Memory
Tukijäsen
Puhutaan 1990-2000 luvusta, jolloin jokoreitit oli pääkaupunkiseudulla kerrostaloalueilla 350-500 jätön kokoisia ja sai olla vuosia samalla reitillä, jolloin muisti kaikki asukkaat ja poismuuttaneet ulkoa.
Voi niitä aikoja. Noin ~12 vuotta tuli tehtyä ko. ammattia ja haikeat mielet niitä aikoja kohtaan, mutta enää en lähtisi.
Kaipaan tota vihkosta, siinä oli kaikkea kivaa tarjolla, nyyh, nykyaikaa.
Sitten fitutusta, kukaan ei juttele minun kanssani, pitää varmaankin mennä kadulle ostaa huora 20e:lla "lähdetkö mun kanssa kahville, jutellaan tunti maksan 20e sinulle" perkeleen tylsää, vaihteleva elämä, välillä niin kiire ettei paskalle kerkee, välillä ei mitään häppeninkii.
Sitten kaikki kyllä soittaa yms. kun HE tarvitsee jotain, minä kun tahdon jutella "en minä kerkeä, telkasta tulee salkkarit"
On tämä kanssa sitten sosiaalista elämää!
katsoin tänään hermonsa menettänyttä vanhaa kääkkä miestä, mikä vanha sekin on ittellä mittarissa 52v kohta jo pääsen koe-ajamaan ruumisarkkuja
Niin siellä on "pakosti" kuorkki jalkakäytävällä kun oli muutto menossa, eikä tietysti voineet jättää vilkkaalle tielle 3-kaistainen, se paappa rääkyi että on tämä helvettiä kun ei ole muuta paikkaa kun jalkakäytävä, tuli vähäsen paha mutta kiva fiilis, että on toisilla sitten isot ja halvat huvit, toiset menettää kämppänsä kun tulee potkut, toiset sitten valittaa kun aurinko nousee joulukuussa vasta kello 12, huokaus...
Mikähän on lähetetyn paketin hinta tuolla muualla Euroopassa?
Rupeaa suoni vaan tykyttämään kun 6 Euroa pikkupaketista ja saa netissä tehdä puolet työstä itse.
Ensi vuonna 12 Euroa paketti ja saa itse ajaa Pieksämäelle koputtamaan vastaanottajan oveen?
Ei tuo mitään, auton turbo, paino n.10kg. ostin Autodoc:sta uuden, nooh tuli, mutta maksoi 90e extraa "lähettäkää vanha risa vaihdossa niin hyvitämme asiakastilillenne 60e seuraavaa ostosta varten"
Katsoin postin sivuja, paketin lähetys Saksaan 60e, arvaa lähetinkö paketin arvaa lähetinkö??
Saksasta tulee 30kg:n 1kuution paketti ovelle 13e:lla ja meillä tällaiset taksat, huokaus, ei mene nuo postimaksut ainakaan duunareiden taskuihin koska postin palkkoja leikataan