Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 395
Ihana tilanne. Sohvalle vaan ja leffa pyörimään.
Eikä ole. Eilen ei olisi illalla jaksanut edes leffaa katsoa. Nyt aamulla tosin on ihan ok olo, mutta vastahan tässä on tunnin ollut hereillä eli saattaa ruveta kohta oireet ruveta uudestaan iskemään. Tai sitten tuo oli vain joku ihmeellinen pikalentsu tms. Ei olisi kyllä niin väliksi viikonlopuksi tulla sopivasti kipeäksi.
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Eikä ole. Eilen ei olisi illalla jaksanut edes leffaa katsoa. Nyt aamulla tosin on ihan ok olo, mutta vastahan tässä on tunnin ollut hereillä eli saattaa ruveta kohta oireet ruveta uudestaan iskemään. Tai sitten tuo oli vain joku ihmeellinen pikalentsu tms. Ei olisi kyllä niin väliksi viikonlopuksi tulla sopivasti kipeäksi.
Turha asiaa stressata, kun et vielä kipeä ole. Tulee jos on tullakseen, ei ole maailmanloppu.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
520
Turha asiaa stressata, kun et vielä kipeä ole. Tulee jos on tullakseen, ei ole maailmanloppu.
No tämähän se vasta vituttaakin, kun virallisesti ei ole kipeä, mutta räkä valuu, yskittää ja iltaisin lämpö nousee juuri tuohon 37 rajalle. Perhana portaissakin hengästyy.
Ja sitten pitäisi olla täydellä tohinalla töitä tekemässä, kun kuumetta ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 395
No tämähän se vasta vituttaakin, kun virallisesti ei ole kipeä, mutta räkä valuu, yskittää ja iltaisin lämpö nousee juuri tuohon 37 rajalle. Perhana portaissakin hengästyy.
Ja sitten pitäisi olla täydellä tohinalla töitä tekemässä, kun kuumetta ei ole.
Juurikin näin, tuo se vituttaakin kun yrittää iskeä joku lentsu päälle. Eilenillalla oli kyllä varsin flunssainen ja ryytynyt olo ja tosiaan lämmöt kävi koholla eli olin melko varma että vkl menee sairastellessa mutta nyt tänään onkin ollut aikalailla normaali olo, onneksi. Itsellä kun yleensä lämpö ei ala nousemaan ellei ole sitten ihan oikeasti tulossa kipeäksi. Tietty tämä että ilmat vaihtelee plusasteiden ja -15 asteen välillä nopeaan tahtiin ja kämpässä on aika kuiva ilma saattavat vaikuttaa asiaan. Yleensäkin itselläni tuo +5 ja -5 asteen välillä heittelevä ulkolämpötila monesti tekee flunssan kaltaisia oireita mutta ei sentään tuollaista oloa mitä eilen iltasella oli.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 374
Täällä vähän sama juttu. Eilen päivällä olin ihan varma että nyt tulee flunssa. No olo ei pahentunut mutta nyt aamullakin semmoinen ihan snadi flunssainen olo. Siis todella lievä mutta ei tässä esim. urheilemaan voi lähteä.

Mikähän tääkin nyt sitten on...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
727
Flunssa saatana. Olis ollut parempaakin tekemistä. Noh, ei muuta kuin pikainen kauppareissu ja sitten sohvalle murjottamaan. Taikka pum-pum-pelejä.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 652
Voihan olla siitepölykin joka aiheuttaa tätä. Jo helmikuussa tulee usein pähkinäpensaan siitepölyä Suomeen. Siitä saan itse oireita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Voihan olla siitepölykin joka aiheuttaa tätä. Jo helmikuussa tulee usein pähkinäpensaan siitepölyä Suomeen. Siitä saan itse oireita.
Tai pakkaset kuivattaa ilmaa niin että aiheuttaa oireita. Itellä ainakin kärsä aivan tukossa mutta ei tule räkää. Kevätsiitepöly ja katupöly aiheuttaa samoja oireita.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Ruusu korvassa ja poskessa. Antibioottipumppu kanyylilla räpylässä 24/7. Kuumeen nosti ja pää kipeä. Korvanlehti ehkä kolmisen kertaa isompi kuin terve puoli. Onneksi en nuku tällä kyljellä.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
697
Viimeisen kolmen viikon aikana iskeneet pätkittäiset sähkökatkot ja nyt kahden päivän sisälle tulleet verkostotyöt linjoilla. Tuo on tehnyt sen, että on saanut säätää aika monta kertaa kellot ja ajastimet ajalleen kodinkoneissa.

Hellan kellossa ei ole patterivarmistusta, vaikka kyseessä on Mielen valmistama hella. Luulisi, ettei tuollaisen varmistuksen lisääminen olisi kovinkaan kallista suoraan tehtaalla.

Mikroaaltouunikin sekoaa myös, kun sähköt katkeavat ja siitäkin saa fiksailla sitä.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 068
Postin potkimispalvelu. Nyt jo peräjälkeen tullut kaksi pahvilaatikkoa postin hellästä huomasta mitkä hädintuskin pysyvät kasassa.

Ja mikä parasta: ensimmäisessä laatikossa oli särkyvän merkit.

Pitää alkaa oikeasti boikotoimaan kyseistä paskalafkaa. Haistakaa postilla iso paska.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 805
Ja mikä parasta: ensimmäisessä laatikossa oli särkyvän merkit.
Siis oliko tässä varsinaisesti tilattu maksullinen Särkyvää-lisäpalvelu? Jos ei, niin ei noilla laatioiden omilla merkinnöillä tai tarroilla ole vaikutusta paketin käsittelyyn. Toki se kaltoinkohtelu on perseestä joka tapauksessa.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 068
Siis oliko tässä varsinaisesti tilattu maksullinen Särkyvää-lisäpalvelu? Jos ei, niin ei noilla laatioiden omilla merkinnöillä tai tarroilla ole vaikutusta paketin käsittelyyn. Toki se kaltoinkohtelu on perseestä joka tapauksessa.
Ei ollut eli paketti lienee saanut lisää hellyyttä ihan vaan siksi kun tiesivät särkyväksi eikä ollut lisäpalvelua. (Kyllä, olen hieman kyyninen)

E: Ettepäs saaneet rikki siltikään ;P
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Että sitä osaa olla joskus vitun idiootti.
Siivosin suht kunnolla, ja siinä siivouksen jälkeen viel energiaa niin aattelin propata leuanvetotangon seinään.
En kyl tänään toista kertaa kunnolla siivoa saatana.
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
203
Ei minua varsinaisesti vituta, mutta sellaista semiharmaata olisi tarjolla kevättalven päiviin. Illalla hävisin perheen teinille jokaisen shakkimatsin. Minusta ei ole enää kuulemma enää vastusta ja oivaltavat strategiat menevät hukkaan, koska en niitä edes huomaa. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman kognition aleneman voin hyväksyä. Sitten tyyppi haastoi kädenvääntöön. Oli illan viimeinen mahdollisuus pelastaa uskottavuuden rippeet. Yritin vääntää naama peruslukemilla suvereenin voiton. Oikeasti väänsin kaikin voimin niin, että (oma) olkavarsi tuntui irtoavan. Voitin, mutta viimeistään ensi vuonna häviän jo mennen tullen. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman lihasmassan haurastumisen voin hyväksyä. Nyt vaimo soitti, ja ilmoitti saavansa tuntuvasti omaa palkkaduuniani isompiliksaisen pestin. No, tämä ei mene enää edes lähestyvän keski-iän piikkiin. Alkoi jotenkin harmittaa, että missä voisin olla vielä paras meidän taloudessa. Eilen sain paketoitua ison postipaketin aika taitavasti. Ehkä minä olen paras postipakettien pakkaamisessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Ei minua varsinaisesti vituta, mutta sellaista semiharmaata olisi tarjolla kevättalven päiviin. Illalla hävisin perheen teinille jokaisen shakkimatsin. Minusta ei ole enää kuulemma enää vastusta ja oivaltavat strategiat menevät hukkaan, koska en niitä edes huomaa. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman kognition aleneman voin hyväksyä. Sitten tyyppi haastoi kädenvääntöön. Oli illan viimeinen mahdollisuus pelastaa uskottavuuden rippeet. Yritin vääntää naama peruslukemilla suvereenin voiton. Oikeasti väänsin kaikin voimin niin, että (oma) olkavarsi tuntui irtoavan. Voitin, mutta viimeistään ensi vuonna häviän jo mennen tullen. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman lihasmassan haurastumisen voin hyväksyä. Nyt vaimo soitti, ja ilmoitti saavansa tuntuvasti omaa palkkaduuniani isompiliksaisen pestin. No, tämä ei mene enää edes lähestyvän keski-iän piikkiin. Alkoi jotenkin harmittaa, että missä voisin olla vielä paras meidän taloudessa. Eilen sain paketoitua ison postipaketin aika taitavasti. Ehkä minä olen paras postipakettien pakkaamisessa.
Sepä se..
1856731708.jpg
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
324
Ei minua varsinaisesti vituta, mutta sellaista semiharmaata olisi tarjolla kevättalven päiviin. Illalla hävisin perheen teinille jokaisen shakkimatsin. Minusta ei ole enää kuulemma enää vastusta ja oivaltavat strategiat menevät hukkaan, koska en niitä edes huomaa. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman kognition aleneman voin hyväksyä. Sitten tyyppi haastoi kädenvääntöön. Oli illan viimeinen mahdollisuus pelastaa uskottavuuden rippeet. Yritin vääntää naama peruslukemilla suvereenin voiton. Oikeasti väänsin kaikin voimin niin, että (oma) olkavarsi tuntui irtoavan. Voitin, mutta viimeistään ensi vuonna häviän jo mennen tullen. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman lihasmassan haurastumisen voin hyväksyä. Nyt vaimo soitti, ja ilmoitti saavansa tuntuvasti omaa palkkaduuniani isompiliksaisen pestin. No, tämä ei mene enää edes lähestyvän keski-iän piikkiin. Alkoi jotenkin harmittaa, että missä voisin olla vielä paras meidän taloudessa. Eilen sain paketoitua ison postipaketin aika taitavasti. Ehkä minä olen paras postipakettien pakkaamisessa.
Olethan sinä selvästi paras olemaan huonoin teidän perheessä;) tuskin siitä ketään ohi menee hetkeen…
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 852
Ei minua varsinaisesti vituta, mutta sellaista semiharmaata olisi tarjolla kevättalven päiviin. Illalla hävisin perheen teinille jokaisen shakkimatsin. Minusta ei ole enää kuulemma enää vastusta ja oivaltavat strategiat menevät hukkaan, koska en niitä edes huomaa. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman kognition aleneman voin hyväksyä. Sitten tyyppi haastoi kädenvääntöön. Oli illan viimeinen mahdollisuus pelastaa uskottavuuden rippeet. Yritin vääntää naama peruslukemilla suvereenin voiton. Oikeasti väänsin kaikin voimin niin, että (oma) olkavarsi tuntui irtoavan. Voitin, mutta viimeistään ensi vuonna häviän jo mennen tullen. No, kyllä minä vielä lähestyvän keski-iän mukanaan tuoman lihasmassan haurastumisen voin hyväksyä. Nyt vaimo soitti, ja ilmoitti saavansa tuntuvasti omaa palkkaduuniani isompiliksaisen pestin. No, tämä ei mene enää edes lähestyvän keski-iän piikkiin. Alkoi jotenkin harmittaa, että missä voisin olla vielä paras meidän taloudessa. Eilen sain paketoitua ison postipaketin aika taitavasti. Ehkä minä olen paras postipakettien pakkaamisessa.
Kannattaa tehdä tuosta perheen sisäisestä yleisestä paskuudesta sarkasmia. Olen toteuttanut sitä jo pitkään, pitää järjen vielä jotenkin tallessa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
890
Vituttaa kun ei voida höylätä kelvejä silloin kun se on pehmeetä sohjoa vaan pitää antaa sen jäätyä. Ja muutenkin tuntuu että tälleen kevät talvella heitetään hanskat nurkkaan kelvien hoidon suhteen.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 594
Eihän noita tiehöyliä ole ollut käytössä varmaan kymmeneen vuoteen. Nastakenkää vaan jalkaan jos keli sitä vaatii :)
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 734
En edes muista milloin viimeksi flunssassa, ehkä reilu viitisen vuotta? Muta nyt on ollut viikon on/off flunssaa josta pari viimeistä päivää vähän lämpöä/kuumettakin, yskittää ja räkä lentää. Poitsu aloitti päiväkodin ja siitähän se riemu alkoi helmikuun alusta alkaen. Lisäksi toi akka (vaimo) joka asuu täällä on taas kohtuullisen vaikealla päällä. :D
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Meillä tuotantoa ajetaan toiseen toimipisteeseen. Uuden omistajan toimintataso vaan tuntuu olevan se exelien pyörittäminen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Meillä tuotantoa ajetaan toiseen toimipisteeseen. Uuden omistajan toimintataso vaan tuntuu olevan se exelien pyörittäminen.
Sitten vähän halpuutetaan ja tingitään laadusta, ja sitten ihmetellään kun ei kauppa käy ja sitten irtisanotaan lisää jengiä ja jäljelle jääneitä käsketään vähän tsemppaamaan.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
925
Tohon jos naisolettetu on vaikeana osaan antaa itte aika hyvän neuvon, kysy aivan suoraan jotenkin näin : "Hei kulta, mä nään et sulla on nyt jotenkin huono olo ja oot kiukkunen, voinks mä tehdä jotain jotta sun olo paranis, jos voin niin kerro?"

Se että SUORAAN sanot että näet että toisella on paha olo niin jo itessään tekee sen että olo saattaa helpottaa, ja antaa viestin että toinen ei ole sulle näkymätön.

Ja tuo pätee ihan molempiin (kaikkiin) sukupuoliin, älä oleta, KYSY!!!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Talvi vois painua vittuun eikä tarvi tulla ikinä takaisin.
Läheisen luonnon raiskaaminen ja maisemien tuhoaminen.
Tiet on niin huonossa kunnossa etten jaksa uskoa että niitä saa kukaan ikinä kuntoon.
Kaikki kallistunut niin paljon ettei mitään tolkkua, eikä loppua näy.
Ja moni muu asia mistä ei tule yhtään mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 395
Talvi vois painua vittuun eikä tarvi tulla ikinä takaisin.
Läheisen luonnon raiskaaminen ja maisemien tuhoaminen.
Tiet on niin huonossa kunnossa etten jaksa uskoa että niitä saa kukaan ikinä kuntoon.
Kaikki kallistunut niin paljon ettei mitään tolkkua, eikä loppua näy.
Ja moni muu asia mistä ei tule yhtään mitään.
Kun olisikin joko talvi tai kevät mutta kun heittelee -15⁰C ja muutaman plus-asteen välillä ja koko ajan tulee vähän lunta joka sulaa koko ajan pois. Loskaa ja jäätä joka paikassa koko ajan tai sitten hirveitä järviä tiellä. Tuo ainakin itseä alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. Olisi joko jonkun -5⁰C..-10⁰C pakkasta tai reilusti plussaa että lumi pysyisi maassa tai sitten sulaisi kunnolla mutta tämä edestakaisin vatkaaminen alkaa pikkuhiljaa jo riittämään. Koko ajan paska ilma ulkoilla ja juuri niinä päivinä kun pitää autoilla on aamulla reilusti pakkasta että auto on umpijäässä.

Tiet on kyllä kurjassa kunnossa ja nyt kun tehdään noita purkkapaikkauksia teille niin nekin irtoaa muutaman päivän kuluessa kun vuorotellen vesi sulaa reikiin ja sitten pakkasella jää nostaa paikan pois. Omalla työmatkallakin on tietä paikattu jo talven mittaan pari kertaa mutta samassa kunnossa ne on edelleen kun ei nuo "lapiomassapaikkaukset" oikein kestä näitä ilmoja kuin muutaman päivän.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 652
Ei tainnut 80- ja 90- tai 2000? luvuilla olla vielä tällaista jatkuvaa sulaa ja jäätyy pskaa. Muistelen että alkoivat 2010- eteenpäin yleistyä keskellä talveakin. Ei tietenkään koske eteläsuomea kun siellä on prseestä muutenkin talvet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 395
Ei tainnut 80- ja 90- tai 2000? luvuilla olla vielä tällaista jatkuvaa sulaa ja jäätyy pskaa. Muistelen että alkoivat 2010- eteenpäin yleistyä keskellä talveakin. Ei tietenkään koske eteläsuomea kun siellä on prseestä muutenkin talvet.
Kyllä noita paskoja talvia ainakin täällä etelässä on ollut satunnaisesti ainakin 80-luvulta asti mutta viimeisen 5v aikana on ainakin uudellamaalla mennyt ihan mahdottomaksi ja viimeisten parin vuoden aikana tuo on oikein koristunut kun on ollut aika v-mäisiä talvia.

Nuoruudesta kyllä muistaa että pääsääntöisesti oli syksy, sitten kunnon talvi ja sitten kevät, nykyään tuo talvi on melkeinpä jäänyt välistä ja on ollut vain syksy ja kevät peräkkäin kaikkine loskapaskakeleineen.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 594
Kesällä kävellään, syksyllä teroitellaan luistimia, talvella varotaan liukastumisia, keväällä nautitaan pitävistä askeleista,

Tämä on jämpti ollut aina. Jos joku haaveilee lämmitetyistä pyöräteistä 24/7 niin kiirettä pitää painua vittuun täältä,
ensi hallituskaudella taitaa tulla se maastapoistumisvero.

Ainiin, nuo pyörätiethän koskisi vain Helsinkiä joten kantsii muuttaa äkkiä tänne.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
513
Muksu 1,5v meni tarhaan helmikuun alussa ja tämä viikko oli nyt ensimmäinen viikko kun oli koko viikon siellä sairastumatta.

Ehti tulla flunssa, silmätulehdus, pieni korvatulehdus, kauhee yskä.
Vaimo sai nämä jo ja nyt sitten meikäläiseen flunssa ja toiseen silmään tulehdus, ihanaa
Edellinen silmätulehdus vuodelta 2004 ku olin intissä

Mikä vittu vanhempia vaivaa että ne vie sairaan muksun tarhaan, ei kukaan voi olla niin tärkeä töissä ettei voi olla 1-2pv poissa kun huomaa että lapsi on kipeä...
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 601
Muksu 1,5v meni tarhaan helmikuun alussa ja tämä viikko oli nyt ensimmäinen viikko kun oli koko viikon siellä sairastumatta.

Ehti tulla flunssa, silmätulehdus, pieni korvatulehdus, kauhee yskä.
Vaimo sai nämä jo ja nyt sitten meikäläiseen flunssa ja toiseen silmään tulehdus, ihanaa
Edellinen silmätulehdus vuodelta 2004 ku olin intissä

Mikä vittu vanhempia vaivaa että ne vie sairaan muksun tarhaan, ei kukaan voi olla niin tärkeä töissä ettei voi olla 1-2pv poissa kun huomaa että lapsi on kipeä...
Jep… tossa just yksi kertoili että lapsi oli oksentanut illalla mutta aamulla oli ihan ok niin vietiin päiväkotiin.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 734
Muksu 1,5v meni tarhaan helmikuun alussa ja tämä viikko oli nyt ensimmäinen viikko kun oli koko viikon siellä sairastumatta.

Ehti tulla flunssa, silmätulehdus, pieni korvatulehdus, kauhee yskä.
Vaimo sai nämä jo ja nyt sitten meikäläiseen flunssa ja toiseen silmään tulehdus, ihanaa
Edellinen silmätulehdus vuodelta 2004 ku olin intissä

Mikä vittu vanhempia vaivaa että ne vie sairaan muksun tarhaan, ei kukaan voi olla niin tärkeä töissä ettei voi olla 1-2pv poissa kun huomaa että lapsi on kipeä...
Voimia kohtalotoverille. Meillä myös poitsu päiväkotiin 1.2. ja paraikaa jälleen flunssaa. Vuosikausiin ollut kipeänä ennen tätä :p
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
925
Se kun oot innoissas ITSELLES tärkeästä asiasta ja toinen sanoo "Ei mua kiinnosta tippaakaan"...... Siin alkaa oikeasti vituttamaan toisen asenne, miksei vain vois kuunnella mitä sanottavaa ja olla et "hei, kiva et sait tollasen jutun" tai ei vaan sano sitten yhtään mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Törmäsin autolla jakajan liikennemerkkiin. Koko työmatka meni ihan jees ja tiet kuivia mutta tossa pieni alamäki ja jyrkkä oikee niin autopa ei pysähty eikä kääntyny minnekkään. Niin vaan luistettiin suoraan eteenpäin ja tolppaan. Onneks oli vaan kaistamerkki ohuesta putkesta joka väänty kun siihen kolautti. Keulaan tuli pieni jälki muovipuskuriin mutta onneks auto on vanha paska niin ei ole väliä.

Mutta sinällään vituttaa että tilannenopeus oli normaali, ellei jopa pienempi eikä muutenkaan mitään ihmeellistä. Mutta niin vaan auto ei kääntyny eikä pysähtyny milliäkään vaan siihen jysähdettiin. 60 alue ja mutka niin nopeus oli huomattavan alhainen.

Onks ei ton pahemmin sentää mitään. Tuntu kovemmalta jysähdykseltä kun tolppakin solmussa mutta yllättävän pieni kolhu tuli, että sikäli kaikki hyvin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 688
Viestejä
4 189 000
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom