Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Väsyttää, on nälkä olevinaa vaikka äsken söin. Päikkärit meni vähän pitkäksi, ja kellohan on jo ilta:dead:

E: ja ulkona on kylmä, +10. Tänään satoi aamulla kun meinasin mennä mopolla töihin, mutta autolla sitten:shifty:.
Enkä jaksa kattoa telkkua just nyt, taidan lähtä lenkille jos sitä heräis sen verran että vois mennä nukkumaan. Eikä tää kalexin juominenkaan ota nyt oikein tulta alleen:facepalm:
Exäkin sais hinata perseensä tänne ja hakea kamojaan vkl aikana ja lopettaa sen selittelyn miksei voi syystä x ja y. Olis hakenut jo viikolla sillävälin ku mä duunissa, mutta sanoin ettei se nyt vaan onnistu kun sulla ei ole enää avaimia tänne, kaikki lukot sarjoitettu:D. Ilme oli o_O.
 
Viimeksi muokattu:

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Vituttaa "apua mitä tää nyt teki" ja "miten tää niinku pitää tehä en tajuu!!" tason ihmiset. Voi vittu kun ratkaisukyky on tasoa "auttakaa prinsessaa hädässä" eikä osata nopeasti googlata ratkaisua.
..tai käyttää normaali-ihmisten kaupunkilaisjärkeä. Nämä lisääntyy hälyttävän paljon, ei pystytä selviytymään ihan arkipäivän pikkujutuista ilman että pitää konsultoida kynsihuoltajaa tai youtubesankaria, joka neuvoo miten vettä keitetään

:facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Vituttaa "apua mitä tää nyt teki" ja "miten tää niinku pitää tehä en tajuu!!" tason ihmiset. Voi vittu kun ratkaisukyky on tasoa "auttakaa prinsessaa hädässä" eikä osata nopeasti googlata ratkaisua.
Joskus joillekin yksinkertaisetkin asiat voi muodostua ongelmaksi, vaikka ratkaisu olisi nenän edessä. Yksi aateekoo-ongelma. Torstaina alkoi tökkiä, perjantai yön valvoi ratkoessa asiaa. Aamulla tuli sitten kysymään apua koska deadline oli sunnuntaina. Korjasin ongelman minuutissa.

Ko. tyyppi takuulla tietää asiasta enemmän kuin mä, mutta jos valvotaan yö ja hermostutaan, niin ei siinä enää ajatus kulje. Google ei kyllä osannut auttaa, yön yli nukkuminen kylläkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Vituttaa "apua mitä tää nyt teki" ja "miten tää niinku pitää tehä en tajuu!!" tason ihmiset. Voi vittu kun ratkaisukyky on tasoa "auttakaa prinsessaa hädässä" eikä osata nopeasti googlata ratkaisua.
Tämä on just niin tätä, kun loogista ajattelua korvataan vinkumisella ja etsitään syyllisiä muualta kuin itsestään. Pöljäke käyttää laturinpiuhan perässä puhelinta ja sitten latausliitin hajoaa ajan kanssa. Sitten kaivetaan joku uskonto esille, että miksi näin kävi juuri nyt. Samsungin insinöörijumala ei ollut tehnyt siitä ikuista.:facepalm:
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
05:30 täällä, perus aamu.

Olin onneksi itse jo herännyt 05:00.

Ihmetyttää ihmiset jotka valittaa "lapsi heräsi JO klo7, päivä pilalla" what
Ois sr joskus kiva nukkua pidempään. Arkisin tulee jo viideltä
05:30 täällä, perus aamu.

Olin onneksi itse jo herännyt 05:00.

Ihmetyttää ihmiset jotka valittaa "lapsi heräsi JO klo7, päivä pilalla" what
Olis se joskus kiva pidempään nukkua. Arkisin pakko jo viideltä töihin nousta. Eikä se päivä pilalle mennyt ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Alkoi hieman potuttaa kun olin jo onnellisesti unohtanut tuon videossa olevan kuuntelun, kun ei nykyisin tarttee mikkiäkään kun kuulokepiirissä on nauhoitus samalla ja yhdellä koodin pätkällä saadaan kajareista mikrofoni.


Ja justiinsa tuli juutuupissa juutuubi video ehdotus psykopaateista ja heidän hoitokeinoista.
:beye:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Aopenin minikoneser haluaa 20 volttia 4,5 A sisään eikä tietenkään romuista ole löytynyt sopivaa. Kuhan jaksan niin saa tuon testattua jollain virtalähteellä mutta energiatasot vähissä.

Edit - Toshiban virtalähteellä heräsi henkiin.

Mukulat heräsi kun heräsi. Ysiltä saivat peliluvan ja siitä unta palloon uudestaan. Ihan riskillä, eivät tapelleet mutta eskari-ikäinen oli askarrellut pyykeistä vankilan koiralle (oli leikissä mukana) ja jättänyt avatun viilipurkin kirjaston kirjojen päälle jne jotain pientä teoreettista katastrofin poikasta. Kannatti silti nukkua, arkena ei saa tarpeeksi unta kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Mäkäräinen puraisi akillesjänteen viereen toissapäivänä, nyt on sitten koko nilkka turvoksissa ja vuotava patti siinä :dead: eikä kutise sitten yhtään :beye:

Kesäloma sentään alkoi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Meinasin ottaa alasti aurinkoa takapihalla, ja naapurin emäntä päristelee menemään ruohonleikkurin kanssa siellä aidan takana:shifty:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Kaverin piti tulla tänään saunaan. Sovittiin, että soitan klo.14 jälkeen ja sen jälkeen on ollut radiohiljaisuutta.

Olisin keksinyt muutakin tekemistä ja toisen ystävän kylään, mutta tässä sitten otan olutta yksin :mad:
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Polttelin roskia tynnyrissä takapihalla, siemailin keskiolutta ja nautin auringosta. Entinen akka pärähtää ilmoittelematta käymään, naputtaa roskienpoltosta ja siitä, kun en ollut imuroinut. Juuh, okei. Alkaa vielä ehottelemaan siivoisavun palkkaamista... :facepalm: No jos joka viikko en jokaista karvaa imuroi, tai laita likaisia astioita heti koneeseen tai pese ikkunoita niin ei siihen mun maailma kaadu. VMP.

muoks. ja tottakai vittuilee siitä kun juon keskellä päivää kaljaa. Lauantaina. Poika saa vielä vääriä mielikuvia keski-ikäisen miehen elämästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
301
Polttelin roskia tynnyrissä takapihalla, siemailin keskiolutta ja nautin auringosta. Entinen akka pärähtää ilmoittelematta käymään, naputtaa roskienpoltosta ja siitä, kun en ollut imuroinut. Juuh, okei. Alkaa vielä ehottelemaan siivoisavun palkkaamista... :facepalm: No jos joka viikko en jokaista karvaa imuroi, tai laita likaisia astioita heti koneeseen tai pese ikkunoita niin ei siihen mun maailma kaadu. VMP.

muoks. ja tottakai vittuilee siitä kun juon keskellä päivää kaljaa. Lauantaina. Poika saa vielä vääriä mielikuvia keski-ikäisen miehen elämästä.
Ei kait tuollainen tilanne itseä vituttaisi, lähinnä naurattaisi ja katselisin exän kävelyä kohti lähtöpistettä.
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Vituttaa kun huomasin tuossa joskus, olisko ollu joskus 21:00, että sijauspatjassa perkele iso lammikko. Jotain märkää siinä oli iso lammikko ja oli se tullu ihan pääpatjaankin. En kyllä ymmärrä, että mitä helskuttia siihen menny. Oon kyllä tässä juopotellu koko päivän niin en äkkiseltään osaa sanoa, että mitä helskuttia siihen on mennyt.

Olen kyllä sisäsiisti aina ollu, että se on ihan saletti, että sitä se ei ole. Perkale vietä piti laittaa tuo sijauspatja ulos kuivumaan vaan ihmettelenpä tässä vielä, että mistä se karmean kokonen lammikko sinne on tullu. Vielä yksin täällä ollu koko illan. Voisko sitten olla, että jossain vaiheessa iltaa menny levähtämään kaljan kanssa ja se sitten kaatunu.

Tämä on kyllä mystinen tapahtuma. Täytyy ottaa pian Jamo Mäkiseen yhteyttä, että tekee tästä semmosen rikostutkintaohjelman televisioon.
 

Kusiaisen valtuudet

Tukijäsen
Team Retro
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
158
Mäkäräinen puraisi akillesjänteen viereen toissapäivänä, nyt on sitten koko nilkka turvoksissa ja vuotava patti siinä :dead: eikä kutise sitten yhtään :beye:

Kesäloma sentään alkoi.
Tiedän tältä keväältä kaksi muutakin tapausta, jossa mäkäräisen puremista on tullut yllättävän pahat oireet. Toisella tyypillä turposi koko jalka, ja toisenkin kädet olivat aika hurjan näköiset. Lääkäri oli kuulemma sanonut, että jostain syystä tänä keväänä on ollut runsaasti samankaltaisia tapauksia.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Tiedän tältä keväältä kaksi muutakin tapausta, jossa mäkäräisen puremista on tullut yllättävän pahat oireet. Toisella tyypillä turposi koko jalka, ja toisenkin kädet olivat aika hurjan näköiset. Lääkäri oli kuulemma sanonut, että jostain syystä tänä keväänä on ollut runsaasti samankaltaisia tapauksia.
Selvisin siis säikähdyksellä noihin verrattuna :eek: Hydrokortisonia nyt laittanut pari kolme kertaa päivässä niin on helpottanut :tup: Pattihan tuossa vielä on mutta ei sentään kutise enää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Olisit myynyt lippuja :)
No eipä se itekään aina niin kovin pukeutunut ole, kun sonikka paistaa:D Ja toisaalta ihan sama. Taloaan pitää lähinnä kesämökkinä, kun duunit muualla. Kesällä taas sitten enemmän paikalla, mutta nuo pensaat kun saa kaikki lehdet, niin eipä oo näkyvyyttä enää. Ja mietin jos laittais vähän lisää pensaita, tosin ilman naapurin lupaa en kyllä kehtaa... vaikka kuinka olis mun pihan puolella. Kun se puska tuppaa vähän leviämään, eikä mitenkään hitaasti.

Niin, mikähän tänään vituttais, röissä oli aamulla joku vallannut mun parkkipaikan. Eihän ne mitään merkittyä paikkoja ole, ja tuokin niin syrjässä että joutuu kävelemään vaikka lähempänäkin olis paikkoja. Siihen vaan ei paista aurinko, niin auto ei muutu saunaksi siinä kohtaa. Ei oo eka kerta, mutta yritän selvitä tästä kokkemuksesta.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 328
Vitun tiskit, suurin osa akan tekemiä. Lähti äkkilähdöllä lomalle likan kanssa. Ei millän pysty kärvistelee viikkoa joten joutuu tiskaamaan. Onpahan viikon keittiö siisti.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Piti käydä kaupasta jotain järkevää, kuten kasviksia, riisiä ja jälkiuunileipää.

Ostin kaljaa ja pahanmakuisia sipsejä. Ja toki pari kaleksin jälkeen ei nukuta yhtään, vaan roikun täälläkin ja selaan Netflixiä.

Hienosti vedetty taas
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 212
pubg servut alhaalla :rage:

kaljat hankittu ja grilli valmiina kana-ateriaa varten
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 950
Vituttaa taas mukava herätys ihan infernaaliseen hammassärkyyn. Eilen juurihoidettu hammas ja kipu edelleen ihan samanlainen mitä ennen toimenpidettä.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Piti käydä kaupasta jotain järkevää, kuten kasviksia, riisiä ja jälkiuunileipää.

Ostin kaljaa ja pahanmakuisia sipsejä. Ja toki pari kaleksin jälkeen ei nukuta yhtään, vaan roikun täälläkin ja selaan Netflixiä.

Hienosti vedetty taas
heh,normipäivä.Menet ostamaan jotain tarpeellista niin tuletkin sitten kaljan kanssa takaisin ja sitten päivä meneekin vähän pitkäksi ja seuraavaksi naapuri on sitten hakkaamassa ovea että se musiikki pienemälle.:think::rofl::kahvi:
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Vähän tässä kun en tiedä, että missä olen Tässä juurikin heräsin ja ympäristö kyllä näyttää hyvinkin oudolta. Täytyy kattoa puhelimella jonkinlaista satelliittitutkaa tms, mutta nyt on kyllä sen näköistä meikäläisen ympärillä, että noinkohan olen edes Suomessa tällä hetkellä. Rohkenen sitä ainakin epäillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Enpä jaksanut nurtsia leikata loppuun tänäänkään. Ja sitten yks vitun yksinkertainen BT kaiutin ei nyt oikein toimi, tai siis en osaa käyttää:facepalm: Sony SRS-XB10, pakasta vedetty, onko sitten akku niin tyhjä ja vitustako tietää koska täyteen ladattu.
Välillä kyllä seurusteli läppärin ja kännykän kanssa, Sonyn telkkari taas ei kai ymmärrä tuota ollenkaan langattomasti:rolleyes: vaikkei mikään vanha olekaan. Langattoman Sonyn subbarin siihen näköjään voi kytkeä, mutta voi elämä että kun en nyt vaan osaa:beye::confused::dead:
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 328
Pitäisi lähteä kauppaan ostamaan ruokaa mutta ei millään jaksaisi mutta silti pakko mennä.
 

HiekkaP

Influensseri
BANNED
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Enpä jaksanut nurtsia leikata loppuun tänäänkään. Ja sitten yks vitun yksinkertainen BT kaiutin ei nyt oikein toimi, tai siis en osaa käyttää:facepalm: Sony SRS-XB10, pakasta vedetty, onko sitten akku niin tyhjä ja vitustako tietää koska täyteen ladattu.
Välillä kyllä seurusteli läppärin ja kännykän kanssa, Sonyn telkkari taas ei kai ymmärrä tuota ollenkaan langattomasti:rolleyes: vaikkei mikään vanha olekaan. Langattoman Sonyn subbarin siihen näköjään voi kytkeä, mutta voi elämä että kun en nyt vaan osaa:beye::confused::dead:
Tiedän tunteen, osaa olla ihan vitun raivostuttavia nuo BT kajarit :darra:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Tiedän tunteen, osaa olla ihan vitun raivostuttavia nuo BT kajarit :darra:
Iseasiassa ex-tyttiksellä on samanlainen, joten roudasin sen tänään tänne kattomaan josko sillä olis jotain ideoita. Todettiin monella laitteella että bt on paskana, joten eiku prismaan vaihtamaan eilen ostettu tuote uuteen. Jo toimii, ainakin läppärissä. Kännykkään ex sai yhteyden muodostettua, mä taas en.
Ja nyt siltä tuli viestiä ettei sekään saa enää tällä kertaa omaan kajariin:cigar2: no pääasia että ees läppärissä toimii mulla, nii ei tarvi kompuroida piuhojen kanssa.

Että voi näennäisesti yksinkertainen asia olla vaikea:bored:

Säätöminen jatkuu myöhemmin joskus, vielä kun ton sais telkkuun, niin hyvä... kännykästä ei niin väliä.

Möks: Nyt pelaa kännykän kanssa, kuhan oon läppärin BT:n kantaman ulkopuolella. Telkkariin pistin sitten jotkut tietsikan subbarin ja kaitsat, loppu tää säätäminen:mad::lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 328
Taas tämmöinen ensimmäisen maailman ongelma. Vituttaa kun perse hikoilee kun istuu tuossa tietokonetuolissa 5min, sitten pitää olla polvillaan puhallin puhaltamassa perseeseen päin seuraavat 5min ennenkuin polvia alkaa särkemään. Pitäisi ehkä hommata rottinkituoli jonka alle laittaisi flektin puhaltamaan ylöspäin kesätuoliksi.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 287
Taas tämmöinen ensimmäisen maailman ongelma. Vituttaa kun perse hikoilee kun istuu tuossa tietokonetuolissa 5min, sitten pitää olla polvillaan puhallin puhaltamassa perseeseen päin seuraavat 5min ennenkuin polvia alkaa särkemään. Pitäisi ehkä hommata rottinkituoli jonka alle laittaisi flektin puhaltamaan ylöspäin kesätuoliksi.
Niitä on ihan valmiita toimisto/peli -tuoleja joista löytyy jäähdytys ja/tai lämmitys :D. Mut joo ymmärrän ongelmasi.

TV:persHiessäMyös
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
272
GitHub account oli penetroitu. Ja aiemmin kuin olin laittanut 2FA:n päälle. En sitten tiedä, miten on onnistuttu, mutta näin on tapahtunut.

Ottaa äärimmäisen paljon päähän, sillä priva-repoissa on aika kriittisiä (asiakas)projekteja. Ei siinä, että joku venäläinen napperkulliainen niistä välttämättä hyötyisi, mutta pelkkä selonteko asiakkaiden suuntaan yms. on melkoista säätöä...
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 893
eilen oli enmg tutkimuksessa ni jalassa jotku lihakset viel vähä hellänä, kävelee ku ois köntsä housussa
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Entinen akka kävi just pojan joihinkin sen suvun kinkereihin. Itsehän olin ulkona irrottelemassa palotikkaita. Katottiin pojan kanssa eilen illalla siisti paita ja fiksut housut koulun päättäjäisiin/illan juhliin. No ei kelvannut. Vittuili vaan kiitoksena kaikesta.

Tässä oma efortti pojan hyvään päivään:

A. en laittanut poikaa t-paidassa ja uimasortseissa todistusten jakoon
B. käytiin parturissa ja pestiin hiukset eilen.
C. käytiin kebapilla tänään koulun todistustenjaon jälkeen palkkioksi hyvästä vuodesta
D. haettiin naapurin ajoleikkuri pihalle, ja mietittiin nurtsinleikkaushommia ja etittiin räksänpesiä metästä

Mikä meni väärin? Kaikki vissiin
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 893
tuskin mikään meniväärin, ehkäse ottaavaa toisen tunnolle, kun jos poika viihtyykin isänseurassa paremmin kuin hänen. puolutusmekanismi puskeepäälle ja kaikki on silloin menny väärin vaikka oikeasti hyvin.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
tuskin mikään meniväärin, ehkäse ottaavaa toisen tunnolle, kun jos poika viihtyykin isänseurassa paremmin kuin hänen. puolutusmekanismi puskeepäälle ja kaikki on silloin menny väärin vaikka oikeasti hyvin.
Mulla taas, että tytär viihtyy enemmän minun kanssa ja tapaamisoikeustaistelut menossa ja minä osaan tehdä parempaa ruokaa lasten mielestä (tytär ja poika).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Exän lietelaitos, aka. akvaario - edelleen täällä.

Pihalla on jätesäkkejä, yhden heitin roskikseen suoraan kun oli tilaa. Tiistaina tyhjennys ok. Sitten aloin kattomaan mitä muissa säkeissä on. Alkoi löytymään kaikkea kivaa mitä ei kaatikselle kuulu, mm. pokaaleja, astioita jne. Tästä sitten tajusin mennä hakemaan sen jätesäkin roskista takaisin ja varmuudeksi pengoin koko säkin. Nyt odottaa vuoroaan vielä 5 säkkiä pihalla, mitkä on pakko katsoa läpi tarkkaan. Varastossa x määrä säkkejä joiden sisällöstä ei mitään hajua, nekin pitää perkaa läpi.

Ei vittu se akka on enemmän sekaisin kuin mitä kuvittelinkaan:mad:

Tuo akvaario, sen tyhjentäminen ja kalojen siirto ei ole ihan 5min homma. Kun saisin ämmän edes tekemään sen että valvotusti tulisi hakemaan omansa pois. Niin sen jälkeen muut sen kamat on ostettavissa kierrätyskeskuksesta tai netin kauppapaikoilta - jos ei ala itse niitä hakemaan, valvotusti.

Nyt nimittäin riitti tämä pelleily.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 773
Joo. Tavaroita kantanut tänään omaan asunton yhteisestä. Oma valinta, mutta silti vähän vituttaa. Olisi asiat voineet mennä toisinkin.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
akat heivannut syksyllä ottamansa poikaystävät juuri kesän alla?.:rofl: :kahvi:
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 005
Semi-vitutus päällä Hesarin lukemisen jälkeen. Valtion virkamiehet ovat taas kuvitteleet olevansa Elon Musk tai Steve Jobs

Nimim. Tekes sucks.
 

Lexy

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
529
Vaimon perhe (ja vaimokin) on kyllä todella laiskaa sakkia. Suorastaan vituttaa koko sakki.

Mitään eivät osaa itse tehdä, nukutaan perse homeessa klo 12 asti ja ei mitään tavoitteita elämässä etenemisen suhteen. Perusnormitilanne on hyvä. Normaaleista asioista ei mitään tietoa. Uutisia katsotaan noin 4 tuntia päivässä mutta yleissivistys 0.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
akat heivannut syksyllä ottamansa poikaystävät juuri kesän alla?.:rofl: :kahvi:
No 21 vuotta yhdessä, josta ehkä noin 15 vuotta hyvää aikaa, loput helvettiä. Hyvä että otti eron, ja lopulta mä heitin sen pihalle kun kaikesta huolimatta jäi tänne asumaan.
Vitutus loppuu siihen kun mä saan sen viimeisetkin tavarat pois silmistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 106
Viestejä
4 208 583
Jäsenet
71 020
Uusin jäsen
bbyjucy

Hinta.fi

Ylös Bottom