Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Tänään duunissa jo pari asiakasta tullut itkemään hinnoista kuinka nämä ja nuo on ennen maksanut vain 20 markkaa! (Nykyään 10€ eli sen ~60mk) Kaikkihan sen tietää että euron tulo aikanaan nosti suunnilleen kaiken hintaa ja euroja ollaan vasta se rapiat 15 vuotta käytetty.
Paitsi hinnat suurimmalta osalta laski, eikä noussu. Ihmisten hintatietoisuus (tai lähinnä sen puute) ja epäluulo uutta kohtaan luo vaikutelman hintojen noususta.

"Ensimmäisen eurovuoden lopulla Suomi kuului niiden maiden joukkoon, joiden asukkaista yli puolella oli suuria tai vähintään jonkinlaisia vaikeuksia uuden valuutan käytössä. Vielä kahden vuoden kuluttua euron tulosta eli loppuvuonna 2003 suomalaisista noin 40 prosentilla oli edelleen vaikeuksia euron kanssa."

Tilastokeskus sanoo:
"Tilastokeskuksen tutkimusten mukaan hinnat ovat euroaikana nousseet 25 prosenttia.
– Kukaan ei koskaan muista, että palkat ovat nousseet paljon nopeammin kuin hinnat, bruttopalkat peräti 56 prosenttia ja reaaliansiot 25 prosenttia
"


Ihmiset eivät myöskään tiedä mitä asiat kaupassa maksavat:

"...Hinta-arvion keskiarvo oli 1,09 eli kuluttajat arvioivat tuotteet keskimäärin 9 prosenttia liian kalliiksi, kun ennen euron käyttöönottoa luku oli 6 prosenttia. Keskimääräinen vastausvirhe oli 22,6 prosenttia, jossa lisäystä markka-aikaan oli noin 3 prosenttiyksikköä. Hintatietoisuus heikkeni kaikissa ikäryhmissä. Kaikkein eniten hintatietoisuus
on heikentynyt kuitenkin tutkimuksemme iäkkäimmällä ryhmällä eli 50–74-vuotiailla, kuten etukäteen odotettiinkin."
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
nyt muute vituttaa ja sattuu. muutamanpäivän ollu lonkasta alaselkä ja oikeanpuolenkylki kipeänä. ruokaa laittaessa seljämuljahti. nyt sattuu helvetisti jos koittaa kävelläkkään tai liikahtaakkaa missääsuunnassa. harkita hetki pitääkö tästäviel soittaa joku viemään lekuriin.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Viikko sitten murtunut kylkiluu napsahti kivasti töissä tänään, hyvin menneen alkuviikon jälkeen. Nyt pelkkä hengittäminen sattuu. :shifty:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Vitun bugiset ATK ohjelmat, ensin käytän aikaa enemmänkin ongelman ratkaisuun, ja sitten näen sen suoraan edessä. Ongelma korjattu, mutta silti:grumpy:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Vitun byrokratian aakkoset, miksi pitää harjateräksestä vääntää kaikki ennenkuin menee jakeluun, eikä sittenkään :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Ei sitten riittänyt 16 johdinta kellariin, (kun ei älynnyt aikoinaan laittaa tulevaisuuden varaa) ja pitäis alkaa poraamaan lisää reikää kiveäkin kovempaan palokatkoon... :mad:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
"Olisipa syntynyt homoksi ja ajaisi fillarilla. Miten paljon sitä säästäisikään" totesi kerran eräs työkaveri.

Vaimo, se epeli, meni ja osti tänään sohvan. Uutta on kytättykin, vanha leviää lasten trampoliini harrastusten ja iän takia. Nyt, se epeli, raivoaa.

Miksi, yritin tiedustella? Koska universumi on väärinpäin. Se sohva on ihan oikein päin tilattu ja itse sen kävi hankkimassa. Muuten kaikki on väärin.

Ihan perusarkea. Pakko olla masokistin vikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Eipä liene syytä mennä huomenna röihin, kun pelkkä hengittely on täyttä tuskaa. o_O
Normisti ottaa sen pari, kolme viikkoa kun parantuu. Itsellä alkaa parantumaan, ja mistäkö murtui, yskimisestä sängyssä väärässä asennossa. Taas.:dead: Tuntuu kun olis sydänkohtaus päällä koko ajan, mutta nyt alkaa helpottaa, mutta joka yskäisyllä tietää kyllä..

Ja sitten vituttaa saamani tieto perin vittumoisesta asiasta, mutta mitäs menin kyselemään:vihellys:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Viime viikolla 4 päivää poissa töistä flunssan takia. Fiksuna palasin sitten nopeasti hommiin ja eilen iskettiin loppuviikko saikkua poskiontelontulehduksen takia. Kotona löhöäminen ei haittaa, vituttaa vaan tämä räkätauteilu kun ei meinaa saada päätä tyhjäksi eikä muutenkaan mitään tehtyä.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Mää eilen illalla lievässä tuiterissa "varmuuskopiomassa" ulkoista kiintari, meni bittiavaruuteen 750G, nyt sitten 18h mennyt kun pelastelen niitä takaisin :facepalm:
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Normisti ottaa sen pari, kolme viikkoa kun parantuu. Itsellä alkaa parantumaan, ja mistäkö murtui, yskimisestä sängyssä väärässä asennossa. Taas.:dead: Tuntuu kun olis sydänkohtaus päällä koko ajan, mutta nyt alkaa helpottaa, mutta joka yskäisyllä tietää kyllä..

Ja sitten vituttaa saamani tieto perin vittumoisesta asiasta, mutta mitäs menin kyselemään:vihellys:
Kipulääkkeet loppui jo aiemmin, joten tempaisin tuossa eilen pikku kännit kipuun. Kipuahan se ei tietenkään lievittänyt, mutta vitutuksen määrään tehosi.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Kunnallisen sairaanhoidon hitaus. Olkapää hajosi keväällä -16, ja jo heti -17 marraskuussa pääsee magneettikuvaukseen.
Toki välissä nilkan murtuminen "hiukan" epäonnisine korjauksineen + sydäri pallolaajennuksineen.
Ko. asiat ja muut pienet vastoinkäymiset johtaneet 24/7 vitutukseen jonka lekurit väänsivät vakavaksi masennukseksi...
No ehkä saavat työkunnon määriteltyä että voi hakeutua uudelleen koulutukseen ennen eläkeikää [emoji848]
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Kunnallisen sairaanhoidon hitaus. Olkapää hajosi keväällä -16, ja jo heti -17 marraskuussa pääsee magneettikuvaukseen.
Säästetäänkö tässä jotain että ihmiset joutuu odottelemaan jopa vuoden? Olen joskus ihmetellyt näitä..mitä siinä säästetään jos on noin pitkät jonot? Ihminen hyvällä tuurille toki ehtii kuolemaan eli osa hoidoista ei tarvi suorittaa mutta noin muuten, eikö se olisi sama (ja monesti halvempi) hoitaa nopeasti kuntoon.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Säästetäänkö tässä jotain että ihmiset joutuu odottelemaan jopa vuoden? Olen joskus ihmetellyt näitä..mitä siinä säästetään jos on noin pitkät jonot? Ihminen hyvällä tuurille toki ehtii kuolemaan eli osa hoidoista ei tarvi suorittaa mutta noin muuten, eikö se olisi sama (ja monesti halvempi) hoitaa nopeasti kuntoon.
Kai ne odottavat että ihmiset vittuuntuvat ja kärsivät tarpeeksi kunnes oman käden kautta lopettavat kärsimykset.
Siinä sitä säästöä sitten tulee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Kunnallisen sairaanhoidon hitaus. Olkapää hajosi keväällä -16, ja jo heti -17 marraskuussa pääsee magneettikuvaukseen.
Toki välissä nilkan murtuminen "hiukan" epäonnisine korjauksineen + sydäri pallolaajennuksineen.
Ko. asiat ja muut pienet vastoinkäymiset johtaneet 24/7 vitutukseen jonka lekurit väänsivät vakavaksi masennukseksi...
No ehkä saavat työkunnon määriteltyä että voi hakeutua uudelleen koulutukseen ennen eläkeikää [emoji848]
Vähän samaa rataa täällä. Valittelin siis työterveyslääkärille vaivoista, mutta eipä sieltä mitään apua saanut kipuihin. Lääkäri ja työpaikka sitten keksivät ratkaisuksi että laittavat minut vuorotteluvapaalle 2014 kesällä ja vuodeksi. Toki siinä oli jo pohjalla sairastelua 6 kk.

2015 olivat sitten siirtäneet minut eri työtehtäviin minulta mitään kysymättä. Taas valittelin että en saa hengitettyä ja muuta vastaavaa lääkärin käynnillä, ennen töihin paluuta. Työterveys lääkäri siihen sitten vain huokaili, että koita jaksaa ja että pääsen uudelleen työkykyarvioon, mutta en kumminkaan vielä pääse. Voi helvetti :D

No sitten jo aloin kuulla psykoottisia oireita ja samana päivänä pääsin sinne työkykyarvioon psykiatriselle osastolle ja määräsivät heti samalla reilun kuukauden saikkua, joka oli helpotus :)

Reilu 2 vuotta olen ollut saikulla ja eläkkeellä, jota tosin määrätään vain 6 kk jaksoissa. Toisella vanhemmalla todettiin juuri ms-tauti ja itse olen nyt miettinyt neurologia ja jos myös sattuisin pääsemään pään magmeettikuvaukseen. Yritän nyt päästä ensin kunnalliselle lääkärille pyytämään lähetettä neurologille. Itsellä vähän negatiivinen asenne, että en kumminkaan pääse tutkimuksiin? :)

Psykiatrin mukaan mulla siis vain päässä vikaa ja ei ms:sää voisi olla. Mutta mistäs sitä voisi tietää? Jalat on ainakin kipeät sekä ehkä kädet ja uupumusta on. Toki oli vain puhetta näköhäiriöstä, mutta se mulla johtuu vain migreenin aurasta. Kolmella sukulaisella on ollut myös aivoinfartia, mutta en itse ole huomannut sellaista. Yhdellä infarkti huomattiin vasta magneettikuvauksen jälkeen. Infarktille ei ole ollut mitään fyysistä selitystä, eli terveys on ollut hyvä.

Mulla on siis tuo vakava masennus ja sillä verukkeella pääsee onneksi eläkeelle. Eläkeikä on tosiaan aika kaukana vielä 34 vuotiaalla.
 
Viimeksi muokattu:

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Vähän samaa rataa täällä. Valittelin siis työterveyslääkärille vaivoista, mutta eipä sieltä mitään apua saanut kipuihin. Lääkäri ja työpaikka sitten keksivät ratkaisuksi että laittavat minut vuorotteluvapaalle 2014 kesällä ja vuodeksi. Toki siinä oli jo pohjalla sairastelua 6 kk.

2015 olivat sitten siirtäneet minut eri työtehtäviin minulta mitään kysymättä. Taas valittelin että en saa hangitettyä ja muuta vastaavaa lääkärin käynnillä, ennen töihin paluuta. Työterveys lääkäri siihen sitten vain huokaili, että koita jaksaa ja että pääsen uudelleen työkykyarvioon, mutta en kumminkaan vielä pääse. Voi helvetti :D

No sitten jo aloin kuulla psykoottisia oireita ja samana päivänä pääsin sinne työkykyarvioon psykiatriselle osastolle ja määräsivät heti samalla reilun kuukauden saikkua, joka oli helpotus :)

Reilu 2 vuotta olen ollut saikulla ja eläkkeellä, jota tosin määrätään vain 6 kk jaksoissa. Toisella vanhemmalla todettiin juuri ms-tauti ja itse olen nyt miettinyt neurologia ja jos myös sattuisin pääsemään pään magmeettikuvaukseen. Yritän nyt päästä ensin kunnalliselle lääkärille pyytämään lähetettä neurologille. Itsellä vähän negatiivinen asenne, että en kumminkaan pääse tutkimuksiin? :)

Psykiatrin mukaan mulla siis vain päässä vikaa ja ei ms:sää voisi olla. Mutta mistäs sitä voisi tietää? Jalat on ainakin kipeät sekä ehkä kädet ja uupumusta on. Toki oli vain puhetta näköhäiriöstä, mutta se mulla johtuu vain migreenin aurasta. Kolmella sukulaisella on ollut myös aivoinfartia, mutta en itse ole huomannut sellaista. Yhdellä infarkti huomattiin vasta magneettikuvauksen jälkeen. Infarktille ei ole ollut mitään fyysistä selitystä, eli terveys on ollut hyvä.

Mulla on siis tuo vakava masennus ja sillä verukkeella pääsee onneksi eläkeelle. Eläkeikä on tosiaan aika kaukana vielä 34 vuotiaalla.
Jo on sua vaivoilla paiskattu. Jaksamisia vaan. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Jo on sua vaivoilla paiskattu. Jaksamisia vaan. :tup:
Ei täällä onneksi juuri mitään hätää ole :) Mutta esim tuo ms-diagnoosi voisi olla helpotus, niin tulisi selitys, että miksi jalat ja muut paikat ovat kipeät. Lisäksi voisivat suunnitella jotain lääkehoitoa, että ei ainakaan pahenisi kivut. Ihan pystyn käymään nykyisin lenkillä koiran kanssa.

Tässä joskus tuli mieleen myös home myrkytys, mutta en nyt sellaiseenkaan oikein usko. Exällä ei ollut silläkään mitään oireita täällä asuessa. Mulla ne hengitys vaikeudet tuli paniikkihäiriöstä, eli heräsin keskellä yötä ja oli vähän vaikea hengittää. Lisäksi tuota paniikkia tuli kahdessa eri paikassa asuessakin.

Muistaakseni joskus luin, että ms-tauti voisi aiheuttaa joillekin myös masennusta, ahdistusta tai paniikkihäiriötä ja usein myös uupumusta. Toivottavasti siis lääkäri ja myöhemmin neurologi uskoisivat selityksiäni.

edit:
Veli muistutti tuosta että saisi tutkituttaa sen ms-taudin, koska epäili että minulla olisi samankaltaisia oireita kuin vanhemmalla. Mutta vanhammalla ei taas ole masennusta ollenkaan. Toki ei mullakaan masennusta ollut vielä ensimmäisen työkykyarvion aikana. Pelkästään huonontunut muisti, joka onneksi parani saikuttamalla :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
133
Ei täällä onneksi juuri mitään hätää ole :) Mutta esim tuo ms-diagnoosi voisi olla helpotus, niin tulisi selitys, että miksi jalat ja muut paikat ovat kipeät. Lisäksi voisivat suunnitella jotain lääkehoitoa, että ei ainakaan pahenisi kivut. Ihan pystyn käymään nykyisin lenkillä koiran kanssa.

Tässä joskus tuli mieleen myös home myrkytys, mutta en nyt sellaiseenkaan oikein usko. Exällä ei ollut silläkään mitään oireita täällä asuessa. Mulla ne hengitys vaikeudet tuli paniikkihäiriöstä, eli heräsin keskellä yötä ja oli vähän vaikea hengittää. Lisäksi tuota paniikkia tuli kahdessa eri paikassa asuessakin.

Muistaakseni joskus luin, että ms-tauti voisi aiheuttaa joillekin myös masennusta, ahdistusta tai paniikkihäiriötä ja usein myös uupumusta. Toivottavasti siis lääkäri ja myöhemmin neurologi uskoisivat selityksiäni.
Mul turpos vasen puoli kropasta varpaast päähän asti. En tiiä mikä helvetti oli. Varmaan ylitsepääsemätön laiskuus ja paskan siirtäminen pois päästä.

Reumafaktori löydettiin. Pää oli menny jo ajat sitten tosin. :p

Vainoharhasuus on kans lisääntyny, ku on ollu n. vuoden kotona oman pään sisällä.

Tekee myös mieli panna jatkuvasti kaikkia.

Omaa vikaa kyl kaikki. Ei käy muita syyttäminen. Monta kertaa meinasin et pääsen suljetulle. Tuli ihan boner, et nytkö sit viimenää pääsee johonkin. No vituthan sitä minneen.

Kuntoiltu on paljon, mut helvetin selkä aina antaa periks. On väännetty rauhallisestikin, mutta poks kuuluu aina.

Jospa se nyt tästä lähtis, ku on päästy reumapolille ja on fysioterapeutillekin aikoja.

Persaukisekshan täs on joutan, ku rahat on menny kännäämisee typeryyden vuoksi.

Dumppasin eka exän, sit meni duunipaikka, rakastuin/ihastuin mieheen, pää levis ja nyt toi reumapaska yms.

Onhan tos kaikkea, mut on kyl silti itsestää kiinni ja niin oon pyrkin ajattelee. Pikkuhiljaa eteenpäin.

Pitää osaa ottaa vaa paskaa niskaa ja jatkaa.

Pää levis jo ihan kersasta, mut jaksoin aiemmin vääntää vaa. Nyt on ihan luovuttan. Ei sais luovuttaa vaa pitäis vääntää vaa.

Ei tuu kyl ihan äkkiä lähettyä mihinkää suhteesee.

On tässä menny kyl aika eläimen tasolle.
Nyt toisaalta ku on eläimen tasolla nii ei monest haluais enää takas ihmiseks. :p

Itelläkin ollu jossain vaiheessa kaikennäköstä luulotautia.

En kyl toisaalt ihmettele, ku exän jätti nii elämä oli töitä ja kotia.

Vituttaa muuten oma kuumotus. Vittu muna pystyssä aina kun mummot tiirailee ja sit vitullinen hiki päällä kun on kassajonossa ja siinä on miehiä. Vitun vitun vittujen vitun vittu saatana.

Perkele ku piti syntyä perverssiks.

Oon miettin et seuraavan kerran, jos mun lekuri tunkee jalkansa mun jalkoja vasten nii otan reidestä kiinni ja sit pannaa. (Vitut sit mitää tuu tehtyä kuiteskaa.)

Sit tuli viel oltua sen yhen läskin huoran kanssa, joka kusetti et on raskaana etc. ja sen vitun kaverit ja uus mies vittuilusoittel laivalta.

Silloinkin kun luulin et se on raskaana nii ilosena lauleskelin, et elämäni pilasin, pilasin mun elämän.

Syökööt koko maailma paskaa.

Oho. Pitäs joskus osaa vissii purkaa vähä aggressioitaa tai päästä pukille.

Pakko hommaa säkki kotii jota voi mätkiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Mul turpos vasen puoli kropasta varpaast päähän asti. En tiiä mikä helvetti oli. Varmaan ylitsepääsemätön laiskuus ja paskan siirtäminen pois päästä.

Reumafaktori löydettiin. Pää oli menny jo ajat sitten tosin. :p

Vainoharhasuus on kans lisääntyny, ku on ollu n. vuoden kotona oman pään sisällä.

Tekee myös mieli panna jatkuvasti kaikkia.

Omaa vikaa kyl kaikki. Ei käy muita syyttäminen. Monta kertaa meinasin et pääsen suljetulle. Tuli ihan boner, et nytkö sit viimenää pääsee johonkin. No vituthan sitä minneen.

Kuntoiltu on paljon, mut helvetin selkä aina antaa periks. On väännetty rauhallisestikin, mutta poks kuuluu aina.

Jospa se nyt tästä lähtis, ku on päästy reumapolille ja on fysioterapeutillekin aikoja.

Persaukisekshan täs on joutan, ku rahat on menny kännäämisee typeryyden vuoksi.

Dumppasin eka exän, sit meni duunipaikka, rakastuin/ihastuin mieheen, pää levis ja nyt toi reumapaska yms.

Onhan tos kaikkea, mut on kyl silti itsestää kiinni ja niin oon pyrkin ajattelee. Pikkuhiljaa eteenpäin.

Pitää osaa ottaa vaa paskaa niskaa ja jatkaa.

Pää levis jo ihan kersasta, mut jaksoin aiemmin vääntää vaa. Nyt on ihan luovuttan. Ei sais luovuttaa vaa pitäis vääntää vaa.

Ei tuu kyl ihan äkkiä lähettyä mihinkää suhteesee.

On tässä menny kyl aika eläimen tasolle.
Nyt toisaalta ku on eläimen tasolla nii ei monest haluais enää takas ihmiseks. :p

Itelläkin ollu jossain vaiheessa kaikennäköstä luulotautia.

En kyl toisaalt ihmettele, ku exän jätti nii elämä oli töitä ja kotia.

Vituttaa muuten oma kuumotus. Vittu muna pystyssä aina kun mummot tiirailee ja sit vitullinen hiki päällä kun on kassajonossa ja siinä on miehiä. Vitun vitun vittujen vitun vittu saatana.

Perkele ku piti syntyä perverssiks.

Oon miettin et seuraavan kerran, jos mun lekuri tunkee jalkansa mun jalkoja vasten nii otan reidestä kiinni ja sit pannaa. (Vitut sit mitää tuu tehtyä kuiteskaa.)

Sit tuli viel oltua sen yhen läskin huoran kanssa, joka kusetti et on raskaana etc. ja sen vitun kaverit ja uus mies vittuilusoittel laivalta.

Silloinkin kun luulin et se on raskaana nii ilosena lauleskelin, et elämäni pilasin, pilasin mun elämän.

Syökööt koko maailma paskaa.

Oho. Pitäs joskus osaa vissii purkaa vähä aggressioitaa tai päästä pukille.

Pakko hommaa säkki kotii jota voi mätkiä.
Exä tosiaan lähti alkuvuodesta 2016. Siinä jopa lastakin yritettiin, mutta hyvä kun siitä ei sitten mitään tullut. Ilmeisesti siinä oli mulla ja meillä ideana, että nyt kun se masennus löytyi kerran, niin paranisin. Mutta syyhän voisi olla joku muukin, ei pelkkä masennus. Joskus cymbalta masennuslääke toi laukeamis ongelman, eli ne lääkkeet on vähän perseestä joskus. Itse syön vähän Escitalopramia 10, mirtazapinia 7.5, ketipinoria 50 ja risperidonia 0.75. Pitäisi syödä kai enemmänkin, mutta en ole viitsinyt. Vanhemmallekin olen muutamia kertoja sanonut, että voiko sulla olla masennus, mutta kovasti kielsi, että ei ainakaan sitä ole. Nyt sitten varmistui ms-tauti joka oli oikeastaan kiva juttu.

Työpaikan kautta olin kerran kuntoutuksessa ja siellä yksi lääkäri epäili mulla reumaa. En ole kumminkaan päässyt testeihin vaikka olen sanonut työterveyslääkärille ja psykiatrille. Psykiatrin kautta olen ollut kumminkin jossain verikokeissa, joissa ilmeni että B12 vitamiinin arvo on alle sen sopivan rajan. Olen siis syönyt vähän huonosti, mutta ei olo ole siitä parantunut vaikka nyt arvo on ihan kohdallaan. B12 tabletteja olen siis syönyt. Ilmeisesti yleensä B12 on huono vasta vanhuksilla jotka syö huonosti.

Sattui hyvä tuuri että tapasin uuden naisen. Mutta ehkä samalla on varmistunut, että jotain häikää jossain on, koska kipeä kumminkin olen. Vaikka ei ne masennus jutut pitäisi enää oikeastaan haitata, ei ainakaan omasta mielestä.

Vanhemmalta ilmeisesti turposi jalat ja se varmistui kyhmyruusuksi. Ei toki selvinnyt että mistä tuo sitten johtui. Tällä kertaa yritettiin tutkia asia kunnolla.

Itsellä tuo pään leviäminen on tosi tuttua, kun lääkäri ei yhtään kuuntele, eikä jaksa töissäkään kunnolla. Ihan helposti sitä hulluksi tulee :D Onneksi psykiatrisen puolelta lääkäri jäi eläkkeelle ja sain psykiatrin tilalle, joka sitten laittoi mun eläkkeelle.

Itse sain psykoosilääkkeen (risperidonin) joskus tammikuussa ja psykiatrin, hoitajan ja minun mielestä lääke auttoi. Toki myrkkyähän nuo lääkkeet ilmeisesti on, mutta ei mahda mitään.

Mitä oon lukenut, niin kaksisuuntainen mielialahäiriö voisi tehdä "liikaa virtaa". Tai sitten toisaalta sitä masennusta. Itsellä ei pitäisi silti kaksisuuntaista olla.

Niin itse muistan että pelkkä masennuslääke ei oikein tehoa pään leviämiseen. Kerran myös kiivastuin hoitajan käynnillä ja hoitaja sitten ehdotti että menisinkö vaikka osastolle ekaa kertaa käymään. Mutta ei se oikein olisi onnistunut, kun ei koiralle ole mitään hoitopaikkaa. Suutuin hoitajalle, koska yrittivät "pakottaa" takaisin töihin. Sitten uusi psykiatri kirjoittikin kunnon paperit joilla sain kuntoutustukea. Ilmeisesti pitäisi myös irtisanoutua töistä, mutta ei ole pahemmin kiinnostanut se asia :)

Sulla ehkä hyvä asia, että reuma asia etenee. Mulla se tosi kevyt kävely on auttanut ainakin vähän. Lisäksi yritän "kävellä oikein", niin ei ole ollut oikeastaan jalkakipua. Mutta en pystyisi toki töissä kävelemään, aivan liian raskasta. Lisäksi painavat työkengät rasittaisi jalkoja luulatavasti aivan liikaa, eikä jalkaterän luut pääsisi taipumaan normaalisti työkengissä?
Niin ja jotkuthan saa apua terapiasta. Itse en ole missään terapiassa kumminkaan ollut.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
133
Exä tosiaan lähti alkuvuodesta 2016. Siinä jopa lastakin yritettiin, mutta hyvä kun siitä ei sitten mitään tullut. Ilmeisesti siinä oli mulla ja meillä ideana, että nyt kun se masennus löytyi kerran, niin paranisin. Mutta syyhän voisi olla joku muukin, ei pelkkä masennus. Joskus cymbalta masennuslääke toi laukeamis ongelman, eli ne lääkkeet on vähän perseestä joskus. Itse syön vähän Escitalopramia 10, mirtazapinia 7.5, ketipinoria 50 ja risperidonia 0.75. Pitäisi syödä kai enemmänkin, mutta en ole viitsinyt. Vanhemmallekin olen muutamia kertoja sanonut, että voiko sulla olla masennus, mutta kovasti kielsi, että ei ainakaan sitä ole. Nyt sitten varmistui ms-tauti joka oli oikeastaan kiva juttu.

Työpaikan kautta olin kerran kuntoutuksessa ja siellä yksi lääkäri epäili mulla reumaa. En ole kumminkaan päässyt testeihin vaikka olen sanonut työterveyslääkärille ja psykiatrille. Psykiatrin kautta olen ollut kumminkin jossain verikokeissa, joissa ilmeni että B12 vitamiinin arvo on alle sen sopivan rajan. Olen siis syönyt vähän huonosti, mutta ei olo ole siitä parantunut vaikka nyt arvo on ihan kohdallaan. B12 tabletteja olen siis syönyt. Ilmeisesti yleensä B12 on huono vasta vanhuksilla jotka syö huonosti.

Sattui hyvä tuuri että tapasin uuden naisen. Mutta ehkä samalla on varmistunut, että jotain häikää jossain on, koska kipeä kumminkin olen. Vaikka ei ne masennus jutut pitäisi enää oikeastaan haitata, ei ainakaan omasta mielestä.

Vanhemmalta ilmeisesti turposi jalat ja se varmistui kyhmyruusuksi. Ei toki selvinnyt että mistä tuo sitten johtui. Tällä kertaa yritettiin tutkia asia kunnolla.

Itsellä tuo pään leviäminen on tosi tuttua, kun lääkäri ei yhtään kuuntele, eikä jaksa töissäkään kunnolla. Ihan helposti sitä hulluksi tulee :D Onneksi psykiatrisen puolelta lääkäri jäi eläkkeelle ja sain psykiatrin tilalle, joka sitten laittoi mun eläkkeelle.

Itse sain psykoosilääkkeen (risperidonin) joskus tammikuussa ja psykiatrin, hoitajan ja minun mielestä lääke auttoi. Toki myrkkyähän nuo lääkkeet ilmeisesti on, mutta ei mahda mitään.

Mitä oon lukenut, niin kaksisuuntainen mielialahäiriö voisi tehdä "liikaa virtaa". Tai sitten toisaalta sitä masennusta. Itsellä ei pitäisi silti kaksisuuntaista olla.

Niin itse muistan että pelkkä masennuslääke ei oikein tehoa pään leviämiseen. Kerran myös kiivastuin hoitajan käynnillä ja hoitaja sitten ehdotti että menisinkö vaikka osastolle ekaa kertaa käymään. Mutta ei se oikein olisi onnistunut, kun ei koiralle ole mitään hoitopaikkaa. Suutuin hoitajalle, koska yrittivät "pakottaa" takaisin töihin. Sitten uusi psykiatri kirjoittikin kunnon paperit joilla sain kuntoutustukea. Ilmeisesti pitäisi myös irtisanoutua töistä, mutta ei ole pahemmin kiinnostanut se asia :)

Sulla ehkä hyvä asia, että reuma asia etenee. Mulla se tosi kevyt kävely on auttanut ainakin vähän. Lisäksi yritän "kävellä oikein", niin ei ole ollut oikeastaan jalkakipua. Mutta en pystyisi toki töissä kävelemään, aivan liian raskasta. Lisäksi painavat työkengät rasittaisi jalkoja luulatavasti aivan liikaa, eikä jalkaterän luut pääsisi taipumaan normaalisti työkengissä?
Niin ja jotkuthan saa apua terapiasta. Itse en ole missään terapiassa kumminkaan ollut.
Terapiaa ois pitän hakea, mut ei oo pää kestän vielä. Lopetin myös lääkkeet, koska alko tuntuu ettei toimi muna ollenkaan. Cymbaltaa vedin, mut huomas et jossain vaiheessa olin vaa yksin koneella ja kirjottelin pistettä. Sit ollu toi Venlafaxin nii tuntu ettei verme toimi enää. Oon tullu siihe tuloksee, et mitä vittua sitten vaikka olis hullu. On tullu avauduttua ihmisille kaikesta enemmän. En kyl sit tiiä onks siit vitunkaa hyötyä.

Mul on ollu joo noita ylijäämänaisia, joista oon halun eroo, koska ei pitäs aina panna vaa sitä helpointa. Sil yhel oli kyl helvetin hyvä römpylä.

Mut aina ku tapaa jonkun jonka kanssa on helvetin hienoa ja aattelee et pyytää kahville tai jotain nii ei vittu tuu tehtyä mitään.

Taitaa suurin ongelma olla vittu munien puute.

Mut ei viittis alkaa kyselee mitää kahvittelujakaa ku vittu tietää et tulee massiivinen jömppis. Ole siinä sit Kelassa, Apteekissa ym. muna pystyssä.

Pahin oli ku näki exän yhen kaverin ja tuli helvetti keskel katua juteltua ja vitusti porukkaa.

Viimeks toisaalt ku olin bussis ja mun vieree istu joku venäläinen nainen nii aattelin et vittu seisokoot. Perkele tuli melkein lauettua housuihin. Sit sen joku Aasialaiskaveri oli siin vieres et ygh. Vitun vittu minkäs teet ku on yliaktiivinen.

On mulle jotain diagnoosia tehty kakssuuntasest, mut musta tuntuu et paskaa kaikki tollaset diagnoosit. Sehän se on pahinta, kun elää illuusios monta vuotta ja kaikki lävähtääkin naamalle.

Lääkkeisiin en kyl enää koske. Mul saa olla aggressioita ja mul saa olla panetusta. Vittu se tekee musta ihmisen.

Huvittavinta oli se, kun olin jossain ahdingonsietoryhmässä jossa kaikki muut oli naisia.

Kun multa kysyttiin et onko mitään vinkkejä antaa. Sanoin et on helvetin vapauttavaa huutaa täysiä ja paiskoa tavaroita. Ne katto mua vaa pitkää.

Eiks sit jumalauta sais olla mitään pahoja tunteita??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Terapiaa ois pitän hakea, mut ei oo pää kestän vielä. Lopetin myös lääkkeet, koska alko tuntuu ettei toimi muna ollenkaan. Cymbaltaa vedin, mut huomas et jossain vaiheessa olin vaa yksin koneella ja kirjottelin pistettä. Sit ollu toi Venlafaxin nii tuntu ettei verme toimi enää. Oon tullu siihe tuloksee, et mitä vittua sitten vaikka olis hullu. On tullu avauduttua ihmisille kaikesta enemmän. En kyl sit tiiä onks siit vitunkaa hyötyä.

Mul on ollu joo noita ylijäämänaisia, joista oon halun eroo, koska ei pitäs aina panna vaa sitä helpointa. Sil yhel oli kyl helvetin hyvä römpylä.

Mut aina ku tapaa jonkun jonka kanssa on helvetin hienoa ja aattelee et pyytää kahville tai jotain nii ei vittu tuu tehtyä mitään.

Taitaa suurin ongelma olla vittu munien puute.

Mut ei viittis alkaa kyselee mitää kahvittelujakaa ku vittu tietää et tulee massiivinen jömppis. Ole siinä sit Kelassa, Apteekissa ym. muna pystyssä.

Pahin oli ku näki exän yhen kaverin ja tuli helvetti keskel katua juteltua ja vitusti porukkaa.

Viimeks toisaalt ku olin bussis ja mun vieree istu joku venäläinen nainen nii aattelin et vittu seisokoot. Perkele tuli melkein lauettua housuihin. Sit sen joku Aasialaiskaveri oli siin vieres et ygh. Vitun vittu minkäs teet ku on yliaktiivinen.

On mulle jotain diagnoosia tehty kakssuuntasest, mut musta tuntuu et paskaa kaikki tollaset diagnoosit. Sehän se on pahinta, kun elää illuusios monta vuotta ja kaikki lävähtääkin naamalle.

Lääkkeisiin en kyl enää koske. Mul saa olla aggressioita ja mul saa olla panetusta. Vittu se tekee musta ihmisen.

Huvittavinta oli se, kun olin jossain ahdingonsietoryhmässä jossa kaikki muut oli naisia.

Kun multa kysyttiin et onko mitään vinkkejä antaa. Sanoin et on helvetin vapauttavaa huutaa täysiä ja paiskoa tavaroita. Ne katto mua vaa pitkää.

Eiks sit jumalauta sais olla mitään pahoja tunteita??
Itse en huomannut, että vastasinkin kahdelle eri henkilölle.

Mulla Cymbalta aiheutti ihan samat haittavaikutukset ja 75 mg Venlafaxin oli taas huomaamaton lääke.

Kyllä niitä tunteita tosiaan kuuluu olla. Usein helpottaa sitten oloa.

Mua myös oltiin laittamassa ahdistus ryhmään, mutta ryhmä tuli täyteen ja mä en päässyt. Toisaalta en olisi varmaan halunnutkaan :)
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
133
Itse en huomannut, että vastasinkin kahdelle eri henkilölle.

Mulla Cymbalta aiheutti ihan samat haittavaikutukset ja 75 mg Venlafaxin oli taas huomaamaton lääke.

Kyllä niitä tunteita tosiaan kuuluu olla. Usein helpottaa sitten oloa.

Mua myös oltiin laittamassa ahdistus ryhmään, mutta ryhmä tuli täyteen ja mä en päässyt. Toisaalta en olisi varmaan halunnutkaan :)
Musta tuntu siel ahistusryhmäs et se yks punatukkanen nainen halus panna mua. Must on kyl tuntun noin aika monta kertaa aika monest ihmisest, jos alkaa tarkemmin miettiä. :D

Perkeleen Kelassakin. Olisko sulla ollu vielä jotain muuta ja silmien räpsyttelyt.

Sit duunissa koko ajan yks tyyppi tulee lääppimää ja selittää että kuinka fiksu ja hieno tyyppi olen. Hänen vaimon lisäksi ainoa joka ymmärtää häntä kuulemma.

Mitä vittua!!!!

Koita sit olla, ku maailma on täynnä ehottelevia ja lääppiviä ihmisiä. Saatanan saatana.

Oiskohan sitä tarpeeks tälle päivälle.

Ihan hienoa kyl et on tällänen vitutuskanava.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Vasen peukalo ollut pari viikkoa käyttökipeä ja välillä rutisee liikuteltaessa. En muista rikkoneeni. Kai se on vietävä näytille.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
890
Talossa tehty vesijohto remppaa ja itelle ei ole tullut mitään ilmoitusta että tartteeko tulla asuntoon jne. No olen varmuuden vuoksi laittanut turvalukon kiinni poisollessa. Ja nyt kotiin tullessa lappu ovessa :facepalm:että turvalukko auki arkisin :eek::tup:. Haistakoot paskan jos ei osata kunnolla ilmoittaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Talossa tehty vesijohto remppaa ja itelle ei ole tullut mitään ilmoitusta että tartteeko tulla asuntoon jne. No olen varmuuden vuoksi laittanut turvalukon kiinni poisollessa. Ja nyt kotiin tullessa lappu ovessa :facepalm:että turvalukko auki arkisin :eek::tup:. Haistakoot paskan jos ei osata kunnolla ilmoittaa.
Eiks tähän väliin kuulu ilmottaa että missä ihmeenghetossa pitää asua että joutuu käyttämään turvalukkoa ovessa :psmoke:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
890
Sen takia ettei ne remppamiehet mene ilmoittamatta.Koska heidän toiminta ilmoittamisten suhteen ollut aika leväperäistä.
 

Vermon

Ph.D. in Wisdom Sciences
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
484
Vituttaa vammapäissään loppuunviemättömät työt. Seuraavan muutaman viikon aikana täytyy ruoskia pallikarvaa vaille vuoden opintopisteet kasaan.
 

Ed!

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
350
Joo kyllä noista kuuluu ilmoittaa reilusti että koska tullaan asuntoon. Ei ole mitenkään haastavaa toimia noin.
Oletan että remonttitiedote on tullut ja siinä kerrottu vesijohtoremontin aikataulu, ehkä jopa että asunnoissa joudutaan vierailemaan. Varsinkin laajojen remonttien yhteydessä on hankalaa antaa asukkaalle minuttiaikataulu asuntoon menemisestä. voi olla että putki/kaapeli jää vaikka jumiin x asunnon kohdalle siinä voi siten lopettaa hommat päivältä tai käydä "tökkäämässä" putki eteenpäin.
Itsekkin kyllä laitoin aikanaan putkiremontin yhteydessä oven turvalukkoon kun nuoret putkimiehet käyttivät asuntoa rööki/kahvikämppänä. Silloin remonttiaikataulu oli ilmoitettu n. viikon tarkkuudella.
Tarkennetaan vielä että en ole remppareiska.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 184
Jos ei ole turvalukkoa ovessa niin kannattaa ilmoittaa että asunnossa on vihainen koira. Se hieman hillitsee halua vierailla ilmoittamatta. Tietysti paras vaihtoehto on koulutettu koira, joka päästää sisälle asuntoon mutta ei päästä ulos. Sitten pitkän työpäivän päätteeksi on mukava tulla kotiin katsomaan ketä kaikkia asuntoon on kertynyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Lisenssidongle, vai mitä vittu tuo nyt onkaan. Tällainen kätöstys, jota ilman ohjelma X, jota käytetään laitteen Y ohjaukseen, ei toimi:
Sentinel UltraPro | Gemalto
Ohjelma toimii vain, jos tuo on koneessa kiinni. Jos toimii. No eipä se nyt taas toimi. Viimeksi vastaava ongelma (eri laitteen kanssa) ratkesi vasta uuden palikan tilauksella. Tilauksella laitteen Y valmistajalta, korvausta vastaan.

Jos on ohjelma X, jota käytetään tietyn laitteen ohjaukseen, eikä ohjelmasta ole muussa käytössä mitään, ei yhtään mitään, hyötyä, miksi sen pitää vaatia jotain dingledonglediipadaapaa?

Mielestäni ihan sama asia, jos ostat joystickin, tai vaikka vittu renkaiden tasapainotuslaitteen, jonka softa ei suostu toimimaan ilman jotain vitun tingeliä, joka toimii, jos toimii. Jos joku tietää, niin kertoo nyt minullekin, mikä helvetin järki tässä on?

:sangry:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Se että uhraan tunteja selvittelyyn iltatunneista työttömyyskassalle. Se nyt ei sinänsä ole mailman loppu jos sen teen 2 kertaa/vuodessa mutta se että muistuttaa minun osa-aikaisesta työpaikasta niin kyllä ärsyttää. Minä teen työtä vain rahan takia... ja siellä sinnittelen vaikka en pidä osa-aikaisesta työpaikastani.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
sikiökone, huora. löytää äijän, nai sitä, tekee pennut, lapset lastenkotiin, sitten naidaan toisen siskon äijä ja taas sama juttu.
Iskänsä elättää täpöllä, huoraamisella ei näemmä tienaa tarpeeksi :tdown:

Eikä liikaa ole siittiöissä ollut älykkyysosamäärää kasvattavia syöpägeenejä.

"Iskä, voitko tulla hakee mut ja äpärän Oulusta, vaikka Asutkin Turussa? mut pitäisi viedä sun autolla kotiin Tampereelle. Anna samalla pari sataa että saan äpärälle vaippoja ja ruokaa koska sen isä on narkkari ja työtön pultzari" WTF??
Hmm ikävä jos noin käy.

Se sanottuna tiedän jotkut huorat (laillista on prostituutio) Suomessa jotka taloudellisesti menestyy ihan ok ovat asuntoomistajia ja eivät asu vuokralla. En väitä että huorat ovat rikkaita mutta siinä keskiluokassa jos eivät ole todella rumia ja vaikeata saada asiakkaita. En usko että kukaan huora halua lasta asiakkaan kanssa edes vahingossa sen takia on olemassa kondoomi.

Ainoa todella köyhät huorat ovat mahdollisesti ne jotka on ulkomailla tietyissä maissa tai on narkkari.

Jos on tietysti narkkari ei auta mitään jos se tyyliin ei ole keyvt huume. Jos se ihminen (riippumatta jos on huora tai ei ole huora) käyttää Crystal Meth niin pelastus on kyllä kiven alla!

Crystal Meth on hirveä huume. Minä luokitan sen mailman vaarallisemmaksi huumeksi koska addiktio on lyömätön ja sen vaikutus on 6-8h ja ei 1-2 h kun monet muut huumeet.

Jos tapaat narkkarin Suomessa joka on prostituutio sen takia että saisi huumeita niin silloin se on köyhä.

HUOM! Minua ei kiinnostaa mitkään humeet! Jos menisin Red Light District Amsterdam niin kukaan ei voi väittää että menen sinne huumeitten takia. En ole koskaan ollut Amsterdamissa mutta väitän että humeet ei minua kinnosta. Katsoin vain dokumentin Amerikasta youtubessa jonka nimi on Meth America...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
209
Ei se ole hankalaa. Olen ollut itsekin noissa mukana. Ekaksi tehdään katselmoinnit joista ilmoitetaan, sitten tehdään valmistelevia töitä (tukkimisia tai muuta) joista ilmotetaan ja sitten se itse remontti tehdään päivässä per kämppä ja siitäkin ilmoitetaan.

Melko ihmeellistä amatööriperseilyä jos ei tohon pysty.
Noin se menee ideaalitilanteessa. Sitten on näitä että ilmoitetaan kyllä mutta päivää ennen, niin että kun tulee töistä neljän jälkeen ja lappu odottaa postissa ja ko. puljun aspa on kiinni jo että voisi sopia tarkempaa aikaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
755
Hemmetin botit, jotka tunkevat ajoneuvoista täysin turhia videoita kymmeniä kertoja, eri nimillä. Ja useimmiten ovat vielä jostain muualta pöllittyjä.

Esimerkkinä vaikka voi pistää Z900RS, josta koitin katsella, onko tullut mitään lisätietoa, niin Youtube täynnä tuota roskaa vaan, kun pistää uusimmat videot. Niin ja Youtuben listaus ei edes toimi kunnolla, kun pistää uusimmat videot näkymään.

Youtube jahtaa jotain hemmetin vihapuhetta, ja tälle roskalle (ja clickbait kuvien käyttäjille) ei mitään tehdä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Kiinasta ostettu Xiaomi Mi 5S hajosi itsekseen. Kerkeshän tuo ollakin huimat 11kk käytössä. Myyjäliike on hävinnyt netistä, eikä itse Xiaomiin tunnu saavan täältä päin mitään yhteyttä. Googlettelin ongelmaa ympäriinsä, avasin puhelimen, koitin flashata uutta romia, mutta puhelin ei inahdakaan vaikka mitä tekee. Juttelin Xiaomin virallisen Suomen huollon kanssa ja vastaus oli että mitä ilmeisimmin luuri on kuollut, todennäköisesti emolevyssä vikaa. Sen vaihtaminen maksaa enemmän kuin uusi puhelin. Huoh...
Kun nimenomaan puhelinta hankkiessa aattelin että ei sillä takuuhommalla niin väliä, kun eihän tämmösissä solid state -laitteissa mitään vikoja juurikaan ole. Kunhan ei pudota puhelinta niin kaikki on ihan fine. Mut joo. Tsekkasin jotain puhelimesta, asetin sen pöydälle, ja seuraavan kerran kun otin puhelimen pöydältä niin se oli kuollut. Perseestä. Ois nyt ees hajonnut putoamalla järveen tai jonku kunnon matkan asfaltille. Olis ollut oma moka. Nyt vika on valmistajassa ja syylliset jossain Kiinassa, eikä ketään saa edesvastuuseen. Kotivakuutuksesta saattais ehkä saada jotain, mutta sielläkin on omavastuut jne...
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Joo kyllä noista kuuluu ilmoittaa reilusti että koska tullaan asuntoon. Ei ole mitenkään haastavaa toimia noin.
Se voi myös olla mallia, että soittavat ovikelloa tai tulevat avaimella suoraan sisälle. En tosiaan käsitä sitä ravaamisen määrää ja aina silloin kun on nukkumassa, munasillaan tai paskalla.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Tori.fi ja foorumiostajat. Siis mitä vittua... Onko jokainen Suomen teinipoika jotenkin pahasti aivovammainen, vai miksi kommunikaatio on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa?

Viestit on lauseen mittaisia, mutta niitä koostetaan kuin 5-vuotiaat, ja homma jätetään väistämättä puolitiehen, vaikka ostettava tuotekin on suoraan ostan/en osta tasoa (konsolipelit), ja hintaa huikeat 5 euroa/kpl. Vittu.

Sitten kun mennään useamman kympin, tai mieluummin satojen eurojen tuotteeseen, on ostajakunta yleensä enemmän tällä planeetalla.

Vituttaa sellaiset hupihuutelijat. "Hei Myytkö x ja x kympillä." --> Joo, vitun neropatti, se on niiden yhteishinta ilmoituksessakin.........:rage:.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
@Kan Dee Dokata Tuosta syystä olen nykyään vain ostajan asemassa halvemmissa kilkkeissä ja käytetyissä peleissä. Ei jaksa tuota kyselyä, perumista, turhia tarjouksia ym. mitä halvempien tuotteiden myynti yleensä on. Hieman kalliimmissa tuotteissa sitten tosiaan ostajakunta on fiksumpaa ja on paljon mielekkäämpää myydä jotain.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Ihan tässä lennähtää yllätyksestä selälleen, että jollakulla on ammattitaidoton esimies, joka ei osaa jakaa vastuuta tai tehdä päätöksiä. :shifty:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
456
Nyt minä oon sitten vastuussa noista asioista palkankorotuksen kanssa.
Sama. Ennen ylennystä kaikki näyttää hyvältä, mutta saman tien ylennyksen jälkeen aiemmin kehuneet työtoverit kääntyvät uudistuksia vastaan. Saman tien muutoksista tulikin jo vastarintaa ensin tuotannolta, jonka mukaan "ainahan se on toisella tavalla tehty". Tämän murrettua tulikin ylemmän johdon vastarinta, kun kukaan ei uskalla vetää liipaisimesta ja laittaa nimeään alle, vaikka lopullinen vastuu olisi ak:lla. Sitten, kun ensimmäinen kierros on tehty ja kaikki hyväksyneet, aloitetaan toinen muutosvastarintakierros. Palkankorotuskin meni jo ylimääräisenä työaikana selkääntaputteluun...
Tervetuloa työelämään, täällä kukaan ei ole onnellinen...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 126
Hah. Vittu mitä tyyppejä päästetään esimiehen asemaan. Ex -firmaan meille tuli osastolle esimies 4 -vuotta sitten. Osaston yhdestätoista henkilöstä on kaksi sitkeintä alkuperäistä sissiä jäljellä, muut ovat nostaneet kytkintä itse mukaan lukien ja tilalle on palkattu ihmisiä pinemmällä palkalla ja kokemuksella. No, loppupeleissä asiakkat ovat kärsineet.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Saatanan pyöräilijät jotka vetelee kuulokkeet päässä eivätkä katso kuin eteensä. Tänään meinas jäädä kaveri alle kun yhtäkkiä pyhälsi pensasaidan takaa eteen, onneksi oli kunnon reflexit niin sai väistettyä... Ois käyny vaan pahemmin jos vastaan ois tullu auto. Toki ois kaupungillaki mietittävää että pyörä/kävelytie johtaa autotielle ja se loppuu pensasaitaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
344
Unohdin avaimen himaan ja kävin hakemassa huoltomiehen apuun jopa 50m päästä.
nyt ollaan tietenkin tilanteessa että olen perintäkelpoisen laskun päässä. Summahan oli vaivaiset 62€. Jaksaiskohan edes kuluttajansuojaan.

Edit2: Ei ilmeisesti maksa vaivaa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Työpaikalla järjestettiin tyytyväisyyskysely uudesta IT-järjestelmästä. Koska kysely tehtiin anonyyminä nettiselaimen kautta, ajattelin olla rehellinen ja kirjoittaa suorasanaisesti järjestelmätoimittajan ongelmista.

Runsaan viikon päästä saan kutsun leivättömän pöydän ääreen, jossa firman oma ja alihankkijan IT-vastaava syyttävät minua valehtelijaksi, riidamkylväjäksi ja henkilöksi jonka kanssa olisi mahdoton tehdä yhteistyötä.

IT-toimittaja oli saanut haukut ylemmiltä tahoilta, jonka jälkeen palautelomakkeen lähettäjä oli selvitetty. Erittäin anonyymiä palautetta kieltämättä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 773
Jäsenet
70 779
Uusin jäsen
K01571N3N

Hinta.fi

Ylös Bottom