Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
952
Mykkäkoulu on vielä pahempi, "Kyllä sun saatanan imbesillin pitää tietää miks mua vituttaa mutta en todellakaan kerro!!"

Ööööööö...... en ole ajatustenlukija.

MOLEMMAT sukupuolet syyllistyy tähän, naisoletetut kyllä valitettavasti enemmän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 788
Kyllä voi vituttaa ilman syytäki, on siis vaan paska päivä ja kaikki vituttaa. Kaikista koomisinta on se ku vituttaa ilman syytä, mutta et tiedä yhtään mikä vituttaa ja sehän sitte vituttaa vielä enemmän kun et tiedä mikä vituttaa. :rage:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 794
Eli pitääkö se vaan keskeyttää heti puhelun tultua tylysti homma koska molempien aika menee hukkaan? Äskeinen puhelu kesti 1:45min..
Viitisentoista vuotta sitten alalla työskennelleenä sanon, että mielestäni kyllä. Hyvä puhelinmyyjä ei tuosta ota yhtään nokkiinsa, vaan jopa arvostaa sitä. Ei sille myyjälle makseta palkkaa siitä, että höpöttelee ihmisille, vaan siitä, että tekee myyntiä. Joten mitä vähemmän viet myyjän työaikaa tietäen, että et varmasti osta mitään, niin sitä parempi. Ihmisiä hekin ovat ja työtään tekevät elantonsa eteen. Mulkku ei kuitenkaan pidä olla, vaan asiallisesti keskeyttää ja kehottaa siirtyä seuraavaan numeroon.
Suurin osa kuitenkaan ei osta mitään, vaan randomilla soittelavat toivovansa löytävän ne harvat, jotka ostavat.
 
Liittynyt
21.05.2022
Viestejä
449

Vs. palvelujohtaja Jukka Heikkinen Pohjois-Karjalan terveyspalveluista vastaavalta Siun sotelta sanoo, että Hoffmeyerin tapauksessa ei ole toimittu Siun soten ohjeistuksen mukaisesti.
– Asiaa selvitetään sisäisen tutkinnan kautta, Heikkinen toteaa.
Käytetään pikkupaikan viimeisetkin voimavarat sisäiseen tutkintaan ja varmistetaan, että jatkossa paikasta ei varmasti saa minkäänlaista apua. Jopa sympatian antaminen pää kainalossa olevalle potilaalle ehdottomasti kiellettävä ja kaikin keinoin varmistettava, että näin myös toimitaan! Voi V..., että alkoikin nyppimään! Oikeisiin asioihin taas osataan keskittyä!
Olisi nyt osannut edes pitää asian omana tietonaan, jos Suomessa sattui jotain apua saamaan:sangry:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 794
Kahdeksan vuoden "työuralle" ilmoitettiin tänään lopetuspäiväksi 30.9. Eikä johdu minusta, vaan asiakasfirmasta, joka päätti lopettaa yhteistyön työnantajani kanssa. Mukavaa duunia on ollut, kiinteät työajat ja kotoa käsin saanut tehdä viimeiset kuusi vuotta. "Vähän" tässä vaiheessa siis vituttaa, kun pitää alkaa etsiä uutta duunia ja mahdollisesti alkaa sovittamaan koko arkielämää uusiksi.
Ainoana positiivisena puolena tästä löydän sen, että lopputili tullee olemaan varsin hyvä paikallisesta lainsäädännöstä johtuen kun joutuvat irtisanomaan vakiosopparilla olleen "seniorin" sekä siksi, että en ole tämän vuoden lomapäiviin vielä koskenut.
Vaikka rahaa tuleekin, niin silti vituttaa. Mielummin olisin jatkanut samaa duunia ja nauttinut helposta elämästä. Onneksi bisse on täällä niin halpaa, ettei siitä tarvitse tinkiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 698
Mulla tapana keskeyttää puhelinmyyjät ja asiallisesti todeta että nyt ei tule kauppoja, kannattaa soitella seuraavalle. Lähes poikkeuksetta tuumaavat että okei, kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Sama vika, on alkanut oppia tunnistamaan nuo muutamassa sekunnissa ja kieltäytymään kohteliaasti. Itse en enää vastaa omalla nimellä tuntemattomiin numeroihin ja jos vastapuoli kysyy "Oliko xxx puhelimessa?" niin tietää jo että on joku turha kaupustelija ja vastaan jo siinä vaiheessa suoraan että "jos yrität myydä jotain niin ei kiitos" ja yleensä siinä vaiheessa vastapuoli luovuttaa ja toivottaa päivänjatkot.

Toki välillä on sellaisia jääriä jotka eivät millään meinaa luovuttaa ja ne sitten saavat kärsiä siitä että vittuillessani pitkitän puhelua viimeiseen asti jos itselläni on luppoaikaa. Ennätys taitaa olla että pitkitin hommaa toista tuntia jonkun kaupparatsun kanssa jolle alussa sanoin monta kertaa että ei kiinnosta mutta kun väkisin jatkoi juttua niin sai sitten koko rahan edestä paskaa kun ei uskonut hyvällä.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
636
Mulla tapana keskeyttää puhelinmyyjät ja asiallisesti todeta että nyt ei tule kauppoja, kannattaa soitella seuraavalle. Lähes poikkeuksetta tuumaavat että okei, kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Pakko kompata! Niiden myyjien (en tiedä päteekö tää kaikkiin) palkka muodostuu pääasiassa komissioissa, eli ne saa jonkun osan siittä myydystä diilistä. Eli se on niille myyjellikken tuotttoisampaa kun he pääsevät seuraavan uhr... asiakkaaseen kiinni.

Itellä on pääasiassa toiminu, kun he on aloittanut sen myyntipuheen, niin: Minä "Anteeksi, saanko keskeyttää?", Myyjä "Joo, toki", Minä "En ole kiinnostunut ostamaan xxx", Myyjä (saattaa kysyä pari tarkentavaa kysymystä, mut pääasiassa jatkuu seuraavasti) "Kiitos ja hyvät päivän jatkot!". Toki niitä amatöörejäkin löytyy tuolta alata keleesti, jotka ei tajua parastaan tyyliin telkussa pyörinyt sarja "Vitun puhelinmyyjät", jossa se ns. "pomo" muistaakseni painotti, että pitää vaan jatkaa sitä myyntipuhetta, vaikka asiakas sanoisi mitä. Sitten ne elinmyyjät pahoittimielensä kun asiakas löi luurin korvaan... Jännä juttu...

Luulis tuon puhelinmyyjä homman olevan sen verran yksinkertaista, että typerinki "pomo" ymmärtäis, että se on "massapommitusta" ei mitään tarkkusammuntaa, tai no nykyisin taitaa olla paremmat "asiakasprofiilit" käytössä... Kiitos sos.media, hakukoneet (Alphapet/Google), jne. Ahhhh.. Meinas unohtua lainsäädäntö yksityisyydestä, joka tulee n. 10-vuotta perässä.

Välillä niitä myyjiä toki kannattaa kuunnella, jos sattuu itsellä soppari vaikka kännyliittymästä loppumassa, niin sieltä oikeasti saattaa tulla hyvä tarjous.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 698
Pakko kompata! Niiden myyjien (en tiedä päteekö tää kaikkiin) palkka muodostuu pääasiassa komissioissa, eli ne saa jonkun osan siittä myydystä diilistä. Eli se on niille myyjellikken tuotttoisampaa kun he pääsevät seuraavan uhr... asiakkaaseen kiinni.

Itellä on pääasiassa toiminu, kun he on aloittanut sen myyntipuheen, niin: Minä "Anteeksi, saanko keskeyttää?", Myyjä "Joo, toki", Minä "En ole kiinnostunut ostamaan xxx", Myyjä (saattaa kysyä pari tarkentavaa kysymystä, mut pääasiassa jatkuu seuraavasti) "Kiitos ja hyvät päivän jatkot!". Toki niitä amatöörejäkin löytyy tuolta alata keleesti, jotka ei tajua parastaan tyyliin telkussa pyörinyt sarja "Vitun puhelinmyyjät", jossa se ns. "pomo" muistaakseni painotti, että pitää vaan jatkaa sitä myyntipuhetta, vaikka asiakas sanoisi mitä. Sitten ne elinmyyjät pahoittimielensä kun asiakas löi luurin korvaan... Jännä juttu...

Luulis tuon puhelinmyyjä homman olevan sen verran yksinkertaista, että typerinki "pomo" ymmärtäis, että se on "massapommitusta" ei mitään tarkkusammuntaa, tai no nykyisin taitaa olla paremmat "asiakasprofiilit" käytössä... Kiitos sos.media, hakukoneet (Alphapet/Google), jne. Ahhhh.. Meinas unohtua lainsäädäntö yksityisyydestä, joka tulee n. 10-vuotta perässä.

Välillä niitä myyjiä toki kannattaa kuunnella, jos sattuu itsellä soppari vaikka kännyliittymästä loppumassa, niin sieltä oikeasti saattaa tulla hyvä tarjous.
Yllättävän paljon nuo soittelevat ihan randomilla ilman mitään ennakkotietoja vaikka luulisi että edes jotain optimointia tuossa jo nykyaikana tehdään. Hyvä esimerkki on puhelinliittymän kaupustelijat, jopa samalta operaattorilta mistä nykyinen liittymä on. Ensin luvataan "takuulla löytyy halvempi ja parempi liittymä sinulle" ja sitten kun hetken juttelee niin soittajalla ei ole mitään käsitystä millainen liittymä minulla sattuu olemaan ja mitä maksan kuukaudessa siitä. Itselläni siis esimerkiksi on sellainen liittymä joka täyttää kaikki tarpeeni, on edullinen eikä sitä ole ollut myynnissä vuosikausiin. Silti yritetään halvimpana vaihtoehtona kaupata sellaista liittymää joka tulisi minulle vähintään 5e/kk kalliimmaksi kuin nykyinen. Itsellä siis sattuu olemaan sellainen liittymä jossa on 50Mbps data (puoli-ilmaiseksi) ja nykyään on tarjolla joko jotain käsittämättömän hitaita tai sitten monen sadan megan liittymiä vaikka tuo 50M riittää itselleni ihan hyvin. Itse soittelen erittäin vähän ja viestittelen muilla medioilla kuin tekstareilla joten mitään tekstaripakettiakaan en tarvitse. Nykyään vaan ei ole mitään edes suunnilleen vastaavaa liittymään vastaavaan hintaan.

Liittymätarjouksia olen monesti noilta soittelijoilta kuunnellut mutta käytännössä kaikki muut puhelut koitan päättää mahdollisimman nopeasti, harvoin kukaan sattuu puhelimitse myymään sellaista palvelua mitä haluaisin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
348
Multimediapaskeet verovaroin jaksaa vituttaa päivästä toiseen


Vois edes sen paperiversionkin julkaista tuhnupönttöjä varten eikä näitä adhd potilaiden swaippaa vitun lujasti oikealle niin elämäsi hymyilee ja menestyt tinderissä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
428
Mulla tapana keskeyttää puhelinmyyjät ja asiallisesti todeta että nyt ei tule kauppoja, kannattaa soitella seuraavalle. Lähes poikkeuksetta tuumaavat että okei, kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Pro versio on keskeyttää puhelinmyyjän litaniat ja kieltää suoramarkkinointi kyseisestä firmasta. Muuten soittavat päivän, viikon tai kuukauden kuluttua uudelleen.
Vielä asml:n kieltopalvelu päälle: Kieltopalvelut
Tosi harvoin tulee nykyään puhelinhäiriköiden soittoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 312
Pro versio on keskeyttää puhelinmyyjän litaniat ja kieltää suoramarkkinointi kyseisestä firmasta. Muuten soittavat päivän, viikon tai kuukauden kuluttua uudelleen.
Vielä asml:n kieltopalvelu päälle: Kieltopalvelut
Tosi harvoin tulee nykyään puhelinhäiriköiden soittoja.
Mulla on androidissa tämä Should I Answer? - Apps on Google Play sovellus ollut pari vuotta käytössä.
Ei tule mainoksia ja poimii 9/10 häirikkösoitoista. On ilmainen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 794
Yllättävän paljon nuo soittelevat ihan randomilla ilman mitään ennakkotietoja vaikka luulisi että edes jotain optimointia tuossa jo nykyaikana tehdään. Hyvä esimerkki on puhelinliittymän kaupustelijat, jopa samalta operaattorilta mistä nykyinen liittymä on. Ensin luvataan "takuulla löytyy halvempi ja parempi liittymä sinulle" ja sitten kun hetken juttelee niin soittajalla ei ole mitään käsitystä millainen liittymä minulla sattuu olemaan ja mitä maksan kuukaudessa siitä. Itselläni siis esimerkiksi on sellainen liittymä joka täyttää kaikki tarpeeni, on edullinen eikä sitä ole ollut myynnissä vuosikausiin. Silti yritetään halvimpana vaihtoehtona kaupata sellaista liittymää joka tulisi minulle vähintään 5e/kk kalliimmaksi kuin nykyinen. Itsellä siis sattuu olemaan sellainen liittymä jossa on 50Mbps data (puoli-ilmaiseksi) ja nykyään on tarjolla joko jotain käsittämättömän hitaita tai sitten monen sadan megan liittymiä vaikka tuo 50M riittää itselleni ihan hyvin. Itse soittelen erittäin vähän ja viestittelen muilla medioilla kuin tekstareilla joten mitään tekstaripakettiakaan en tarvitse. Nykyään vaan ei ole mitään edes suunnilleen vastaavaa liittymään vastaavaan hintaan.

Liittymätarjouksia olen monesti noilta soittelijoilta kuunnellut mutta käytännössä kaikki muut puhelut koitan päättää mahdollisimman nopeasti, harvoin kukaan sattuu puhelimitse myymään sellaista palvelua mitä haluaisin.
En tiedä nykytilanteesta Suomessa, kun en ole 10 vuoteen siellä enää asunut, mutta aikoinaan juurikin noita puhelinliittymien tarjouksia hyödyntäen selvisin yli kolme vuotta maksamalla ainoastaan kiinteän kuukausimaksun 0,99€ tarvimatta koskaan vaihtaa operaattoria. 6-12kk välein hyväksyin tarjouksen kilpailijalta, ja muutaman päivän sisään tuli omalta opetaattorilta vastatarjous, jonka myöskin hyväksyin.
Tältä pohjalta sanon, että niitä puheluita kannattaa silloin tällöin kuunnella, kun puhelinliittymiä me kaikki joka tapauksessa käytämme. Mitään muuta en ole koskaan puhelimitse ostanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 553
Pitkän aikaa hillonnu Amazon tilausta että ostaan kaiken kerralla ja saa ilmaiset postit. No tänään sitten ajattelin että paan vihdoin tilauksen menemään ja ihan hyvin sitä tavaraa löytykin ja ilmaiset postit. Mutta enköhän mä sitten unohtanu tän alkuperäisen asian mitä varten sitä tilausta hillonnu :facepalm:
Enkä jaksa enää alkaa säätämään peruutusten kanssa. Pitää taas odottaa että tulee vielä jotain 50e tarvittavaa niin saa ilmaset postit taas.

Huoh.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 323
Kyllähän se mahdollinen Cancel napin painaminen on aikalailla säätöä. Ymmärrän kuitenkin, jäisi vitutus päivä pois :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 553
Kyllähän se mahdollinen Cancel napin painaminen on aikalailla säätöä. Ymmärrän kuitenkin, jäisi vitutus päivä pois :)
Oli useampia tuotteita ja maksettu luottokortilla ja sitten rahaa pyörii miten sattuu. En jaksa ottaa riskiä että ne on jo jotenkin pakattu tai muuta.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 336
Koulut alkoi ja TET-jaksot tulossa teineille. Pisimmillään työelämään pitää tutustua kahden viikon ajan. Kaunis toive on, että nuori tutustuu yritykseen, eri työtehtäviin ja ammatteihin, vaadittaviin koulutuksiin ja niin edelleen. Mitään palkkaa ei makseta nuorelle. Oma arvaus korvauksesta yrittäjälle on nolla. Kaksi viikkoa 6 tunnin päiviä on mielestäni aika hiton pitkä aika tuollaiseen. Ellei tavoite sitten ole teettää ihan oikeaa työtehtävää ilmaiseksi.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 069
Koulut alkoi ja TET-jaksot tulossa teineille. Pisimmillään työelämään pitää tutustua kahden viikon ajan. Kaunis toive on, että nuori tutustuu yritykseen, eri työtehtäviin ja ammatteihin, vaadittaviin koulutuksiin ja niin edelleen. Mitään palkkaa ei makseta nuorelle. Oma arvaus korvauksesta yrittäjälle on nolla. Kaksi viikkoa 6 tunnin päiviä on mielestäni aika hiton pitkä aika tuollaiseen. Ellei tavoite sitten ole teettää ihan oikeaa työtehtävää ilmaiseksi.
En oikein ymmäerä miksi tuo asia pitää nähdä näin negatiivisena? TeT on (tärkeä) osa opintosuunnitelmaa, siis osa koulutusta - eikä koulutuksesta ole tapana maksaa opiskelijalle. Kesätyöt ovat sitten asia erikseen.

Ongelma on ennemminkin siinä, ettei yritykset panosta tettiläisiin tarpeeksi.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 844
Älä kuule huoli TETistä, itse teen 8kk palkatonta työjaksoa 8 tunnin päivillä aikuisena firmalle. Tämä tuntuu aikalailla uudelta normaalilta, reipas ilmaistyö. 9€ päivä ja tappiolle menee kun syö lounaan jo. Tämmöistä se nykyään. Kannattaa kertoa nuorelle että nykyään teetetään runsaasti ilmaistöitä jos et ole jo valmis ammattilainen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 083
Älä kuule huoli TETistä, itse teen 8kk palkatonta työjaksoa 8 tunnin päivillä aikuisena firmalle. Tämä tuntuu aikalailla uudelta normaalilta, reipas ilmaistyö. 9€ päivä ja tappiolle menee kun syö lounaan jo. Tämmöistä se nykyään. Kannattaa kertoa nuorelle että nykyään teetetään runsaasti ilmaistöitä jos et ole jo valmis ammattilainen.
Samalla saat kuitenkin työttömyyskorvausta? jotain asumistukeakin ehkä? Älä rutise, ei tämä maa pyöri kotona makaamalla, nytkin me työssäkäyvät maksetaan kokoajan sun elämistä.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 844
Minulle riittää, että asenteesi ihmisenä muuttuu paremmaksi.
No mitä vit. Halusin vain tuoda esiin että se on normalisoitunut että teetetään ilmaistyötä että myönnetään tukia. Monet systeemit kuten myös rekrykoulutukset ovat vartavasten pitkiä, että kouluttautuja saa tehdä vaivanpalkakseen ilmaistöitä reiluhkosti. En oo ihan satasella vakuuttunut että tämä on oikea tapa, mutta mikäs tässä kait ollessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 817
No mitä vit. Halusin vain tuoda esiin että se on normalisoitunut että teetetään ilmaistyötä että myönnetään tukia. Monet systeemit kuten myös rekrykoulutukset ovat vartavasten pitkiä, että kouluttautuja saa tehdä vaivanpalkakseen ilmaistöitä reiluhkosti. En oo ihan satasella vakuuttunut että tämä on oikea tapa, mutta mikäs tässä kait ollessa.
No eihän tuo ole oikein mitenkään että teet ilmaiseksi, samalla kun kolleegat nauttii palkkaa. Olkoonkin vissiin opiskelun ohella. Väärin on sekin että jotkut tulee täällä vittuilemaan aiheesta.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 621
Kylläpä S-Pankki on näppärä.. Eka kerta kun oli tarkotus käyttää sen korttia maksamiseen ihan S-Marketissa. Tilillä on pätäkkää, bonuksetkin on kertyny sillä kortilla ihan niin kun pitääkin, niin ei se kortti ihan dööd ainakaan ole. Kortti lukijaan, pinkoodin näpytys. No eikö se ala ulisemaan että korttia ei tunnistettu. Ei kassakaan keksiny että mikä sitä vaivaa ja testattiin ihan jokusen kerran.
Hitusen ärsyttää, kun muut tilit sattu olemaan nollissa just nyt. Ehän mä mitään sit oliskaan halunnu ostaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 376
Kylläpä S-Pankki on näppärä.. Eka kerta kun oli tarkotus käyttää sen korttia maksamiseen ihan S-Marketissa. Tilillä on pätäkkää, bonuksetkin on kertyny sillä kortilla ihan niin kun pitääkin, niin ei se kortti ihan dööd ainakaan ole. Kortti lukijaan, pinkoodin näpytys. No eikö se ala ulisemaan että korttia ei tunnistettu. Ei kassakaan keksiny että mikä sitä vaivaa ja testattiin ihan jokusen kerran.
Hitusen ärsyttää, kun muut tilit sattu olemaan nollissa just nyt. Ehän mä mitään sit oliskaan halunnu ostaa.
Ainakin Prismoissa ja monissa S-marketeissä on (yleensä infon tai veikkauspisteen lähellä) asiakaslukija, jossa korttia käyttämällä sen voi aktivoida tai päivittää.
Ja ottaa vaikkaa paperikuitit pois käytöstä, jos ei tartte.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
733
Tai sitten on käynyt kuin minulla, eli se kortti ihan aikuisten oikeasti kuoli. Siinä ei asiakaslukijassa tai automaatilla käynnit auttaneet. Siinä vaiheessa tuli tutustuttua Mobile Payhin. Pelastanut pari kertaa nahan kun on jäänyt uusi Ääs-kortti kotiin. Vielä kun sen Apple Payn saisi toimimaan Ääs-Pankin kortilla kunnolla (eli bonukset sillai kivasti ja nätisti).
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 621
Sitä ääs-korttia pitää ekan kerran käyttää vaik automaagilla, riittää vaikka saldokysely tai ääs-pankissa, niin se aktivoituu..
Siis sitä korttia piti aikoinaan käyttää siinä s-pankin lukijassa ja näpytellä tunnusluku, että se aktivoitui ylipäätään niitä bonuksia kirjaamaan. :hmm:
Mutta kumma jos se tosta on kiini, nimittäin ääs ohjeissa ei ole mitn mainintaa tuosta.

@lunkwill Juu toi paperikuittien poisto on tehty sille.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Työssä ainoalla esihenkilöllä kiukkua pukkaa. Kuuleman mukaan ollut rauhallinen pari vuotta kun porukkaa otti ja lähti ja nyt puskee taas päälle. Ehti tuota jo koeajan katsellakkin joten voi miettiä jotain muutakin paikkaa. Kuhan kykenee, mikä taas vituttaa jopa enemmän kun ei saa aikaiseksi ottaa ja soittaa johonkin teoreettiseen palkanmaksajaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 817
Omaa S korttia en ole ikinä siinä pankin lukijassa käyttänyt. Ihmetellyt vaan että mitä ne marketin lukijat oikein toimittaa - selvisi tämäkin mysteeri, kai. Ekalla kerralla pin piti toki kassa näppäillä.

Ja kyllä korttikin voi kuolla tai alkaa temppuilemaan. OP kortti mitä yleensä tulee käytettyä herjasi väärää pin koodia, kortti lukittu jne, seuraavassa paikassa kortti taas toimi. Toinen OP kortti pelasti aina silloin kun varsinainen petti. Tilasin uuden kun pankkiautomaatilla saldon tarkistusnollaukset ei auttaneet.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 621
Tais löytyä vika tohon ettei se ääs-pankin kortti toiminut. Sielä on vakiona ostojen enimmäismäärä jostain syystä rajoitettu 0 euroon. :facepalm: Mikähän järki tossakin on.. :hmm:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 158
Erehdyin laittamaan vanhan telkkarin paikalliseen roskalavaryhmään. Ihan ensimmäisenä ilmoitin ettei siinä toimi muuta kuin langaton ja kaikki liittimet on pimeänä.

Tun viestimyrsky yksityisviesteinä. Noh, jos ensimmäinen varaaja hakee sen pois niin ei mitään.

Muok. Sorttiasemalle n. 20km mihin olin sitä viemässä. Ensimmäinen varaaja halusi kotiinkuljetuksen, mutta ilmeisesti hakee kuitenkin. Pari viestiä eteenpäin ja joku tarjosi siitä 60€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 698
Erehdyin laittamaan vanhan telkkarin paikalliseen roskalavaryhmään. Ihan ensimmäisenä ilmoitin ettei siinä toimi muuta kuin langaton ja kaikki liittimet on pimeänä.

Tun viestimyrsky yksityisviesteinä. Noh, jos ensimmäinen varaaja hakee sen pois niin ei mitään.

Muok. Sorttiasemalle n. 20km mihin olin sitä viemässä. Ensimmäinen varaaja halusi kotiinkuljetuksen, mutta ilmeisesti hakee kuitenkin. Pari viestiä eteenpäin ja joku tarjosi siitä 60€
Kyllä se vielä kerkiää muuttamaan suunnitelmaansa 10 kertaa ja lopulta valittaa että eihän tässä toimi mikään... Mä en enää jaksa myydä mitään jossain FB:ssä tai vastaavassa paikassa kun ei siitä tule kuin vitutus kun ihmiset tinkaavat älyttömiä ja vaikka on virheet listattu niin silti jälkeenpäin itketään että oli naarmu takakulmassa tms.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 158
Kyllä se vielä kerkiää muuttamaan suunnitelmaansa 10 kertaa ja lopulta valittaa että eihän tässä toimi mikään... Mä en enää jaksa myydä mitään jossain FB:ssä tai vastaavassa paikassa kun ei siitä tule kuin vitutus kun ihmiset tinkaavat älyttömiä ja vaikka on virheet listattu niin silti jälkeenpäin itketään että oli naarmu takakulmassa tms.
Ajattelin säästäväni sen sorttiasemalla käynnin, mutta paskamyrsky siitäkin seurasi. Mitään ollut myymässä vaan antamassa pois.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
348
Vituttaa jo etukäteen mutta pitäis laittaa vanha näyttö (asus mg278q) myyntiin pelkällä noudolla koska paketti ja auto puuttuu.

Juuri noista syistä en kehtais edes paljoa pyytää mutta viestit on kuitenkin tyyliä AV, YV, hulluhan sitä olis jos ei puolta tarjoais,hehe ja voitko tuoda "hirvensalmelle"
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 980
Vasen niska ja hartia meni eilen totaaliseen jumiin, nukkuminen oli vaikeaa ja aamulla vasen käsi oli ylhäältä takaa puutunut ja pisteli.

Onneksi lääkäri määräsi aamulla puhelimessa sirkkoja reseptiksi ja nyt odotellaan alkaako ensimmäinen tabletti tehoamaan, muutenkin kuin väsyttämällä.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
544
Postnord perkele.
Tilasin kengät ja toimitus tuolla firmalla.

Itse toimitus automaattiin onnistui melko hyvin mutta ei tullut lunastuskoodia vaan nykyään pitää ladata puhelimeen sovellus että paketin pystyy lunastamaan.

Ja ei sekään riitä vaan piti luoda tili siihen sovellukseen, laittaa Bluetooth päälle ja vielä sijainti napata puhelimen valikoista päälle.

Saa olla kyllä viimenen paketti minkä otan Lähiboxi vai mikä saatana olikaan.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 300

Sieltä lukemaan.
Toisaalta, sieltä voi lukea myös Postista (Posti sai maininnan "Huono" arvosanalla 1,4 / 5 Trustpilotissa), Matkahuollosta (Matkahuolto sai maininnan "Huono" arvosanalla 1,5 / 5 Trustpilotissa), UPS:stä (UPS sai maininnan "Välttävä" arvosanalla 2 / 5 Trustpilotissa) jne.
 

Ihime

Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 339
Postnord perkele.
Tilasin kengät ja toimitus tuolla firmalla.

Itse toimitus automaattiin onnistui melko hyvin mutta ei tullut lunastuskoodia vaan nykyään pitää ladata puhelimeen sovellus että paketin pystyy lunastamaan.

Ja ei sekään riitä vaan piti luoda tili siihen sovellukseen, laittaa Bluetooth päälle ja vielä sijainti napata puhelimen valikoista päälle.

Saa olla kyllä viimenen paketti minkä otan Lähiboxi vai mikä saatana olikaan.
Tämä kyllä pisti vituttamaan itseäkin sen verran paljon että meinas jäädä paketti noutamatta. Ajattelin nopeaa napata paketin matkaan työmatkalla ja valmiiksi vähän kiire. Viimeinen kerta kun postnordia käytän, jos ainoa vaihtoehto niin jää tuote ostamatta.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 785
Tämä kyllä pisti vituttamaan itseäkin sen verran paljon että meinas jäädä paketti noutamatta. Ajattelin nopeaa napata paketin matkaan työmatkalla ja valmiiksi vähän kiire. Viimeinen kerta kun postnordia käytän, jos ainoa vaihtoehto niin jää tuote ostamatta.
Onkohan tuolla menossa joku pakettiautomaattinen päivittäminen "parempiin" versioihin, ei ole tullut tuollaista itsellä vastaan. Taitaa jäädä Postnord nyt tosiaan käyttämättä jatkossa, jos vaan itse voi siihen vaikuttaa.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 153
Tämä kyllä pisti vituttamaan itseäkin sen verran paljon että meinas jäädä paketti noutamatta. Ajattelin nopeaa napata paketin matkaan työmatkalla ja valmiiksi vähän kiire. Viimeinen kerta kun postnordia käytän, jos ainoa vaihtoehto niin jää tuote ostamatta.
Ymmärrän yskän kun tämä tulee puskista eteen , mutta kun kerran olet tämän tehnyt niin eikö kaiken sitten pitäisi sujua varsin heposti ? Ennen: menet automaatille kaivat kännykän taskusta ja kasot teksitiviestistä siltä sen koodin. UUSI: menet automatille ja kaivat kännykän ja avaat apin. Mikä on loppupelissä se ero ?

Siitä olen samaa mieltä että vituttaahan se joka hemmetin asiaa varten pitää olla oma appi ja tilejä luoda. Toivottavasti appi sitten antaa jotain lisäetuja/palveluita vastapalveluksi. ( esim paketin seuranta ? tjms )
 

Ihime

Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 339
Ymmärrän yskän kun tämä tulee puskista eteen , mutta kun kerran olet tämän tehnyt niin eikö kaiken sitten pitäisi sujua varsin heposti ? Ennen: menet automaatille kaivat kännykän taskusta ja kasot teksitiviestistä siltä sen koodin. UUSI: menet automatille ja kaivat kännykän ja avaat apin. Mikä on loppupelissä se ero ?

Siitä olen samaa mieltä että vituttaahan se joka hemmetin asiaa varten pitää olla oma appi ja tilejä luoda. Toivottavasti appi sitten antaa jotain lisäetuja/palveluita vastapalveluksi. ( esim paketin seuranta ? tjms )
Tämä juuri kun en halua sitä hemmeti appia joka ikiseen paveluun. Poistin tilin ja apin samantien tuon jälkeen.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 153
Poistin tilin ja apin samantien tuon jälkeen.
Olikohan tuo viisasta ? Olet jälleen lähtöruudusssa ja vitutus automaatilla odottaa ennemmin tai myöhemmin :)
Eihän se appi siellä kännykässä olisi sinua mitenkään enään häirinnyt ?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 769
Viestejä
4 297 184
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom