Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Ei saa unta vaikka haluaisi. En ole ikinä kokenut tälläistä kun olen ollut tähän asti hyväuninen. En tiedä vaikuttaako asiaan että nukuin viime yönä 15h
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
Aamukahvilla riipputuolissa terassilla. Aivastus ja kontaten lääkekaapille. Alaselkä aivan vitun kipeä. Piti vielä yksi tammi kaataa tänään... ja nyt sitten maataan x aika sängyssä.

Eilisestä vituttaa Gigantin sivut. Piti drone ostaa mutta aattelin tehdä sen tepsin pelin jälkeen ja ne 100+ saldot hupenikin hetkessä. Tepsikin meni ja hävisi pronssin. No se ei niin paljon vituta kun ei juuri tule seurattua.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 269
Aamukahvilla riipputuolissa terassilla. Aivastus ja kontaten lääkekaapille. Alaselkä aivan vitun kipeä. Piti vielä yksi tammi kaataa tänään... ja nyt sitten maataan x aika sängyssä.

Eilisestä vituttaa Gigantin sivut. Piti drone ostaa mutta aattelin tehdä sen tepsin pelin jälkeen ja ne 100+ saldot hupenikin hetkessä. Tepsikin meni ja hävisi pronssin. No se ei niin paljon vituta kun ei juuri tule seurattua.
Parasta tässä on se, että Gigantin sivut näyttävät varastosaldoksi 50+ mutta hinta on normaali ja tuotetta ei voi ostaa. :D

upload_2018-4-21_14-15-8.png
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Ihmiset. Just tulin prisman ostoshelvetistä, kun ajattelin haalata muutaman päivän ruuat kerralla. Olen ns. nopea kävelijä, eli suurin osa ihmisistä tulee selkä edellä vastaan niitten tarpeettoman täysien ostoskärryjen kanssa. Siinä yrittää sitten pujotella, rykiä ja anteeksi pyydellen väistellä näitä lähiövalaita ja näiden elämäänsä kyllästyneitä sumusilmäisiä ukkoja.

Mikä pakko on alkaa pläräämään somea tjsp just siinä vaakapisteellä? Miksi sille pienelle LiisaPetterille ei voi sanoa ei, kun näplää kuolaisilla näpeillä jokaisen omenan/appelsiinin jonka meinaan ottaa samasta laarista? Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Asiakkaat vituttaa taas vaihteeksi. Yrität siinä hyvää hyvyyttäs selittää asiaa mahdollisimman seikkaperäisesti että taunoinkin teletappi tajuaa asian niin eiköhän nämä lähde kävelemään kesken lauseen. Ja nämä on poikkeuksetta sitä 60+ -ikäluokkaa, kehtaavat vielä valittaa että nuoret on epäkohteliaita :shifty:
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
204
Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?
Aiheutti lievää repeilyä! :D Onneksi omat lapset on jo aikuisiässä, ja kaupoissa asioin ennen 16:00 niin ei tarvitse katsella niitä itkupotkuraivareita.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
204
No ei tosiaan ota, vielä tollanen joka alkoi sekoamaan. Eipä oo ikävä, kunhan sais noi rojut vittuun mun kämpäst, pihalta, varastosta jne.. aika toivoton olo kun ei mitään tapahdu.
Toi saattaa olla roikkujatapaus, eli ei ikinä tule hakemaan kaikkia tavaroitaan. Pistä peli kerralla selväksi, viet sen rojut vaikka sen vanhemmille, sukulaisille, tms.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Tajusin eilen, että olen maksanut monta vuotta tuplatullit postikuluista, nukuttu yö ei auttanut tähän vitutukseen :grumpy: . Ja joo kyllähän noita vois takaisin alkaa ruinaamaan, mutta sekin on taas niin vitullinen vaiva, Perkele!:rage:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Toi saattaa olla roikkujatapaus, eli ei ikinä tule hakemaan kaikkia tavaroitaan. Pistä peli kerralla selväksi, viet sen rojut vaikka sen vanhemmille, sukulaisille, tms.
Menneisyydessä se roikkuu kyllä, vaikka sillä on toinen ukko
naimisissa, kolme lasta ja ikäeroa reippaat 20v, sen pomo, hyvää tulevaisuutta vaan siihen "suhteeseen":D
, ja se ei voi olla tietämättä että mä oon tapaillut jo toista naista puoli vuotta, mutta kysyä ei voi, koska siitä seuraisi ikävä vastakysymys.

Oikeastaan mä voisin pakkailla sen tavaroita vaikka ensi vkl, jätesäkkeihin, niin alkais hahmottua minkälaisesta tavaramäärästä oikeasti on kyse. Pakunhan saisi halvalla vuokralle, muutaman reissun joutuisi heittämään sen vanhemmille...

Pitää vielä kysäistä asianajalta (avioehto on) vähän tarkennusta muutamaan juttuun, ja sarjoittaa lukot. Voi vittu mikä sotku, no hyvä että mulla pitkä pinna, johonkin rajaan saakka:smoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ei suoranaisesti vituta, on vaan haikee ja huono fiilis. Joutus koiran viemään piikille 11 vuoden jälkeen, ja kuitenkin vähän yllättäen. Klo 2 viimeyönä viel kävin sen kanssa ulkona ja neljältä kaverilta alko pettää jalat yms :sori::sori: Nyt kuitenkin tietää että sillä parempi olla eikä satu enää.

Nuku rauhassa Ukko 2004-2018 <3
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Ei suoranaisesti vituta, on vaan haikee ja huono fiilis. Joutus koiran viemään piikille 11 vuoden jälkeen, ja kuitenkin vähän yllättäen. Klo 2 viimeyönä viel kävin sen kanssa ulkona ja neljältä kaverilta alko pettää jalat yms :sori::sori: Nyt kuitenkin tietää että sillä parempi olla eikä satu enää.

Nuku rauhassa Ukko 2004-2018 <3
Jos jotain positiivista, niin ainakaan ei joutunut kaveri kärsimään pitkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Jos jotain positiivista, niin ainakaan ei joutunut kaveri kärsimään pitkään.
Jep sitä täs koittaa just miettiä, hyvä et pääsi kivuista ja kärsimyksistään. Noista usein edes tiedä vaik ois jotain muitakin ongelmia ollu, sairauksia tms.
Mut tosiaan parempi hänelle näin, muistoa kunnioittaen ja haikeesti kaivaten eteenpäin :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Jep sitä täs koittaa just miettiä, hyvä et pääsi kivuista ja kärsimyksistään. Noista usein edes tiedä vaik ois jotain muitakin ongelmia ollu, sairauksia tms.
Mut tosiaan parempi hänelle näin, muistoa kunnioittaen ja haikeesti kaivaten eteenpäin :tup:
Mulla sama edessä, vanhus lähes 14v... tiedän että kaikki ei ole hyvin ja lääkkeillä mennään päivä kerrallaan, vaan jossain kohtaa se päätös pitää tehdä. Kun näitä koiria on ollut, niin kunto voi romahtaa hyvinkin nopeasti. Vuosia sitten yksi koira kuoli syliini aamulla, pulssi hidastui ja loppui.... Edellisenä päivänä oli vielä ihan ok, mitä nyt vanhuuden vaivoja, ikää taisi olla jotain 12 vuotta:(
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 269
Tajusin eilen, että olen maksanut monta vuotta tuplatullit postikuluista, nukuttu yö ei auttanut tähän vitutukseen :grumpy: . Ja joo kyllähän noita vois takaisin alkaa ruinaamaan, mutta sekin on taas niin vitullinen vaiva, Perkele!:rage:
Miten tämä on mahdollista? :confused:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Eli yksinkertaisesti käyttämällä vääriä tullitariffeja? Onhan se vähän hassua et vaikkapa nahkakenkien tullimaksu on 8% mutta urheilukenkien 16,9%, eli tullaus vaatii vähän tarkkuutta.
Vähän tuohon suuntaan ja sitten aina kopioinut sen vanhan pohjan tullin palvelussa, niin soppa oli valmis:facepalm:
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Ihmiset. Just tulin prisman ostoshelvetistä, kun ajattelin haalata muutaman päivän ruuat kerralla. Olen ns. nopea kävelijä, eli suurin osa ihmisistä tulee selkä edellä vastaan niitten tarpeettoman täysien ostoskärryjen kanssa. Siinä yrittää sitten pujotella, rykiä ja anteeksi pyydellen väistellä näitä lähiövalaita ja näiden elämäänsä kyllästyneitä sumusilmäisiä ukkoja.

Mikä pakko on alkaa pläräämään somea tjsp just siinä vaakapisteellä? Miksi sille pienelle LiisaPetterille ei voi sanoa ei, kun näplää kuolaisilla näpeillä jokaisen omenan/appelsiinin jonka meinaan ottaa samasta laarista? Tai se vakiokiukku karkkihyllyllä, yhyy, pitäs saada kaikki, mutta iskää ei kinosta ja äiti näyttää etsivän asehyllyä tai köysikäytävää, jotta voisi päättää oman surkean elämänsä?
Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.
Tuohon on syynsä, suomessa on ämpärikansa-skitsot, aikoinaan itse ajattelin että "minulla ei ole kiire minnekkään jään rennosti viimeiseksi" ja sehän sitten kostautui joka paikassa koulua myöten, kerran pari päivää sitten lidissä jätin jonoon välin, minun takana oli paljon paljon muitakin, mitä teki pulloautomaatilta suoraan tulleet 18v likat pullokuittineen? siihen rakoon vaan tunkemaan, meinasin sanoa pahasti mutta ajattelin että jos iskä on antanut pipetillä niin ei voi kauhalla vaatia :grumpy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 188
Minua aina hämmästyttää millaisia ongelmia ihmisille tuottaa kaupassa asiointi. Onko se nyt niin vaikeaa kiinnittää huomio sanomalla "anteeksi", ja sitten jos tilaa ei synny avustaa hieman kärryllä tai olkapäällä? Ymmärrän kyllä että on pelottavaa puhua vieraille ihmisille, mutta kyllä se siitä kun vain rohkeasti yrittää.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Itse olen varovasti työntänyt kärryillä edestä pois, jos jotkut jäävät keskenään juttelemaan keskelle käytävää ja eivät huomaa, että ei mahdu mistään. Eli sama tyyli kun vaikka koira olisi edessä, kyllä se väistää kun vähän työntää tilaa :) Sitten on epäkohteliasta jos jumittavat edelleen keskellä käytävää :D En toki anteeksi pyytele koska ei ole mitään syytä.

Toki voi anteeksi pyydellä, mutta eihän ne ymmärrä että mitä asiaa? :D

Niin ja rakoja en jätä, koska sitten jono vaan venyy pidemmäksi?

Itseä ei ole kukaan pukkinut, eikä muutenkaan mitään ongelmaa. Kerran silitin pientä kaupan sisällä olevaa koiraa, mutta sehän yritti purra. Onneksi oli niin pieni suu sillä, niin ei pureminen edes onnistunut.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Vituttaa että on kantapää kipeä taas. Pitäs käydä seuraavaksi näyttämässä ortopedille kun röntkenessä tai magneettikuvauksessa ei löytynyt mitään.

Kaupassa tulee kyllä heitettyä "Anteeksi" jos henkilö(t) ei huomaa antaa tietä ja hyvin on toiminut. Kassaletkoihin on tullut hyvin rakoa kun kävelee reippaasti ja määrätietoisesti eteenpäin, ehkä vähän tuijottaen niitä kenen edestä haluan päästä läpi letkan toiselle puolelle.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kauppareissuilla tulee kyllä todistettua ihmisten pohjimmainen typeryys ja itsekeskeisyys. Käyttäydytään jopa ruuhka-aikaan niin kuin oltaisiin yksin siellä marketissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
937
Tuota näkee joka helvetin kauppareissulla, jotkut jää kärryt poikittain keskelle käytävää jumittamaan ja miettimään mitä sitä nyt pitikään ostaa. Jos päässä ei olisi kusta niin vaisto ohjaisi hieman sivuun ja antaisi muiden kulkea ohitse.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Mä teen yleensä niin noitten käytäväntukkijoiden kanssa, että jos on luontevaa, kierrän toisen käytävän kautta. Jos on pakko päästä, niin ei yleensä jo sanat "anteeksi, haluaisin päästä tästä ohi" saa ihmiset tajuamaan. Nykyajan ihmisistä niin monet on omissa ajatuksissaan kiinni niin paljon, etteivät he edes tajua olevansa epäkohteliaita.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Kaikkein ärsyttävämpiä ovat nämä jotka huomaavat että "Ai minä unohdin ottaa voita" kun puolet tavaroista on ladottu siihen hihnalle ja sitten lähdetään kaikessa rauhassa lampsimaan sitä voita ilman mitään kiirettä kun muu jono odottaa takana.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 929
Kaupassa sai taas todistaa kun nähtävästi ylimääräinen tai vahingossa otettu maitotölkki jätettiin hyllyyn mihin se ei kuulu. Onko jotkut ihmiset todella nykyään niin laiskoja ettei viitsi alle kymmentä metriä kävellä ja viedä tuota maitohyllyyn takaisin, josta se on otettu. Tuon enempää matkaa kun ei olisi ollut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä
Eikä ne kärryt aina, viimeksi kaupassa joku tantta vei ne kärrynsä siitä, mutta jäi sitten siihen hälytinportin kohdalle jumittamaan. Mitään en sanonut, vaan työnsin oman kärryn sen perseen ja portin välistä väkisin - kyllähän se vähän katsoi:D

Kaikkein ärsyttävämpiä ovat nämä jotka huomaavat että "Ai minä unohdin ottaa voita" kun puolet tavaroista on ladottu siihen hihnalle ja sitten lähdetään kaikessa rauhassa lampsimaan sitä voita ilman mitään kiirettä kun muu jono odottaa takana.
Kerran joltain mummelilta jäi kerma ostamatta, oli jo tavarat hihnalla, mutta kassa ei ollut vielä ehtinyt ensimmäistäkän vetää. Mummo kun häipyi kermaansa hakemaan, niin kysyin kassalta josko voin sen yhden (1) tuotteen maksaa ja poistua. No eihän se käynyt, kassajätkä alkoi vetämään niitä akan ostoksia samalla kun ko. mummo oli kemanhakureissulla, oottele siinä sitten:mad:

Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.
Ja sitten kun KÄTEIS aasiakas saapuu kassalle, iskee ne kympit tiskiin - kassa ehtii jo lyödä tapahtuman koneelle. Tässä kohtaa alkaa tulla niitä kolikoita. Viimeksi kassan ilme oli aika priceless kun näin kävi:bored::facepalm::shifty:, alkoi siinä sitten laskemaan päässä että mitenkäs...

Ai mistäkö, itekin ollut kassana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Entäs kun joku mummeli alkaa maksaa vaikka 30 ostoksia 5 ja 10 senttisillä.Siinä sitä odotellaan että mummeli laskee rahat,ettei vaan kassaneiti vedä välistä.
Tai sitten vaan kipataan se kolikkopussi tyhjäksi siihen kassalle ja annetaan kassan laskea siitä vuoresta 10 sentin kolikoita se oikea summa.
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Vituttaa, että jos ostetun kiinteistön laittaa uudelleen myyntiin kahden vuoden sisällä niin siitä joutuu maksaa pääomaveroa jopa 34%... Mitä helvettiä. Toivottavasti tää Suomi tulee lähivuosina ajatumaan niin huonoon tilaan, että jehovat juoksentelee kyltteineen kaduilla ja Suomi antautuu joko Ruotsille tai Venäjälle vailla mitään vaatimuksia. Ei tällaisen paskakasan (Suomi) sovi omata suvereenin valtion mandaattia.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 893
Mikä minua jaksaa loputtomasti ihmetyttää kaupoissa on se, että tuntuu että olen suunnilleen maailman ainoa ihminen joka tajuaa jonojen pidentyessä yli käytävien jättää tilaa ihmisille sen verran että pääsevät kulkemaan jonon läpi. Melkein aina saa olla tunkemassa läpi väkisin anteeksi pyydellen kun tämäkin asia selvästi ylittää keskivertoihmisen käsityskyvyn. Tässä yksi päivä olin itse jonottamassa jo melkein siinä kassalla kun yhtäkkiä joku tunki yllättäen edestäni läpi, katsoin taakseni ja eikös siellä mennyt ilmatiivis ankkajono täynnä tyhjiä katseita läpi käytävän.
Kaikkein tuuheimmat tapaukset (kuurosokeat dementiamummot) päättävät vielä etuilla ja tunkea itsensä siihen väliin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
ite en kyllä anteeksi pyytele, suorilta joko tartun käytävällä kärreistä kiinni ja työnnän edestäpois jos ei mahdu kulkemaan. tai jos joku on edessä ettenvoi tehdä tilaa niin sanonvaa meeppä eestä
Sama juttu. En jaksa edes yrittää enää, paskapäiden sakkiin oli liittyminen. Kärry esim. tiellä jossain tavarahyllyn edessä? Työnnän oikein vauhdilla helvettiin, oli se sitten kenen kehitysvammaisen rullatuolimummon/papan yms yms hyvänsä. Tekisi mieli vielä kirota päälle, ehkä vielä tulevaisuudessa:tup:
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 544
Vituttaa, että jos ostetun kiinteistön laittaa uudelleen myyntiin kahden vuoden sisällä niin siitä joutuu maksaa pääomaveroa jopa 34%... Mitä helvettiä. Toivottavasti tää Suomi tulee lähivuosina ajatumaan niin huonoon tilaan, että jehovat juoksentelee kyltteineen kaduilla ja Suomi antautuu joko Ruotsille tai Venäjälle vailla mitään vaatimuksia. Ei tällaisen paskakasan (Suomi) sovi omata suvereenin valtion mandaattia.
Pääomaverohan menee muidenkin sijoitusinstrumenttien voitoista. En oikein ymmärrä miksi kiinteistöjen pitäisi olla jotenkin erityisasemassa tässä yhteydessä.
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Kohta nauttimaan juurihoidosta yksityiselle. Tämä nautinto kustantaa kait toistasataa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Itse kävin yksityisellä vuosia sitten ja maksoi jotain reilu 200. Paikkasi yhden hampaan joka oli eka ja ja ainut paikka ja poisti vähän hammaskiveä rapsuttelemalla. Tuo juurihoito ainakin kuulostaa paljon kalliimmalta jutulta?

Kunnallisesta tuli taas melko pieni maksu (ehkä lähellä 50€?), mutta olikin nopea hammaslääkäri. Muotoili jotain hammasväliä uudestaan, kun mitään reikää ei ollut. Säästi vähän kun ei ottanut puudutusta, joka olisikin ollut aivan turha.
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Ei reilu 200e tule edes riittämään kokonaisuudessaan, melkein tuplat joutuu tuohon heittämään
Noh nyt jälkeenpäin täytyy sanoa että oli kyllä ihan hyvä reissu. Helvetin hyvä lääkäri osasi puuduttaa hyvin. Ei koskaan enään julkisenpuolen puoskarille.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Tänään vituttaa vaihteeksi vaikka se, että vallitsevan käden etusormi meni suurimman luun kohdalta halki ja poikki kolme viikkoa sitten, kun paappamaisesti kaaduin kotipihassa.

Nyt alkaa arkuus häviämään, ja ilman tukeakin pystyy sen kanssa jo pikkuhiljaa olemaan. Mutta tuo perkele ei puristu enää omin voimin nyrkkiin sitten millään, vaan sojottaa puolinyrkissä, kun muut sormet puristuu kiltisti. Oikein kutkuttavalla jännityksellä odotan, että tuleeko tästä koskaan enää sormea.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 101
Noh nyt jälkeenpäin täytyy sanoa että oli kyllä ihan hyvä reissu. Helvetin hyvä lääkäri osasi puuduttaa hyvin. Ei koskaan enään julkisenpuolen puoskarille.
Julkisellakin sattuu joskus hyviä lääkäreitä. Sit mitä puudutukseen tulee niin sopivasti tulehtunu hermo vaatii sitten sen 3-4x annoksen puudutetta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Ostin halvat kesärenkaat netistä. Nyt etsin halpaa huoltamoa joka tekisi rengastyöt edullisesti. 80€ rengastyöt plus alle laitto kuulostaa liian tuuhealta hinnalta 190€ kumeihin. Siihen suli sekin markan säästö.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Ostin halvat kesärenkaat netistä. Nyt etsin halpaa huoltamoa joka tekisi rengastyöt edullisesti. 80€ rengastyöt plus alle laitto kuulostaa liian tuuhealta hinnalta 190€ kumeihin. Siihen suli sekin markan säästö.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jos ei vanteistaan niin välitä niin esim. paikallisen amiksen autopuoli?

Vähän toki vois helpottaa jos yhtään tietäs missäpäin suomea.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Jos ei vanteistaan niin välitä niin esim. paikallisen amiksen autopuoli?

Vähän toki vois helpottaa jos yhtään tietäs missäpäin suomea.
Paikalliseen amikseen soitinkin mutta sielläkin ajat menivät parin viikon päähän. Pk-seudulla oleskelen ja päivittäin ajelen Espoossa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ensimmäisen maailman ongelmia mutta näköjään rupeaa kaikkialla olemaan pitsat sen 9+ euroa :tdown: No onneksi joskus tälläsiäkin vaihteeksi...
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Vituttaa kun taisin nähdä tänään ihastuksen muutaman vuoden takaa joka näyttää yhä asuvan opiskelija-astuntolassa ja yksin. Helvetin hemaseva nainen. Oltiin samalla kurssilla muutama vuosi takaperin. Virosta kotoisin ja aivan mahtava nainen kaikin puolin. Mää sillon jotenkin ymmärsin, että olis eläny onnellisessa parisuhteessa ja pieni lapsikin niin sen tautta en koskaan koittanu vaikka se oli juurikin hän kun miltei liimautu minuun sen kurssin aikana. Ei vaan tullut koskaan edettyä hänen kanssaan kun jotenkin vaan ajattelin, että hän on varattu.

Loppuviimein ehkä väärin puhua vitutuksesta sen tiimoilta kun hänet taas näin ja jumankauta se tuntui hyvältä. Pitänee tämä ilta ainakin kerätä rohkeutta ja myöhemmin käydä juttelemassa.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Vituttaa kun taisin nähdä tänään ihastuksen muutaman vuoden takaa joka näyttää yhä asuvan opiskelija-astuntolassa ja yksin. Helvetin hemaseva nainen. Oltiin samalla kurssilla muutama vuosi takaperin. Virosta kotoisin ja aivan mahtava nainen kaikin puolin. Mää sillon jotenkin ymmärsin, että olis eläny onnellisessa parisuhteessa ja pieni lapsikin niin sen tautta en koskaan koittanu vaikka se oli juurikin hän kun miltei liimautu minuun sen kurssin aikana. Ei vaan tullut koskaan edettyä hänen kanssaan kun jotenkin vaan ajattelin, että hän on varattu.

Loppuviimein ehkä väärin puhua vitutuksesta sen tiimoilta kun hänet taas näin ja jumankauta se tuntui hyvältä. Pitänee tämä ilta ainakin kerätä rohkeutta ja myöhemmin käydä juttelemassa.
Kaikkihan noi mahtavia naisia kunnes koittaa se arki ja saat tietää jotain tosiasioita siitä?.Olisi jo todennäköisesti entinen.:D:kahvi:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 297
Viestejä
4 197 207
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom