Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Perkele.

Kolme päivää sitten purin poskeeni syödessäni ruokaa. Se jo vitutti, mutta elämän on. Tänään nyt kun vielä siellä on pientä turvotusta ja jälki, purin siihen kohtaan uudestaan. Ai vittu maanperkeleesti sattu purra siihen jo kipeään kohtaan uudestaan. Viimeksi tuli vain pieni jälki sinne. Nyt vuodan verta siellä suuhuni kokoajan. Vittu. Pitenee paranemis aika taas ties miten pitkälle.
Olet varmaan itsekkin huomannut käytännössä, että suolainen ruoka ei ole silloin "maittavinta". Ahh, miten muistankin kinkkukiusauksen ärhäkkään potkun lapsuudesta, kun sain kielen verille asettamalla sen useasti metallisen pyykitelineeseen pakkaspäivänä ja repien sitten irti. Seuraukset huomasi sitten vasta ruokapöydässä, miksi se oli tyhmää.
Niin se vain oli jännää silloin se, jäätyminen kiinni.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Autosta sitten otti ja hajos laturi :|
Otan osaa, mitä uudempi auto sen vattumaisempi vaihtaa, ei ole tiloja edes pölyhiukkaselle. Joku kiva 80-90 luvun kärryssä on kauniisti tilaa ja hihnakin pyörii vain yhden/kahden rullan kautta toista mitä uusissa :(
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Heräsin kolmelta yöllä nälkään, nousin ylös ja söin jotain, takaisin sänkyyn, ei unen ripettäkään sen jälkeen. Silimät seisoo päässä ja vituttaa.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Pakko mennä töihin sairaana taas kerran. Työkavereita on irtisanoutunut, sijaisia ei ole, eikä kukaan tee kesken jääneitä töitä ja deadlinet puskee päälle. Esimiehen olisi pitänyt vahvistaa loma-ajat ajat sitten, mutta näyttää siltä, että lomat siirretään lokakuulle, koska mahdottomat elo-syyskuun deadlinet.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Vituttaa kun teen melkein jatkuvasti 6pv työviikkoa. En ole viime aikoina pystynyt varmaan pitämään 2-3vkoa niin etteikö tarvisi mennä ylimääräisenä päivänä töihin. Toki työpaikka on plussaa mut joku rajakin tälle.. sitten kuulet edellisenä päivänä "Joo tulisitko huomenna töihin klo xxxx" ei huoh ja vittu sentään.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Vituttaa kun teen melkein jatkuvasti 6pv työviikkoa. En ole viime aikoina pystynyt varmaan pitämään 2-3vkoa niin etteikö tarvisi mennä ylimääräisenä päivänä töihin. Toki työpaikka on plussaa mut joku rajakin tälle.. sitten kuulet edellisenä päivänä "Joo tulisitko huomenna töihin klo xxxx" ei huoh ja vittu sentään.
Lie laitonta?
 

Poppis89

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
154
Vituttaa se että ihmisillä on aikaa kaikenmaan turhiimpiin asioihin. Esimerkiksi nykyajan mielenosoitukset. Eihän niissä tapahdu mitään kummempaa, kuin huudellaan typeriä chäntteja ja kannatellaa banderolleja. Mikä helvetti meitä suomalasia vaivaa, otetaan vaikka Etelä-Euroopassa mallia ja revitellään. Poliisitkin on nykyään ihan nynnyjä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Raapasin auton etukulman betonitolppaan, katoin että ei kummoset skraidut mutta korjausarvio 650e. Kaskon omavastuu 400e. Voi kinkku.
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
37
Joku marakatti vaatii minua poistamaan googlen kuvahausta kuvia, jotka ovat minun omilla sivuilla. Kuulemma kun kirjoittaa kuvahakuun heidän firman nimen niin siellä näkyy myös meidän kuvia.

Meillä on keywordina tietty sana, joka on myös ko. firman nimessä. Ihan yleissana tyyliin Kahvila tai Kukkakauppa.

Samalla sanalla tulee satoja muitakin kuvia, eri firmoista jotka toimivat samalla alalla.

Me toimitaan alkupään tuottajana ja nämä muut firmat ovat meidän laitteistojen loppukäyttäjiä.

Tuttaaaaaaaa...
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
27-vuotiaan naisen äiti soittelee minulle tuntemattomasta numerosta solvaten minua alatyylisin ilmaisuin ja uhkaillen, koska olen "nettikiusannut" hänen (kotona loisivaa yhteiskunnan elätti-) tytärtään. Kyseinen tytär raivoaa puhelimen vieressä kovaan ääneen kiroillen ja uhkaillen tappavansa minut. Myötähäpeän määrä on jotain aivan uskomatonta..
 
Viimeksi muokattu:

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
27-vuotiaan naisen äiti soittelee minulle tuntemattomasta numerosta solvaten minua alatyylisin ilmaisuin ja uhkaillen, koska olen "nettikiusannut" hänen (kotona loisivaa yhteiskunnan elätti-) tytärtään. Kyseinen tytär raivoaa puhelimen vieressä kovaan ääneen kiroillen ja uhkaillen tappavansa minut. Myötähäpeän määrä on jotain aivan uskomatonta..
Ei muuta kuin rikosilmoitusta laittomasta uhkauksesta tulille ja otat korvausrahat kukkaroon ja painelet kauppaan?:hungry:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Ei muuta kuin rikosilmoitusta laittomasta uhkauksesta tulille ja otat korvausrahat kukkaroon ja painelet kauppaan?:hungry:
Persaukisilta sossupummeilta ei valitettavasti irtoa euroakaan vaikka ulosottomies liittyisi seuraan. Näin veronmaksajana vituttaa maksaa moisten surkimusten oleskelu.

Ps. Kenellä aikuisella ihmisellä on kanttia laittaa oma äitinsä asialle, erityisesti naisella?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Persaukisilta sossupummeilta ei valitettavasti irtoa euroakaan vaikka ulosottomies liittyisi seuraan. Näin veronmaksajana vituttaa maksaa moisten surkimusten oleskelu.

Ps. Kenellä aikuisella ihmisellä on kanttia laittaa oma äitinsä asialle, erityisesti naisella?
En tiedä onko välttämättä se tytär laittanut äitinsä sinulle soittelemaan. Yksi episodi on kai mahdollinen että tytär kertoi äitilleen kun olet "nettikiusannut" häntä -> äitinsä veti hepulin jonka takia soittelee nyt sulle? o_O

Joo onhan noi aikuiset ihmiset jotka eivät meinaakaan mennä töihin vittumaisia. En tunne onneksi ensimmäistäkään(?) mutta parempi on etten tiedä ainakaan..
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
27-vuotiaan naisen äiti soittelee minulle tuntemattomasta numerosta solvaten minua alatyylisin ilmaisuin ja uhkaillen, koska olen "nettikiusannut" hänen (kotona loisivaa yhteiskunnan elätti-) tytärtään. Kyseinen tytär raivoaa puhelimen vieressä kovaan ääneen kiroillen ja uhkaillen tappavansa minut. Myötähäpeän määrä on jotain aivan uskomatonta..
Miksi sitten edes "nettikiusasit"? Turha yrittää esittää tässä uhria, paska lentää myös toiseen suuntaan. Seuraavalla kerralla VPN, Tor ja nimimerkki käyttöön jos saat kiksejä kyseisestä toiminnasta....
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Ihmiset jotka ei vastaa puhelimeen 30min ennen työvuoronsa alkua vaikka työpaikalta soitetaan. Nyt sitten tuo tahvo menee väärään paikkaan ja mä joudun odottelemaan ylitöissä että saavat sen käännytettyä tänne.

Toinen vitutus menee tyypille joka soittaa itsensä sairaaksi 6.15 vaikka on omien sanojensa mukaan laatannut ja ripuloinut 03 asti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 009
70 minuuttia (ja laskuri käy vielä) odottamassa kunnalliselle lääkäriajanvarausta. Pakko myöntää että pikkuhiljaa vituttaa.
Ei siinä mitään, mutta tuo numerokin sulkeutuu puolen tunnin päästä.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Vakuutusyhtiöt,eritoten työeläke sellaiset.Olisi kirveelle töitä ja paljon!!!!Taas eräskin verisuoni katkennut päästä nuitten kanssa.:mad::rage::mad::rage::dead:
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
623
Tänään toista kertaa hammaslääkäriin kuukauden sisällä, oli juurihoito... Ei siinä mitään mutta perkuleen puudutus vei kulmakarvan sekä silmäluomen liikkeet mennessään!

Kun tulin kotiin alkoi särky... TOISESSA HAMPAASSA.

Ei voi mennä taas näin...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Sain tiistaina tiedon, että hyvin vittumainen oikeusprosessi ohi, ihan ok tuloksella, vihdoinkin, eipähän tarvitse sitä miettiä enää. Tänään tuli ilmoitus, että jatkossa, toukokuusta alkaen, tulot ovat nykyistä suuremmat. Nettoero asettuu väliin 450-550€ / kuukausi. Jos joku ajattelee, että väärä ketju, niin ei. Noiden tapahtumien välissä tuli kohtalaisen selväksi, että parisuhde oli siinä. Ilman mitään dramatiikkaa, kunhan vaan. Saatanan saatana! Ihan kevyttä tunteiden vuoristorataa. Kaiken kaikkiaan helvetin pitkä miinus jäi tästä viikosta. Pidempi, kuin koskaan aiemmin. Perkele!
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Jaahas. Pari viikkoa sitten työnsin naisen ja penskat mummolaan, ostin kaljaa ja päivittelin steamin yms ja päädyinkin töihin.

Nyt otin uusinta yrityksen, tosin unohdin vaan verikokeet tältä aamulta ja ainoa järkevä aika huomenna klo 8.40. Okei, emmää oiskaan halunnu juoda kaljaa ja pelata punpumpelejä.

Oma vika joojoo, mutta juomaton kalja ja yksinään paastoaminen ennen "aikaista" herätystä vituttaa silti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Valmiiksi jo vitutus korkealla. Parisuhde katkesi tuossa pari kuukautta sitten, osin omasta aloitteestanikin. Nyt sitä aikaisemman suhteen kuvankaunis itseäni 13 vuotta nuorempi nainen otti yhteyttä. Muuttaa nimittäin takaisin paikkakunnalle. Kymmeniä tekstareita ja parit viisi-kuusituntista puhelua takana.

Vitutus siitä, kun ei tästä(kään) kuitenkaan mitään tule. Vaikka kuinka haluaisi.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Heräsin yöllä 2.30, valvoin on 1.5h ja loppuyö meni katkounilla . Nyt väsyttää ihan vitusti ja töitä olisi paljon tehtävänä .
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Firman harrasta HR politiikka vituttaa. Lupasivat jo aikaa sitten vakipaikan, nyt sain eteeni uuden 12kk määräaikaisen sopimuksen. Sen lisäksi Irtisanoutuneiden tilalle ei rekrytoida uusia vaan heidän työnsä jaetaan nykyisten kesken -> Työnantaka ei vahvista kesälomia ja pakottaa tulemaan myös sairaana töihin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Ei työnantaja voi pakottaa sairaana töihin yms. Liiton kanssa vaan tappelemaan työnantajan kanssa tai sitten lähtee kävelemään.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Pyydä kirjallinen määräys sairaana töihin tulosta ja vastuuvapautus...
saat olla saikulla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
37
Sairaala, tietosuoja ja potilastietojen käsittely. Tänään tuli sairaalalta kirje, joka piti sisällään minulle tuntemattoman ihmisen epikriisin. Nyt mietityttää että onkohan omani matkannut jollekin toiselle
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 184
Sairaala, tietosuoja ja potilastietojen käsittely. Tänään tuli sairaalalta kirje, joka piti sisällään minulle tuntemattoman ihmisen epikriisin. Nyt mietityttää että onkohan omani matkannut jollekin toiselle
Kokeile olisiko joku iltapaska kiinnostunut tekemään jutun tuosta. Julkisuus yleensä auttaa parantamaan tietosuojaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
28
saatana. saatanan saatana. mie olen teknisesti yksinäinen ihminen, mutta se ei haittaa koska olen speksannut elämäni just nappiinsa niin ettei se ole koskaan rassannut.
mä viihdyn omassa seurassani ihan hyvin. meno on suht spartalaista, mutta vitunko väliä kun pärjääminen on 100%.

ei sinänsä edes masenna.... paaaitsi että mä onnistun tunaroimaan tunne-elämäni sekaisin tämän tästä. paskan itsetuntoni takia olen omaksunut sen asenteen, että sama kokeilla kun ei se kuitenkaan toimi. tietääpähän totuuden. tämä on varmaan ehkä hiukan etäisen oloistakin.

mä olen taas siinä tilanteessa herätin vahingossa jonkun mielenkiinnon, ja tämä onnistui parilla lainilla hieromaan meikäläisen itsetunnon niin tappiin että menin hämilleni. tuntui niin vitun hyvältä, mutta se taas sekoitti pakan niin totaalisesti että hyvän olon sijaan mä olen kauhuissani. pääni on täynnä totaalista riittämättömyyden tunnetta.

tl;dr = ei kannata kieltää itseltään mitään, ne on kuitenkin tekosyitä. tulet kuitenkin kohtaamaan tilanteen myöhemmin eikä sulla ole hajuakaan mitä tehdä.
näin ikään. sehän oli siinä. se kuolematon laini "kuin veli" tuli sitten pari viikkoa sitten. sinänsä ymmärrettävää, tää ihminen herätti mussa järjettömän hoivavietin joten taisin oikeastikkin olla lähinnä terapeutti ja vähemmän kuin kumppani vaikka oikea tyyli olisi ollut tasapaino.

en ole hänelle kylläkään katkera, en tietenkään. täysin oma moka mutta oman peilikuvani kanssa on taas tekemistä.
pärjäsin ittekseni hajoilematta ihan vitun hyvin, mutta nyt mennään taas pari kuukautta palasina.

sitä saa mitä tilaa ja liikkeessä on pysyttävä ettei sekoa, mutta ... saatana :(
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Saa sieltä oikeudellista apua ja neuvontaa kun kuuluu yhdistykseenkin. Toki vähän yksin joutuu tällöin vääntämään. Ei se nyt kuitenkaan niinkään mene että sulta kaikki turva menee jos et liittoon kuulu. On toki sitten myös työsuojelua yms. paikasta riippuen.

Änywäys, ei sairaana voi töihin ketään pakottaa.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Saa sieltä oikeudellista apua ja neuvontaa kun kuuluu yhdistykseenkin. Toki vähän yksin joutuu tällöin vääntämään. Ei se nyt kuitenkaan niinkään mene että sulta kaikki turva menee jos et liittoon kuulu. On toki sitten myös työsuojelua yms. paikasta riippuen.

Änywäys, ei sairaana voi töihin ketään pakottaa.
Teoriassa työterveydestä irtoaisi sairaslomaa mutta töistä pois jäämisellä voisi olla tuhoisat seuraukset jatkon kannalta. Sijaisia ei ole, kesätyöntekijöitä ei ole tulossa, eikä firma voi pistää tiettyjä toimintojaan "tauolle" jos joku on kriittiseen aikaan poissa töistä tai lomalla. Työehtoja heikennettiin merkittävästi Kiky-pelleilyn seurauksena, jonka jälkeen moni vakituinen irtisanoutui ja työmäärä räjähti käsiin.

Ylemmät toimihenkilöt kuuluvat harvemmin mihinkään liittoon, erityisesti jos työsuhde on määräaikainen tai projektiluontoinen.
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Jos ei firma jousta, niin ei työntekijänkään tartte. Saa firma mennä konkkaan.

Saikkua ja uutta työpaikkaa hakemaan, mars!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Onneksi teoriassa ja käytännössä sairauslomaa saa. Se on sitten firman ongelma hoitaa hommat jos joku sattuu olemaan juuri sairaana.

Luulisi että ylemmätkin toimihenkilöt kuuluvat johonkin liittoon, koska saahan silloin vuorotteluvapaata ja jos potkut tulee, niin saa toki ansiosidonnaista päivärahaa. Lisäksi eihän syyttä saa edes irtisanoa.

Itse vaihdoin ytk:sta metalliliittoon kun laittoivat sairaslomalle. En ole tainnut metalliliitolle sitten maksaa mitään, koska palkkaa en ole enää sannut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Määräaikaisessakin on irtisanomisaika. Mikäli irtisanomisaikaa ei ole sopimuksessa mainittu, on ymmärtääkseni sopimus toistaiseksi voimassaoleva.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
598
Joku marakatti vaatii minua poistamaan googlen kuvahausta kuvia, jotka ovat minun omilla sivuilla. Kuulemma kun kirjoittaa kuvahakuun heidän firman nimen niin siellä näkyy myös meidän kuvia.

Meillä on keywordina tietty sana, joka on myös ko. firman nimessä. Ihan yleissana tyyliin Kahvila tai Kukkakauppa.

Samalla sanalla tulee satoja muitakin kuvia, eri firmoista jotka toimivat samalla alalla.

Me toimitaan alkupään tuottajana ja nämä muut firmat ovat meidän laitteistojen loppukäyttäjiä.

Tuttaaaaaaaa...
Ilmoitat että maksamalla googlelle mainosrahaa he saavat oman firmansa korkeammalle googlen haussa, ongelma ei ole teidän. Ja jos on, ostatte itse googlelta että haussa oma firmanne nousee korkeammalle. Jos ette ole tehneet sitä, tehkää se nyt.

Ihan vaan siksi että voitte sanoa että tämä on googlen palvelu josta ollaan maksettu.
Ongelma ei ole teidän vaan googlen.

Vielä parempaa jos ette ole maksaneet googlelle mainonnasta, ongelma on vieläkin enemmän
googlen eikä teidän.

Vähän sama kuin että puhelinlaitos sanoo: vika on käyttäjän päässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
598
Sain tiistaina tiedon, että hyvin vittumainen oikeusprosessi ohi, ihan ok tuloksella, vihdoinkin, eipähän tarvitse sitä miettiä enää. Tänään tuli ilmoitus, että jatkossa, toukokuusta alkaen, tulot ovat nykyistä suuremmat. Nettoero asettuu väliin 450-550€ / kuukausi. Jos joku ajattelee, että väärä ketju, niin ei. Noiden tapahtumien välissä tuli kohtalaisen selväksi, että parisuhde oli siinä. Ilman mitään dramatiikkaa, kunhan vaan. Saatanan saatana! Ihan kevyttä tunteiden vuoristorataa. Kaiken kaikkiaan helvetin pitkä miinus jäi tästä viikosta. Pidempi, kuin koskaan aiemmin. Perkele!
Säilytät silti kaikki oikeuden paperit mapissa Ö ja aika tarkkaan.
Pois silmien alta kaapissa, koska paska voi aina osua uudelleen tuulettimeen.

Joku oli joskus poltellut jotain eläkevakuutuspapereita ja oikeuden päätöksiä takassa ja parin vuoden päästä sama keissi oli takaisin oikeudessa, papereista olisi ollut hyötyä uudestaan.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
441
huomasin vasta ostamisen jälkeen, että Juhla Mokka TosiTumma on vain 450g paketti, versus tyypillinen 500g tiiliskivikahvi.

Eihän se asiakkaan kusettamista sinänsä ole, kun kerran se paino siinä lukee kyljessä, mutta vähintään moraalitonta. Erityisesti kun se paketti on lähes täysin saman kokoinen ja näköinen ja lisäksi sitä tositummaa käsitellään ikäänkuin samanlaisena tuotteena, esimerkiksi näissä "3 pakettia kympillä" -tarjouksissa.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
huomasin vasta ostamisen jälkeen, että Juhla Mokka TosiTumma on vain 450g paketti, versus tyypillinen 500g tiiliskivikahvi.

Eihän se asiakkaan kusettamista sinänsä ole, kun kerran se paino siinä lukee kyljessä, mutta vähintään moraalitonta. Erityisesti kun se paketti on lähes täysin saman kokoinen ja näköinen ja lisäksi sitä tositummaa käsitellään ikäänkuin samanlaisena tuotteena, esimerkiksi näissä "3 pakettia kympillä" -tarjouksissa.
Jepp,huomasin saman joku aika sitten. Eihän se asiakkaan kusettamista ole, mutta näitä vastaavia tuotteita (tyyliin limu joka aina ollu 1,0l ja nyt onkin 0,9l) niin itse kyllä äänestän jaloillani. Eli vältän enää ostamasta jos tuollaisen huomaan. Ihmeellistä asiakkaan väheksymistä mielestäni.
 

Dataelukka

Such tech, many forum wow
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
140
Tänään piti keskiviikkona olla hyvin aikaa kävellä yliopistolle asti ja ladata bussikortti ja käydä syömässä, mutta tottakai tänään on sairastuminen ja kirjakauppa kiinni, ja en huomiseksi aamuksi kerkiä ladata korttia ja pitää maksaa täyteen hintaan käteisellä liput (2 * 3,20 euroa) ja tätä varten pitää sitten 20 seteli jollain tavalla rikkoa kolikoiksi :mad:

Ja lisäksi lompakko on paskana ja kolikkotasku rikki, joten pitää niitä kolikkoja pitää taskun pohjalla vaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
huomasin vasta ostamisen jälkeen, että Juhla Mokka TosiTumma on vain 450g paketti, versus tyypillinen 500g tiiliskivikahvi.
Saman huomasin. Jätin sitten tuon pienen paketin ottamatta ja tavallinen 500g paketti lähti mukaan.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Kahvikeskustelu: Huomannut myös saman Arvid Nordqvistin Reko -kahvissa, mutta se on huomattavasti tummempaa, hienompaa jauhatusta ja kestää pidempään ku esim. juhlis, kun ei tarvitse laittaa niin paljoa puruja.
Oli se vähän sillon huomtessa et wtf, mut...
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Kahvikeskustelu: Huomannut myös saman Arvid Nordqvistin Reko -kahvissa, mutta se on huomattavasti tummempaa, hienompaa jauhatusta ja kestää pidempään ku esim. juhlis, kun ei tarvitse laittaa niin paljoa puruja.
Oli se vähän sillon huomtessa et wtf, mut...
Pressopannun käyttäjänä vituttaa Arvidin ja melkein kaikkien muiden valmistajien tapa jättää pois suodatin/presso/jne -kuvakkeet. Pitäkää vittu tunkkinne ja sumppinne, en osta :rage:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Nyrkkisääntönä kannattaa muistaa noissa "x määrä y hintaan" tarjouksissa että se on ainostaan se BULKEIN tuote. Kaikki muut ovat sitten pienempiä paketteja.
Leikkeleissä on ihan sama juttu. Vaikka että meetvurstit 1,99e paketti ja normimetu on 250g, valkosipulimetu 230g ja kevytmetu 150g. Hinta kaikisssa sama.
Noita pakettikoko"huijauksia" on nykyään helvetisti. Viimeks tuli eteen kun ostin mikropoppareita. Normit oli 100g/kpl ja kevytversiot 80g kappale. Hinta toki sama.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Pressopannun käyttäjänä vituttaa Arvidin ja melkein kaikkien muiden valmistajien tapa jättää pois suodatin/presso/jne -kuvakkeet. Pitäkää vittu tunkkinne ja sumppinne, en osta :rage:
Itellä on myös pressokannu mocciksen ohella. Sille tuo on kyllä varmaan just liian hienoa tai täytyy niin kauan antaa laskea, että on jo valmiiks kylmää kahvia :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 722
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom