Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Tästä ylemmästä episodista (7.9.2014, lainaus muron samannimisestä ketjusta) menikin 3kk niin äitilläni todettiin syöpä. Sitä on nyt hoidettu suuntaan ja toiseen tämä noin 2,5v... 2015 hommattiin pienkerrostalo että äiti pääsee asuun lähelle eikä tarvitse olla sairaalassa missään kohtaa. Nyt on tilanne se että kotisairaalan hoitaja tuosta juuri lähti ja sanoi että nyt puhutaan tunneista - päivistä.

Enpä tästä asiasta ole tänne avautunut, mutta tämä on iso syy siihen miksi viimeisenä parina kuukautena vstoren ketjua en ole paljoa päivitellyt ja nettikauppaan ei ole pahemmin uusia kohteita ilmestynyt. Olen hoitanut vain omat pakolliset työni ja muut tehnyt loput (muut ei noita hommia 'osaa')
Osanottoni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
761
Juhaliukselle voimia, pakko tulla itsekkin avautumaan..

Mammalla todettiin aika lailla vuosi sitten keuhkosyöpä, tämäkin oltaisiin todennäköisesti huomattu paljon aikaisemmin jos oltaisiin kunnolla testattu ja otettu kuvia jne, taino mistä minä tiedän, sairaalassa kuitenkin kävi paljon ennen diagnoosia. Elinaikaa luvattiin 2-3 vuotta, menehtyi kuitenkin jo marraskuussa viimevuonna.

No nyt kummitädillä todettiin keuhkosyöpä. Kummitäti myös valitellut kurkun aluettaan ja kilpirauhasta vissiin ollaankin lääkitty jo kauan. Oltaisiinko tuokin huomattu jo kauan sitten mahdollisesti jos oltaisiin vaan oikein kunnolla kuvattu ja testattu?
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Juhaliukselle voimia, pakko tulla itsekkin avautumaan..

Mammalla todettiin aika lailla vuosi sitten keuhkosyöpä, tämäkin oltaisiin todennäköisesti huomattu paljon aikaisemmin jos oltaisiin kunnolla testattu ja otettu kuvia jne, taino mistä minä tiedän, sairaalassa kuitenkin kävi paljon ennen diagnoosia. Elinaikaa luvattiin 2-3 vuotta, menehtyi kuitenkin jo marraskuussa viimevuonna.

No nyt kummitädillä todettiin keuhkosyöpä. Kummitäti myös valitellut kurkun aluettaan ja kilpirauhasta vissiin ollaankin lääkitty jo kauan. Oltaisiinko tuokin huomattu jo kauan sitten mahdollisesti jos oltaisiin vaan oikein kunnolla kuvattu ja testattu?
Varmasti olisi, sen mitä oon itse oppinut tän paskan keskellä

2006 isä kuoli aivokasvaimeen
2006 siskon poika tappoi itsensä
2013 saman siskon mies kuoli, aivoista katkes verisuoni (viikkoa aikaisemmin aivan järkyttävä päänsärky, arvauskeskuksen päivystyksestä käännytettiin kotiin)
2014 toinen sisko kuoli

on se että jos en itse tiedä mikä minussa on vikana niin en varmasti ikinä mene arvauskeskukseen, yksityiselle ja sieltä vaatii lähetteet tutkimuksiin yliopistolliseen. Yliopistolliseen kun pääsee sisään niin homma alkaa toimiin ihan erilain ja (ainakin omasta kokemuksesta TAYSissä) selvittävät kyllä ihan kaiken. Se arvauskeskus -> TAYS väli vaan on sitä täyttä paskaa, tehdään kaikkea älytöntä, määrätään vähä masennuslääkkeitä (isälle kun oli aivokasvain) ja varataan uusia aikoja kuukauden päähän.

Äitilleni arvauskeskus tarjosi tenniskyynärpäätä kun olkavarsi oli älyttömän kipeä 2014 loppuvuodesta, 2015 alkuvuodesta sit TAYSissa diagnosoitiinkin syöpä.
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Olin tulossa postaamaan miksi itseäni vituttaa, mutta luettuani @Juhalius :n viestit oma vitutus hävisi jonnekin.

Voimia!
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Powerissa LG:n telkka PowerWeekend tarjouksessa 499 € (norm.hinta 699 €). Mutta, emäntä meni autolla töihin ja kukaan ei tunnu joutavan tulee käyttää siellä Powerissa ja se on enää kaksi tuntia auki.
Soita Poweriin, pyydä lasku jonka maksat heti ja haet telkan sit joskus. Ainakin Tampereen Kalevan Powerille tämä järjestely sopi kun heidän tarjouksista ostettiin "etänä" keittiölaitteita kuukautta ennen kuin päästiin niitä hakemaan.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Feminismi on kieltämättä vähän heille noussut päähän, heidän pitää jo hyvissä ajoin ymmärtää heidän paikkansa maailmassa, joka on tasa-arvoisuus. Miesten edelle pääseminen ei tuota muutaku tuskaa, koska miehet eivät kiinnostu naisista, jotka yrittävät olla miehiä vahvempia. Ehkä tähän vaikuttaa myös se, etä suomessa kun on asiat liian hyvin paikkapaikoin, ni sitä sitten alkaa luulemaan itsestään liikoja.
Vapaa kasvatus, media, internet. Siinä kolme painavinta syytä nykyiseen tilanteisiin. Nykyajan naisilla on käsittämätön identiteettikriisi jonka seurauksena on tarve esiintyä sukupuolettomana tai lähteä lesboilemaan.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Bussissa istumisen protokollat.

Jos bussissa on käytännössä vain käytäväpaikkoja vapaana, miksi miesten on usein pakko istua toisen miehen viereen? Siinä sitten mennään takapuolet ja hartiat kiinni toisissaan kuin paita ja peppu, molempien ähräten vaivalloisesti puhelintaan kun tila on kortilla.

Näin käy vaikka olisi monta 160-senttistä hentoa naistakin istumassa, jonka vieressä matkanteko olisi käänteentekevästi tilavampaa.

Does not compute. Itse asetun aina mahdollisimman hoikan/pienen naisen viereen bussissa juuri siitä syystä, että voi istua mahdollisimman mukavasti. Ovatko niin monet muut vain nynnyjä?

Toisekseen: Jos ei ole mahdollista muuta kuin istua toisen kookkaan ihmisen vieressä, voi oppia myös "osittain persposki käytävällä" -istumisen muinaisen, jalon taidon. Itse teen sitä aina, eikä se mielestäni vaikka 30-min paikallisliikennematkassa aiheuta istumisessa merkittävää epämukavuutta. Suurimmalle osalle tämä on kuitenkin vaikeaa, ja mieluummin ovat niin kiinni toisessa, että toisen hengityksen ja sydämenlyönnit voi aistia oman kehonsa kautta.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Mä oon onneksi niin tasa-arvoinen että meen pelkän paremman paikan perässä ;)
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
en varmasti ikinä mene arvauskeskukseen, yksityiselle ja sieltä vaatii lähetteet tutkimuksiin yliopistolliseen. Yliopistolliseen kun pääsee sisään niin homma alkaa toimiin ihan erilain
Aivan samaa mieltä. Se tuntuu aivan uskomattomalta kun soittaa terveysasemalle niin sieltä tarjotaan että ensimmäinen aika on reilun kuukauden päästä. Sitten kuukauden päästä terveyskeskuslekuri, joka ei tietenkään osaa yhtään auttaa eksoottisempiin vaivoihin, pystyy ainoastaan kirjoittamaan lähetteen (ehkä, voimakkaan painostuksen jälkeen) keskussairaalaan ko. alan ammattilaiselle, jonka aika on 2-3kk päästä. Sitten tämä lääkäri laittaa leikkausjonoon, joka on noin vuoden päästä. Nimimerkillä leikkausjonossa edelleen, edes päivämäärää eivät ole vielä minulle keksineet.

Mutta ei se yksityislääkärikään mitään laatua aina takaa, vaikka sinne nopeasti pääseekin. Monen eri yksityislääkärin vastaanotolla olen käynyt eri vaivoja valittamassa, ja on niissäkin eroja. Jotkut ottavat heti potilaan tosissaan ja pistävät kunnon tutkimuksiin, kun taas toiset lääkärit ovat aivan kuin joitain valelääkäreitä, nyökkäilevät vaan että joo joo, tuollaista vaivaa siis, ja esittävät ympäripyöreitä kysymyksiä, mutta ovat aivan kuin eivät tietäisi asiasta mitään (joka saattaa pitää paikkansa).
 

Juhalius

Yhteistyökumppani
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Aivan samaa mieltä. Se tuntuu aivan uskomattomalta kun soittaa terveysasemalle niin sieltä tarjotaan että ensimmäinen aika on reilun kuukauden päästä. Sitten kuukauden päästä terveyskeskuslekuri, joka ei tietenkään osaa yhtään auttaa eksoottisempiin vaivoihin, pystyy ainoastaan kirjoittamaan lähetteen (ehkä, voimakkaan painostuksen jälkeen) keskussairaalaan ko. alan ammattilaiselle, jonka aika on 2-3kk päästä. Sitten tämä lääkäri laittaa leikkausjonoon, joka on noin vuoden päästä. Nimimerkillä leikkausjonossa edelleen, edes päivämäärää eivät ole vielä minulle keksineet.

Mutta ei se yksityislääkärikään mitään laatua aina takaa, vaikka sinne nopeasti pääseekin. Monen eri yksityislääkärin vastaanotolla olen käynyt eri vaivoja valittamassa, ja on niissäkin eroja. Jotkut ottavat heti potilaan tosissaan ja pistävät kunnon tutkimuksiin, kun taas toiset lääkärit ovat aivan kuin joitain valelääkäreitä, nyökkäilevät vaan että joo joo, tuollaista vaivaa siis, ja esittävät ympäripyöreitä kysymyksiä, mutta ovat aivan kuin eivät tietäisi asiasta mitään (joka saattaa pitää paikkansa).
Pointtina oli se että kun varaat yksityiselle puolelle oikealle erikoislääkärille ajan niin kyllä sieltä paljon suuremmalla todennäköisyydellä tulee oikeaa palvelua ja jos homma sen vaatii niin vaikka kiirellisenä lähetteen yliopistolliseen.

Turha edes toivoa että arvauskeskuksessa pääsisit suoraan erikoislääkärille, pääset jollekin hommaansa kyllästyneelle 60v mammalle joka antaa sulle 600 buranaan reseptin ja sanoo et älä jaksa valittaa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Nää on kyllä jänniä. Mikähän tässä on taustalla? Mulla on lähipiiristä 2 tapausta jossa on ollut fyysisesti sellaisessa kunnossa että ei ole mahdollista tehdä duunia..lääkäriltä (mun mielestä kummassakin tapauksessa useammalta) työkyvyttämyystodistus mutta Kela vaan sanoo että on työkykyinen eikä päästä eläkkeelle. Muistelen että kumpikin on nykyään eläkkeellä,toista tapausta en muista pilkulleen mutta toinen sai sitten takautuvasti rahoja ja eläkepäätöksen kun oli tarpeeksi jaksanut tapella. Järkeä?

Mikä tuossa on taustalla?
Suomihan on tasa-arvoinen maa...ja paskat...
Toinen kunta päättää näin ja toinen noin, soitin siskon asioissa työkkäriin, eukko päästi suustaan sammakon joka laukaisi verenpurkauman päässäni, kehtasi sanoa "sisko voi hakea omaishoidon tukea"!!
Sanoin (kuten aina) asiallisesti mutta VITTUILEVAAN sävyyn "Anteeksi nyt, mutta pyydän että lopetatte välittömästi tuollaiset puheet, sillä naapurikunnassa tuttava tekee 94v mummolle joka vetää brake-dancea, aamu-palat, lounaan, täyttää dosetin muuten mummo pärjää omassa kämpässään ja likalle tulee 3.luokan (korkein) korvaus 700e - verot. Minä hain 10vuotta sitten omalle omaiselle alinta 50e (asumme toisessa kunnassa) niin rouva tuli käymään ja laski plussia ja miinuksia, lopulta totesi ettei ole tarpeeksi miinuksia, 50e:oon pitäisi (muutenkin sokean, kuuron, rollan kanssa menevän mummon) hänen maata sängyssä vaipoissa, olla liikuntakyvytön, hänet pitäisi syöttää ja käyttää pesulla"..

Eukko lähti pihalle ja antoi mennessään "yksityisen" kodinhoitajan esitteen, sitä lukiessa pääsi kunnon naurut
"- Ruuan lämmitys 20€ (käsitti maksalaatikon laiton uuniin ja ovesta pihalle)
- Mattojen puistelu 50e. - Napin ompelu 20e. Kaupassa käynti 30e" jne jne...

10 vuotta hakannut tuon asian kanssa päätä seinään niin ei jaksa enää edes vituttaa :(
Vituttaa vaan kun k...:t virkailijat kusettaa monia monia että "hakekaa omaishoitajan tukea (ette sitä tule saamaan mutta onhan sitten jotain tekemistä teilläkin)"
:rage:
 

Mönssi

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
111
Hommasin tän illan vapaaksi jotta kirjoittelisin hakupaperit kouluun valmiiksi. Motivaatiokirjeet ja ennakkotehtävät on Onedrivella ja JUST tänään mikkisoftan kaikki sivut on alhaalla. Eikä varmuuskopioita koska nehän on tallessa pilvessä! PEr...
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Seuraavalla kerralla varmuuskopioit ne tiedostosi USB tikulle ja toiselle (USB) kiintarille. Älä luota pilveen, vielä vähemmän itse luotuun! :geek:
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Nämä ihmiset jotka muodostavat sen tiiviin puoliympyrän junan ovien eteen heti kun juna pysähtyy asemalle.
Mikä vittu siinä on että ihmisiä ei voi päästää ulos ennen kuin on itse tunkemassa sisään? Ei se juna siitä sen nopeammin lähde liikkeelle. Tosi rasittavaa yrittää tunkea näiden "saartajien" läpi joka päivä.
Itse aina jään sinne kauemmas venailemaan että pois jääjät pääsevät ulos ja astun sitten sisään. Ihan yhtä nopeasti pääsen määränpäähäni.

Toinen julkiseen liikenteeseen liittyvä vitutukseni: Hidastelijat.
Tänään oli hirveä ilma. Istuin bussissa ja mulla oli 8 minuuttia vaihtoaikaa bussista toiseen. Sama pysäkki. Bussi oli ajoissa kunnes kyytiin astui joku ilmeisesti jolle tuli yllätyksenä se että bussissa pitää maksaa. Tai sitten vain oletan näin koska tämä ihminen päätti että hyvä hetki alkaa kaivella valuuttaa oli se kun astutaan bussiin sisään.Ei edes turisti vaan ihan kantasuomalainen. Naureskellen käydään povaria läpi ja lopulta löytyy se lompsa sieltä vitun attasea-salkusta kun ollaan junnattu sillä pysäkillä ainakin se viisi minuuttia. Olin vittuuntunut jo valmiiksi koska arvelin etten ehkä kerkeä omaan vaihtobussiini tuon ihmisen takia, mutta kakun kruunasi se, että tämä ihminen jäi kanssani samalla pysäkillä pois ja alkoi valittamaan minulle kuinka reittiopas oli oli valehdellut ja kuinka ne bussien vaihtoajat olivat väärät.

Itse en yleensä pienistä hermostu, mutta sanoin miehelle että ainoa syy miksi istumme täällä on se että "Jotkut matkustajat viivyttävät kuskia enemmän kuin toiset".

Oikeasti olisi tehnyt mieli hakata tyypin naamaa katukivetykseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kylläpä on tylsää, tekemistä olisi ja mitään en saa aikaiseksi eikä edes kiinnosta:dead:
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 360
Nämä ihmiset jotka muodostavat sen tiiviin puoliympyrän junan ovien eteen heti kun juna pysähtyy asemalle.
Mikä vittu siinä on että ihmisiä ei voi päästää ulos ennen kuin on itse tunkemassa sisään? Ei se juna siitä sen nopeammin lähde liikkeelle. Tosi rasittavaa yrittää tunkea näiden "saartajien" läpi joka päivä.
Itse aina jään sinne kauemmas venailemaan että pois jääjät pääsevät ulos ja astun sitten sisään. Ihan yhtä nopeasti pääsen määränpäähäni.
Itselle mennyt myös hermot tähän. "Minä ensin" asenteen takia tukitaan kaiken mahdollisen. Ei auta muu kuin töniä ihmiset helvettiin edestä. Jos urputtavat niin sanon että katsoppa peiliin... Tämä koskee myös ihmisiä jotka kävelevät väärällä puolella tietä. Ennen väistin, nykyään en. Tullut aika kiusallisia hetkiä tämän johdosta mutta muuttakoot vaikka britteihin minun puolesta. Siellä saavat kävellä vasemmalla puolella tietä niin paljon kuin huvittaa.

Neekerit ja mutanaamat myös vituttavat. Junassa nämä jatkuvasti järjestelmällisesti katsovat että näkyykö lipuntarkastajia ja tukkivat tämän takia käytäviä. Miksi suomessa ei oteta käyttöön samanlaisia järjestelmiä kuin joissain muissa isoissa kaupungeissa eli juna-asemalle ei pääse ilman porteista kulkua läpi johon tarvitaan lipun tai matkakortin. Ja yksi työntekijä per sisääntuloalue jotta kukaan ei hypi porttien yli. Tällöin lipuntarkastajia ei tarvitsisi ollenkaan junissa ja myös liputta matkustaminen loppuisi.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Olin jo eilen suunnitellut kaiken valmiiksi, eukko reissussa, penskat työnnetty mummolaan, nobelaaneria ostettu, päivitetty steam ja wot ja muutkin paskat pelit mitä kännipäissään tulee pelattua ja tässä sitä nyt istutaan korvaamattomana yövuorossa työpaikalla :rolleyes:
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Ei nyt varsinaisesti enää vituta mut yöllä otti pattiin enemmän ja vähemmän. Kello 00:00 jälkeen netti päätti muuttaa itsensä 90-luvulle, yritäppä siinä sit kattoa netflixistä sarjaa. Kävi kyllä mielessä siirtyminen takaisin dc++ aikoihin :D
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Tämä koskee myös ihmisiä jotka kävelevät väärällä puolella tietä. Ennen väistin, nykyään en. Tullut aika kiusallisia hetkiä tämän johdosta mutta muuttakoot vaikka britteihin minun puolesta. Siellä saavat kävellä vasemmalla puolella tietä niin paljon kuin huvittaa.
Tämä, meree hermot kun kirppupäät skitsot kävelee 3-4 rivissä ostareissa ja kadulla on tälleen "kivempi" jutella keskenään eihän se mitään että koko helevetin katu on sitten tukossa, kerran räjähdin ja sanoin että menkää vielä motarille pyörimään pitkittäin niin siellä on sitten kivaa vetää E4 tukkoon kele....
Sitten kun idiootit eivät väistä, ehkä joku nappi loksahtaa kohdilleen kun törmäät kunnolla painijan otteella suoraan oikein voimalla päin, pitäisi varmaankin ottaa jotkut duunihaalarit ja vetää niiden päälle 5cm kunnon vaseliinia, siihän sitten törmäilisi saisi vitttuilla "ai, menikö nyt 5000e:n armani takki pilalle? nooh minä veloitan merkki-akselirasvasta vaain grammahinnan 50e, maksatko käteisellä vaiko kortilla" :rage:
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Auton takaosassa on iso lommo sekä molemmat takavalojen umpiot halki / rikki. Pitäisi ehtiä kuvauttamaan vakuutusyhtiön mahdollisia korvauksia varten, vaikka tuskin menevät samasta omavastuusta. Kuukausia kestänyt uusien umpioiden etsintä romuttamoista ja huutokaupoista ei ole tuottanut tulosta, muutama on löytänyt mutta hinta yli 300e pala.

Isännöimäni taloyhtiön eräässä asunnossa on vesivahinko, jonka korvauspäätöstä on odoteltu vakuutusyhtiöstä reilut 3 viikkoa. Kun päätös on saatu, voidaan aloittaa taistelu hallitus vs asukas siitä, kuka maksaa ja mitä. Aloitin kyseisen yhtiön isännöitsijänä vuoden vaihteessa vastahakoisena. Korvaus on 120e / vuosi, olen tähän mennessä käyttänyt "isännöintiin" noin 30 tuntia vapaa-aikaa.

Kuun vaihteessa saapunut DNA Valokuitu Plus ei olekkaan toiminut asunnossamme odotusten mukaisesti. Muutamien puheluiden jälkeen saatiin vihdoin eilen huoltomies käymään paikanpäällä. Tämä vaihtoi taloyhtiön omistaman vanhan haaroittimen meidän ja naapurin välillä sekä sisältä yhden antennirasian. Lopputuloksena oli, että netti voisi nyt toimia, mutta vain rasioista, jotka sijaitsevat aivan toisella puolella taloa kuin työhuone. Työhuoneen antennirasiat on edellinen asukas "saneerannut". Eilen illalla tutkiessani vanhoja sähköpiirustuksia onnistuin löytämään mahdollisen vian haaroittimessa, joka on jätetty roikkumaan seinäpalkin sisään johtojen varaan. Siihen ei pääse käsiksi mistään, koska seinään tehty reikä (ilmeisesti tätä varten) on aivan liian pieni ja väärässä kohtaa. Nyt pitäis sitten seuraavaks varmaan alkaa tekemään seinää uutta reikää ennen kuin asia etenee. Tällä hetkellä maksan Valokuitu plussasta (joka ei toimi) 29e /kk ja 4G:stä, jonka varassa nyt netti on 17e/kk. Myös modeemin tietysti ostin heti omaksi ilman osamaksua.

Töissä alkaa todennäköisesti YT:t touko-/kesäkuun vaihteessa. Irtisanominen erittäin todennäköinen.

Vaimo lähtee 7 viikoksi Kreikkaan pääsiäisenä... minä jään kotiin hoitamaan koiraa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 444
Päällä jylläävä norovirus alkaa kieltämättä hieman vituttamaan. Mikään ei ole pysynyt sisällä eilisen alkuillan jälkeen ja kuume huitelee pahimmillaan 39 asteessa. Laskeskelin yöllä että on saanu tankata nestettä melkein 4-5l ja aloittaa aina uudestaan kun seuraava huutoyrjö tulee... :D
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Itselle mennyt myös hermot tähän. "Minä ensin" asenteen takia tukitaan kaiken mahdollisen. Ei auta muu kuin töniä ihmiset helvettiin edestä. Jos urputtavat niin sanon että katsoppa peiliin... Tämä koskee myös ihmisiä jotka kävelevät väärällä puolella tietä. Ennen väistin, nykyään en. Tullut aika kiusallisia hetkiä tämän johdosta mutta muuttakoot vaikka britteihin minun puolesta. Siellä saavat kävellä vasemmalla puolella tietä niin paljon kuin huvittaa.
Tähän liittyen...lentokentällä on mahtavaa kun odottelee matkalaukkuja sieltä hihnalta. Hihna tyhjä niin siihen painetaan viereen seisomaan koko perheen ja sen matkalaukkukärryn voimin. Tuntuu että jotkut oikein yrittää viedä mahdollisimman ison tilan ja estää näin muiden 1) pääsemisen hihnalle 2) näköyhteyden hihnalle jotta näkisi milloin oma laukku tulee. Olisiko se niin vaikeaa olla vaikka 5m päässä odottamassa ja kun se oma laukku näkyy niin astuu kolme-neljä askelta hihnalle, ottaa laukun ja siirtyy taaemmaksi.

Usein lentokentillä on joku viiva piirretty maahan jonka takana tulisi seisoa jotta homma toimii mutta "minä itse" ihmiset ei siitä välitä. Itse toki rymyän hihnalle ihmisiä tönien kun se oma laukku tulee. Oma laukku kyytiin ja rymytään sen ihmismassa läpi uudelleen :)

Päällä jylläävä norovirus alkaa kieltämättä hieman vituttamaan. Mikään ei ole pysynyt sisällä eilisen alkuillan jälkeen ja kuume huitelee pahimmillaan 39 asteessa. Laskeskelin yöllä että on saanu tankata nestettä melkein 4-5l ja aloittaa aina uudestaan kun seuraava huutoyrjö tulee... :D
Tämä. Mulla oli kans vasta huutoyrjö-tauti...tunnin välein oksalle ja sit sänkyyn ja pakko juoda vettä kun on karmea jano, odotellaan se vajaa tunti ja pukataan vedet ja sappinesteet sun muut ulos. Ei se enää viidennen kerran jälkeen naurattanu.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
973
Kunnallinen terveydenhuolto... vittu 37min jonottanu ajanvaraukseen.

yksityiselle joutuu vaan lähtee keskustaan ja autolta saa muksun kantaa sen 500m vastaanotolle, kun ei kärsi kävellä.

38:02 ja puhelu itestää poikki.. ei vittu mitä paskaa!
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Kunnallinen terveydenhuolto... vittu 37min jonottanu ajanvaraukseen.

yksityiselle joutuu vaan lähtee keskustaan ja autolta saa muksun kantaa sen 500m vastaanotolle, kun ei kärsi kävellä.

38:02 ja puhelu itestää poikki.. ei vittu mitä paskaa!
Säästetään,säästetään.. Kun ei ole ihmisiä hoitamassa asioita (vaan ennemmin laitetaan kortistoon) niin yhteiskunta ilmeisesti säästää rahaa. Oletan että tämä on se punainen lanka.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Kurkkukipu jatkunut jo viikon. Sitä ennen päälle kuukausi kipeä. Ei helevetti sentäs.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Päällä jylläävä norovirus alkaa kieltämättä hieman vituttamaan. Mikään ei ole pysynyt sisällä eilisen alkuillan jälkeen ja kuume huitelee pahimmillaan 39 asteessa. Laskeskelin yöllä että on saanu tankata nestettä melkein 4-5l ja aloittaa aina uudestaan kun seuraava huutoyrjö tulee... :D

Onkohan meillä sama paska... Ei pysy mikään sisällä.:grumpy:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
63
Tuplayö-krapula, työt semisti ahdistaa ja tuleva opiskelemaan lähtökin ahdistaa. Ei ole taas ihmisen hyvä olla. Kahvia ja aamupalaa, jospa se siitä kirkastuu.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Tori.fi! Siellä on kaikkea kivaa, mutta pitäisi olla kerjääminen kielletty.
Nytkin satoja satoja ilmoituksia otsikolla ostetaan:"Noudetaan ilmaiseksi ehjä taulu tv, mielellään yli 40"."

Siis eikö kele mene jakeluun, pitää varmasti itsekkin laittaa "Ostetaan: uusi Volvon FH16 täysperävaunu-yhdistelmä, oltava leimassa ja kahdet renkaat, voidaan noutaa Suomen rajojen sisällä, naftaa oltava tankki täynnä, tuon juhla-mokan vaihdossa"

Kyllä toisilla on sitten munaa :rage:
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 316
Politiikasta puheen ollen: kuntavaalit pääsivät yllättämään ihan puskista. Ostoskeskuksessa käteen lyötiin joku läpyskä, jossa nuori nainen pyytää äänestämään punavihreää feministiä. Siinä seisoin sitten perheen ruokaostokset kasseissa molemmissa käsissä ja nostettuani katsetta tajusin, että minun ja autohallin liukuportaiden välissä oli kymmenkunta sähläriä eri puolueista esitteineen hyökkäämässä ohikulkijoiden kimppuun. Onneksi muistin Kalle Palanderin MM-laskun Vailissa -99. Vedin samalla tyylillä ohi oikealta, vasemmalta, oikealta ja viimeiset kaksi keskeltä sukeltaen. Kalle Palanderin MM-voitto 1999

Kiitti vitusti sille punavihreälle feministille, sinun ansiostasi joudun hakemaan täydennyskaljaa lähikaupasta jo klo 18.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Kiitti vitusti sille punavihreälle feministille, sinun ansiostasi joudun hakemaan täydennyskaljaa lähikaupasta jo klo 18.
Surukee juappo kun pitää käyttää punavihhreetä feministiä syynä ryyppäämiselle XD </huumori>

Toisaalta politiikasta puheen ollen (eikä tarkoita lainattua): joka kerta kun kuulen tai näen persujen mainoksen kiitän mielessäni niitä kaikkia ihmisiä jotka ovat päässeet eroon alkoholismin kurjuudesta ja saaneet jossain vaiheessa järjen valoa ja tasapainoa elämäänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Ärsyttäviä kyllä nuo mitkä latovat läpyskää käteen ihan kuin olisi jokin kävelevä mainoslaatikko. Jos lahjukset olisi kunnollisia niin nukkuvatkin äänestäisi.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 316
Surukee juappo kun pitää käyttää punavihhreetä feministiä syynä ryyppäämiselle XD </huumori>

Toisaalta politiikasta puheen ollen (eikä tarkoita lainattua): joka kerta kun kuulen tai näen persujen mainoksen kiitän mielessäni niitä kaikkia ihmisiä jotka ovat päässeet eroon alkoholismin kurjuudesta ja saaneet jossain vaiheessa järjen valoa ja tasapainoa elämäänsä.
Ymmärrän. Ja tiedän olevani vähän ikäloppu. Hyvistäkin ajatuksistaan huolimatta ottaa vastakarvaan ihminen, joka räväkästi sanoo olevansa "punavihreä feministi". Sama kuin jos olisi laittanut "äärioikeiston kovanyrkki" tms. Eri viiteryhmillä on eri mielikuvat.

Saisivat vaalien vapaaehtoiset ottaa mallia sähkösopimusten ja puhelinliittymien myyjistä. Ne sentään osaavat hoitaa homman kauppakeskuksen käytävillä tukkimatta koko kulkuväylää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
161
Joku alkava pöpö kurkussa. Raskas työviikko, onneksi helpottaa pariksi viikoksi. Tietämättömyys minkälaisen harrastevälineen ostan seuraavaksi.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
136
Jaahas iskivät sitte lomautuslapun kouraan, unohdetaampa sitten ultrawide mistä jo hetken haaveillu ja koneen päivitys muutenkin. Reilu viikko viä töitä ja sitten alkaa pihistely ja tylsyys. Vitutus alko jo nyt kylläkin.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Kivistö. Kuka vitun idiootti suunnittelee helvetin kalliin työssäkäyvien lähiön ja asukaspysäköinti = ei ole?

Vuokravälittäjäkin tiesi kertoa että "juu varmaan löytyy", no löytyy jos suostuu jonottamaan kymmenien muiden takana. :rofl:
Itse olen ihmetellyt tätä että miksi paikoitus tunnutaan unohtavan kokonaan? Tai on ainakin huonosti suunniteltu niin monessa paikassa. Ymmärrän että on tiukkaa jossain kaupungin ydinkeskustassa, mutta jos nyt puhutaan näistä "isommista" suomalaisista kaupungeista ja niiden lähiöistä niin ihmeellistä suunnittelua olen nähnyt. Toki ainakin joskus voi olla että taloyhtiön pysäköinti on suunniteltu rakennuttajan puolesta huonosti.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Puolentoista tunnin päästä herätys töihin. Sängyssä pyöriny enkä oo saanu silmäystäkään unta. Kai se pitää nousta keittämään kahvia kun näin lyhyt uni väsyttäis enemmän kuin valvominen.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Joo ei nämä alle 5h yöunet ole miun juttu. Jaksaa varmaan taas ihan hirveesti töissä ahertaa .
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
114
Rakennusyhtiöt on suunnitelleet niin että omistusasujat vuokraa niitä vuokrapaikkoja ja jättää omistuspaikat ostamatta. Rakennusyhtiöt ei vuokraa omistuspaikkoja tietenkään eteenpäin. Tuloksena vapaita paikkoja mutta ei paikkoja mihin laittaa auto. :D
Olen siinä käsityksessä, että Vantaan kaupunki ohjaa tuota kehäradan ympäristön rakentamista yksityisautottomaan (=julkinen liikenne) suuntaan ja siis rakennusluvilla tietoisesti rajoittaa parkkipaikkojen rakentamista. Oma kokemus Tikkurilan aseman vierestä 2015 rakennetusta korttelista, jossa pysäköinnin osalta sama tilanne ja rakentajan mukaan syynä nimenomaan rakennuslupa. Erikoinen yksityiskohta myös, että taloyhtiöllä 10v sopimus kimppa-auto firman kanssa (kimppa-auto ko. korttelissa), ja sopimuksen kiinteät kulut korvamerkittynä maksettu rakennusyhtiön toimesta. Mutta, eihän se niiden parkkipaikkojen tyhjillään pitäminen ole kenenkään etu, joten jossain vaiheessa varmasti saa myös vuokrattua, tosin erikoispätkäsopimuksilla, tyyliin "jos joku ostaa ko ruudun, niin siirrä autos huomenna".

Taaskaan ei itseä vituta mikään, mutta päivä on vasta nuori ...
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
461
Tullu osteltua tässä parin viikon sisällä kaikkea turhaa mistä ei oo ollutkaan mitään hyötyä, vituttaa turha rahanmeno vaikkei talous siihen kaatuisikaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Ei nyt ehkä tälle päivälle kuulu, mutta eilen vitutti suunnattomasti herätä 3am hirvittävään pääsärkyyn. Vieläkin tosin vituttaa, kun meni koko eilinen päivä sen takia pieleen :/
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Ostin Clas Ohlsonilta led lampun, paketissa oli mainos "takuu 5vuotta 15000h" tietty jokaisella on (ostettu 2015 2.vuotta sitten) kuitit ja paketit tallessa, nooh kyselin Clas:lta; "ei meillä ole kuin 2vuoden takuu" :(
Sitten katsoin että minkäslainen puulaaki on tuo RoHS, ei ole minkäänlainen, ei ole koko puulaakia!!!
Claskin myy nyt osramia yms, ei enää (kumma kyllä) RoHS:a! Kivaa....
Pitää kuitenkin ostaa uusi lamppu (pitää kuitit ja kotelot sekä sormenjäljet tallessa koko iän kassakaapissa) koska ledit on kivoja, ei polta näppejään kuten 75w:ssa tavis hehku lampussa...
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Ostin Clas Ohlsonilta led lampun, paketissa oli mainos "takuu 5vuotta 15000h" tietty jokaisella on (ostettu 2015 2.vuotta sitten) kuitit ja paketit tallessa, nooh kyselin Clas:lta; "ei meillä ole kuin 2vuoden takuu" :(
Sitten katsoin että minkäslainen puulaaki on tuo RoHS, ei ole minkäänlainen, ei ole koko puulaakia!!!
Claskin myy nyt osramia yms, ei enää (kumma kyllä) RoHS:a! Kivaa....
Pitää kuitenkin ostaa uusi lamppu (pitää kuitit ja kotelot sekä sormenjäljet tallessa koko iän kassakaapissa) koska ledit on kivoja, ei polta näppejään kuten 75w:ssa tavis hehku lampussa...
Ehkei Rohs ole yritys?
RoHS-direktiivi – Wikipedia
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Eilen illalla treeneistä lähtiessä huomasin, että auton jarrupoljin mennyt löysemmäksi ja huomasinkin että pumppaaminen valutti jarrunesteitä maahan
:facepalm:
joten tämän päivän suunnitelmat täysin uusiksi, sali ja gtav pelaaminen vaihtuu autoremppaan, "jee".
Onneksi motonet on vartin ajomatkan päässä.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Perkele.

Kolme päivää sitten purin poskeeni syödessäni ruokaa. Se jo vitutti, mutta elämän on. Tänään nyt kun vielä siellä on pientä turvotusta ja jälki, purin siihen kohtaan uudestaan. Ai vittu maanperkeleesti sattu purra siihen jo kipeään kohtaan uudestaan. Viimeksi tuli vain pieni jälki sinne. Nyt vuodan verta siellä suuhuni kokoajan. Vittu. Pitenee paranemis aika taas ties miten pitkälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 655
Viestejä
4 187 504
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom