Kerro miksi tänään vituttaa! :(

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 819
Mitä haittaa siitä on että pääsen latomaan ostokseni hihnalle toisen maksaessa omiaan? Se, että jäädään seisomaan tiskin päähän estäen toisten asioinnin oli se vitutuksen aihe.
Ei siitä olekaan, ja kukaan en ole tällaista väittänyt. Minä en estä kenenkään asiointia, eikä kassa hidastu koskaan minun takiani, se riippuu aina kassahenkilön kapasiteetista.

Se, että joku haiseva urpo tulee tökimään kärryllään ja tunkemaan ostoksiaan kassalle tulemalla edellisen asiakkaan iholle, on täysin turhaa ja vituttavaa. Kyllä muiden ihmisten seassa pitäisi osata edes alkeelliset käytöstavat.

Tässä demonstraatio jostain random videosta: 3-6 metrin välit, ja ainoa pullonkaula on kassan täti. Ei tarvita edes välikapuloita. Tämä sama pätee myös Lidlissä, jossa kassan nopeus on 2-3 kertaa nopeampi.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
595
Niin, eli seistään mielenosoituksellestiseesti siellä kassan päässä ennen kuin päästetään seuraava siihen hihnalle? Vaikka olisi kymmenen ihmisen jono takana? Onko nämä ihmiset ihan syntyjään kusipäitä vai pitääkö tuota harjoitella?
Toivon et toi on harjoittelun tulosta, muuten menee usko ihmiskuntaan. Etenkin kun hänen mielestään se ei ole eskalointia kun hän jää paikalleen seisomaan, vaikka olisi tilaa liikkua eteenpäin jopa sisällyttäen koronavälit. Ja sen jälkeen alkaa olkiukkoilemaan 200€ ostoksilla ja täydellä hihnalla...

Ja kehtaa vielä sanoa: "Kyllä muiden ihmisten seassa pitäisi osata edes alkeelliset käytöstavat." ilman, että näkee omassa toiminnassa mitään väärää. Ei hyvää päivää :facepalm: ...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Ei siitä olekaan, ja kukaan en ole tällaista väittänyt. Minä en estä kenenkään asiointia, eikä kassa hidastu koskaan minun takiani, se riippuu aina kassahenkilön kapasiteetista.

Se, että joku haiseva urpo tulee tökimään kärryllään ja tunkemaan ostoksiaan kassalle tulemalla edellisen asiakkaan iholle, on täysin turhaa ja vituttavaa. Kyllä muiden ihmisten seassa pitäisi osata edes alkeelliset käytöstavat.

Tässä demonstraatio jostain random videosta: 3-6 metrin välit, ja ainoa pullonkaula on kassan täti. Ei tarvita edes välikapuloita. Tämä sama pätee myös Lidlissä, jossa kassan nopeus on 2-3 kertaa nopeampi.

Paikallisessa kaupassa huomattavasti pidemmät liukuhihnat ja kapeammat käytävät.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
612
Laitoin Nettiautosta hakuvahdin päälle 2 viikkoa sitten itselle mielenkiintoisesta autosta "jos sattuisi tulemaan halvalla joku järkevä vaihtoehto myyntiin tähän lähelle" ajatuksella.
Tänään oli hakuvahti tästä ilmoittanut, niin mitä tekee Hotmail?
"Heitän tän sähköpostin roskapostiin, eioo keltään pois t. Hotmail". Nyt kun asian huomasin ja kyseisestä autosta soitin, niin se oli jo varattu.:itku:

Tästä viisastuneena tein Nettiautoon uuden käyttäjän käyttäen Gmail sähköpostia, mikä on kännykkään liitetty. Tiedä tosin toimiiko nuo Gmail ilmoitukset yhtään sen varmemmin, kun kännykkänä on Oneplus ja onnistuneet sähköpostin ilmoituksetkin sotkemaan päivityksissään.
Olis vaan rahaa niin ei tarvitsisi tämmöisillä itseään kituuttaa ja vittuuntua jonkun parin tonnin auton takia...
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 819
Yksi kassa auki, edellä oleva tantta jätti kahden metrin välin edellä olevaan jottei mitenkään saa omia ostoksia lapattua hihnalle.
Tämä oli se vitutuksen aihe. Mutta kun kenelläkään ei ole koskaan mitään tarvetta mennä 2 metriä lähemmäs toista henkilöä kassajonossa. Nyt vaan opettelemaan sitä kaupassa käyntiä, muita ihmisiä kunnioittaen ja käytöstapoja noudattaen. Lukutaito olisi myös suotavaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Tämä oli se vitutuksen aihe. Mutta kun kenelläkään ei ole koskaan mitään tarvetta mennä 2 metriä lähemmäs toista henkilöä kassajonossa. Nyt vaan opettelemaan sitä kaupassa käyntiä, muita ihmisiä kunnioittaen ja käytöstapoja noudattaen. Lukutaito olisi myös suotavaa.
Anteeksi mitä? Ei ole tarvetta mennä kahtametriä lähemmäksi edelläolevaa ihmistä?
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
595
Laitoin Nettiautosta hakuvahdin päälle 2 viikkoa sitten itselle mielenkiintoisesta autosta "jos sattuisi tulemaan halvalla joku järkevä vaihtoehto myyntiin tähän lähelle" ajatuksella.
Tänään oli hakuvahti tästä ilmoittanut, niin mitä tekee Hotmail?
"Heitän tän sähköpostin roskapostiin, eioo keltään pois t. Hotmail". Nyt kun asian huomasin ja kyseisestä autosta soitin, niin se oli jo varattu.:itku:

Tästä viisastuneena tein Nettiautoon uuden käyttäjän käyttäen Gmail sähköpostia, mikä on kännykkään liitetty. Tiedä tosin toimiiko nuo Gmail ilmoitukset yhtään sen varmemmin, kun kännykkänä on Oneplus ja onnistuneet sähköpostin ilmoituksetkin sotkemaan päivityksissään.
Olis vaan rahaa niin ei tarvitsisi tämmöisillä itseään kituuttaa ja vittuuntua jonkun parin tonnin auton takia...
Itellä oli pitkänaikaa et Gmail-sovellus ei ilmoittanut yhdestäkään gmail-osoitteisiini tulleista maileista mitenkään mun OnePlus 7-luuriin. Se korjaantu about 2vk sitten ja nyt taas on ainakiin kaksi mailia tullut, joista ei ole tullut mitään ilmoitusta...

Tosin itelllä on ollut jo pitkän aikaa ajatuksena siirtää gmailiin osoitetut tunnukset mikkisoftan omalla domailla olevaan maksulliseen mailiin. En vaan ymmärrä miksi Android (Google) + Gmail-appi (Google) + gmail-osoitteet (Google) toimii niin paskasti ainakin omassa luurissa nykyisin.

Reiluun 3-vuoteen ei ole ollut pienintäkään ongelmaa, mutta nyt sitten on alkanyt noi ilmoitusten toimimattomuus...
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
595
Tämä oli se vitutuksen aihe. Mutta kun kenelläkään ei ole koskaan mitään tarvetta mennä 2 metriä lähemmäs toista henkilöä kassajonossa. Nyt vaan opettelemaan sitä kaupassa käyntiä, muita ihmisiä kunnioittaen ja käytöstapoja noudattaen. Lukutaito olisi myös suotavaa.
Aina kun kaltaisesi perseeseen liimautuja ilmaantuu jonossa taakse, pistän totaaliblokin ja mulkoilen vihaisesti.
@PCB noi on ihan sun omia viestejä, jos et huomannu :lol:.

Upeat käytöstavat sulla! Oliko se syy miksi et vastannu mun viestiin vaan skippasit sen yli :rofl2:?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
612
Itellä oli pitkänaikaa et Gmail-sovellus ei ilmoittanut yhdestäkään gmail-osoitteisiini tulleista maileista mitenkään mun OnePlus 7-luuriin. Se korjaantu about 2vk sitten ja nyt taas on ainakiin kaksi mailia tullut, joista ei ole tullut mitään ilmoitusta...

Tosin itelllä on ollut jo pitkän aikaa ajatuksena siirtää gmailiin osoitetut tunnukset mikkisoftan omalla domailla olevaan maksulliseen mailiin. En vaan ymmärrä miksi Android (Google) + Gmail-appi (Google) + gmail-osoitteet (Google) toimii niin paskasti ainakin omassa luurissa nykyisin.

Reiluun 3-vuoteen ei ole ollut pienintäkään ongelmaa, mutta nyt sitten on alkanyt noi ilmoitusten toimimattomuus...
Pitkään oli itelläkin, ettei tuon 7T Pron Gmail sähköposti ilmoitukset toimineet, mutta nyt viimeisin päivitys ehkä nuo korjasi tai ainakin osasta on tullut nyt ilmoitukset normaalisti.
Seuraava kännykkä ei tule Oneplus olemaan se on varmaa. Tietoturvapäivitykset tulee puolivuotta myöhässä ja ovat valmiiksi vanhentuneita jne sekoilua päivityksissä. Viimeisen naulan arkkuun löi tuo vuodenvaihteen päivitys, jossa ei tullut mitään hyvää, kaikki meni huonompaan suuntaan ja alkoi kännykkä sekoilemaan.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
595
Pitkään oli itelläkin, ettei tuon 7T Pron Gmail sähköposti ilmoitukset toimineet, mutta nyt viimeisin päivitys ehkä nuo korjasi tai ainakin osasta on tullut nyt ilmoitukset normaalisti.
Seuraava kännykkä ei tule Oneplus olemaan se on varmaa. Tietoturvapäivitykset tulee puolivuotta myöhässä ja ovat valmiiksi vanhentuneita jne sekoilua päivityksissä. Viimeisen naulan arkkuun löi tuo vuodenvaihteen päivitys, jossa ei tullut mitään hyvää, kaikki meni huonompaan suuntaan ja alkoi kännykkä sekoilemaan.
Joo itekkin oon ajatellu vaihtaa johonkin luuriin, joka löytyy "Android Enterprise Recommended"-listalta ja sen myötä varmaankin kokeilen Nokiaa, joka ei olisi koskaan tullut enään nykyisin mieleenkään, jos töiden kautta ei olisi tullut tutksi toi "Android Enterprise Recommended" tägi, jossa näin Kuluttajan-roolissa kiinnostaa se pitkä tukiaika käyttikseen.

Nokiakaan ei oo mikään suora tie onneen. Töissä 1x luuri aiheutti noin joka toinen päivä ongelmia heti hankinnan ja käyttöön oton jälkeen ja se oli juuri Nokia (mallia en muista). Siinä oli joku ihme bugi, että joskus puhelua ei voinut katkaista ollenkaan muutenkuin käynnistämällä puhelin uudelleen (hot-reboot). Se korjaantui päivitysten myötä noin 1kk päästä ja sen jälkeen ei ole tullut raportteja ongelmista kyseisen luurin kanssa.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 288
Se hihna voi tyhjentyä kassaa edeltävällä osuudelta kokonaan, siltikään ei tule kiire, koska maksutapahtuma.
Kiire ei tule sen kanssa, että kassa joutuisi seuraavia ostoksia odottelemaan, mutta jos ostokset ehtii nostaa hihnalle kokonaan ennen sen maksutapahtuman ohi menemistä, voi ajan, joka kassalla menee omia ostoksia skannatessa, käyttää jo niiden pakkaamiseen, niin voi omien ostosten maksamisen jälkeen vain lähteä kävelemään tarvitsematta jäädä enää pakkaamaan. Toki sen ajan voi yhtä hyvin käyttää myös "perätuuppareiden blokkaamiseen" ja vihaseen mulkoiluun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Tämä rouva/täti seisoa hihnan päässä kahden ostoksensa kanssa ja edellisellä oli yksi ostos siellä hihnalla. En olisi saanut omia ostoksia sinne hihnalle tönimättä.
Itseä korpeaa se että se edellä oleva ei laita sitä "seuraava asiakas" pötikkää siihen hihnalle. Mulle se ei kuulu joten laitan omat ostokset jonon jatkoksi ja useinmiten se edellä seisova sanoo kassalle että hei toi ei kuulu mulle. Siinä sitten miinustellaan kuitteja. Ottaisivat opiksi.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Itseä korpeaa se että se edellä oleva ei laita sitä "seuraava asiakas" pötikkää siihen hihnalle. Mulle se ei kuulu joten laitan omat ostokset jonon jatkoksi ja useinmiten se edellä seisova sanoo kassalle että hei toi ei kuulu mulle. Siinä sitten miinustellaan kuitteja. Ottaisivat opiksi.
Harmittaahan se vähän mutta itse laitan sen aina jos edellä oleva ei osaa tai ymmärrä sitä laittaa, koska vaiva minulle on käytännössä olematon ja samalla asiat sujuu kaikille paremmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Harmittaahan se vähän mutta itse laitan sen aina jos edellä oleva ei osaa tai ymmärrä sitä laittaa, koska vaiva minulle on käytännössä olematon ja samalla asiat sujuu kaikille paremmin.
Joskus vaan naurattaa se että edellä oleva "ostaa" itselleen jonkun tarpeettoman tuotteen.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Joskus vaan naurattaa se että edellä oleva "ostaa" itselleen jonkun tarpeettoman tuotteen.
Joo, naurattaahan se. Viimeksi tämä kävi niin etten voinut itse vaikuttaa, edellä oli kaksi asiakasta ja kumpikaan mun edellä olevista ei halunnut laittaa kapulaa paikalleen, syytä en tiedä. Näki jo kaukaa että mitä tulee tapahtumaan: "noi ei oo mun" "joo sori noi on mun ostoksia"
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Kylläpä pakkaa taas vitutuksen aiheita ihan urakalla.

Olis tässä muutto toiselle paikkakunnalle mikä sinänsä on ihan kiva ja suunniteltu juttu mutta mutta..
nykyinen kämppä ~100 neliön omakotitalo ja uus kämppä 60 neliön rivari joten "hieman" saa karsia 10 vuoden aikana haalittuja romuja ja kesken jääneitä projekteja.
luonnollisesti vuokranantaja haluaa uuteen kämppään jo kesäkuussa vuokran maksajan joten ens kuu maksetaan kahesta kämpästä (600€) myöskään nykyinen pyykkikone ei passaa uuteen kämppään joten varmaan toiset 600€ saa siitä maksaa.

Sittenhän tässä "pääsin" työkkärin kautta koulutukseen josta ilmoitettiin viime viikon torstaina ja tällä viikolla maanantaina alkoi, paikkakunta tietenkin ihan eri missä nyt asutaan tai minne muutetaan.
Viime lauantaina autosta päätti laturi hajota ku avovaimo oli lähössä kotiansa äitienpäivää viettään. Tämän tuli velipojan avustuksella toistaiseksi kuntoon käytetyllä laina laturilla uus tilauksessa semmoset 160€ taitaa mennä kaikenkaikkiaan.

Luulin, että kävi tuuri tuossa koulutuksesakin kun vanha kaveri samalta paikkakunnalta joutu samalle kurssille nii kimppakyyti 60km suunta ei niin pahalta vaikuttanu. Lauantaina kaveri ilmotti että saan kulkea loppu ajan yksin hän pääsi palkallisiin töihin. Niin ja tässä koulutuksessa alkaa sitten työharjottelu 3viikon päästä opettaja toivotti onnea sen löytämiseen tähän aikaan vuodesta varsinkin ilman mitään kokemusta alasta ja suhteita.

Torissa oon koittanu myydä tavaraa etiä päin ja tänäänkin oli tarkotus yks teltta laittaa postissa menemään kun ostaja sai ylipuhuttua lähettämään pakatessa kumminkin teltan säilytyspussin vetoketju päätti hajota joten nakkasin roskiin koko paskan.

tupakoinninkin lopetin jo 5vuotta sitten ja oon vaan sillontällön humalassa polttanu sikareita nyt on sitten tämä viikko menny ihan selvinpäinkin varmaan saman verran kuin viitenä viime vuonna yhteensä.

Päässä soi tällähetkellä klamydia - mitä vittua vielä
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 363
Itseä korpeaa se että se edellä oleva ei laita sitä "seuraava asiakas" pötikkää siihen hihnalle. Mulle se ei kuulu joten laitan omat ostokset jonon jatkoksi ja useinmiten se edellä seisova sanoo kassalle että hei toi ei kuulu mulle. Siinä sitten miinustellaan kuitteja. Ottaisivat opiksi.
Eihän se ole sen sua edeltävän homma laittaa, miksi hän kattelisi taakse että tuleeko siihen joku? Sun homma se on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Miksi sitä palikkaa ei voi vaan laittaa niihin päihin mistä se puuttuu, niin asiointi sujuu kaikkien osalta nopeammin? Ei ainakaan itseä kiinnosta alkaa käyttämään omaa ja muiden aikaa ostosten selvittelyyn.
Se on sen edellä olevan tehtävä. Ottavat opikseen tai sitten eivät.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 363
Ei todellakaan ole mun tehtävä päättää mihin omat ostokset päättyy.
Ja sen sun edellä olevanko se on sitten? Ei tosiaan, vaan nimenomaan sun homma laittaa se kapula siihen kun sinä siihen jatkoksi tulet.
E: Sinä olet se seuraava asiakas, kuten siinä kapulassa lukee.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Edellinen päättää mihin hänen ostoksensa päättyy. Jos haluaa maksaa minun ostokset niin se sopii.
Tämmöistä että joku maksaa sun ostokset ei vaan ikinä käy, vaan joudutte siinä säätämään asioita kassan kanssa. Jos toi on sun mielestä helpompi tapa hoitaa homma kuin käyttää sekunti siihen että laitat kapulan väliin vaikka se ei jonkun sääntökirjan mukaan sun asia olekaan, niin ei muuta kuin onnea ja menestystä.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 363
Edellinen päättää mihin hänen ostoksensa päättyy. Jos haluaa maksaa minun ostokset niin se sopii.
Ei ne ole siinä vaiheessa enää sinun, ne on sen edellä olevan. Jos sinä tulet taakseni ja maksan sen maidon jonka laitoit hihnalle, niin kyllä minä sen maidon kotio vien. Ja edelleen, sinä olet se seuraava asiakas, kuten siinä kapulassa lukee, joten kiltisti vain laitat sen kapulan siihen hihnalle jolloin kassahenkilö tietää milloin seuraavan asiakkaan, eli sinun ostokset alkavat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Ei ne ole siinä vaiheessa enää sinun, ne on sen edellä olevan. Jos sinä tulet taakseni ja maksan sen maidon jonka laitoit hihnalle, niin kyllä minä sen maidon kotio vien. Ja edelleen, sinä olet se seuraava asiakas, kuten siinä kapulassa lukee, joten kiltisti vain laitat sen kapulan siihen hihnalle jolloin kassahenkilö tietää milloin seuraavan asiakkaan, eli sinun ostokset alkavat.
No siinähän ostaa ylimääräisiä tuotteita. Ihan oma syy.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 953
Edellinen päättää mihin hänen ostoksensa päättyy. Jos haluaa maksaa minun ostokset niin se sopii.
Kyllä mä ainakin odottelen, että edellä oleva on laittanut ostokset hihnalle ja jos palikkaa ei näy, niin laitan sen itse ja ladon omat ostokset perään toisen palikan saattelemana. En ymmärrä miten tuosta voi tehdä vaikeaa.
Se kenelle tuon palikan laitto kuuluu kun ei ole mikään kiveen hakattu sääntö vaikka omasta mielestä olisikin täysin oikeassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Mitäs sinä teet? lähdet tyytyväisenä kotiin ilman ostoksia, vai lähdetkö uudelle kierrokselle keräämään mitä olit hakemassa?
Kyllä mä ainakin odottelen, että edellä oleva on laittanut ostokset hihnalle ja jos palikkaa ei näy, niin laitan sen itse ja ladon omat ostokset perään toisen palikan saattelemana. En ymmärrä miten tuosta voi tehdä vaikeaa.
Ei tarvitse lähteä ilman. Aina huomaavat että sori, toi ei kuulu mulle ja siinähän selvittelvät ja miinustavat kuitteja kassan kanssa. Itselle se palikan laittaminen ei ole vaikeaa omien ostosten perään.
Toisille se on.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Ei tarvitse lähteä ilman. Aina huomaavat että sori, toi ei kuulu mulle ja siinähän selvittelvät ja miinustavat kuitteja kassan kanssa. Itselle se palikan laittaminen ei ole vaikeaa omien ostosten perään.
Toisille se on.
Kumpi on nopeampaa, helpompaa ja sujuvampaa: laitat sen palikan vaikka jonkun ihmeellisen sääntökirjan mukaan ei pitäisikään, vai jätät laittamatta ja katsot vierestä kun kassa ja edellinen ostaja säätävät kuitteja?
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 109
Itselle tulee mieleen jotain kiipeämisestä puuhun perse edellä.. helpomminkin pääsisi mutta...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Kumpi on nopeampaa, helpompaa ja sujuvampaa: laitat sen palikan vaikka jonkun ihmeellisen sääntökirjan mukaan ei pitäisikään, vai jätät laittamatta ja katsot vierestä kun kassa ja edellinen ostaja säätävät kuitteja?
Nykyään asioin edellä mainitusta syystä pikakassalla. Aina se ei ole mahdollista valitettavasti jos on vaikka alennustuotteita kärryssä.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 363
Nykyään asioin edellä mainitusta syystä pikakassalla. Aina se ei ole mahdollista valitettavasti jos on vaikka alennustuotteita kärryssä.
*Itsepalvelukassalla. Mutta siihen voit mennä myös aletuotteiden kanssa, hihkaiset vain kassahenkilölle että sellainen sulla siinä olisi.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Nykyään asioin edellä mainitusta syystä pikakassalla. Aina se ei ole mahdollista valitettavasti jos on vaikka alennustuotteita kärryssä.
No mitä teet silloin kun menet normaalille kassalle, kumpi on nopeampi ja helpompi tapa toimia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
No mitä teet silloin kun menet normaalille kassalle, kumpi on nopeampi ja helpompi tapa toimia?
Normaalikassalle, tottakai se on sujuvampaa erikoistuotteiden kohdalla mutta se on eri asia mistä tässä keskustellaan vai siirrelläänkö nyt vain tolppia vai ihan whatabautismia tässä harrastetaan.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 819
Kiire ei tule sen kanssa, että kassa joutuisi seuraavia ostoksia odottelemaan, mutta jos ostokset ehtii nostaa hihnalle kokonaan ennen sen maksutapahtuman ohi menemistä, voi ajan, joka kassalla menee omia ostoksia skannatessa, käyttää jo niiden pakkaamiseen, niin voi omien ostosten maksamisen jälkeen vain lähteä kävelemään tarvitsematta jäädä enää pakkaamaan. Toki sen ajan voi yhtä hyvin käyttää myös "perätuuppareiden blokkaamiseen" ja vihaseen mulkoiluun.
Niin, jos olisit kirjoittamisen lisäksi myäslukenut viestejä, niin tietäisit että itse teen niin, että ainoa pullonkaula on se kassahenkilö. Ostokset hihnalle, kortti lukijaan ja pakkaamaan. Kun kassalla alkaa olla valmista, niin menen kuittaamaan ja sen jälkeen pakkaan 5-10 sekuntia viimeisiä tavaroita. Simple, eikä tarvinnut mennä nuuhkimaan kenenkään persettä, kaikki voittivat.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 706
Normaalikassalle, tottakai se on sujuvampaa erikoistuotteiden kohdalla mutta se on eri asia mistä tässä keskustellaan vai siirrelläänkö nyt vain tolppia vai ihan whatabautismia tässä harrastetaan.
Eikun minä yritän saada selville sun ajatusmaailmaa. SIlloin kun menet normikassalle, niin sä et laita palikkaa omien ostosten eteen koska sinun mielestä se ei kuulu sinulle. Tästä seuraa että edellä olevan ja sinun ostokset menee joskus sekaisin, ja kassa joutuu sitten kuitteja selvittelemään sen edellä olevan asiakkaan kanssa. Tähän menee aikaa x minuuttia.

Toinen vaihtoehto on että käytät sekunnin siihen että laitat palikan ostosten eteen jos se siitä puuttuu.

Jotenkin sinä yrität perustella että toi eka vaihtoehto on parempi, mutta en ymmärä miksi, ellei sitten sokeasti kiinnittäydy joihinkin "sääntöihin" että näin pitäisi mennä. Jälkimmäinen vaihtoehto on selvästi kaikkien kannalta helpompaa, ja osoittaa että osaa ajatella muita ihmisiä (vaikka ne muut ihmiset eivät osaisikaan).

Saat toki tehdä noin niinkuin teet, mutta nyt kun ollaan ketjussa Tyhmät ihmiset niin yritän selvittää että onko toi sun tapa oikeasti se järkevämpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Eikun minä yritän saada selville sun ajatusmaailmaa. SIlloin kun menet normikassalle, niin sä et laita palikkaa omien ostosten eteen koska sinun mielestä se ei kuulu sinulle. Tästä seuraa että edellä olevan ja sinun ostokset menee joskus sekaisin, ja kassa joutuu sitten kuitteja selvittelemään sen edellä olevan asiakkaan kanssa. Tähän menee aikaa x minuuttia.

Toinen vaihtoehto on että käytät sekunnin siihen että laitat palikan ostosten eteen jos se siitä puuttuu.

Jotenkin sinä yrität perustella että toi eka vaihtoehto on parempi, mutta en ymmärä miksi, ellei sitten sokeasti kiinnittäydy joihinkin "sääntöihin" että näin pitäisi mennä. Jälkimmäinen vaihtoehto on selvästi kaikkien kannalta helpompaa, ja osoittaa että osaa ajatella muita ihmisiä (vaikka ne muut ihmiset eivät osaisikaan).

Saat toki tehdä noin niinkuin teet, mutta nyt kun ollaan ketjussa Tyhmät ihmiset niin yritän selvittää että onko toi sun tapa oikeasti se järkevämpi.
Itsellä ei ole normikassalla kiire. Se, että jokin asia on "helpompaa" ei vaikuta asiaan. Mutta useat eivät ajattele "on vain minä, " pidemmälle. Kyllä se seuraava hoitaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 715
Korona-aikaan oli monilta kassoilta kapulat poissa, etteivät kaikki käpälöisi samoja kapuloita tahmaisilla käsillään, eikä se tainnut olla kovin suuri ongelma:think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 364
Korona-aikaan oli monilta kassoilta kapulat poissa, etteivät kaikki käpälöisi samoja kapuloita tahmaisilla käsillään, eikä se tainnut olla kovin suuri ongelma:think:
Se oli kyllä mukavaa aikaa, kassat veti yhtä hyvin kuin normaalistikin, mutta takaa ei tullut Perat tönimään ja mielenosoituksellisesti lyömään kapulaa voimalla hihnalle kun eka 15cm pätkä tyhjää hihnaa työntyi esiin :cigar2:
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
595
Se oli kyllä mukavaa aikaa, kassat veti yhtä hyvin kuin normaalistikin, mutta takaa ei tullut Perat tönimään ja mielenosoituksellisesti lyömään kapulaa voimalla hihnalle kun eka 15cm pätkä tyhjää hihnaa työntyi esiin :cigar2:
Jep, eikä kukaan alkanut mielenosoituksellisesti blokkaamaan ketään kassan hihnan edessä, jos vahingossa hipaisit edellä olevaa :cigar2:.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
Isä kertoi perjantaina joutuvansa leikkaukseen, saattaa olla syöpä. Isän isä kuoli ~vartti sitten. Taidan ottaa oluen ja polttaa pari tupakkaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 416
Viestejä
4 217 178
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom