Reklamaatiot kannattaa hoitaa myyjäliikkeen kanssa. Yleisesti ottaen ongelmatapauksissa on järkevää asioida vain myyjän kanssa, ja antaa myyjän hoitaa asioinnit valmistajan suuntaan. Tietysti myyjä mielellään ohjaa asiakkaan asioimaan suoraan valmistajan/huoltoliikkeen kanssa, mutta viime kädessä myyjä vastaa myymästään tuotteesta.Vituttaa pesukone, tarkemmin sen toimimattomuus. Oikeastaan ei edes rikkinäinen pesukone, vaan AEG, jonka tuki on täysin olematon. Konetta on korjattu reilun puolen vuoden aikana 4 kertaa, eikä kone vieläkään toimi oikein. AEG:n aspa on niin loppuunajettu kiireeseen, että jokainen huoltokäynti vaatii useamman soiton ja muistuttelun. Lisäksi huolto on ulkoistettu jollekin höpöhöpfirmalle, jota on nyt taas odotettu reilu 3 viikkoa. Viikko sitten tein reklamaation, eikä siihenkään ole vastattu, joten kai tässä kohta katsotaan mikä on seuraava steppi.