Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Mikähän siinä on kun joskus iskee semmoinen yleisvitutus?,ettei tiedä edes mikä vituttaa.
Kaikki on kuitenkin niin hyvin kuin voi tässä elämäntilanteessa olla,ja silti on vituttanut siitä asti kun heräsin.
Tähän voisi lisätä sen että väsyttää, tekisi mieli mennä nukkumaan, ja kellon on vittu kymmen illalla. Mihinkähän aikaan sitä heräisi aamulla sitten. Väsyttää siksi että on tylsää töissä, ei mitään tekemistä. Yrittää pysyä hereillä, kun samalla kotona olisi senkin edestä tekemistä jota em. syystä ei jaksa tehdä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Nyt ollu asiat vähän parempaan päin mutta silti vituttaa kuin pientä oravaa talvella vai miten se sanonta meneekään.
Ei kyllä yhtään innosta herätä huomenna kasiksi että pääsee rappaamaa kylmässä ikkunoita ja ajaa jääpalikalla kuntouttavaan (diisseli kun on ja lyhyehkö matka) jossa kuitenkin selaan redditiä sen 4 tuntia ja sitten kotia angstaamaan takaisin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 668
Nyt ollu asiat vähän parempaan päin mutta silti vituttaa kuin pientä oravaa talvella vai miten se sanonta meneekään.
Ei kyllä yhtään innosta herätä huomenna kasiksi että pääsee rappaamaa kylmässä ikkunoita ja ajaa jääpalikalla kuntouttavaan (diisseli kun on ja lyhyehkö matka) jossa kuitenkin selaan redditiä sen 4 tuntia ja sitten kotia angstaamaan takaisin.
Lyhyttä ajoo ja diisseli niin partikkelisuodatin sanoo kohta bye bye :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Lyhyttä ajoo ja diisseli niin partikkelisuodatin sanoo kohta bye bye :(
Anna kenkää sille välillä. Silleen mä tein kun oli dieseli ja lyhyt työmatka. Keksin kyllä vähän pidemmän reitin, millä vältin joka ikiset liikennevalot, ja silti ajallisesti aikaa meni yhtä paljon. Ehti autokin lämmitä, ja ei mennyt enää hermot valoissa seistessä.

Jos nyt joku vituttaa, niin kaivoin jo lohkolämppärin johdon esille. Järjestin taas lauantaiksi menoa = rahan menoa, enkä voi vetää lärvejä perjantaina...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 257
Jos nyt joku vituttaa, niin kaivoin jo lohkolämppärin johdon esille. Järjestin taas lauantaiksi menoa = rahan menoa, enkä voi vetää lärvejä perjantaina...
Toi on kyllä paha.
Ite menin suostumaan Halloween naamiais-tapahtumaan porukan kanssa, jota en tunne ja joiden ympäristössä teen töitäkin!
Joten lärvit lienee ainoa oikea lähestymistapa...
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
191
Näennäisen mitätön asia jäi nakertamaan tänään. Kaupasta ulos tullessani huomasin, että jonkun auto oli mitä ilmeisemmin jäänyt vapaalle ja valunut alamäkeen muutaman metrin pätkän parkkipaikan läpi pätkähtäen omaan autooni. Auto tuli puoliksi "lomittain", joten vastustajan peräkoukku hankasi sopivasti oman autoni vasenta puolta ja loppuosa auton perästä pukkasi oman auton perään. Jäin puntaroimaan sitä, että pitääkö tässä nyt soittaa sitten poliisi paikalle vai selviäisikö tästä ihan vain sopimalla. En kuitenkaan tiennyt, että millainen ihminen vastapuolella mahdollisesti on ja samalla siinä tuli asianajajaksi esittäytynyt henkilö sanomaan, että jos yhden neuvon saa antaa, niin aina poliisi paikalle juuri sen takia, että ikinä ei voi oikein tietää mitä odottaa.

Tovin kuluttua poliisit kurvasivat paikalle ja samassa huomaan, että kaupan ovista astuu ulos tyyppi, jonka ilmeestä saattoi päätellä, että millä autolla hän oli kauppaan saapunut. Samalla päästään siihen varsinaiseen ärsytyksen syyhyn, eli naispoliisi hyppäsi ulos ja ensimmäisenä ilmeisen happamana rupesi vänkäämään ja väittämään minun sanoneen, että auton kuljettaja oli poistunut paikalta. Menin hieman hämilleni ja totesin, että "niin, soittaessani ei tuon omistajaa siis näkynyt missään ja tuo auto retkotti tuossa omaa autoani vasten". Naispoliisi jatkoi hapanta inttämistä, että "joo mutta sä sanoit sen poistuneen paikalta" edelleen siihen sävyyn, että itse olisin nyt tehnyt jotain pahaa ja väärää. Tarkoittiko sitten sitä, että luulin mun sanoneen "joo hei joku tuli just äsken ainaki kuuttasataa ja kolautti mun autoa päin, hyppäs ulos ja lähti juokseen"? En tiedä, mutta mikäli poliisilla oli tällainen mielikuva tapahtumien kulusta, niin melko verkkaisesti saapuivat paikalle. No, tätä jostain syystä helvetin relevanttia inttämistä piti nyt jatkaa muutama kierros, ennen kuin ko. poliisi malttoi lopettaa kovistelunsa ja siirtyä tutkailemaan varsinaista asiaa. Ei siinä mitään sen ihmeempää käynyt, jonkun verran jälkiä kumpaankin autoon. Lopuksi sama naispoliisi lempeästi hymyillen totesi vastustajalleni, että "noh säkin varmaan muistat jatkossa laittaa vaihteen silmään ku nouset autosta".

En oikeasti edes tiedä, että miksi tämä yhden poliisin lähestymistapa jäi vituttamaan niin paljon. Koittiko naispoliisi todistella olevansa tarpeeksi kova pärjätäkseen moisella alalla? Purkiko jotain miesvihaansa minuun? Olinko kenties soittanut aivan turhaan hänen mielestään? Ehkä oma ärsytys tulee siitä, että mulle haluttiin olla tylympiä, kuin tyypille, joka on aiheuttanut nähdäkseni ihan potentiaalisen vaaratilanteen antamalla autonsa luisua alamäkeen parkkipaikalla, jossa ihmisiä ramppaa eestaas about jatkuvasti. Muutenkin ärsytti ylipäätään soittaa tämmöisen asian takia mihinkään, mutta vielä enemmän ärsytti tuon naispoliisin suhtautuminen. Olisiko pitänyt jotenkin pahoitella "hei sori ku kehtasin häiritä sun työpäivää tällasella, kun joku on huolimattomasti jättänyt autonsa valumaan parkkipaikan läpi päin muita".

Kuulin vastustajani kertovan poliisille, että hän on juuri eronnut ja autoa ei ole vielä siirretty hänen nimiinsä. Poliisi tuumasi vastustajalleni, että mikäli minä päättäisin fiksauttaa nuo syntyneet kolhut, niin se tietäisi potentiaalisesti melko suurtakin rahanmenoa vastustajalleni. Oletettavasti senkö takia, että tuon vastustajani exä tuskin mukisematta katselisi bonustensa kuihtumista? No, vahingot olivat niin pieniä tuohon omaan vanhaan sotaratsuuni, etten viittinyt masentaa tuon naisen exää yhtään enempää millään vakuutusjutuilla. On sillä varmaan ollut tarpeeksi rankkaa muutenkin seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka onnistuu mäessä nousemaan autosta pois huomaamatta sitä, että auto on vapaalla. :kahvi: No vitsi vitsi, nainen käyttäytyi asiallisesti ja nolona toisteli olevansa kovin pahoillaan, joten en nähnyt vaivan arvoiseksi alkaa vaatia mitään.
...mutta jos olet tuon naisen ex ja luet tämän viestin, niin itse tykkään esim. Hartwallin Karpalolonkerosta. :kippis:

E: Anteeksi, olen kykenemätön kuvailemaan tuntemuksiani ja tapahtumia kovin lyhyesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Näennäisen mitätön asia jäi nakertamaan tänään. Kaupasta ulos tullessani huomasin, että jonkun auto oli mitä ilmeisemmin jäänyt vapaalle ja valunut alamäkeen muutaman metrin pätkän parkkipaikan läpi pätkähtäen omaan autooni. Auto tuli puoliksi "lomittain", joten vastustajan peräkoukku hankasi sopivasti oman autoni vasenta puolta ja loppuosa auton perästä pukkasi oman auton perään. Jäin puntaroimaan sitä, että pitääkö tässä nyt soittaa sitten poliisi paikalle vai selviäisikö tästä ihan vain sopimalla. En kuitenkaan tiennyt, että millainen ihminen vastapuolella mahdollisesti on ja samalla siinä tuli asianajajaksi esittäytynyt henkilö sanomaan, että jos yhden neuvon saa antaa, niin aina poliisi paikalle juuri sen takia, että ikinä ei voi oikein tietää mitä odottaa.

Tovin kuluttua poliisit kurvasivat paikalle ja samassa huomaan, että kaupan ovista astuu ulos tyyppi, jonka ilmeestä saattoi päätellä, että millä autolla hän oli kauppaan saapunut. Samalla päästään siihen varsinaiseen ärsytyksen syyhyn, eli naispoliisi hyppäsi ulos ja ensimmäisenä ilmeisen happamana rupesi vänkäämään ja väittämään minun sanoneen, että auton kuljettaja oli poistunut paikalta. Menin hieman hämilleni ja totesin, että "niin, soittaessani ei tuon omistajaa siis näkynyt missään ja tuo auto retkotti tuossa omaa autoani vasten". Naispoliisi jatkoi hapanta inttämistä, että "joo mutta sä sanoit sen poistuneen paikalta" edelleen siihen sävyyn, että itse olisin nyt tehnyt jotain pahaa ja väärää. Tarkoittiko sitten sitä, että luulin mun sanoneen "joo hei joku tuli just äsken ainaki kuuttasataa ja kolautti mun autoa päin, hyppäs ulos ja lähti juokseen"? En tiedä, mutta mikäli poliisilla oli tällainen mielikuva tapahtumien kulusta, niin melko verkkaisesti saapuivat paikalle. No, tätä jostain syystä helvetin relevanttia inttämistä piti nyt jatkaa muutama kierros, ennen kuin ko. poliisi malttoi lopettaa kovistelunsa ja siirtyä tutkailemaan varsinaista asiaa. Ei siinä mitään sen ihmeempää käynyt, jonkun verran jälkiä kumpaankin autoon. Lopuksi sama naispoliisi lempeästi hymyillen totesi vastustajalleni, että "noh säkin varmaan muistat jatkossa laittaa vaihteen silmään ku nouset autosta".

En oikeasti edes tiedä, että miksi tämä yhden poliisin lähestymistapa jäi vituttamaan niin paljon. Koittiko naispoliisi todistella olevansa tarpeeksi kova pärjätäkseen moisella alalla? Purkiko jotain miesvihaansa minuun? Olinko kenties soittanut aivan turhaan hänen mielestään? Ehkä oma ärsytys tulee siitä, että mulle haluttiin olla tylympiä, kuin tyypille, joka on aiheuttanut nähdäkseni ihan potentiaalisen vaaratilanteen antamalla autonsa luisua alamäkeen parkkipaikalla, jossa ihmisiä ramppaa eestaas about jatkuvasti. Muutenkin ärsytti ylipäätään soittaa tämmöisen asian takia mihinkään, mutta vielä enemmän ärsytti tuon naispoliisin suhtautuminen. Olisiko pitänyt jotenkin pahoitella "hei sori ku kehtasin häiritä sun työpäivää tällasella, kun joku on huolimattomasti jättänyt autonsa valumaan parkkipaikan läpi päin muita".

Kuulin vastustajani kertovan poliisille, että hän on juuri eronnut ja autoa ei ole vielä siirretty hänen nimiinsä. Poliisi tuumasi vastustajalleni, että mikäli minä päättäisin fiksauttaa nuo syntyneet kolhut, niin se tietäisi potentiaalisesti melko suurtakin rahanmenoa vastustajalleni. Oletettavasti senkö takia, että tuon vastustajani exä tuskin mukisematta katselisi bonustensa kuihtumista? No, vahingot olivat niin pieniä tuohon omaan vanhaan sotaratsuuni, etten viittinyt masentaa tuon naisen exää yhtään enempää millään vakuutusjutuilla. On sillä varmaan ollut tarpeeksi rankkaa muutenkin seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka onnistuu mäessä nousemaan autosta pois huomaamatta sitä, että auto on vapaalla. :kahvi: No vitsi vitsi, nainen käyttäytyi asiallisesti ja nolona toisteli olevansa kovin pahoillaan, joten en nähnyt vaivan arvoiseksi alkaa vaatia mitään.
...mutta jos olet tuon naisen ex ja luet tämän viestin, niin itse tykkään esim. Hartwallin Karpalolonkerosta. :kippis:

E: Anteeksi, olen kykenemätön kuvailemaan tuntemuksiani ja tapahtumia kovin lyhyesti.
Olihan tuossa joku aika itselläkin tilanne, missä poliisit perässä - syytä en nyt kerro, mutta tilanne hyvä poliisi ja paha poliisi. Toinen oli ihan rento ja ymmärtäväinen. Toinen taas muistutti psykopaattia robocobia. Ihan oikeasti en tiennyt mitä tuleman pitää, eikä siitä tyypistä saanut mitään selvää. Kaikkia saatanan vittuja sitä onkin virassa. Varmaan olen nyt silmätikkuna jatkossa. Sosiaaliset taidot olisi melko suvaittavaa noissa hommissa, mutta ei kai se nykyään niin tarkkaa sitten ole.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 889
ristiselkä veti mukavaan jumiin, eilisestä talvirenkaan vaihdosta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Lyhyttä ajoo ja diisseli niin partikkelisuodatin sanoo kohta bye bye :(
Tuo on onneksi noita viimeisiä joissa ei vielä dpf:ää ollu, mutta kyllä tuolla tulee silloin tällöin pitempää matkaa ajettua että ei ainakaa egr menis tukkoon. Ja vaikka meniski kone niin kyllä ton raadosta ny jokusen euroa sais.
Ja ettei offiksi mene niin kääretortussa oli samanlainen mädän/metallin maku mitä ollu joissakin halvoissa tokkarin hommissa, oli se jo jokusen päivää ollu auki mutta ensimmäistä kertaa meinas kyllä kääretorttua syödessä tulla oksennus.
 
Liittynyt
11.03.2017
Viestejä
143
Näennäisen mitätön asia jäi nakertamaan tänään. Kaupasta ulos tullessani huomasin, että jonkun auto oli mitä ilmeisemmin jäänyt vapaalle ja valunut alamäkeen muutaman metrin pätkän parkkipaikan läpi pätkähtäen omaan autooni. Auto tuli puoliksi "lomittain", joten vastustajan peräkoukku hankasi sopivasti oman autoni vasenta puolta ja loppuosa auton perästä pukkasi oman auton perään. Jäin puntaroimaan sitä, että pitääkö tässä nyt soittaa sitten poliisi paikalle vai selviäisikö tästä ihan vain sopimalla. En kuitenkaan tiennyt, että millainen ihminen vastapuolella mahdollisesti on ja samalla siinä tuli asianajajaksi esittäytynyt henkilö sanomaan, että jos yhden neuvon saa antaa, niin aina poliisi paikalle juuri sen takia, että ikinä ei voi oikein tietää mitä odottaa.

Tovin kuluttua poliisit kurvasivat paikalle ja samassa huomaan, että kaupan ovista astuu ulos tyyppi, jonka ilmeestä saattoi päätellä, että millä autolla hän oli kauppaan saapunut. Samalla päästään siihen varsinaiseen ärsytyksen syyhyn, eli naispoliisi hyppäsi ulos ja ensimmäisenä ilmeisen happamana rupesi vänkäämään ja väittämään minun sanoneen, että auton kuljettaja oli poistunut paikalta. Menin hieman hämilleni ja totesin, että "niin, soittaessani ei tuon omistajaa siis näkynyt missään ja tuo auto retkotti tuossa omaa autoani vasten". Naispoliisi jatkoi hapanta inttämistä, että "joo mutta sä sanoit sen poistuneen paikalta" edelleen siihen sävyyn, että itse olisin nyt tehnyt jotain pahaa ja väärää. Tarkoittiko sitten sitä, että luulin mun sanoneen "joo hei joku tuli just äsken ainaki kuuttasataa ja kolautti mun autoa päin, hyppäs ulos ja lähti juokseen"? En tiedä, mutta mikäli poliisilla oli tällainen mielikuva tapahtumien kulusta, niin melko verkkaisesti saapuivat paikalle. No, tätä jostain syystä helvetin relevanttia inttämistä piti nyt jatkaa muutama kierros, ennen kuin ko. poliisi malttoi lopettaa kovistelunsa ja siirtyä tutkailemaan varsinaista asiaa. Ei siinä mitään sen ihmeempää käynyt, jonkun verran jälkiä kumpaankin autoon. Lopuksi sama naispoliisi lempeästi hymyillen totesi vastustajalleni, että "noh säkin varmaan muistat jatkossa laittaa vaihteen silmään ku nouset autosta".

En oikeasti edes tiedä, että miksi tämä yhden poliisin lähestymistapa jäi vituttamaan niin paljon. Koittiko naispoliisi todistella olevansa tarpeeksi kova pärjätäkseen moisella alalla? Purkiko jotain miesvihaansa minuun? Olinko kenties soittanut aivan turhaan hänen mielestään? Ehkä oma ärsytys tulee siitä, että mulle haluttiin olla tylympiä, kuin tyypille, joka on aiheuttanut nähdäkseni ihan potentiaalisen vaaratilanteen antamalla autonsa luisua alamäkeen parkkipaikalla, jossa ihmisiä ramppaa eestaas about jatkuvasti. Muutenkin ärsytti ylipäätään soittaa tämmöisen asian takia mihinkään, mutta vielä enemmän ärsytti tuon naispoliisin suhtautuminen. Olisiko pitänyt jotenkin pahoitella "hei sori ku kehtasin häiritä sun työpäivää tällasella, kun joku on huolimattomasti jättänyt autonsa valumaan parkkipaikan läpi päin muita".

Kuulin vastustajani kertovan poliisille, että hän on juuri eronnut ja autoa ei ole vielä siirretty hänen nimiinsä. Poliisi tuumasi vastustajalleni, että mikäli minä päättäisin fiksauttaa nuo syntyneet kolhut, niin se tietäisi potentiaalisesti melko suurtakin rahanmenoa vastustajalleni. Oletettavasti senkö takia, että tuon vastustajani exä tuskin mukisematta katselisi bonustensa kuihtumista? No, vahingot olivat niin pieniä tuohon omaan vanhaan sotaratsuuni, etten viittinyt masentaa tuon naisen exää yhtään enempää millään vakuutusjutuilla. On sillä varmaan ollut tarpeeksi rankkaa muutenkin seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka onnistuu mäessä nousemaan autosta pois huomaamatta sitä, että auto on vapaalla. :kahvi: No vitsi vitsi, nainen käyttäytyi asiallisesti ja nolona toisteli olevansa kovin pahoillaan, joten en nähnyt vaivan arvoiseksi alkaa vaatia mitään.
...mutta jos olet tuon naisen ex ja luet tämän viestin, niin itse tykkään esim. Hartwallin Karpalolonkerosta. :kippis:

E: Anteeksi, olen kykenemätön kuvailemaan tuntemuksiani ja tapahtumia kovin lyhyesti.
Alkanut myös itseä nakertaa poliisin asenne olla puuttumatta muihin kuin ylinopeuksiin. Yksi päivä olin tulossa oikealta ilman kolmiota kun meinaan pamauttaa väistämisvelvollista autoa kylkeen. Tööttään autolla ja huomaan että takana tulee poliisi. Eihän nämä viitsineet autoa pysäyttää. Poliisit sarjassa yhdessä jaksossa taisi olla kaksi autoa jotka ajoivat väärään suuntaan niin poliisit päästivät huomautuksella, mutta annas olla kun ajat 7kmh ylinopeutta.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Mua vituttaa nettikaupat jotka ei helvettivie vaan voi toimia ruudunlukijan kanssa !!!!! Mulla siis se tilanne että näkökyky käytännössä totaalisesti pois jolloin tietokonetta käytettävä hiukka eri tavalla niin tälläisiä ongelmia valitettavasti sitten tulee eteen ihan helvettivie liian usein. ja näitä nettikauppoja on käytännössä kaikki suomalaiset, ja osa muistakin.

Lisäks astma päätti että nyt kun on taas kylmä ilma niin tulenpa vierailulle.... ttu!!!

ps. Foorumin ylläpitäjille kiitos etä tämä toimii ruudunlukijan kanssa 99% nikottelematta :)
 
Liittynyt
21.01.2018
Viestejä
500
Alkanut myös itseä nakertaa poliisin asenne olla puuttumatta muihin kuin ylinopeuksiin. Yksi päivä olin tulossa oikealta ilman kolmiota kun meinaan pamauttaa väistämisvelvollista autoa kylkeen. Tööttään autolla ja huomaan että takana tulee poliisi. Eihän nämä viitsineet autoa pysäyttää. Poliisit sarjassa yhdessä jaksossa taisi olla kaksi autoa jotka ajoivat väärään suuntaan niin poliisit päästivät huomautuksella, mutta annas olla kun ajat 7kmh ylinopeutta.
Itseäni vituttaa suunnattomasti kännykän käyttö liikenteessä. On niin intensiiviset keskustelut menossa, että ei edes huomaa valojen vaihtuneen vihreäksi ja sitten pääsee vain 2 autoa valoista, kun kuskin mielestä oli tärkeämpää päättää otetaanko valkoisia vai pinkkejä servettejä. Ihmettelen miten herran vuonna 2018 handsfree on vieläkin ongelma ja nykyään uusissa autoissa on yleensä bluetooth yhteys jo vakiona. Onko tämä vain ihmisten laiskuutta vai uusavuttomuutta?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Viikon verran ollut alaselkä "rikki". Aamuisin ei meinaa päästä sängystä ylös, pitää vetää särkylääkkeitä jotta pystyy operoimaan.

Lääkärin mielestä kyseessä on vaan normaali lihaskramppi, ja määräsivät sirudalia aina yöksi, Noh ei oo mitään apua, aamuisin selkä huutaa hoosiannaa.

Pitää varmaan maanantaina mennä uudestaan, tosin tällä kertaa sille lääkärille joka oikeasti tajuaakin jotain.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Viikon verran ollut alaselkä "rikki". Aamuisin ei meinaa päästä sängystä ylös, pitää vetää särkylääkkeitä jotta pystyy operoimaan.

Lääkärin mielestä kyseessä on vaan normaali lihaskramppi, ja määräsivät sirudalia aina yöksi, Noh ei oo mitään apua, aamuisin selkä huutaa hoosiannaa.

Pitää varmaan maanantaina mennä uudestaan, tosin tällä kertaa sille lääkärille joka oikeasti tajuaakin jotain.

Kuulostaa sille et sulle iskenny noidannuoli, vittumainen vaiva, otan osaa. Hoitona on just noi lihasrelaksantit + VAHVAT kipulääkkeet (tramal panacod yms) ja varovasti vaan koetat liikkua, paikalleen jumahtaminen saa sen vaan vittuuntumaan entistä pahemmin. Lisäks kovalla alustalla makailu noin puol tuntii kerrallaan on hyväksi. sit pitäs vaan keksiä mikä sen lihaslukon/noidannuolen sulla laukas niin jatkossa osaat varoa sitä.

Mä itte kärsin noista alaselän lihaslukoista kanssa joten tiedän miten helvetillistä se kipu on.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kuulostaa sille et sulle iskenny noidannuoli, vittumainen vaiva, otan osaa. Hoitona on just noi lihasrelaksantit + VAHVAT kipulääkkeet (tramal panacod yms) ja varovasti vaan koetat liikkua, paikalleen jumahtaminen saa sen vaan vittuuntumaan entistä pahemmin. Lisäks kovalla alustalla makailu noin puol tuntii kerrallaan on hyväksi. sit pitäs vaan keksiä mikä sen lihaslukon/noidannuolen sulla laukas niin jatkossa osaat varoa sitä.
Jotain tollasta. Tosin tiedän että se varmaan pamahti kun kävin pelaamassa jääkiekkoa maanantai-iltana.

Alkaa vaan maha heittää ympyrää kun popsinu buranaa ja panadolia tässä nyt 4 päivää
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Jotain tollasta. Tosin tiedän että se varmaan pamahti kun kävin pelaamassa jääkiekkoa maanantai-iltana.

Alkaa vaan maha heittää ympyrää kun popsinu buranaa ja panadolia tässä nyt 4 päivää
Lääkärille kun menet niin mainitse taikasana noidannuoli, osaa määrätä kunnolliset tropit ja niitä lihasrelaksantteja on kans ihan hyvä olla että saadaan se lukko auki. jatkossa sitten heti kun yhtään alkaa ruoto kipuilemaan niin tonninen para-tabs tms ensiapuna on mulla ainakin estänny sen ettei se kohtaus iske päälle täydellä voimalla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Itselläni oli noidannuoli alkuvuodesta ja kandi määräsi buranaa ja panadolia,ja tuumasi että venyttele niin helpottaa,teki mieli kysyä että pippeliä vai? kun selkä ei liikkunut oikein mihinkään suuntaan.Vai liekkö ollut iskiasoireita kun koko jalka väpätti kun vähänkin jännitti.Vieläkin vituttaa nämä tietämättömät kandit.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Selkävaivaisena ensin hierojalle/osteopaatille (jos siis lääkäri antaa vain buranaa), sitten kaupasta pari erikokoista putkirullaa ja hierontapallo, ja sitten vain joka päivä jumppaa ja venyttelyä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
324
Omat senttini kannan keskusteluun, en tiedä kuinka aktiivisesti olet lätkää pelannut, mutta oletetaan että pitkä tauko, niin ehkä jalan lihakset vetänyt junturaan ja heijastuu siitä alaselän jumitteluna?

Ja oma vitutuksen aihe on se, että viikonloppusin en saa mitään tuottavaa aikaiseksi - tänään herännyt ysiltä ekan kerran käyttämään koiran ulkona ja äsken heräsin "päiväunilta", kohta koiralle ruokaa ja veis ulos. Ilman tota dogee menisi viikonloput nukkuessa kokonaan \o/
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
9
trooli.fi si8oituspalstan pitäjä veti tänään töpselin seinästä irti hieman ennen kuin uusi palsta oli saatu pystyyn. muutama tuhat sijoituskeskustelijaa menetti palstansa ja jäi kodittomaksi. (t. s.i.joittaja) åK
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 162
Viikon verran ollut alaselkä "rikki". Aamuisin ei meinaa päästä sängystä ylös, pitää vetää särkylääkkeitä jotta pystyy operoimaan.

Lääkärin mielestä kyseessä on vaan normaali lihaskramppi, ja määräsivät sirudalia aina yöksi, Noh ei oo mitään apua, aamuisin selkä huutaa hoosiannaa.

Pitää varmaan maanantaina mennä uudestaan, tosin tällä kertaa sille lääkärille joka oikeasti tajuaakin jotain.
Ittellä samaa ongelmaa, lievästi kiero selkäranka niin välillä vaan leipoo alaselän lihakset aivan jumiin rasituksen, nykäisyn tai millon minkäkin jälkeen.

Mulla ei pelkästään yöllä sirdaludia ottamalla kunnon kramppi aukea, vaan se on sitten 4mg sirdalud + 50mg voltaren rapid kolme kertaa päivässä niin parin päivän päästä alkaa jo liikkumaan ja troppia pitää vetää vielä muutama päivä päälle ettei leipase uudestaan kiinni. Sitten kun alkaa helpottamaan niin relaksantin voi puolittaa mutta tärkeää on nimenomaan ottaa sitä kuurina koko päivän että se oikeasti auttaa.

Tietty huono puoli on se, että sirdalud nousee joillain aika hyvin hattuun, tai väsyttää, tai aiheuttaa levotonta oloa tms joten työteho voi vähän kärsiä...

Edit: just oli selkä jumissa viikko sitten, ja parin päivän relaksanttikuurin jälkeen hierojalla käynti helpotti aivan älytömästi. Sitäkin kannatta harkita :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
290
Ittellä samaa ongelmaa, lievästi kiero selkäranka niin välillä vaan leipoo alaselän lihakset aivan jumiin rasituksen, nykäisyn tai millon minkäkin jälkeen.

Mulla ei pelkästään yöllä sirdaludia ottamalla kunnon kramppi aukea, vaan se on sitten 4mg sirdalud + 50mg voltaren rapid kolme kertaa päivässä niin parin päivän päästä alkaa jo liikkumaan ja troppia pitää vetää vielä muutama päivä päälle ettei leipase uudestaan kiinni. Sitten kun alkaa helpottamaan niin relaksantin voi puolittaa mutta tärkeää on nimenomaan ottaa sitä kuurina koko päivän että se oikeasti auttaa.

Tietty huono puoli on se, että sirdalud nousee joillain aika hyvin hattuun, tai väsyttää, tai aiheuttaa levotonta oloa tms joten työteho voi vähän kärsiä...

Edit: just oli selkä jumissa viikko sitten, ja parin päivän relaksanttikuurin jälkeen hierojalla käynti helpotti aivan älytömästi. Sitäkin kannatta harkita :tup:
Hierojalle täältäki ääni. Pari vuotta sitte veti selkä aika tehokkaasti juntturaan. Lekuri anto sirdaludia ja hierontaa, onneks 3 kertaa hierojalla aukas selän (oliu aivan mahtavan tuntune eka kerta, ku tunti ku alko aukeemaan lihakset). Sirdaludia otin 3 pilleriä ja vein takas apteekkiin. Totesin, että kuuppa ei kestä sitten y htään. Pillerin otosta menee 20min ja jalat menee veteläks+minuutin päästä taju pois-->unta semmonen 3-4h+viellä pari tuntii vitun sekavaa oloa..... Ei sovi se lääke mulle ei sitte ollenkaa :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jääkaappi kuseksii alleen,ja lämpötila ei laske täysilläkään alle 6.5 asteen.
Vituttaa jo valmiiksi kun joutuu taas selittämään huoltomiehelle tunnin puhelimessa,ja ei kuitenkaan saa uutta kun vielä "toimii",ja eihän tuo ole kuin 24 vuotta vanha.Jos eivät anna uutta,niin ostan omillani ja säästän sähkölaskussa saatana.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Jääkaappi kuseksii alleen,ja lämpötila ei laske täysilläkään alle 6.5 asteen.
Vituttaa jo valmiiksi kun joutuu taas selittämään huoltomiehelle tunnin puhelimessa,ja ei kuitenkaan saa uutta kun vielä "toimii",ja eihän tuo ole kuin 24 vuotta vanha.Jos eivät anna uutta,niin ostan omillani ja säästän sähkölaskussa saatana.
Eiköhän siellä ole vaan kondensiovedenputki tukossa.

-Virta pois ja kaapin tyhjennys
-Vedä kaappia ulos ja virtajohto pois
-Imuroi pölyt ja varsinkin kompressorin seudulta putsaat
-Rassaa vesiputki jollain, kuten vaijeri, sähköjohtoa, tms perinpohjaisesti (langan pitäisi tulla läpi asti) että varmasti tulee puhtaaksi
-Töpseli takas ja kaappi paikoilleen
-Romut takaisin

Mitä tuohon lämpötilaan tulee, niin kunhan se ei ole +10, mielestäni se on ihan ok. Joku 6-7 astetta on mielestäni ihan hyvä jääkaapin lämpötilaksi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Monessa ruokapakkauksessa on merkintä että säilytys 2-6 asteessa,ja jääkaapin tarkoitus ei ole pyöriä täysillä tuon lämpötilan saavuttamiseksi.Jos käännän ykköselle tai kakkoselle niin lämpö huitelee n.10+ asteessa.Eikä ole pölyistä kiinni kun vasta keväällä oli suursiivous,ja senkin jälkeen on siivottu ihan normaalisti.Vanha paska on vanha paska,eikä mikään toimi ikuisesti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jos asut kaksiossa,kolmiossa tai neljä huonetta ja keittiössä,niin vuokra ei nouse kuin euron pari tai ei ollenkaan vaikka jopa kahdeksan henkeä lotraa vuokraan sisältyvää vettä vuorokausitolkulla näin esimerkkinä.Jos taas asut pienessä yksiössä niin vuokra nousee joka vuosi 8-10 euroa,niinkuin taas jonkun vitun jyvityssysteemin takia,vaikka esim.vedenkulutuksesi ja muu kuormittavuutesi on vain murto-osan.Kuitenkaan vuokrat eivät ole isommissa asunnoissa tässä yhtiössä suhteessa asuinpinta-alaan niin paljon korkeammat että se selittäisi miksi yksiössä asuvat maksavat enemmän talon kuluista.Sitten vielä järjestetään kaikenlaisia veden ja sähkönsäästökilpailuja että saadaan vuokrayhtiön kuluja alas,ja kuitenkin tarjotaan palkinnoksi kalliita kylpyläpäiviä jopa monen sadan hengen taloille.Vituttaa.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Itse sain uuden jääkaapin kesällä koska vanha oli joko +10c ylhäällä ja +3c alhaalla tai +4c ylhäällä ja -4c alhaalla. Pari kertaa piti kyllä asiasta soittaa. Juusto oli joko jäässä tai mössönä, maito jäässä tai vanhaa. Vitutti silloin, enää ei (tämä asia).
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Eläinparat.... Sarvikuonot muutenkin uhanalaisia ja osa jo sukupuutossa niin tuo takaa sen ettei kumpaakaan ole 20v päästä enää villinä
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
MTV (maikkari) uudisti sivustonsa eilen. Tuloksena selauskelvotonta ongelmajätettä, jossa joka vitun välikköön on tungettu mainosbannereita ja flash-kurapaskaa, myös tekstin sekaan. Pisteenä iin päälle vanhat linkit ovat rikki tai sisältö poistettu. Well fucking done! Kyseisestä uudistuksesta taidettiin maksaa hunajaisia summia jollekin hipsteri-vajakkien pyörittämälle diginatiivi-putiikille.

fbsbfssb.PNG
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Johan oli kipeä päivä, surullista musaa, olutta... läheisen menetys, ei oman mutta liian lähellä:itku: vittuvittuvittu
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Mua vituttaa, että Amerikan Mary valittaa rahattomuutta ja ruoan puutetta. Sanoin, että pyydä apua joltain sieltä. Minun muka pitäisi lähettää rahaa, ei onnistu. Ja hän ei osaa pyytää apua muilta (paitsi minulta pitkän kaartelun ja kiertelyn jälkeen).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Vesisade + kylmäilma niin eikös auto näytä veistokselta :grumpy:
Aamulla kiva rapata.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tyttären (kolmasluokkalainen) puhelin lähti vessakäynnin aikana kulttuurin rikastuttajan taskuun selkärepun etutaskusta :rage:
Siivooja löysi puhelimen tänään koulun tyttöjen vessan roskiksesta ja koulun vararehtori palautti sen tyttärelleni.

Ehdin kuitenkin jo tyhjentämään ja lukitsemaan puhelimen sekä tilaamaan uuden SIM-kortin.

Aika jännä miten hyvin Googlen palveluiden kautta pystyin vielä tänään seuraamaan mitä kaikkea puhelimella oli tehty varastamisen jälkeen. Näin kaikki pelit joita oli pelattu ja YouTube videot joita oli katseltu sekä sovellukset joita siihen oli asennettu.

Myös paikannustietoja sain aikajanan kautta, mutta Androidin laitehallinnasta en, koska puhelimen varastanut tyttö oli osannut poistaa heti puhelimesta laitteen seurannan.

Varas tuli ilmeisesti katumapäälle kun huomasi, ettei hän enää päässyt puhelimeen ilman turvakoodia ja ruudulle jäi ainoastaan teksti, että puhelin on varastettu ja palauta se xxx paikkaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Ajan varaaminen hammaslääkärille. Mulle riittäis vaikka aika sinne puolen vuoden päähän, kun ei tarvitsisi roikkua puhelimessa puolta tuntia. Minkä vitun takia tähän ei oo saatu vuonna 2018 jotain parempaa systeemiä? Haista Pori vittu...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ei ny suoranaisesti itseä koske tällä hetkellä mutta paikallinen matkahuolto muutti bussiasemalta helvetin ahtaaseen r-kioskiin, koomisen näköistä kun tien varressa joskus ollu peräti 4 bussia ja ite liikkeessä tuntuu olevan myyjillä/myyjällä sormi suussa :D
Ei voi kuin ihmetellä että mitkä helvetin tunarit noitakin hommia hoitaa, en yhtään ihmettelis jos alkuvuodesta tulis uutista että muuttaa taas.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
@ttjm

Jep! Kolme kertaa yrittänyt varata aikaa ja joka kerta robotti on tallentanut puhelinnumeroni talteen, mutta takaisin soittoa ei koskaan tullut.

Antaa sitten hampaiden sulaa suuhun :(

Vantaa
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Kylppärin sähkölattialämmityksen termostaattiyksikkö (boksi seinällä) oli kärähtänyt päivällä. Haisee kivasti toimintasavun poistumiselta. Huomasin vasta nyt illalla kivan viileyden suihkuun mennessä, onneksi ei ollut lyöny kipinää seinän sisään tms. Kotelo tummunut jo yläosasta kun muovi oli ottanu vähän lämpöjä vissiin sen releen naksuttelusta pois ja päälle
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 619
Talitintit on jostain syystä tykästynyt meidän ja yläkerran naapureiden parvekkeisiin. Koko parvekkeen kaide ihan paskassa ja kakkineet vähä lattialle ja kalusteillekki. Ei siinä, niitä on ihan kiva seurata toisinaan, mutta ihmetyttää nyt, että miten ne yks kaks on alkanut ravaamaan ees taas tässä tommosina määrinä kun ei ole kolmeen vuoteen näkynyt ku sillon tällön yks yksittäinen. Ihan ku joku ruokkis noita parvekkeeltaan, mutta ei sekää selittäis miks ne hyppii meidän parvekkeelle ja varsinkin kun monesti käyvät sit vielä parvekkeen sisäpuolella kaiteen tällä puolen, eikä vaan kaiteella.

Pihlajanmarjat yms. on lähitienoolta jo syöty, ettei niillä oikee semmostakaa syytä ole tuossa olla. Ja toista viikkoa jo pyörivät.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Verouutiset. Tätä paskaa tuleekin sitten taas pari viikkoa joka tuutista.
Ketä vittu kiinnostaa lukea jostain sopeutumiseläkettä saavasta Astrid Thorsista,kirjoittakoot iltapaskeet vaihteeksi mökin mummosta jolla jää kuussa 100 euroa ruokaan ja lääkkeisiin.Ruokkivat vaan suomalaisten kateellisuutta näillä verouutisilla,sillä kateudesta tässä maassa revitään elinvoimaa että jaksetaan päivästä toiseen.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 144
Talitintit on jostain syystä tykästynyt meidän ja yläkerran naapureiden parvekkeisiin. Koko parvekkeen kaide ihan paskassa ja kakkineet vähä lattialle ja kalusteillekki. Ei siinä, niitä on ihan kiva seurata toisinaan, mutta ihmetyttää nyt, että miten ne yks kaks on alkanut ravaamaan ees taas tässä tommosina määrinä kun ei ole kolmeen vuoteen näkynyt ku sillon tällön yks yksittäinen. Ihan ku joku ruokkis noita parvekkeeltaan, mutta ei sekää selittäis miks ne hyppii meidän parvekkeelle ja varsinkin kun monesti käyvät sit vielä parvekkeen sisäpuolella kaiteen tällä puolen, eikä vaan kaiteella.

Pihlajanmarjat yms. on lähitienoolta jo syöty, ettei niillä oikee semmostakaa syytä ole tuossa olla. Ja toista viikkoa jo pyörivät.
Sama täällä. Syynää kaikki paikat, kiskoo terassilla ja parvekkeella olevia tekstiilejä ja hyvä ettei väkisin tunge sisälle avonaisesta tuuletusikkunasta. Ihmeellisen agressiivisia tänä vuonna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 080
Viestejä
4 190 958
Jäsenet
70 861
Uusin jäsen
pesä_

Hinta.fi

Ylös Bottom