitus viivästyy nyt 5-6 päivän mittaiseksi. Paitsi jos tekevät jälleen saman tempun eivätkä yritä toimittaa. UPS on sikälikin ovela, että seurannan mukaan noutopiste on kuitannut toimitusvahvistuksen eli UPS voi nyt väittää lähettäjälle, että paketti toimitettiin päivässä kuten luvattiinkin...