Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 622
No mainostulojahan voi vähentää ja ilmeisesti jopa haku-/suositusalgoritmissa laittaa ö-listalle. Ja vielä kerran: tätä ei tapahdu pelkästään anti-globalisteille vaan automaatti saattaa poimia hyvinkin yksinkertaisesti avainsanoja otsikosta
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Uutiset!

Moneen päivään/viikkoon ei ole tuntunut olevan mitään muuta puheenaihetta kuin lottovoittajat ja työpaikkojen seksuaaliset häirinnät.

Urheilun olen blokannut jo muutenkin ei kiinnostavana uutisvirrasta pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Uutiset!

Moneen päivään/viikkoon ei ole tuntunut olevan mitään muuta puheenaihetta kuin lottovoittajat ja työpaikkojen seksuaaliset häirinnät.

Urheilun olen blokannut jo muutenkin ei kiinnostavana uutisvirrasta pois.
Samat:tup: Mitä urheiluun tulee, niin PK:n Kim sisko sentään ollut otsikoissa, muu noissa ei sitten kiinnostakaan:D

Muuten sitten sitten vituttaa kun koirat tappelee keskenään 247 ja mulla menee jo hermot kohta. Sitten torstain paskanakki mistä ei nyt tässä sen enempää, vitutanut jo viikkoja.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Muuten hyvä päivä, mutta päätti tämän läppärivanhuksen virtaliitin löystyä :beye: Ei voi pitää enää sylissä.
Toisaalta pitänytkin hankkia seuraaja tälle.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
270
Sonera v*tuttaa kun soitosta ja useammasta maininnasta huolimatta ei ole kytketty nykyään turhia maksullisia lisäpalveluja pois. Soneralla taidetaan oikein urakalla harrastaa tuota että mitään ei kytketä pois niin sanottaessa vaan jatketaan laskuttamista, vähän ekstratuloja firmalle... myöskin vanhaa asiakasta rangaistaan jatkuvalla liittymien huonontamisella tai hintojen korotuksilla -> pitää vaihtaa uusi vastaava liittymä joka kalliimpi tai maksat samasta enemmän kuin ennen. Jokatapaiksessa hinta nousee tai muuten nettisi alkaa kusta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Katselin tuossa taas sähkölaskuja:mad:
Elenia repii siirtomaksua enemmän per kWh kuin mitä maksan Lumme Energialle energiasta (siirto 4,32c ja energia 4,29c).
Myös Elenian perusmaksu (9,17€) on yli 4,5 kertaa suurempi mitä Lumpeen kk-maksu (1,99€)
Tähän vielä sähköverot päälle. Kun laskee laskujen loppusummasta ja kulutetusta energiasta, niin makselen melkein 20c per kWh:rolleyes:
Ihanan halpaa. 503,01 kilowattituntia ja kaunis tasasumma 120,99 euroa, 24 c/kWh, josta energian osuus (veroineen ja perusmaksuineen) 33,17 euroa (6,6 c/kWh).
Tietää, kuka ne Fortumin Carunan osingot maksaa :cigar:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Ihanan halpaa. 503,01 kilowattituntia ja kaunis tasasumma 120,99 euroa, 24 c/kWh, josta energian osuus (veroineen ja perusmaksuineen) 33,17 euroa (6,6 c/kWh).
Tietää, kuka ne Fortumin Carunan osingot maksaa :cigar:
Ohan tossa siirtomaksut kohillaan. Keravalla 2,95snt/kwh + vero 2,79snt/kwh(siirto). Perusmaksu lienee aikalailla sidottu sulakekokoon.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Meinaatko että verkkoa on pelkästään kaupungissa? Meinaatko että sitä kaupunginkaan verkkoa ei ole koskaan saneerattu tai ei tulla koskaan saneeraamaan? Tai että se ei vaadi huoltoa?

Ja joo, maksat osittain maalla asuvien piuhat. Miksi se on mielestäsi huono asia?

Edit. ja ihan nyt vaan lisäyksenä, että kaupungissa korjaaminen ja saneeraaminen maksaa aivan helvetisti enemmän kun mitä vastaavat toimet maaseudulla, missä kaapelia voi vetää peltoon auralla ja muuntamon perustaa ihan mihin lystää. Mutta ei näitä toki kannata ajatella yhtään sen pidemmälle, parempi ulista siitä miten mikään ei taaskaan sais maksaa mitään.
ilman valitusta ei nykyään tapahdu enää mitään, valitettava tosiasia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Se on totta, mutta ilman siirtomaksua teille ei tulisi töpselistä sähköäkään.
Hyvinhän tuota tuli ennen kuin energianmyynti ja -siirto piti poliittisista syistä eriyttää. Tosin kallista se silloinkin oli eikä päässyt kilpailuttamaan yhtään mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
787
Ihanan halpaa. 503,01 kilowattituntia ja kaunis tasasumma 120,99 euroa, 24 c/kWh, josta energian osuus (veroineen ja perusmaksuineen) 33,17 euroa (6,6 c/kWh).
Tietää, kuka ne Fortumin Carunan osingot maksaa :cigar:
Täytyy kyllä olla tyytyväinen, että ei asu Carunan verkon alueella. Viime kuussa 1037 kWh, mutta silti lasku melkein kympin pienempi tuohon verrattuna Pori energialla (3x 25A OKT).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
320
Onneks lakeuksillakin on halpaa näköjään. Viime kuussa suorasähkölämmitteinen rivari päivä-/yösähköllä, päiväkulutus 595,6kWh ja yö 446.2kWh, hinta siirtoineen 113,92€.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Lähinpäs katsomaan löytyiskö Blade runneria bluraylla paikallisista kaupoista. Paskat ja cittarissa muutenki valikoima kutistunu ihan olemattomaksi. Ois sittenki pitäny tilata netistä :facepalm:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Unohdin puhelimen töihin, nyt ei ole herätyskelloa. (ensimmäinen kerta)
 

AleaIactaEst

Tukijäsen
NOSTO
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
275
Kun pari kertaa vuodessa tarvitsee skannata jotain, niin joka vitun kerta ja joka vitun laitteella on jotain onglemaa.
Ai saakeli, kun tuli kahvit näppäimistölle. :lol: Jotenkin tuli niin omat käyttökokemukset mieleen. Toiset "ilon" herisyttäjät on mustesuihkukirjoittimet, sen ainoon kerran, kun tarvitsee jotain tulostaa on siittimet tukossa.. :rage:
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
270
Täällä kanssa yksi mustesuihkutulostimien kanssa aika-ajoin tappeleva :lol: huomannut että ainaki HP:n tulostimissa vikaa musteruiskupäissä ja kasetit herjaa vaikka olisi juuri vaihettu. Se on myös jännä miten tulostimet tyhjentää mustetta mukamas jos tulee epäonnistunut tuloste, joka ei ole kerennyt vielä edes käyttää mustetta :confused:. Taitaa olla tulostin/mustekasetti valmistajien rahastus keino. Jokainen käyttämä HP:n tulostin ollut myös verrattain lyhytikäinen, olisikohan se ns. itsetuholaskuri.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Saikkua, ihan paska olo, jääkaapissa lohturuokaa, spagetti and meatballs valmiina, vaimo rakkaudella tehny ja sit ei oo ketsuppia. Yritän miettii voisko sitä vetää ilman, tai vaikka jollain muulla saucella mut ei voi. Pakko lähtee autoilee tonne -15 ja toivoo ettei pyörry rattiin yms.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
304
Meinasin ostaa stellariksen ja tukea pelin kehittäjää. Tähän mennessä on menty piratebay versiolla kyseisestä pelistä.
Peli: 40€
Pakollinen DLC1: 20€
Parin päivän päästä julkaistava pakollinen DLC2: 20€

Joo, enpä ostakkaan. Tuohon 80€ hintaankin jäisi pois pari mukavaa dlc:tä.
Vittu mitä rahastusta.

Pitäisikö pelata sittenkin eliteä kun se minulta jo löytyy? No ei, siihenkin pitäisi ostaa season passi ja ties mitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Saikkua, ihan paska olo, jääkaapissa lohturuokaa, spagetti and meatballs valmiina, vaimo rakkaudella tehny ja sit ei oo ketsuppia. Yritän miettii voisko sitä vetää ilman, tai vaikka jollain muulla saucella mut ei voi. Pakko lähtee autoilee tonne -15 ja toivoo ettei pyörry rattiin yms.
Tämän lukeminen kyllä vituttaa. Älä kerro vaimolle ketsuppiseikkailuista :btooth:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Selän takana akkamaisesti juoruavat feministiset narttumiehet. Ne kaikki voisi lähettää saunan taakse ammuttaviksi saatana!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 878
Täällä omakotitalossa Carunan perusmaksu on vaatimattomat 28e/kk.
Jossain vaiheessa kun tuo vielä nousee ja aurinkopaneelien hinta tippuu lisää niin aika moni saattaa irtaantua verkosta kokonaan. Lämmitys puilla ja sähköt paneeleista/tuulimyllystä niin pääsee paljon halvemmalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 924
Jossain vaiheessa kun tuo vielä nousee ja aurinkopaneelien hinta tippuu lisää niin aika moni saattaa irtaantua verkosta kokonaan. Lämmitys puilla ja sähköt paneeleista/tuulimyllystä niin pääsee paljon halvemmalla.
Joo mutta ei taida olla ihan seuraavien 20 vuoden aikana vielä. Luulen että mä saan kituuttaa ryöstöhinnoilla oman elämäni loppuun, mutta seuraavalla sukupolvella voi olla eri. Tosin jos nykymenoa jatketaan niin eiköhän aurinkosähköstä veroteta tulevaisuudessa huomattavasti enemmän.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Ajoinpa sitten auton penkkaan.. Saakin päivän miettiä miten sen sais hinattua sieltä poies. Onneksi ei itelle tai autolle käynyt mitenkään eikä ollut muutakaan liikennettä. :)
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Hermoja jyrsii, uusi (käytetty) ohjain tehny kohta viikko smart postilla matkaa,huomenna saa vihdoin (jos jumala..eiku posti suo) .. tuo helvetin toimituspäivä muuttunu jo kolmesti ! :/

Ja huomenna alkaa sit yövuorot , vittu jee.

Entine ohjain pitäs vapauttaa että sais sen lähetellä uudelle omistajalle.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Kun ihmiset ei vastaa viesteihin tai puhelimeen.
Tämä :facepalm:
Mää vastaamatta phoneen koska:

a) telkasta tulee salkkarit 100 kerran uusintana ja pitää katsoa miten Markku näyttelee kivasti
b) ei "olevinaan" kuulla puhelinta, hankkikoot sitten *kele kunnon puhelimen!
c) ei tahdota vastata koska olen kusipää jota ei tahdota kuulla MUTTA kun tarvitaan multa jotain NIIN sitten :grumpy:
 

jeppe82

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.08.2017
Viestejä
693
PAITSI, silloin kun ko. ihminen ITSE tarvitsee jotain maan ja taivaan väliltä ja tietysti ilmaiseksi :darra:
Jep, tästäkin kokemusta. Entinen hyvä ystävä tarvitsi muuttoapua vuosien hiljaisuuden jälkeen. Muuttoavun jälkeen taas ollut hiljaista vuosikausia. Noh, nämä on näitä!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Ihan vaan vinkkinä, jos sama henkilö useamminkin tekee vastaavaa, niin kertoo siitä että ei pidä sinua tarpeeksi tärkeänä.
No tapaus 1. pitää puhelintaan milloin missäkin eikä vaan kuule. Sitten kun puhelin on vieressä ja esim mä olen kylässä, niin puhelin saa kilkutella vaikka mitä ja ei paljoa näytä kiinnostavan. Pistihän tuo viestiä takaisin, tosin monta tuntia myöhemmin.

Tapaus 2. Ilmeisesti vaan vitutti eikä halunnut vastata mitään viestiin. Seuraavana päivänä laittoi hyvinkin aikaseen viestin ja pyysi käymään, ja mulle oli pieni lahjakin...

Itselläkin kyllä välillä puhelin on "jossain", äänettömällä tms ja sitten tulee pieniä viiveitä.
 

jeppe82

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.08.2017
Viestejä
693
No tapaus 1. pitää puhelintaan milloin missäkin eikä vaan kuule. Sitten kun puhelin on vieressä ja esim mä olen kylässä, niin puhelin saa kilkutella vaikka mitä ja ei paljoa näytä kiinnostavan. Pistihän tuo viestiä takaisin, tosin monta tuntia myöhemmin.

Tapaus 2. Ilmeisesti vaan vitutti eikä halunnut vastata mitään viestiin. Seuraavana päivänä laittoi hyvinkin aikaseen viestin ja pyysi käymään, ja mulle oli pieni lahjakin...

Itselläkin kyllä välillä puhelin on "jossain", äänettömällä tms ja sitten tulee pieniä viiveitä.
Jaa, mä oletin että olisi päivistä tai viikoista kysymys, mutta näköjään olin väärässä.

En minäkään nyt heti 5 minuutin sisällä kaikkiin viesteihin pysty vastaamaan, onhan meillä kaikilla muutakin elämää.

Tarkoitin sitä että jos päiviin eikä viikkoihin kuulu vastausta.

Mulla on vissiin ollut harvinaisen paskoja kavereita kun mulle "kukaan ei vastaa" tarkoittaa vähintään paria päivää! :itku:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Minulla aina puhelin äänettömällä, jos en puhelua varta vasten odota. Soitan kyllä, jos on asiaa! Sanon aina, että viesteihin vastaan kunhan ehdin.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 891
kävelykeppi on niin prkl liukas ulkoa sisälle tullessa :mad:
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
106
Minulla aina puhelin äänettömällä, jos en puhelua varta vasten odota. Soitan kyllä, jos on asiaa! Sanon aina, että viesteihin vastaan kunhan ehdin.
Tämä.

Vituttaa ihmiset jotka lähettää viestejä milloin minkäkin paskachätin kautta ja on olevinaan tärkeää asiaa ja heti pitää saada vastaus. Sit kun ei heti reagoi johonkin messenger viestiin niin lähtee heti henkseleistä koko tyyppi.

Jos on tärkeää asiaa johon pitää saada heti vastaus NIIN JUMALAUTA SILLOIN SOITETAAN.

Olen huomannut että tätä viestittelyä soittamisen sijaan tekevät 80-luvun jälkeen syntyneet... :shifty:
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Minulla aina puhelin äänettömällä, jos en puhelua varta vasten odota. Soitan kyllä, jos on asiaa! Sanon aina, että viesteihin vastaan kunhan ehdin.
Tätä tulee harrastettua itsekkin varsinkin jos on ulkona,siinä voi vähän tarkkavaisuus harpaantua jos se puhelin soi ja olet ylittämässä jotain ruuhkaista risteyttä talvella kävelle ja sitten tapahtuukin jotain.Toi kylläkin aina välillä aiheuttaa sitä ettei huomaa kuin joskus >6t kuluttua että joku yrittänyt soittaa.Tosin itsellä on myös melkein aina päällä se harrasment filtteri eli kaikki tuntemattomat numerot/tekstarit jää siihen kiinni.Hyvä esto varsinkin jos joku v*tun puhelimyyjä soittelee.:D:kahvi:
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 079
Vituttaa, kun vaihdan työmaata, jossa aikuiskoulutuskeskukselta valmistunut jamppa, pomon kaverina, saa enemmän liksaa kuin meikäläinen, joka menee sinne tekemään siksi, kun homma ei onnistu.

Vituttaa ylipäätään kaikki, jotka pomon kaverina saavat osaamattomuudestaan huolimatta samaa ellei parempaa palkkaa kuin ammattilainen.

Vituttaa myös hyvät tyypit, jotka onnistuvat viihdyttämään jutuillaan ja laiskasti tekevät.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tämä on näitä pieniä vitutuksen aiheita mutta vasta tilasin tavaraa ja kompletilla parit tuotteet jotka kiinnostaisi mutta ei viittis oikein tota rahaa polttaa :beye:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 780
Viestejä
4 203 440
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom