Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 867
Noniih, äkkipikanen kun on niin.. löyty syy miksi kävi ilman lupaa silloin joku päivä miun verstaalla ex pomo lainaamassa leikkureita.




Eipä varmaan miettiny tippaakaa sitä, että rivitalossa muutkin asukkaat käyttävät pesukonetta? :rofl2: Kuka luulee että "vahingossa" mennyt rikki pesukone?
Vaikuttaa varsin tasapainoiselta ja ihmisystävälliseltä tämä ex-pomo.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Kaveri, joka soittaa iltapäivällä, että lähdetään sähköpotkulaudoilla ulos, joka lopulta ei vastaa viesteihin kun välillä nukkui ja sitten piti mennä kohta kauppaan ja kävi vasta äsken kaupassa.

Vituttaa kun omat menot olisi mennyt hukkaan jos olisin jäänyt odottelemaan.

Ei mennyt, kun ei ollut ensimmäinen kerta ja arvasin jo tulevan.

Sovituista asioista täytyy pitää huolta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Kaveri, joka soittaa iltapäivällä, että lähdetään sähköpotkulaudoilla ulos, joka lopulta ei vastaa viesteihin kun välillä nukkui ja sitten piti mennä kohta kauppaan ja kävi vasta äsken kaupassa.

Vituttaa kun omat menot olisi mennyt hukkaan jos olisin jäänyt odottelemaan.

Ei mennyt, kun ei ollut ensimmäinen kerta ja arvasin jo tulevan.

Sovituista asioista täytyy pitää huolta.
Voi V*ttu kun rupesi v*tuttamaan ihan vaan kun luki tuon. Pari kaveria on just tuollaisia että ensin ollaan into piukeina lähdössä jonnekin ja sitten joko viimetingassa minuutteja ennen sovitua aikaa perutaan tai ei edes vavauduta ilmoittamaan että ei olla tulossa. Mä olen noihin yleensä reagoinut siihen malliin että ilmoittakaa sitten 5min ennenkuin olette menossa niin mä hyppään housuihin ja olen siellä. Yleensä silti saa odotella 10min...
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
150
Asun kehitysmaassa (Irlanti) missä asunnoissa on pumppu, että saa pesuhuoneeseen vettä. Ilman sitä saa vaan kylmää vettä keittiön hanasta.

Aika paskamainen päivä ollut monella tapaa. Töissä mikään ei onnistunut, oman pikkufirman yhteistyökumppanut ei saa mitään aikaan ja sitten vielä Twitter meni ja (temp?) bannasi ilman mitään syytä...

Noh, ei siinä, rauhallinen kaveri olen yleensä ja vaikka vitutti, niin ajattelin, että ainakin voisi ottaa pitkän lämpimän suihkun ja mennä lukeen kirjaa... mutta ei. Vitun pumppu ei taaskaan toimi. Oli hyvin lähellä että en repinyt koko laitetta putkineen irti ja heittänyt ikkunasta. Naapuritkin taisi oppia illan aikana joitain suomalaisia sanoja.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Ensimmäisen maailman ongelmia: Kännissä jammailin Apocalyptica - Nothing Else Matters tahtiin ja tunsin kun vasemman käden pikkurilli osui johkin pöydällä ja kuulin kuinka se osui suoraan roskapönttöön. Kaivelin pönttöä varmaan 10-15min nostaen varovasti päällimmäinen roska kerrallaan, joka ei ole minkään muun roskan alla jumissa. Tuo sen vuoksi, että jos nostan randomisti jonkun roskan, niin mahdollisuus sille, että se pöydältä tippunut ja hakemani asia valuu alemmas roskikseen.

Sitä luulis, että 10-15minuutin aikana pengottua ihan normaaalia n.30L roskakoria, löytäis sen tärkeän asian, joka tippui roskikseen, mutta EI! STANA, V******, PER******!
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Viikonloppuna ns. cätchup projekteja (joku munapää myynyt ylimmääräiset 2000h~), mistäs kaivat tekijät kesälomien keskeskellä. Tuleehan tässä 13 päivää putkeen ilman vapaita.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 082
Täällä ex pomo kyttää ja kuuntelee vaa.. nyt valitti minun koiran hoidostakin jo... Koiran omistaja (ketä tulee viikon päästä) kyseli sitten minulta vähäsen mikä homma.

Ei tätä helvetin paskaa meinaa jaksaa enää, mutta eipä täällä ole asuntoja noin vaan saatavilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Tänään vituttaa tämä:
/dev/sda: SMART (Offline) Uncorrectable Sector Count has been registered

Eli taitaa olla yhteen koneeseen levyn vaihto edessä, vastahan se noin 4,5v onkin pyörinyt.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Täällä ex pomo kyttää ja kuuntelee vaa.. nyt valitti minun koiran hoidostakin jo... Koiran omistaja (ketä tulee viikon päästä) kyseli sitten minulta vähäsen mikä homma.

Ei tätä helvetin paskaa meinaa jaksaa enää, mutta eipä täällä ole asuntoja noin vaan saatavilla.
Minkö takia olet yhteyksissä vielä häneen? Blokkaa ja elä omaa elämää. Vai tuleeko se sinne tiluksille huutelemaan?
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 082
Minkö takia olet yhteyksissä vielä häneen? Blokkaa ja elä omaa elämää. Vai tuleeko se sinne tiluksille huutelemaan?

En ole missään yhteyksissä ollutkaan, ja olen blokannut aikoja sitten.
Hän oli tälle Yetin omistajalle valittanut, ja Yetin omistaja sitten minulle kerto asiasta. Ja välillä hän käy täällä tiluksilla, ja kyttäilee aikalailla kaikkea (muka hoitaa jotakin täällä, koska omistaa paikan). Ja tuo pesukonehomma tosiaan viimeisin temppu, että katkaisi sen sähköjohdon ettei voi käyttää.

Onneksi tässä naapurissa oli pesukone, jota saan käyttää.. ja veinpä tänään suurimman osan puuverstaan työkaluista jo muualle turvaan, ettei tämä ex pomo luvatta pysty lainaamaan mitään. (toki pitää murtautua sinne siinä vaiheessa)
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
813
En ole missään yhteyksissä ollutkaan, ja olen blokannut aikoja sitten.
Hän oli tälle Yetin omistajalle valittanut, ja Yetin omistaja sitten minulle kerto asiasta. Ja välillä hän käy täällä tiluksilla, ja kyttäilee aikalailla kaikkea (muka hoitaa jotakin täällä, koska omistaa paikan). Ja tuo pesukonehomma tosiaan viimeisin temppu, että katkaisi sen sähköjohdon ettei voi käyttää.

Onneksi tässä naapurissa oli pesukone, jota saan käyttää.. ja veinpä tänään suurimman osan puuverstaan työkaluista jo muualle turvaan, ettei tämä ex pomo luvatta pysty lainaamaan mitään. (toki pitää murtautua sinne siinä vaiheessa)
Alkaisin harkitsemaan kämpän vaihtoa tuossa vaiheessa, mitä nyt lukenut näitä viestejäsi.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 082
Alkaisin harkitsemaan kämpän vaihtoa tuossa vaiheessa, mitä nyt lukenut näitä viestejäsi.
No sitä tässä koitetaa ettiä, mutta täällä asunnoista ollut pulaa jo yli 10v.. tuurilla saattaisi löytyäkin jopa. Mieluusti kuitenki sellaisen ottaisi, missä sähkö olisi ja vesi tulis sisälle. Hätätapauksessa vaikka eräkämppä, et vedet kannetaa ja generaattoril sähköt, jos pahemmaks tilanne menee viel.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
No sitä tässä koitetaa ettiä, mutta täällä asunnoista ollut pulaa jo yli 10v.. tuurilla saattaisi löytyäkin jopa. Mieluusti kuitenki sellaisen ottaisi, missä sähkö olisi ja vesi tulis sisälle. Hätätapauksessa vaikka eräkämppä, et vedet kannetaa ja generaattoril sähköt, jos pahemmaks tilanne menee viel.
Jos etsit vuokrakämppää kaupungilta, niin heillä on yleensä aina vapaana asuntoja kiirellisen tarpeen saajille.

Jollain voi palaa kämppä tai tulla vesivahinko ja nyt sinun tapauksessa vuokrasuhde on päättymässä, joten ota yhteyttä vaan kaupuingin asuntotoimistoon.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 082
Jos etsit vuokrakämppää kaupungilta, niin heillä on yleensä aina vapaana asuntoja kiirellisen tarpeen saajille.

Jollain voi palaa kämppä tai tulla vesivahinko ja nyt sinun tapauksessa vuokrasuhde on päättymässä, joten ota yhteyttä vaan kaupuingin asuntotoimistoon.
Vaikka tämä on suomen suurin kunta, niin pieni muuten :rofl2: olen sinne laittanu hakemuksen jo, ja kertonu tilanteen kyllä. Vaativat toki enemmä selvityksiä, ja jatkuuko työt tuolla uudessa paikassa vielä.
Ja eihän vuokrasuhde "periaatteessa" ole päättymässä, kun ex pomo ei ole kirjallisena vuokrasopimusta päättänyt. Mutta ei täällä henkisesti oikein mukava ole olla..
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Vaikka tämä on suomen suurin kunta, niin pieni muuten :rofl2: olen sinne laittanu hakemuksen jo, ja kertonu tilanteen kyllä. Vaativat toki enemmä selvityksiä, ja jatkuuko työt tuolla uudessa paikassa vielä.
Ja eihän vuokrasuhde "periaatteessa" ole päättymässä, kun ex pomo ei ole kirjallisena vuokrasopimusta päättänyt. Mutta ei täällä henkisesti oikein mukava ole olla..
Mikäli näin on, on sinulla syy tehdä rikosilmoitus vainoamisesta.

Käy ainakin poliisiasemalla kertomassa, mikä on homman nimi. He sitten sanovat, millainen tutkinta käyntiin laitetaan.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Laitettiiin korjauspyyntö Samsungille paskoneesta kuivausrummusta, ikää 1v joten takuu vielä voimassa. Mennyt jo 20 päivää ilman mitään tietoa korjauksesta. Mukavaa pikkulapsiperheessä syksyllä pestä pyykkiä ja kuivatella saunassa. Vittu :rage:
:kasetti:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
161
Et kai laittanu suoraan Sampalle? Jos laitoit niin sit on ongelmia edessä. Tässä lainaus omasta FB postauksestani "
Samsung.. tuo merkki mitä meiltäkin löytyy puhelimista kuivausrumpuun ja kaikki siltä väliltä. Vaan jatkossa pysykööt poissa meidän huushollista.
14.8 kuivausrummusta tuli ulos märkiä vaatteita. 16.8 soitettu Samsungille takuunalaisesta hajonneesta koneesta. 22.8 soitettu uudestaan kun huoltomiehen piti soittaa 2-5 päivän sisällä eikä kuulunut, unohdettu avata koko huoltopyyntö. Tämän jälkeen sain meilin missä pyydettiin putsaamaan suodatinritilä paremmin. Ongelma vaan on siinä että ritilät on noin 2mm päässä toisistaan ja hammasharjalla, tiskiharjalla eikä paineilmalla sieltä väleistä ei saa enempää likaa pois - yritetty on. Tänään kolmannen soiton jälkeen sain päätöksen ettei mene takuuseen kun ritilässä vieläkin nukkaa ja nyt ne on vääntyneetkin.
Hauskinta tässä on ettei suodattimissa ole ollut kokoaikana mitään vikaa vaan vika on uudessa hienossa lämpöpumpussa (siinä ilmalämpöpuistakin tutussa) mikä ei tuota lämmintä ilmaa. "

Tarinahan päättyi siten, että kirjoitin meilin Koreaan asti. Tunti sen jälkeen soittivat Ruotsista Sampalta. Ja vehjehän meni sit kuitenkin takuuseen. Laitteessa oli piirikortti ja koneisto hajonnut. 2 ja puoli kuukautta kesti kaikkinensa.


Tuo Suomen huolto heillä on aivan vehkeestä.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 005
Oli melko verenpainetta ja vitutusta nostattava pankkishow. Halusin siirtää rahaa pankkitililtä sijoitusfirmassa olevalle tilille. Koetilisiirto toimi hyvin ja sain varmistettua molemmissa päissä, että siirto meni läpi a-ok. Tuo piti tehdä, että pankki edes suostuu siirtämään rahaa. Yritin seuraavaksi siirtää minulle isohkoa summaa pankista sijoitusfirmaan(40% tilillä olevista rahoista) torstaina. Pankki jäädytti nettipankin ja kortit lauantaina illasta. Tuli epäilyttävä email, jossa osa linkeistä ei toiminut ja eri puhelinnumerot kuin mitä googlella löytää ko. pankin palvelunumeroiksi. Soitin pankin palveluun. Sieltä selitetään, että pitäisi ottaa konferenssipuhelu minun, pankin ja sijoitusfirman välille, jossa varmistetaan uudestaan, että tili jonne rahaa ollaan siirtämässä on minun omistuksessa. Tietty se palveluhenkilö haluaa luoda konferenssipuhelun, joten minä en voi tietää josko konferenssipuhelu menisikin hakkerin luuriin eikä sijoitusfirmaan. Konferenssipuhelua ottaessa aletaan kyselemään sosiaaliturvatunnusta, pin-koodia jne. Totesin, että eiköhän lopeteta tähän ja käyn konttorilla asiaa setvimässä maanantaina aamusta. Kortteja&nettipankkia ei kuulemma tässä kohtaa saisi takaisin toimintaan ellei sitä konferenssipuhelua ja menossa olevaa tilisiirtoa ensin varmisteta. Tuntui kiristykseltä.

Sunnuntaina aamusta reititin resetoi itsensä. Siinä kohtaa verenpaine kohosi lisää, kun mietin että onko nyt oikeasti niin, että on reititin ja ehkä puhelin molemmat korkattu ja tiedot surffailusta/puheluista mennyt hakkereille + pankkitili imaistu tyhjäksi.

1.5h pankin konttorilla säätöä maanantaina ja tilanne saatiin setvittyä. Vaati tosin vielä uuden soiton konttorisäätöjen päälle, että kortit ja nettipankki lähtivät takaisin toimimaan. Ei ollut luuria korkattu/hakkerit asialla. Ällistyttävän vaikea tilisiirto oli vain kyseessä.

Oli ikävä olla viikonloppu löyhässä hirressä, kun koko tilanne tuntui absurdilta+outoudet mailissa/puhelinnumeroissa ja reititinepisodi siihen päälle. Reitittimen nollaantuminen on edelleen mysteeri. Ehkä se sattuman vuoksi päivitti itsensä uuteen versioon ja unohti wifi yms. asetukset juurikin mahdollisimman epäilyttävään aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 546
Joidenkin ihmisten päteminen vituttaa. Vaikka ei tiedettäisi jostain asiasta yhtään mitään silti pitää mennä kertomaan mielipidettä ainoana oikeana totuutena ja julistamaan kyllä se on jämpti näin tason asenteella faktoja. Mikä siinä on niin vaikeaa olla hiljaa ja kuunnella miten hommat oikeasti toimivat tai ihan tunnustaa, minä en tiedä, voitko kertoa miten tämä homma oikeasti menee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Joidenkin ihmisten päteminen vituttaa. Vaikka ei tiedettäisi jostain asiasta yhtään mitään silti pitää mennä kertomaan mielipidettä ainoana oikeana totuutena ja julistamaan kyllä se on jämpti näin tason asenteella faktoja. Mikä siinä on niin vaikeaa olla hiljaa ja kuunnella miten hommat oikeasti toimivat tai ihan tunnustaa, minä en tiedä, voitko kertoa miten tämä homma oikeasti menee.
Puhutko nyt tämän foorumin toiminnasta, no toki samat vänkkääjät lienevät samanlaisia irl:kahvi:

JJooo ja nyt vituttaa kun näppiksen j kirjainta saa hakata huolella että toimii. Sekä sade mikä ei tunnu loppuvan, lähe nyt tässä koiran kanssa ulos sateenvaro kädessä ja sitten koiran kuivaus. No koira tykkää kuivaamisesta onneksi.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 546
Puhutko nyt tämän foorumin toiminnasta, no toki samat vänkkääjät lienevät samanlaisia irl:kahvi:

JJooo ja nyt vituttaa kun näppiksen j kirjainta saa hakata huolella että toimii. Sekä sade mikä ei tunnu loppuvan, lähe nyt tässä koiran kanssa ulos sateenvaro kädessä ja sitten koiran kuivaus. No koira tykkää kuivaamisesta onneksi.
EN puhu, ihan omassa elämässä tullut kohdattua tällaisia ihmisiä. Kuitenkin saatananmoista vääntämistä ja kyllä se menee näin tason argumentointia luvassa jos tuollaisen kohtaat. Keskustelut varsinkin silloin oikein piristäviä jos itse tiedät tyypin jauhavan ihan täyttä paskaa aiheesta. Olisi vain kiva tietää mikä tuollaiseen käytökseen johtaa. Itse pyrin oppimaan keskusteluista ja pystyn helposti myöntämään jostain aihealueesta tietoni puutteelliseksi tai että aihealue on minulle täysin tuntematon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
EN puhu, ihan omassa elämässä tullut kohdattua tällaisia ihmisiä. Kuitenkin saatananmoista vääntämistä ja kyllä se menee näin tason argumentointia luvassa jos tuollaisen kohtaat. Keskustelut varsinkin silloin oikein piristäviä jos itse tiedät tyypin jauhavan ihan täyttä paskaa aiheesta. Olisi vain kiva tietää mikä tuollaiseen käytökseen johtaa. Itse pyrin oppimaan keskusteluista ja pystyn helposti myöntämään jostain aihealueesta tietoni puutteelliseksi tai että aihealue on minulle täysin tuntematon.
Jonkin sortin narsistuus, sosiopaatti ja muut mt häiriöt. Tuollaisten kanssa kun joutuu tekemisiin, niin en sano oikein mitään sinnepäinkään, olen muka samaa mieltä sekä yritän päästä tilanteesta pois ennenkun sanon mitä mieltä oikeasti olen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
359
kyllä tuo on juuri tyhmän ihmisen merkki, viisaat ihmiset ei ala pätemään aiheesta mistä ei tiedä mitään
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Elisalta tuli ilmoitus eilen, että "verkkoyhteyttä huolletaan ja siitä aiheutuu yöllä 1h katkos" . No, ei siinä mitään, mutta nyt on ollut liittymä 7h pimeanä ja sama jatkuu. Ei auta modeemin boottailukaan.

Pitäisi päästä tekemään töitä...

Edit.
Elisan aspan täti vain pahensi kuplaa otsassa sen jälkeen kun olin ensin jonottanut 20min. "Oletko resetoinut modeemin, jos et, niin se pitää tehdä jotta yhteys voi toimia" . Mitä vittua!? Kyllä bootin pitäisi riittää ja resetointi lisäksi kadottaa kaikki laitteeseen tehdyt oman verkon määritykset jne.

No, jotta suostui ohjaamaan edelleen seuraavan tason tukeen, niin resetoin purkin ja määrittelin kaiken uudestaan. Yllättäen tällä ei ollut mitään vaikutusta mihinkään. Nyt on sitten menossa 2-3h jonotus tekniseen tukeen. Ei helvetti tätä menoa taas...
 
Viimeksi muokattu:

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 700
Firmojen asiakaspalvelu. Mäkkäri asiallisesti vastasi palautteeseen (parista hampparista puuttui vähän tavaraa välistä) ja tarjosi ilmaista vapaavalintaista ateriaa. Jonka voin hakea sieltä 300km päässä olevasta mäkkäristä josta satuin reissun päällä ollessa ostamaan alunperin noi hampparit.

DNA:n netti meni aamupäivällä poikki, häiriötiedotteissa ei ole mitään mainintaa. Vikailmoitusta soittaessa toisessa päässä sanottiin että joo, useita ilmoituksia on tullut jo 30min sitten, ei näitä kaikkia tuonne häiriöilmoituksiin laiteta. Nyt ei ole mitään tietoa milloin vika korjataan tai mikä siellä ylipäätään on ollut vikana.

Veikkauksen sivujen ja sovelluksen toiminnasta voi laittaa palautetta asiakaspalveluchatin kautta. Toiveet otetaan vastaan ja välitetään kehittäjille, mutta kuulemma edes noi asiakaspalvelijat eivät saa tietää reagoitiinko toiveisiin mitenkään. Yhtä tyhjän kanssa siis

Ja samalla kun tappelee netin kanssa niin porraskäytävän kautta kuuluu asuntoon helvetin ärsyttävä poraamisääni kun jossain rempataan. Tekisi mieli vaan paiskoa tavarat seiniä päin ja lopettaa työpäivä tähän
 
Liittynyt
18.04.2021
Viestejä
447
Kun kävin kaupassa niin tuuli niin kovaa puuskissa että lippis lensi päästä, ei kerran, ei kahdesti, vaan kolme kertaa. Vaikka joka kerralla syvemmällä päässä. Kun pääsin kauppaan asti, niin ostin sieltä toisen valmistajan lippiksen, joka ei ehkä ole niin lentoherkkä.
Kun selkä ei ole tällä hetkellä kaikkein parhaimmassa kuosissa niin päähineen kiinnijuokseminen ja nosto ylös...
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Kun kävin kaupassa niin tuuli niin kovaa puuskissa että lippis lensi päästä, ei kerran, ei kahdesti, vaan kolme kertaa. Vaikka joka kerralla syvemmällä päässä. Kun pääsin kauppaan asti, niin ostin sieltä toisen valmistajan lippiksen, joka ei ehkä ole niin lentoherkkä.
Kun selkä ei ole tällä hetkellä kaikkein parhaimmassa kuosissa niin päähineen kiinnijuokseminen ja nosto ylös...
Laita lippis toisinpäin. Eihän siellä edes paista aurinko, joten sen lippiksen virka on nolla.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Dna netti ja tv meni poikki. Niin piti vielä temput tehä kaapelimodeemin kanssa, että aspa uskalsi vian laittaa eteenpäin. Ja vahvistinhan sieltä oli mennyt. Juuri viime viikolla laitoin modeemin nätisti kaapin taakse piiloon. Olkoon sitten ps5n vierässä tupaa komistamassa.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 700
Dna netti ja tv meni poikki. Niin piti vielä temput tehä kaapelimodeemin kanssa, että aspa uskalsi vian laittaa eteenpäin. Ja vahvistinhan sieltä oli mennyt. Juuri viime viikolla laitoin modeemin nätisti kaapin taakse piiloon. Olkoon sitten ps5n vierässä tupaa komistamassa.
DNA täälläkin, Helsingissä ja Espoossa on jotain ongelmaa Häiriötiedotteet | DNA
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Kun kävin kaupassa niin tuuli niin kovaa puuskissa että lippis lensi päästä, ei kerran, ei kahdesti, vaan kolme kertaa. Vaikka joka kerralla syvemmällä päässä. Kun pääsin kauppaan asti, niin ostin sieltä toisen valmistajan lippiksen, joka ei ehkä ole niin lentoherkkä.
Kun selkä ei ole tällä hetkellä kaikkein parhaimmassa kuosissa niin päähineen kiinnijuokseminen ja nosto ylös...
Huppari päälle ja huppu päähän, niin pysyy lippiskin. Tuli taas tänään huomattua sama ongelma kun lenkillä kävin. Eikä ollut sitä hupparia vaan pelkästään takki. Vittu näitä syksyisiä ilmoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Syksy on erittäin tervetullut kesän helteiden aiheuttaman vitutuksen jälkeen.
Joo, olen itse syksyihminen siinä mielessä että luonto painuu mailleen... ei helteitä enää etc.

Vaan saapa tässä miettiä mitä laittaa päälle, katsella sadetutkaa kun lenkillelähtöä vielä miettii, kun koiruus on sitä mieltä että pitäis mennä taas kuitenkin. Enkä itsekään jaksaisi koko iltaa sisällä olla.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
Loma "alkoi" ke-to 24.00. Paljon jäi töitä kesken, mutta PAKKO ottaa välillä irti, ittensä takia. Tänään iltapäivästä lähtö viikoksi etelänlämpöön.

SE mikä vituttaa. Niin tietää että työt ei ole edennyt mihinkään. Päinvastoin, siellä odottaa tuplaten töitä. Jotka on merkattuna "pitää tehdä ennen Copperin lomaa / loman aikana".
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Vittuttaa:

Töissä eräs nais kollega on aika hot ja pientä teeren peliä ollu ja kahveella käyntiä.

No molemmat ollaan perheellisiä niin eipä ole niin helppo edetä

Ystävyys syvenny vuosien aikana vähä varkain ja vituttaa ku elämä ei ole yksinkertaista :/

Oispa edes oma avioliitto jotenkin rikki niin mut eipä ole sitäkään keppihevosta..

arghh , vittu miksi pitää olla järjen kaverina tunteet ??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Vittuttaa:

Töissä eräs nais kollega on aika hot ja pientä teeren peliä ollu ja kahveella käyntiä.

No molemmat ollaan perheellisiä niin eipä ole niin helppo edetä

Ystävyys syvenny vuosien aikana vähä varkain ja vituttaa ku elämä ei ole yksinkertaista :/

Oispa edes oma avioliitto jotenkin rikki niin mut eipä ole sitäkään keppihevosta..

arghh , vittu miksi pitää olla järjen kaverina tunteet ??
Tiedän tunteen, itsellä oli aikalailla vastaava tilanne reilu 20v sitten. Kyllähän siinä mietitytti asia kovastikin ja mietiskeli asiaa molemmista suunnista. Omalla kohdalla olisi tuohon korttiin kannattanut tarttua kun silloinen eukko sitten yhtäkkiä vajaa puoli vuotta myöhemmin kilahtikin ihan totaalisesti (josta seurasikin itselleni elämän nopein muutto, alle 24h kaikki omat kamat pakattu ja muutettu pois yhteisestä kämpästä)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Tiedän tunteen, itsellä oli aikalailla vastaava tilanne reilu 20v sitten. Kyllähän siinä mietitytti asia kovastikin ja mietiskeli asiaa molemmista suunnista. Omalla kohdalla olisi tuohon korttiin kannattanut tarttua kun silloinen eukko sitten yhtäkkiä vajaa puoli vuotta myöhemmin kilahtikin ihan totaalisesti (josta seurasikin itselleni elämän nopein muutto, alle 24h kaikki omat kamat pakattu ja muutettu pois yhteisestä kämpästä)
Tähän oisin voinu tarttua jo 2019 ku tavattiin eka kerta duunin merkeissä, sen verra oli sähköä ilmassa. No tuli elämässä vähä vastuksia ja homma jäi kesken. Nyt loppukesästä nähtiin livenä yli vuoden tauon jälkeen -> molemmat unohti saman tien työjutut.
Kyllä näitä tulee ny iltasella yksin valvoessa mietittyä, paljon on pelissä ja koskaan ei tiedä mitä saa tai jää saamatta.

Mut tämä taitaa meistä tehdä ihmisiä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Vaihtamassa autoa, liikkessä ilmoitti ettei vanhaa autoa ole rekisteröity omiin nimiin. Katsastuskonttori siinä vieressä ja ilmoitti ettei minulla ole autooni liikennevakuutusta. Tämä tiestysti 15:50 ja konttori menee kiinni. Tänään soitin vakuutusyhtiöön, että mitähän vittua, palaavat asiaan, kunhan joku selvittää asiaa maanantaina. (On kaikki maksettu ja kuitit kaivoin verkkopankista)
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Vaihtamassa autoa, liikkessä ilmoitti ettei vanhaa autoa ole rekisteröity omiin nimiin. Katsastuskonttori siinä vieressä ja ilmoitti ettei minulla ole autooni liikennevakuutusta. Tämä tiestysti 15:50 ja konttori menee kiinni. Tänään soitin vakuutusyhtiöön, että mitähän vittua, palaavat asiaan, kunhan joku selvittää asiaa maanantaina. (On kaikki maksettu ja kuitit kaivoin verkkopankista)
Etkö voi traficomilta itse tarkastaa noita? Sieltä kyllä näet molemmat tiedot.
 
  • Tykkää
Reactions: eba
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Vaihtamassa autoa, liikkessä ilmoitti ettei vanhaa autoa ole rekisteröity omiin nimiin. Katsastuskonttori siinä vieressä ja ilmoitti ettei minulla ole autooni liikennevakuutusta. Tämä tiestysti 15:50 ja konttori menee kiinni. Tänään soitin vakuutusyhtiöön, että mitähän vittua, palaavat asiaan, kunhan joku selvittää asiaa maanantaina. (On kaikki maksettu ja kuitit kaivoin verkkopankista)
Sitten voit viikonloppuna vetää lärvit hyvällä syyllä kun autolla ei voi ajaa. Koska ei ole vakuutuksia:thumbsup:

Mut joo, kato trafista nyt varmuudeksi, ettei tule yllätyksiä tien päällä.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
244
Mopoilijat, tarvitseeko sanoa enempää. No ehkä voisi jokusen sanasen avautua aiheesta.

Tänä kesänä ainakin tossa meidän talon vieressä menevällä tiellä tuntuu armoton pärinä lisääntyneen tämän kesän aikana ja pärinää kuulee päivin öin. Ja varsinkin noitten vehkeitten äänet on jotenkin aivan infernaalisen kovat. Viime yönäkin oli neljän aikaa "ihana" kuunnella kun kovaääniset pärinämopot menee edestakaisin tossa tiellä. Sitä en osaa sanoa, kumpi kuului kovempaa, se mopo vai aamuinen liki päällä ollut ukkonen. No, ehkä mopo jäi sille kakkoseksi.

Tossa käyny mielessä, että kävis laittamassa GoPron johonkin sopivaan paikkaan kuvailemaan tota menoa, että saa rekisterikilven myös kuvaan ja sen pohjalta alkaa rikosilmoitusta täyttelemään. Varmasti on kuitenkin porukka heräilly tohon pärinään varsinkin jos sattuu makuuhuone olemaan tielle päin, kuten mulla sattuu olemaan. Ja tota pärinää on saannu kuunnella myös arkiöinä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Noniih, äkkipikanen kun on niin.. löyty syy miksi kävi ilman lupaa silloin joku päivä miun verstaalla ex pomo lainaamassa leikkureita.




Eipä varmaan miettiny tippaakaa sitä, että rivitalossa muutkin asukkaat käyttävät pesukonetta? :rofl2: Kuka luulee että "vahingossa" mennyt rikki pesukone?
Pakko sanoa että vittu mikä urpo!, siis tuo ex pomo.

Edit. Siis oli minullakin urpo ex pomo joskus 90-luvulla, vittuili ja nälvi koko ajan. Mutta kerran uhkasin vetää turpaan jos ei lopeta, niin siihen loppui, siis nälviminen ei työsuhde.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Mopoilijat, tarvitseeko sanoa enempää. No ehkä voisi jokusen sanasen avautua aiheesta.

Tänä kesänä ainakin tossa meidän talon vieressä menevällä tiellä tuntuu armoton pärinä lisääntyneen tämän kesän aikana ja pärinää kuulee päivin öin. Ja varsinkin noitten vehkeitten äänet on jotenkin aivan infernaalisen kovat. Viime yönäkin oli neljän aikaa "ihana" kuunnella kun kovaääniset pärinämopot menee edestakaisin tossa tiellä. Sitä en osaa sanoa, kumpi kuului kovempaa, se mopo vai aamuinen liki päällä ollut ukkonen. No, ehkä mopo jäi sille kakkoseksi.

Tossa käyny mielessä, että kävis laittamassa GoPron johonkin sopivaan paikkaan kuvailemaan tota menoa, että saa rekisterikilven myös kuvaan ja sen pohjalta alkaa rikosilmoitusta täyttelemään. Varmasti on kuitenkin porukka heräilly tohon pärinään varsinkin jos sattuu makuuhuone olemaan tielle päin, kuten mulla sattuu olemaan. Ja tota pärinää on saannu kuunnella myös arkiöinä.
Ei yhtään kiva kunnella sitä pärinää. Putkesta otettu kaikki vaimennukset pois, ja koneesta samantien puristukset niin mopo ei liiku mihinkään mutta pitää ihan saatananmoista meteliä. Väilillä kyllä naurattaa kun juniorit vääntää tuppi pohjassa menemään, ja mopo kiihtyy ylämäkeen kuin polkupyörä.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
542
Varmasti on kuitenkin porukka heräilly tohon pärinään varsinkin jos sattuu makuuhuone olemaan tielle päin, kuten mulla sattuu olemaan. Ja tota pärinää on saannu kuunnella myös arkiöinä.
Tähän pitää kyllä tarttua. Miksi hemmetissä makkarit on tiellepäin? Yleensähän ne on tieltä poispäin juurikin melusaasteen takia. Ei kai nyt kukaan tarkotuksella rakenna niin, että makkarit ois tiellepäin. Sehän on ihan hullua!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 517
Viestejä
4 202 136
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom