Sama meno jatkuu + kaupan tekijäisiksi lonkkavaivaa ja polvi vihloo. Olo on ku seitsemänkymppisellä, saatana.Kolmatta päivää pakki sekaisin ja helvetin huono olo. Vittua tällaiset mahapöpöperkeleet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama meno jatkuu + kaupan tekijäisiksi lonkkavaivaa ja polvi vihloo. Olo on ku seitsemänkymppisellä, saatana.Kolmatta päivää pakki sekaisin ja helvetin huono olo. Vittua tällaiset mahapöpöperkeleet!
Vaimolle iski sama.....Kolmatta päivää pakki sekaisin ja helvetin huono olo. Vittua tällaiset mahapöpöperkeleet!
Sillä i7 nyt vaan saa korkeemmat max framet kun Ryzeneillä. Suurin osa ei sillä 10% max fps erolla tee yhtään mitään mutta kyllähän tuo nopeampi on ihan benchmarkkien perusteella. Ryzen on sitten kustannustehokkaampi vaihtoehto ja parempi kaikilla muilla osa-alueilla. Päivittäin saa täällä foorumilla kyllä hyvät naurut kun porukka selittää suu vaahdossa kun se Intteli on paras ja toinen kun se AMD on paras ja samalla noiden firmojen pomot nauraa matkalla pankkiin.
Valehtelevat ja keplottelevat asiakkaat jotka luulee olevansa niin vitun ovelia.
Sitten kun asian ottaa puheeksi niin suuttuvat kun sain kusetuksen yrittämisestä kiinni.
B2B on parasta hommaa.
Joo, juuri tässä keräilen papereita sitä varten. Kuitenkin sen ikäinen kone että hyvällä tuurilla saa maximissaan 600 euroa sieltäkin ulos ikävähennyksien ja omavastuun jälkeen, mutta parempi kai sekin on kun ei mitään.Onnistuisko kotivakuutus?
Itselläni on pamahtanut parikin poweria(ja ainakin yksi emo) mutta ne ei ole ikinä vieneet mitään mukana(en ainakaan muista).ilmeisesti käynyt sitten hyvä tuuri näinä >20v aikana.Jos itse olisin joku vakuutustarkastaja tms niin pyytäisin ne hajonneet kovalevyt yms näytille.Itse katsoisin että tyyppi on tehnyt jotain itse jos kerta se kallis poweri jonka pitäisi toimia moitteetta ainakin >2v vie parit osat mukana.Joo, juuri tässä keräilen papereita sitä varten. Kuitenkin sen ikäinen kone että hyvällä tuurilla saa maximissaan 600 euroa sieltäkin ulos ikävähennyksien ja omavastuun jälkeen, mutta parempi kai sekin on kun ei mitään.
Teet tuollaiset johtopäätökset yhden viestin perusteella? Onko kaverin ensimmäinen kerta tälle vuodelle kun ratkeaa? Oliko ajatus säätää autoa "jos ei ole muuta tekemistä"? Todella vahvat kommentit sinulta ("vitun huolestunut") yhden viestin perusteella.Gigzan olisi hyvä kriittisesti pohtia alkoholinkäyttöään. Alkoholi vei siis voiton vaimosta ja suunnitelluista harrastuksista? Itse olisin ihan vitun huolestunut, jos tuollaista kohdalleni osuisi.
Harva varmaan haluaa kuulla alkoholinkäyttönsä arvostelua tuntemattomilta, mutta joo, kyllähän tuolla yksittäisellä tapauksella saisi juomatapatestissä jo muutamat pojot.Teet tuollaiset johtopäätökset yhden viestin perusteella? Onko kaverin ensimmäinen kerta tälle vuodelle kun ratkeaa? Oliko ajatus säätää autoa "jos ei ole muuta tekemistä"? Todella vahvat kommentit sinulta ("vitun huolestunut") yhden viestin perusteella.
Eikö ole muuta tekemistä kuin nukkuminen ja työnteko? Menet 23 nukkumaan ja heräät 6:30, ja 8-16 töihin niin ei ole mitään ongelmaa. Työt valitset tämän rytmin mukaan.Jahas. Taas ylös neljän tunnin unilla. Taas pitäis 16h jaksaa ennen ku pääsee taas nukkumaan. Ihan mukavasti alkaa tuntuu kropassa tämmönen perseily unien kanssa.
Mihinkähän helvettiin tämä nyt sitten liittyy? Käytetään niitä quoteja, kiitos.No jos ei tunnistaisi jonkinasteista alkoholiongelmaa, niin eipä noista keisseistä tähän ketjuun kirjoittaisi. Tärkeintähän se on että itse tunnistaa missä mennään ja kykenee asiaan vaikuttamaan.
Mihinkähän helvettiin tämä nyt sitten liittyy? Käytetään niitä quoteja, kiitos.
Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Täällä ei ole _kukaan_ puhunut Espanjan GP:stä yhtä kommenttia lukuun ottamatta ainakaan viimeiseen 20 viestiin. Eikä tuosta omasta viestistäsikään löydy mitään asiayhteyttä mihinkään. Ehdotan, että otat lääkkeet ja toimit standardien mukaan.Liittyy tuohon F1:n Espanjan GP:seen. Rupeatko muuten live-keskusteluissakin huutamaan että "mihin helvettiin tämä liittyy, käyttäkää niitä quoteja!" jos joku kommentoi jotain 20 sekunnin takaista aihetta?
Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Täällä ei ole _kukaan_ puhunut Espanjan GP:stä yhtä kommenttia lukuun ottamatta ainakaan viimeiseen 20 viestiin. Eikä tuosta omasta viestistäsikään löydy mitään asiayhteyttä mihinkään. Ehdotan, että otat lääkkeet ja toimit standardien mukaan.
Hyvinhän tuossa keskustelussa pysyi mukana. Ei mitään ongelmaa?Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Täällä ei ole _kukaan_ puhunut Espanjan GP:stä yhtä kommenttia lukuun ottamatta ainakaan viimeiseen 20 viestiin. Eikä tuosta omasta viestistäsikään löydy mitään asiayhteyttä mihinkään. Ehdotan, että otat lääkkeet ja toimit standardien mukaan.
Itselläni on pamahtanut parikin poweria(ja ainakin yksi emo) mutta ne ei ole ikinä vieneet mitään mukana(en ainakaan muista).ilmeisesti käynyt sitten hyvä tuuri näinä >20v aikana.Jos itse olisin joku vakuutustarkastaja tms niin pyytäisin ne hajonneet kovalevyt yms näytille.Itse katsoisin että tyyppi on tehnyt jotain itse jos kerta se kallis poweri jonka pitäisi toimia moitteetta ainakin >2v vie parit osat mukana.
3kk vanha Corsairin ei-CXM virtalähde leipoi ja heitti power surget tuhoten kovot, näyttiksen ja jotain muuta kamaa. Corsair ei kustanna mitään muuta kun uuden virtalähteen. Helvetin vittu. Näyttiksestäkin loppui takuu ja kuitenkin GTX 980 kyseessä. Saatanan saatana. Kaapissa oli vielä Seasonicin PSU josta puuttui pari johtoa, joiden takia ei ollut koneessa. En vain ehtinyt tilata uusia. Nyt on kasa elektroniikkaa paperipainoina.
Kuka sanoo että ei ole muuta kuin työtä ja nukkumista? Ihan normaali päivätyö. Klo 22 nukkumaan ja yhtäkkiä herää klo 2 yöllä eikä saa enää unta sitten samoila silmillä 8h töitä ja 8h vapaa-aikaa puolikoomassa kunnes taas nukkumaan klo 22 ja taas herää klo 2 yöllä eikä saa enää unta. Alkaa vähän syömään ihmistäEikö ole muuta tekemistä kuin nukkuminen ja työnteko? Menet 23 nukkumaan ja heräät 6:30, ja 8-16 töihin niin ei ole mitään ongelmaa. Työt valitset tämän rytmin mukaan.
Onko perusjutut jo kokeiltu, kuten kofeiinin käytön vähentäminen, ei tietokonetta/kännykkää tuntia ennen nukkumaanmenoa, riittävästi liikuntaa yms? Mitä teet kun heräät kahden aikaan yöllä? Mulla on joskus vähän samantapaista vaivaa, ja nousen välillä ylös lukemaan kirjaa. Puolen tunnin päästä alkaa yleensä nukuttaa uudestaan, mutta joskus menee pitempään.Kuka sanoo että ei ole muuta kuin työtä ja nukkumista? Ihan normaali päivätyö. Klo 22 nukkumaan ja yhtäkkiä herää klo 2 yöllä eikä saa enää unta sitten samoila silmillä 8h töitä ja 8h vapaa-aikaa puolikoomassa kunnes taas nukkumaan klo 22 ja taas herää klo 2 yöllä eikä saa enää unta. Alkaa vähän syömään ihmistä
No, tässä on jo parikytä vuotta unen kanssa tapeltu ni on tullu kaikki konstit kokeiltua. Kirjan lukeminen tai tabun katteleminen heräämisen jälkeen ei oikein onnistu ku väsyttää niin perkeleesti että huomaa muutaman minutin päästä vaan tuijottavansa kirjaa tai tabua tajuamatta siitä mitään.Onko perusjutut jo kokeiltu, kuten kofeiinin käytön vähentäminen, ei tietokonetta/kännykkää tuntia ennen nukkumaanmenoa, riittävästi liikuntaa yms? Mitä teet kun heräät kahden aikaan yöllä? Mulla on joskus vähän samantapaista vaivaa, ja nousen välillä ylös lukemaan kirjaa. Puolen tunnin päästä alkaa yleensä nukuttaa uudestaan, mutta joskus menee pitempään.
Suomesta ostettu kaikki joo, mut ei kuulema kuulu myyjälle eikä edes valmistajalle noiden korvaus, terveisin @Jimm's & Corsair.Jos on Suomesta ostettu, niin myyjä korvaa hajonneet osat.
Suomesta ostettu kaikki joo, mut ei kuulema kuulu myyjälle eikä edes valmistajalle noiden korvaus, terveisin @Jimm's & Corsair.
Virhevastuu ja takuu kulutustavaran kaupassa7.5 Tuotevahingot
Tuotevahingolla tarkoitetaan tilannetta, jossa tavaran virheestä aiheutuu vahinkoa muulle omaisuudelle kuin myydylle tavaralle. Esimerkiksi pesukoneen vika voi vahingoittaa pestävänä olevaa pyykkiä.
Tuotteen valmistaja tai maahantuoja on tuotevastuulain mukaisesti vastuussa vahingoista, joita tuotteesta aiheutuu henkilölle tai yksityiskäytössä olevalle omaisuudelle. Tuotevastuulain mukainen alaraja korvattavalle vahingolle on 395 euroa.
Kuluttajansuojalain mukaan myyjä on vastuussa vahingoittuneesta omaisuudesta silloin, kun vahinko kohdistuu omaisuuteen, jolla on välitön käyttöyhteys myytyyn tavaraan. Kyse voi olla esimerkiksi kuluttajan matkapuhelimeensa tai tietokoneeseensa hankkimista ohjelmista, jotka laitteen virheen johdosta tuhoutuvat. Korvattavalla vahingolla ei ole alarajaa.
Kiitos tästä, mietinkin asiaa mutten jostain syystä saanut aikaiseksi tarkistaa. Juttelin Corsairin chatin kanssa ja mieli tuntui muuttuvan, nyt testaan sähköpostittaa suoraan mulle annettuun osoitteeseen.Kuluttajaneuvojaan vaan yhteyttä, vahingot pitää korvata:
Virhevastuu ja takuu kulutustavaran kaupassa
@Kermeli Mistä tilasit, Amazonista? Aspaan vaan ulinaa niin uskoisin että voivat hyvitellä tota jotenkin.
Joskus saattaa akun kulutus vähentyä jos tekee puhelimelle resetin. Eli palauttaa ne alkuperäiset asetukset. Jos siis johtuu tuosta uusimmasta päivityksestä se kasvanut akun kulutus.Kännykkä kyrsii nyt, muuten ei mitään vikaa mutta joskus tykkää imeä virtaa kuin virolainen huo.... Ehem.
Tuossa käytin hetken puhelimen omaa nettiä ja 90% meni 74%, eikait siinä. Sitten kotia kun tuliun niin oli jo tippunu 60% vaikka olin netinkin laittanu pois päältä.
Onneksi tuossa on vaihdettava akku mutta kyrsii uutta ostella jos vika onkin softassa kun rupesi imemään akkua kunnolla edellisen päivityksen jälkeen.
Finanssivalvonta ja rahapesulaki. Heräsin näin lauantaina päivätorkuilta puhelimen soidessa. Nordeahan se siellä haluaa taas kerran henkilökohtaisesti keskustella asiakkaan kanssa. Kävisikö se ja se päivä kello xx:yy? Vituttaa, mutta en lyönyt luuria korvaan koska pankki on tässä tapauksessa viranomaisen asialla kyttäämässä. Taas kysytään miten perheessä eletään, paljonko rahaa tulee ja menee kuukaudessa, ja keneltä raha tulee ja kenelle menee.
Kenties olen tarkkailussa, koska sattuneesta syystä on epäsäännöllistä rahaliikennettä ulkomaille. Kyseiset maksut olen moneen kertaan selvittänyt pankin kuulusteluissa, viimeksi noin vuosi sitten. Pakko silti ihmetellä, eikö pankki näe palkanmaksun alkuperää? Kaikki tulo tulee omasta ja puolison palkasta. Rahanpesu tarkoittaisi siis, että työnantaja on rikollinen. Ilmeisesti laki ei anna jouston varaa yhtään kuulustelujen suhteen. En tiedä ketä pitäisi käydä Arkadianmäellä lyömässä, jotta hommaan saisi maalaisjärkeä.
Muuten hyvä mutta samat säännöt ne on muillakin pankeilla.Ja lauantaina vielä soitti, nordeasta? Luulin ettei niitä kiinnosta mikään edes arkena, ainakaan ne hiekkaa konttoriin tuovat alamaiset. Olet ilmeisesti suuren luokan rikollinen (sarkasmi) kun sieltä valvontakomissio soittelee viikonloppuna. Joo, kyllä tuollainen laittaa vituttamaan.
Pakkoko sinne on mennä kuultavaksi? Jos on niin ehdota jotain la-su iltaa koska työkiireet ja muut. Muuten pankin vaihto voi auttaa. Itse sain nordeasta tarpeeki jo vuosia sitten kun yksinkertaisetkaan asiat ei onnistuneet, unohtui, valehtelua, kusetusta.
Muuten hyvä mutta samat säännöt ne on muillakin pankeilla.
Finanssivalvonta ja rahapesulaki. Heräsin näin lauantaina päivätorkuilta puhelimen soidessa. Nordeahan se siellä haluaa taas kerran henkilökohtaisesti keskustella asiakkaan kanssa. Kävisikö se ja se päivä kello xx:yy? Vituttaa, mutta en lyönyt luuria korvaan koska pankki on tässä tapauksessa viranomaisen asialla kyttäämässä. Taas kysytään miten perheessä eletään, paljonko rahaa tulee ja menee kuukaudessa, ja keneltä raha tulee ja kenelle menee.
Kenties olen tarkkailussa, koska sattuneesta syystä on epäsäännöllistä rahaliikennettä ulkomaille. Kyseiset maksut olen moneen kertaan selvittänyt pankin kuulusteluissa, viimeksi noin vuosi sitten. Pakko silti ihmetellä, eikö pankki näe palkanmaksun alkuperää? Kaikki tulo tulee omasta ja puolison palkasta. Rahanpesu tarkoittaisi siis, että työnantaja on rikollinen. Ilmeisesti laki ei anna jouston varaa yhtään kuulustelujen suhteen. En tiedä ketä pitäisi käydä Arkadianmäellä lyömässä, jotta hommaan saisi maalaisjärkeä.
Emännällä on kans ollut anemian kanssa ongelmia, tuo on yllättävän yleinen ongelma vaikka eläiskin terveellisesti.
Kyllä se siitä.