Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Ihime

Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 339
Olikohan tuo viisasta ? Olet jälleen lähtöruudusssa ja vitutus automaatilla odottaa ennemmin tai myöhemmin :)
Eihän se appi siellä kännykässä olisi sinua mitenkään enään häirinnyt ?
Ihan periaatteesta. Heidän palvelujaan en enään käytä niin mitäpä sitä appia pitämään. Vituttaa tuollainen appien ja tilien pakottaminen, asiakkaalla pitäisi olla mahdollisuus hoitaa tämänkaltaiset toimet ilman että täytyy luoda tilejä tai asennella mitään appeja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 698
Jaa, vielä ei itselle ole Postnordilla tullut uota äppi-pakottamista vastaan mutta eipä sitä kautta ole vissiin pariin kuukauteen tullut pakettejakaan. Itsekään en haluaisi mitään "turhia" äppejä joka ikiseen asiaan asennella.

Mitenkäs tuo äppi sitten toimii? Mietin vaan kun aika usein käyn emännänkin paketteja lähikaupan automaateista hakemassa samalla kun käyn iltakävelyllä, tähän asti kun tuo on ollut näppärää kun emäntä on vaan välittänyt saapumisilmoitus-sähköpostin tai tekstarin ja olen sen perusteella hakenut paketin. Tuo bluetooth ja sijainti vähän haiskahtavat sille ettei tuo enää tulevaisuudessa onnistu niin kätevästi.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
294
Ei kiinnostaisi avata enää yhtään uutta tiliä minnekään, niitä on kertynyt jo aivan liikaa. Suosin itsekin palveluja jotka eivät vaadi appeja tai rekisteröitymisiä minnekään.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 154
Postnordin boikotoiminen olisi helppoa jos sitä ei olisi pakko käyttää, Valitettavasti jotkut kaupat tarjoavat vain postnod toimituksia, joten vaihtoehtoa ei ole. Sen takia appi saa olla puhelimessa, ei se sillä pahemmin häiritse olemassa olollaan.

Ikävä nykytrendi vaan on se, että jokaisella pitää olla oma appi. Moni aivan turhakkeita, eivätkä tuo mitään lisäarvoa.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 447
Monesti nuo turhat sovellukset vaatii vielä käyttöoikeudet kaikkeen, tiedostoihin, kameraan, mikrofoniin jne...
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 154
Neljä vuotta sitten erosin ja muutin takaisin omistamaani yksiöön. Ero oli ihan toivottu muutos ja päätin nauttia ajastani sinkkuna, avata pari kaljaa ja rentoutua. Tarpeeksi kun olin rentoutunut ja nauttinut, päätin ihan kunnolla keskittyä työntekoon, mutta jotenkin se "rentoutuminen" on nyt jäänyt päälle!
Olen tässä vuosien saatossa kehittänyt jonkinlaisen työnarkomanian ja alkoholismin sekoituksen, missä koko elämäni pyörii näiden kahden asian ympärillä, eikä millekkään muulla ole aikaa.

Tajusin tämän muutama päivä sitten, kun eräs henkilö josta olen kiinnostunut lähestyi minua ja kyseli treffeille. Menin aivan lukkoon ja koko keskustelu oli aivan hirvittävä! Jotenkin teki mieli myöntää, että en ole ollut päivääkään juomatta kolmeen vuoteen ja kaikki "vapaa-aika" menee töissä, eikä minulla ole tahdonvoimaa lopettaa tätä elämäntapaa.
En tietenkään kyennyt tähän.

Ajattelin, että parempi myöntää tämä edes jossain, niin miksei täällä.
Nyt vituttaa :facepalm:
Voisit olla ylpeä itsestäsi että myönnät asian julkisesti. Se on ensimmäinen askel uuteen suuntaan jos sitä vain haluat. Ja kenties tuo on siitä merkki siit, että haluat jotain muutosta. Hitaasti etenemällä, päivä kerrallaan. Ota vaikka tavoittaeksi se, että vedät kunnon perjantaiselvät perjantaisin. Tai vaikka koko viikonloppu putkeen jos rahkeet kestää.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
686
Olen tässä vuosien saatossa kehittänyt jonkinlaisen työnarkomanian ja alkoholismin sekoituksen, missä koko elämäni pyörii näiden kahden asian ympärillä, eikä millekkään muulle ole aikaa.

Tajusin tämän muutama päivä sitten, kun eräs henkilö josta olen kiinnostunut lähestyi minua ja kyseli treffeille. Menin aivan lukkoon ja koko keskustelu oli aivan hirvittävä! Jotenkin teki mieli myöntää, että en ole ollut päivääkään juomatta kolmeen vuoteen ja kaikki "vapaa-aika" menee töissä, eikä minulla ole tahdonvoimaa lopettaa tätä elämäntapaa.
Kyllähän se asian muuttaminen alkaa siitä että myöntää ja alkaa työstämään juttuja. Itse ottaisin ensimmäiseksi tavoitteeksi noita kuivia päiviä saada viikkoon mahtumaan.. ja sen lisäksi jotain pientä aktiviteettia edes eli jotain kävelyä tms. pientä kuntoilua. Helpommin sanottu kuin tehty, myönnetään :) mutta tsemppiä ja päivittele tänne miten tilanne etenee jos ryhtiliikkeeseen ryhdyt.

Monella kaverilla tuntuu vastaavat hommat menevän kuuri- ja kausiluonteisesti, ehkä se sitten on helpompi olla esim kokonaan ilman alkoa jos siihen on kehittynyt kovin vahva suhde? Toki riippuu valtavasti henkilöstä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
349
Neljä vuotta sitten erosin ja muutin takaisin omistamaani yksiöön. Ero oli ihan toivottu muutos ja päätin nauttia ajastani sinkkuna, avata pari kaljaa ja rentoutua. Tarpeeksi kun olin rentoutunut ja nauttinut, päätin ihan kunnolla keskittyä työntekoon, mutta jotenkin se "rentoutuminen" on nyt jäänyt päälle!
Olen tässä vuosien saatossa kehittänyt jonkinlaisen työnarkomanian ja alkoholismin sekoituksen, missä koko elämäni pyörii näiden kahden asian ympärillä, eikä millekkään muulle ole aikaa.

Tajusin tämän muutama päivä sitten, kun eräs henkilö josta olen kiinnostunut lähestyi minua ja kyseli treffeille. Menin aivan lukkoon ja koko keskustelu oli aivan hirvittävä! Jotenkin teki mieli myöntää, että en ole ollut päivääkään juomatta kolmeen vuoteen ja kaikki "vapaa-aika" menee töissä, eikä minulla ole tahdonvoimaa lopettaa tätä elämäntapaa.
En tietenkään kyennyt tähän.

Ajattelin, että parempi myöntää tämä edes jossain, niin miksei täällä.
Nyt vituttaa :facepalm:
Tehdäämpä tämä nyt kerralla oikein. Jatketaan ryyppäämistä, kunnes työpaikka menee alta ja sen jälkeen vielä asunnon pakkomyynnin verran. Nyt voidaan alkaa oikea eheytyminen.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
636
Tehdäämpä tämä nyt kerralla oikein. Jatketaan ryyppäämistä, kunnes työpaikka menee alta ja sen jälkeen vielä asunnon pakkomyynnin verran. Nyt voidaan alkaa oikea eheytyminen.
Aika "raffi" kommentti! Mut joo siinä on myös totuuden perää... Jotkut vaatii sen totaalisen pohjalla käynnin, ennenkuin kykenevät muuttumumaan. @ScepticalFIN tapauksessa uskon, että riitää halu lopettaa nykymeno (hän jo ilmaisi sen). Ongelmana on varmaan (veikkaan) et hänellä ei ole kaveripiiriä / tai jos on ne eivät ole tietoisia asiasta / jos ovat tietoisia, eivät osaa/uskalla auttaa.

Tuollaisesta asiasta puhuminen "face-to-face" on todella vaikeaa, tiedän kun itsellä on samanlaisia ongelimia ja toi kommentti: "Tajusin tämän muutama päivä sitten, kun eräs henkilö josta olen kiinnostunut lähestyi minua ja kyseli treffeille. Menin aivan lukkoon ja koko keskustelu oli aivan hirvittävä!" osu ja uppos.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 158
Firman yhdistelyiden jälkeen kymmenisen ihmistä irisanoutunut. Ajattelin, että se riittää päällystölle. Noh, saatiin "viimeisimmät" tiedot ja vielä kolme laitetaan pihalle ja 2/3 laitetaan lomalle.
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
72
Alkoi vitutuskäyrä nousemaan ihan uudelle tasolle tämän uutisen lukemisen jälkeen. Siis ei jumalauta, hyvä ettei savu nouse korvista. Kaikkea se ihminen keksiikin tehdä jonkun vitun somehuomion takia.

 
Liittynyt
20.05.2023
Viestejä
50
Alkoi vitutuskäyrä nousemaan ihan uudelle tasolle tämän uutisen lukemisen jälkeen. Siis ei jumalauta, hyvä ettei savu nouse korvista. Kaikkea se ihminen keksiikin tehdä jonkun vitun somehuomion takia.

Vittu mitä kusipäitä kyllä.

Ilta meneekin sitten puhelin kädessä sohvalla tiktokia selatessa, pitäähän se nähdä mitä reaktioita tähän hassunhauskaan videoon tulee. Lapsi sitten vieressä ihmettelee miksi äiti tai isä ei ole koskaan läsnä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 553
Kolmas kerta kun ajan 2h päähän Ikeaan ostamaan tuotetta x koska aina loppu. Etitään ja se paikka löytyi mutta ei ollu yhtää. Sitten tuli pari muutakin kattoo ja katottiin että varastosaldo näyttää yhtä kappaletta. Etittiin myyjää ja joku toinen ehti just löytää ja niille kiikutettiin se viimenen kappale. Vituttaa. Viis minuttia aikasemmin ni oltais saatu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 876
Vittu mitä kusipäitä kyllä.

Ilta meneekin sitten puhelin kädessä sohvalla tiktokia selatessa, pitäähän se nähdä mitä reaktioita tähän hassunhauskaan videoon tulee. Lapsi sitten vieressä ihmettelee miksi äiti tai isä ei ole koskaan läsnä.
Minun pihassa on tosi surullinen näky, kun nuori pari on lapsensa kanssa. Siinä se lapsi leikkii hiekkalaatikolla, kun isi/äiti selkä kyttyrässä selaa kännykkää - jopa kiikun heilutuksen aikana on sama.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
Kolmas kerta kun ajan 2h päähän Ikeaan ostamaan tuotetta x koska aina loppu. Etitään ja se paikka löytyi mutta ei ollu yhtää. Sitten tuli pari muutakin kattoo ja katottiin että varastosaldo näyttää yhtä kappaletta. Etittiin myyjää ja joku toinen ehti just löytää ja niille kiikutettiin se viimenen kappale. Vituttaa. Viis minuttia aikasemmin ni oltais saatu.
Ikea on perseestä ja laatu samasta reiästä.. Lopetettiin ostaminen sieltä noin 5v sitten.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 788
Koskaan käynytkään ikeassa tai ostanut sieltä yhtään mitään. Pitkä matka lähimpään ikeaan ettei oo koskaan tullut käytyä. Sen verran tiedän että sieltä saa laatu akkupattereita halvalla ja keittöt edullisia. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 553
Koskaan käynytkään ikeassa tai ostanut sieltä yhtään mitään. Pitkä matka lähimpään ikeaan ettei oo koskaan tullut käytyä. Sen verran tiedän että sieltä saa laatu akkupattereita halvalla ja keittöt edullisia. :D
Kyllä se on ihan hyvä mesta. Niinkuin sanottu paljon sellaisia innovaatioita mitä ei muualta saa ja krääsäosastolta tarttuu aina jotain mukaan..
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 862
Akkupatterit, pyyhkeet ja keittiön pikkusälä on hyviä, ne saa kyl veppikuopastakin mut sit jo mainitut lihapullat ja hodarit joutuu meneen sinne syömään.. :cool:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 408
Kyllä se on ihan hyvä mesta. Niinkuin sanottu paljon sellaisia innovaatioita mitä ei muualta saa ja krääsäosastolta tarttuu aina jotain mukaan..
Ikeassa parasta on hinta ja laatu (+hinta/laatu).
Hinta on se oikea hinta ja siihen hintaan laadukasta.
Ei sitä että tuote on 1499€ ovh ja juuri nyt (eli aina) vain 499€!
Toki on Ikean euron muovirimpula edelleen muovirimpula, mutta vertautuu monen kaupan 6,99€ muovimpulaan, jota toki saa kahdella eurolla sesongin päätteeksi :whistling:
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Ikeaan pätee ihan sama kuin vaikka Lidliin ja muihin vastaaviin "halpiskauppoihin". Hinnat on halvat, laatu vastaa suurinpiirtein hintaa mutta jos löytää tai kuulee että mitkä jutut on hyviä niin muualta ei kannata ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
Edelleen sieltä saa tuotteita ja innovaatioita mitä ei muualta saa.
Joo, jos haluaa itse koota ja rakentaa samaan hintaan mitä saa valmiita toisaalta. Innovaatiosta muistan vain vitutuksen koota Ikean kalusteita. :rofl2:Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Joo, jos haluaa itse koota ja rakentaa samaan hintaan mitä saa valmiita toisaalta. Innovaatiosta muistan vain vitutuksen koota Ikean kalusteita. :rofl2:Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.
Olin keväällä ostamassa Ikeasta sohvaa. Onneksi satuin vilkaisemaan tuotetiedot, kokoamisohje oli 78 sivua pitkä. Hintaa olisi ollut 800€, Askosta päädyin sitten tilaamaan 1100€ sohvan, kokoaminen vaati sen että laittaa jalat runkoon kiinni. Askon sohva luultavasti myös kestävämpi ja ylipäätään laadukkaampi.

Mutta olen siltikin sitä mieltä että Ikeasta löytyy ihan oikeasti hyviä juttuja halvalla, kunhan vaan tietää mitä ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
Olin keväällä ostamassa Ikeasta sohvaa. Onneksi satuin vilkaisemaan tuotetiedot, kokoamisohje oli 78 sivua pitkä. Hintaa olisi ollut 800€, Askosta päädyin sitten tilaamaan 1100€ sohvan, kokoaminen vaati sen että laittaa jalat runkoon kiinni. Askon sohva luultavasti myös kestävämpi ja ylipäätään laadukkaampi.

Mutta olen siltikin sitä mieltä että Ikeasta löytyy ihan oikeasti hyviä juttuja halvalla, kunhan vaan tietää mitä ostaa.
Keittiöt ehkä joo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 553
Joo, jos haluaa itse koota ja rakentaa samaan hintaan mitä saa valmiita toisaalta. Innovaatiosta muistan vain vitutuksen koota Ikean kalusteita. :rofl2:Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.
Just. Et oo vissiin Ikeassa ihan hetkeen käynyt?
Tänään esimerkiks tarttui mukaan jo toinen tälläinen:
Tämmösiä on kaks kämpässä:
Näitä läksin hakemaan mutta oli loppu:
Näitä löytyy täältä kymmenkunta:
Näitä pari kolme:
Näitä on maustehyllynä keittiössä useita:
Näitä on käytetty loppuun jo useita:

Kerro toki mistä saa vastaavia samaan hintaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 553
Olin keväällä ostamassa Ikeasta sohvaa. Onneksi satuin vilkaisemaan tuotetiedot, kokoamisohje oli 78 sivua pitkä. Hintaa olisi ollut 800€, Askosta päädyin sitten tilaamaan 1100€ sohvan, kokoaminen vaati sen että laittaa jalat runkoon kiinni. Askon sohva luultavasti myös kestävämpi ja ylipäätään laadukkaampi.

Mutta olen siltikin sitä mieltä että Ikeasta löytyy ihan oikeasti hyviä juttuja halvalla, kunhan vaan tietää mitä ostaa.
Mä kävin kattomassa tänään sohvia. Parin tonnin hintaluokassa (iso kulmasohva) ainoita sohvia markkinoilla joissa oli 10v takuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
Just. Et oo vissiin Ikeassa ihan hetkeen käynyt?
Tänään esimerkiks tarttui mukaan jo toinen tälläinen:
Tämmösiä on kaks kämpässä:
Näitä läksin hakemaan mutta oli loppu:
Näitä löytyy täältä kymmenkunta:
Näitä pari kolme:
Näitä on maustehyllynä keittiössä useita:
Näitä on käytetty loppuun jo useita:

Kerro toki mistä saa vastaavia samaan hintaan.
Hehe. Löysit jotain halpisjuttuja ja paistinpannun ja hyllyjä. Kertoo paljon Ikea laadusta joo. :joy:
 
Liittynyt
23.08.2020
Viestejä
1 090
Paistinpannut kestää paremmin kuin Fiskars. Ikean keittiö ollu jo 13v ja mitään ei ole tarvinnut korjata eikä säätää.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Mihin kysymykseen..?
Että mistä saat vastaavia mutta halvemmalla.

Ei tämän oikeasti pitäisi olla näin vaikeaa. Ikea on halpiskauppa, siellä on myynnissä paljon huonekaluja jotka on jotain hunajakennopaskaa muovilla päällystettynä. Siellä on myös paljon ihan ok tavaraa halvalla, ja niitä kannattaa ostaa jos tarvitsee.

Käyn itse ruokaostoksilla Lidlissä, Citymarketissa, S-marketissa ja Prismassa ihan sen mukaan mitä tarvitsee ja mistä saa sopivaan hintaan. Ikea, Masku, Asko, Motonet, Clas Ohlson ynnä muut sitten muissa jutuissa, taas sen mukaan mitä tarvitsee. Ei toi tarkoita että mä julistaisin jonkun kaupan parhaaksi ja jonkun paskaksi. Joskus tulee ostettua paskoja tuotteita mutta siitä sitten oppii, kalliimmaksi tulisi jos olisi joku tarve olla merkki- tai kauppauskollinen.

edit: nyt kun hetken mietin niin julistan kyllä Bilteman paskaksi. Motonet hakkaa tämän kaikessa 100-0 :D
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Mitä? Laatu ei todellakaan ole sama vaikka näyttää samalle.
"vastaava tuote" eli se että tuotteet ovat toisiaan vastaavia. Kyllähän tuollaisen määritelmään kuuluu laatu mukaan.

Saat mun puolesta vihata tai naureskella Ikealle ja sen tuotteille ihan niin paljon kuin haluat, mutta ei se muuta sitä että kyllä siellä on sellaistakin tavaraa mitä kannattaa ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
"vastaava tuote" eli se että tuotteet ovat toisiaan vastaavia. Kyllähän tuollaisen määritelmään kuuluu laatu mukaan.

Saat mun puolesta vihata tai naureskella Ikealle ja sen tuotteille ihan niin paljon kuin haluat, mutta ei se muuta sitä että kyllä siellä on sellaistakin tavaraa mitä kannattaa ostaa.
Meillä on sohvakalusto Ikealta. Ostettu 4v sitten, maksoi 900eur. Päällys on ikään kuin kolme numeroa liian suuri. Lautasista ilmeisesti tiskissä pinnoitteet kuluneet/irvistävät vuodessa, mitä lie savea ovat. En tiedä mitä sieltä enää kannatta ostaa. Hodarit ehkä.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Meillä on sohvakalusto Ikealta. Ostettu 4v sitten, maksoi 900eur. Päällys on ikään kuin kolme numeroa liian suuri. Lautasista ilmeisesti tiskissä pinnoitteet kuluneet/irvistävät vuodessa, mitä lie savea ovat.
Niin, siellä on myös paskaa myynnissä. En ole tainnut muuta sanoakaan.

Sinä taas tunnut olevan sitä mieltä että kun kerran olet Ikeasta paskan sohvakaluston ostanut, niin kaikki muukin siellä myytävä on paskaa. Näinhän se ei ole, ja noita esimerkkejä on laitettu mutta ei taida kelvata. Saat tosiaan olla ostamatta Ikeasta jatkossa yhtään mitään, ei vaikuta minuun. Minä taas ostan edelleen Ikeasta niitä juttuja mitkä toimii, ja esim. sohvat muualta kuin Ikeasta koska osaan vähän tutkia ja miettiä asioita. Jotkut sitä vaan ostaa Ikeasta sohvaa ja valittaa kun tuli paskaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
Niin, siellä on myös paskaa myynnissä. En ole tainnut muuta sanoakaan.

Sinä taas tunnut olevan sitä mieltä että kun kerran olet Ikeasta paskan sohvakaluston ostanut, niin kaikki muukin siellä myytävä on paskaa. Näinhän se ei ole, ja noita esimerkkejä on laitettu mutta ei taida kelvata. Saat tosiaan olla ostamatta Ikeasta jatkossa yhtään mitään, ei vaikuta minuun. Minä taas ostan edelleen Ikeasta niitä juttuja mitkä toimii, ja esim. sohvat muualta kuin Ikeasta koska osaan vähän tutkia ja miettiä asioita. Jotkut sitä vaan ostaa Ikeasta sohvaa ja valittaa kun tuli paskaa.
Näin se on. Useita kalusteita olen koonnut Ikeasta. Halpaa "puutavaraa" on. Ei ole tarkoitus vaikuttaa mistä ostoksesi ostat. Kukin tavallaan ja itse en enää.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Näin se on. Useita kalusteita olen koonnut Ikeasta. Halpaa "puutavaraa" on. Ei ole tarkoitus vaikuttaa mistä ostoksesi ostat. Kukin tavallaan ja itse en enää.
Joo, ollaan varmaan itse asiassa ihan samaa mieltä koko asiasta. Vähän eri näkökulmista vaan tuli noi omatkin viestit kirjoitettua, eli ei vain toi huonekaluvalikoima vaan koko tarjonta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 794
Ikean sänky ja patja oli käytössä kuusi vuotta, kunnes muutin pois Suomesta ja myin ne eteenpäin. Jousissa tai muutenkaan patjan kunnossa en huomannut mitään vikaa, eikä ostajakaan kun sitä koemakuutti. Ikean kankainen divaanisohva oli käytössä samat kuusi vuotta, eikä siinäkään mitään merkittävää kulumaa ja hyvin meni sekin kaupaksi.

Boäng-nojatuoli ollut nyt avoimella parvekkeella ympäri vuoden niin sateessa kuin paisteessakin, ja hyvin jakselee jo neljättä vuotta. Niitit istuinosan muoviverkosta on pitänyt uusia kun ruostuivat.

Parin kympin 2m pöytälevy ei kyllä kestänyt siistinä vuotta pidempään, mutta en muuta odottanutkaan. Se oli askartelupöytänä ja siksi en halunnutkaan mitään kalliimpaa. Rakenne kyllä kesti pidempään, mutta pinta oli aika karun näköinen. Parin euron jalat kesti myös toisenkin pöytälevyn elinkaaren ja lopulta lähtivät uudenveroisina myyntiin muuton yhteydessä.

Yksi huono kokemus on yksi lipasto, mistä alareuna on alkanut repsottamaan ihan omiaan, vaikka sitä ei olla koskaan edes liikuteltu. Toinen huono kokemus on vaatekaappi, joka hädin tuskin kesti purkamisen ja uudelleen kokoamisen. Vuoden päivät se jaksoi toisen kokoamisen jälkeen, mutta kaatopaikalle se meni sitten, kun ei sitä myyntiin kehdannut laittaa.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 849
En mä kyllä suunnitellut uuden monitorin ostoa vielä tunti sitten. Toisaalta silloin oltiinkin vielä edellisen vuorokauden puolella...
'ttu.

20230826_213946047_iOS.png
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 357
Jospa IKEA:n laadusta keskustelu riittäisi, vitutus ei edes liittynyt laatuun vaan tuotteen loppumiseen. Kiitos.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 770
Viestejä
4 297 226
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom