Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Ruuanlaitto vituttaa kun on joitain asioita mitä ei vaan osaa ja aina vaan yrittää.

Ote pidän itseäni ihan kohtalaisena kokkina mutta muutama asia on mitkä vaan ei onnistu. Ei sitten millään vaikka kuinka yrittää. Yks asia on melkein kaikki keitetyt asiat. Ei vaan saa niitä oikein onnistumaan. Perusriisi. Aina liikaa tai liian vähän vettä. Jää raa'aksi tai palaa pohjaan tai tulee puuroa. Perunoiden keitto sama homma, joko jää raa'aksi tai menee muusiksi. Couscousin tekeminen menee muusiksi tai sitten jää litra vettä ja siitä tulee mössöä. Ja kaikki nämä siis vaikka kuinka yrittää tehdä ohjeiden mukaan ja lisätä juuri oikean määrän vettä ja keittää juuri oikean ajan niin ei. Aina menee jotain vituiks.
Tänään yritin tehdä salaattiin couscousia. Otin täsmälleen oikeat määrät kaikkea ja tein täsmälleen niinkuin ohje sanoo. Silti jä pari desiä vettä kattilaan ja tuli mössöä. Joku viikko sitten ostin puikulaperunaa. Keittohje sanoi että kiehauta ja odota vartti koska ne kypsyy nopeammin. Vitunmarjat, kovia kuin kivet. Ei muuta kuin lisää keittämistä eikä niistä hyviä saanut. Muusi noista tehtynä oli kyllä hyvää.

Toinen on särpimet ja salsat. Oon yrittäny tehdä salaa ja taboullehia ja tsatsikia useita kertoja ja aina menee vituiks. Vaikka tekee kuinka ohjeen mukaan niin aina jotain liian paljon tai liian vähän ja maistuu liikaa sille tai tälle. Käyp vituttammaan ku kauheella innolla alkaa tekemään ja lopputulos lentää suoraan roskiin.

Leipomisesta en jaksa edes alkaa avautumaan..
Tämä postaus ei millään tavalla ole tarkoitettu vittuiluun tai muuten paskomiseen. Minähän en ole mikään peruskokki edes. Paljon tulee valmisaterioita syötyä ja helpoimmasta päästä ruokaa kokattua. Toisinaan sitten joutuu leipomaan/ruokaa laittamaan ihan reseptin mukaan. Kaikki onnistuu aina, oli resepti mikä vain. Ainoa asia joka ei kertalaakista onnistunut oli mokkapalojen taikina. Se vain jotenkin lässähti sekoittamisen aikana ja kusi niin pahasti, etten edes uuniin laittanut. Toisella kertaa onnistui vaikka tein tasan samoin kuin epäonnisella kerralla. Olen usein miettinyt, että miten on mahdollista, että perus leipomukset voi toisilla kusta niin pahasti ja itellä onnistuu aina kertalaakista?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Tämä postaus ei millään tavalla ole tarkoitettu vittuiluun tai muuten paskomiseen. Minähän en ole mikään peruskokki edes. Paljon tulee valmisaterioita syötyä ja helpoimmasta päästä ruokaa kokattua. Toisinaan sitten joutuu leipomaan/ruokaa laittamaan ihan reseptin mukaan. Kaikki onnistuu aina, oli resepti mikä vain. Ainoa asia joka ei kertalaakista onnistunut oli mokkapalojen taikina. Se vain jotenkin lässähti sekoittamisen aikana ja kusi niin pahasti, etten edes uuniin laittanut. Toisella kertaa onnistui vaikka tein tasan samoin kuin epäonnisella kerralla. Olen usein miettinyt, että miten on mahdollista, että perus leipomukset voi toisilla kusta niin pahasti ja itellä onnistuu aina kertalaakista?
Veikkaus epäonnistuneisiin taikinoihin: Kuivahiiva on vanhaa/kuollutta eikä hopun takia käynnisty tai levinjauhe on ottanut kosteutta ja menettänyt ominaisuuksia. Leivinjauhehan kai on hapon ja ruokasoodan seos, kun se kostuu niin se tuottaa hiilidioksidia -> Taikina kuplii kuohkeaksi. Minua vituttaa nyt lähinnä rahanmeno. Olisipa enemmän, ettei tarvitsisi huolehtia. Kaikki maksaa ja jokapaikka on levällään.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
300 kw jäähy sekoilee. Monitulkintaisia vikakoodeja eikä test run mene läpi. 2 järjestelmää saatu läpi, viimeistä....vituttaakin jo vaikka aurinkokin paistaa. Tekovaiheessa oli karumpi keli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
424
Juurihoidetun hampaan juuressa tulehdus tämä sitten innokaana hoitamaan. Noh hinta ei ollut paha, mutta tämä muutaman päivän kipu varsinkin öisin... Ja ennen tätähän ei tuo suoranaisesti haitannut. Olisi pitänyt revityttää vain pois...
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Miksi hemmetissä auto pitää siirtää ensin oikealle kun on kääntymässä vasemmalle? Sama toisinpäin tietty. Kolmikaistaisella tiellä, jossa vain keskikaista menee suoraan jono pysähtyy kun siitä välistä ei mahdu kun nämä kääntyvät on autoillaan tukkineet sen. Kyllä minä sen formuloissa ymmärrän, mutta nyt mennäänkin kaupungissa saatana!
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 450
Vituttaa kun sanon ja kirjoitan asioita liian suoraan ilman mitään filtteriä, enkä edes mieti onko tämä ilmaisutyyli nyt ihan sovelias tilanteeseen. Vielä en ole turpiin saanut kuitenkaan.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Mikä ihme siinä on, etteivät ihmiset foorumeilla (niin TechBBS kuin muut) osaa olla vastaamatta trolleille, vaan pakko lähteä mukaan siihen keskustelun paskomiseen?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Mikä ihme siinä on, etteivät ihmiset foorumeilla (niin TechBBS kuin muut) osaa olla vastaamatta trolleille, vaan pakko lähteä mukaan siihen keskustelun paskomiseen?
Laitatko esimerkin?
Keskustelun paskomista voi myös olla jonkun näkökulmasta ihan erimielisen näkökulman tuominen esiin, joka vituttaa toki, mutta ei se ole syy leimata ihmistä trolliksi tai keskustelun paskojaksi.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Laitatko esimerkin?
Keskustelun paskomista voi myös olla jonkun näkökulmasta ihan erimielisen näkökulman tuominen esiin, joka vituttaa toki, mutta ei se ole syy leimata ihmistä trolliksi tai keskustelun paskojaksi.
tässä pohdin tasapuolisesti ja objeketiivisesti ja yritin tuoda esille asiaa jota kaikki ei aina huomaa ajatella... maltti on valttia ja on pidettävä pää kylmänä. itse en aina ymmärrä enkä väitä että pitäisikään sillä asia on monimutkainen ja sitä on ajateltava monelta kannalta. liikaa on kiihtymystä ja yksipuolisuutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin mitä media ja uutiset väittävät olen pyrkinyt etsimään tietoa mutta sitä on vaikea löytää,, onko kukaan muu löytänyt. yritän vaan saada paremman kuvan tapahtumista joka ottaa huomioon myös muut näkökulmat[...]

Tuollaiseen sontaan törmää silloin tällöin, ja petyn aina kun tällaiseen vastataan.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
tässä pohdin tasapuolisesti ja objeketiivisesti ja yritin tuoda esille asiaa jota kaikki ei aina huomaa ajatella... maltti on valttia ja on pidettävä pää kylmänä. itse en aina ymmärrä enkä väitä että pitäisikään sillä asia on monimutkainen ja sitä on ajateltava monelta kannalta. liikaa on kiihtymystä ja yksipuolisuutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin mitä media ja uutiset väittävät olen pyrkinyt etsimään tietoa mutta sitä on vaikea löytää,, onko kukaan muu löytänyt. yritän vaan saada paremman kuvan tapahtumista joka ottaa huomioon myös muut näkökulmat[...]

Tuollaiseen sontaan törmää silloin tällöin, ja petyn aina kun tällaiseen vastataan.
Eli nopea keskustelu ei ole sun mieleen ja muut vituttaa?
Vaikka itsekkin suht yksinkertanen olen, niin en mä lähde sitä keskustelua pakottamaan mun ajatusmaailmalle.
Jos mun mielipide kusee, niin ehkä se on hyvä että siihen ei kosketa. Pissakakka junou?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Eli nopea keskustelu ei ole sun mieleen ja muut vituttaa?
Vaikka itsekkin suht yksinkertanen olen, niin en mä lähde sitä keskustelua pakottamaan mun ajatusmaailmalle.
Jos mun mielipide kusee, niin ehkä se on hyvä että siihen ei kosketa. Pissakakka junou?
En tiedä menikö ajatukset ristiin, mutta en saa kiinni mitä yrität sanoa. Varmistukseksi vielä, tarkoitin seuraavaa: jos joku juontaa sontaa foorumeilla, oli kyseessä sitten trollaus tai muuten vaan lukutaidoton maalaismoukka joka leikkii Havukka-Ahon ajattelijaa ja kirjoittaa pitkiä, sisällöttömiä tekstioksennuksia, on aivan turhaa yrittää keskustella tällaisen kanssa.

Aitoa tomppelia ja trollia voi olla mahdotonta erottaa, joten pidän mielekkäämpänä että tällaisille henkilöille ei lähdetä edes vastaamaan, eikä heitä osallisteta keskusteluun. Suljetaan siis hiljaisuudella pois. Tarkoitus ei ole pakottaa ihmisiä samaan mielipiteeseen, vaan samankaltaiseen keskustelutyyliin. Keskustelupalstalla on kuitenkin tarkoitus esittää ajatuksia, perustella niitä, lukea toisten viestit, pohtia niiden sisältöä ja vastata niihin sisällöllisesti.

Jos joku alkaa pitää keskustelupalstaa omana päiväkirjanaan, tai vastailee niin ettei vastauksen ja vastauksen kohteen välillä ole yhteyttä, tai kirjoittaa niin ilmeisen typeriä kysymyksiä että henkilö on joko trolli tai kyvytön ymmärtämään vastausta vaikka sellainen hänelle annettaisiikin, niin mielestäni tehdään väärin kun annetaan tällaisen laskea keskustelupalstan tasoa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 724
joten pidän mielekkäämpänä että tällaisille henkilöille ei lähdetä edes vastaamaan, eikä heitä osallisteta keskusteluun.
Toimii teoriassa, mutta todennäköisyyksien kautta löytyy aina vastaajia. Tarkoituksellinen trollaaja saa siis aina tahtonsa läpi ilman aktiivista moderointia.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
En tiedä menikö ajatukset ristiin, mutta en saa kiinni mitä yrität sanoa. Varmistukseksi vielä, tarkoitin seuraavaa: jos joku juontaa sontaa foorumeilla, oli kyseessä sitten trollaus tai muuten vaan lukutaidoton maalaismoukka joka leikkii Havukka-Ahon ajattelijaa ja kirjoittaa pitkiä, sisällöttömiä tekstioksennuksia, on aivan turhaa yrittää keskustella tällaisen kanssa.

Aitoa tomppelia ja trollia voi olla mahdotonta erottaa, joten pidän mielekkäämpänä että tällaisille henkilöille ei lähdetä edes vastaamaan, eikä heitä osallisteta keskusteluun. Suljetaan siis hiljaisuudella pois. Tarkoitus ei ole pakottaa ihmisiä samaan mielipiteeseen, vaan samankaltaiseen keskustelutyyliin. Keskustelupalstalla on kuitenkin tarkoitus esittää ajatuksia, perustella niitä, lukea toisten viestit, pohtia niiden sisältöä ja vastata niihin sisällöllisesti.

Jos joku alkaa pitää keskustelupalstaa omana päiväkirjanaan, tai vastailee niin ettei vastauksen ja vastauksen kohteen välillä ole yhteyttä, tai kirjoittaa niin ilmeisen typeriä kysymyksiä että henkilö on joko trolli tai kyvytön ymmärtämään vastausta vaikka sellainen hänelle annettaisiikin, niin mielestäni tehdään väärin kun annetaan tällaisen laskea keskustelupalstan tasoa.
Snadi kysymys.
Pidätkö itseäsi jossain määrin parempana kun muut keskustelijat?
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
502
Maksoin n.120 euroa yhdestä luennosta. Se ongelma oli siinä että itse ilmoittauduin tuonne koska ajattelin että koirani saattaa olla autistinen. Tai siinä on vähän niitä piirteitä. Koira ja autismi nimikkeenä.
No se oli yhteensä 4 tunnin luento siitä miten koiria voi valjastaa autistien käyttöön. Homman vielä kruunasi kahvitauko jossa tuo muu porukka bondaili niiden autististen lapsien kokemuksilla. Tämä varmaan naurattaa myöhemmin mutta mun posket oli liekeissä ja vituttaa et tuhlasin rahaa tohon. Ei mua kiinnostaa vittujakaan ihmis-autistit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Maksoin n.120 euroa yhdestä luennosta. Se ongelma oli siinä että itse ilmoittauduin tuonne koska ajattelin että koirani saattaa olla autistinen. Tai siinä on vähän niitä piirteitä. Koira ja autismi nimikkeenä.
No se oli yhteensä 4 tunnin luento siitä miten koiria voi valjastaa autistien käyttöön. Homman vielä kruunasi kahvitauko jossa tuo muu porukka bondaili niiden autististen lapsien kokemuksilla. Tämä varmaan naurattaa myöhemmin mutta mun posket oli liekeissä ja vituttaa et tuhlasin rahaa tohon. Ei mua kiinnostaa vittujakaan ihmis-autistit.
Ihan näin offtopiccina mutta mistä tietää että koira on autistinen?
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
526
Prkl että on hankalaa vaihdattaa auton alla olevien renkaiden tilalle uudet ja tasapainottaa.
Joko hinta on ihan tuulesta temmattu tai sitten ei vastata puhelimeen.
Alennuin jo kysymään sähköpostilla jos ne siihen vastais.

Yritysten sivut on kyllä hienot mutta miks perkele siellä ei voi olla hinnastoa mitä tuollainen operaatio maksaa.
Tai jos on hinnasto niin suoraan ei mainita mitä tuo operaatio maksaa
Maininta vaan Soita ja Kysy, no prkl vastaa siihen puhelimees saatana
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Kummallista, itse löysin kolmen ekan rengaskioskin sivuilta kyllä hinnan moiselle kun huvikseni kokeilin.
 
Liittynyt
25.01.2022
Viestejä
154
Ärsyttää, kun pyöreä juusto (Oltermanni tms.) höylätään ohueksi kiekoksi. Kuinka vaikea sitä on alkaa veistämään kyljestä, kun se on sopivan levyinen juustohöylälle?
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 033
Olternanni on myös epäekologinen ratkaisu logistiikan kannalta, ( paljon hukkatilaa vrt. suorakaidemötikkä )
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 258
Jonotusäänet: jotain pimputustahan sieltä on kuuluttava että tietää edelleen olevansa jonossa, mutta minkä helvetin takia se pimputus pitää 10s välein katkaista ja kertoa "puhelusi on yhä jonossa, jos blaablaablaa... Valitse yksi"?
Enpä olisi muuten tajunnut olevani vieläkin jonossa, 20min kohdalla alkaa esiintymään hallitsematonta raivoa, soittaisi edes sitä pimputusta kunnes joku vastaa :mad:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
334
Eli nopea keskustelu ei ole sun mieleen ja muut vituttaa?
Vaikka itsekkin suht yksinkertanen olen, niin en mä lähde sitä keskustelua pakottamaan mun ajatusmaailmalle.
Jos mun mielipide kusee, niin ehkä se on hyvä että siihen ei kosketa. Pissakakka junou?
Taisi olla; nopea ja ytimekäs keskustelu on hyvä ja romaanin kirjoitus, missä kaikki näkökannat ilman
varsinaista mielipidettä vituttaa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Auto pitäis laittaa myyntiin nettiautoon. Vituttaa jo näin etukäteen. Tonnin pommi kyseessä ja idiootit alkaa piirittää.
Tarjoan näkemättä 300€ jos tuot pihalle. :)
Itseasiassa teinille tonnin pommi hakusessa tietyin kriteerein ja muutamista olen laittanut myyjälle viestiä niin yksikään ei ole vastannut. Pari autoa oli varmaan mennyt saman tien mutta muut edelleen myynnissä tai poistettu myynnistä.
Soittaja on voittaja mutta jos huomaan ilmoituksen klo 23 niin kohteliaampaa minusta lähestyä viestillä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Auto pitäis laittaa myyntiin nettiautoon. Vituttaa jo näin etukäteen. Tonnin pommi kyseessä ja idiootit alkaa piirittää.
En tiiä miks avasin tän keskustelun, ku ei mikään vituttanut. Nyt vituttaa ku pommilla ajelen edelleen eikä täl hetkel varaa vaihtaa eikä oikein järkeäkään ku en tiiä minne oon muuttamassa vuoden päästä. Alko nyt vituttaa jo etukäteen ens vuoden puolesta.

E: tai no kyl mua hieman vituttaa ku tänään psykekäynti ja samaa liibalaaba paskaa joka kerta, varmaan taas kirjottelee Kantaan negatiivissävytteisesti potilaan pitkistä hiuksista
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
424
Miten vaikeaa ja sekavaa tämä asunnon osto voi olla. Pankkin kanssa kommunikointi tehokkaasti piilotettu epämääräisiin verkkoviesteihin, ja pientä hidastelua.
Lopuksi nyt myyjät eivät osaa päättää myydäkkö vaiko ei... Kyseessä tyhjä kämppä josta tarjosin ihan pyydetyn hinnan... Noh seuravaa sitten kiikariin.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Miten vaikeaa ja sekavaa tämä asunnon osto voi olla. Pankkin kanssa kommunikointi tehokkaasti piilotettu epämääräisiin verkkoviesteihin, ja pientä hidastelua.
Lopuksi nyt myyjät eivät osaa päättää myydäkkö vaiko ei... Kyseessä tyhjä kämppä josta tarjosin ihan pyydetyn hinnan... Noh seuravaa sitten kiikariin.
Anna negatiivinen kauppiaspalaute.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 940
Miten vaikeaa ja sekavaa tämä asunnon osto voi olla. Pankkin kanssa kommunikointi tehokkaasti piilotettu epämääräisiin verkkoviesteihin, ja pientä hidastelua.
Lopuksi nyt myyjät eivät osaa päättää myydäkkö vaiko ei... Kyseessä tyhjä kämppä josta tarjosin ihan pyydetyn hinnan... Noh seuravaa sitten kiikariin.
Samat kokemukset aikoinaan. Pari kiinnostavaa asuntoa jäi epämääräiseen holdiin, koska myyjänä toimineet perikunnat eivät osanneet päättää myyvätkö ulkopuoliselle vai pidetäänkö suvun omistuksessa.

Sitten tapaus Helsingin Osuuspankki. Ei helvetti miten epäammattimaista palvelua voi saada ja vielä elämäänsä kyllästyneen asiakaspalvelijan tiuskimiset päälle.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
569
Kinostais lähtä kattoon kiekon mm-matseja, mutta näin Matti myöhäsenä alle tonnilla sais just vippilipun esim. Suomi - Norja otteluun :devilish:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 928
Finish astianpesutableteista tein valmistajalle reklamaation koska 1/5 pakkauksen tableteista oli ihan murskana yksittäispussien sisällä. Pussit ja paketti ehjiä. Oli niitä "all in 1" jossa siis kirkaste samassa.

1 viikon päästä reklamaatiosta tuli vastaus palautteeseen jossa kiitettiin viestistä ja tarjottiin 10EUR hyvitys jos lähetän tilitiedot. Seuraavana päivänä lähetin tilitiedot.
3 viikon päästä reklamaatiosta kysäsin että eteneekö homma koska mitään hyvitystä ei tilillä ollut näkynyt eikä tilitietojen lähettämiseen vastattu. Neljä päivää myöhemmin tuli viesti että pahoiteltiin asian kestämistä ja että tilitiedot olisi nyt välitetty eteenpäin
nyt yli 6 viikon päästä reklamaatiosta ei edelleenkään ole mitään tapahtunut joten taas pitää sähköpostilla potkia perseelle asiakaspalvelua. Vittu että osaa olla epäpätevää toimintaa isolla valmistajalla.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 953
Finish astianpesutableteista tein valmistajalle reklamaation koska 1/5 pakkauksen tableteista oli ihan murskana yksittäispussien sisällä. Pussit ja paketti ehjiä. Oli niitä "all in 1" jossa siis kirkaste samassa.

1 viikon päästä reklamaatiosta tuli vastaus palautteeseen jossa kiitettiin viestistä ja tarjottiin 10EUR hyvitys jos lähetän tilitiedot. Seuraavana päivänä lähetin tilitiedot.
3 viikon päästä reklamaatiosta kysäsin että eteneekö homma koska mitään hyvitystä ei tilillä ollut näkynyt eikä tilitietojen lähettämiseen vastattu. Neljä päivää myöhemmin tuli viesti että pahoiteltiin asian kestämistä ja että tilitiedot olisi nyt välitetty eteenpäin
nyt yli 6 viikon päästä reklamaatiosta ei edelleenkään ole mitään tapahtunut joten taas pitää sähköpostilla potkia perseelle asiakaspalvelua. Vittu että osaa olla epäpätevää toimintaa isolla valmistajalla.
Onko tuolla toisaalta mitään merkitystä kun noita yksittäisiä "pusseja" ei kuitenkaan tarvitse avata vaan sulavat koneessa pois?
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
526
Haalaripellet ja aikuiset ihmiset 20v vanha paskanen ylioppilaslakki päässä kaduilla pomppimassa tiellä.
:sangry:
Itse en edes ostanu niitä pirun haalareita kun opiskelin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Se ihana fiilis kun viikonloppuna haluat tehdä kunnon munapekonit aamiaiseks ja huomaat pekonipaketin avattua että jaahas, nyt osu taas arpa ja sain semmosen paketin missä pekoni on pelkkää riekaletta. Ei toivoakaan paistaa viipaleina.
Onneks pakkasessa on aina pekonia ja siellä oli kunnollista.
Ja toisaalta tulihan ne riekaleet paistettua ja laitan perunasalaatin sekaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 164
Se ihana fiilis kun viikonloppuna haluat tehdä kunnon munapekonit aamiaiseks ja huomaat pekonipaketin avattua että jaahas, nyt osu taas arpa ja sain semmosen paketin missä pekoni on pelkkää riekaletta. Ei toivoakaan paistaa viipaleina.
Onneks pakkasessa on aina pekonia ja siellä oli kunnollista.
Ja toisaalta tulihan ne riekaleet paistettua ja laitan perunasalaatin sekaan.
Itse siirryin joku aika sitten kanapekoniin juurikin syystä. Ei läskiä mutta makua sitäkin enemmän. Suosittelen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Päinvastoin, on hyvää ja terveellisempää kuin läskipekoni.
Niinhän mä sanoin että on terveellistä :D Joten siitä ei ole pekonin korvaajaksi. Pekonia syödään juuri siksi että se on niin hyvää koska rasvaista ja suonet tukkoon materiaalia. Siks syönkin sitä vaan viikonloppuaamuisin.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Itse siirryin joku aika sitten kanapekoniin juurikin syystä. Ei läskiä mutta makua sitäkin enemmän. Suosittelen.
Kanassa ehkä 10x vähemmän makua. Erittäin huono korvike. Mutta varmaan parempi kuin joku mauton pahvia muistuttava kasvisfeikkiliha.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
471
Telia: "Palvelu toimii normaalisti tässä paikassa."

Telia_2G_Toimii_taas_kerran.jpg


Kyllä, jos se uusi normaali on, että verkkoa ei ole ollenkaan. Ja että se on ihme, jos se sattuu pysymään, kun tulee koti-ovesta sisään. Muuten taas ei. Valitus #4 lähdössä, vaikka lopputuloksen arvaa jo.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Eilen alko duunit ja muuten ei mitään valittamista, mutta uudet turvatöppöset hiertää prkle kantapään yläpuolelta. Muuten ne tuntuu aivan helvetin hyviltä monoilta. Sen verran korkeella se hiertymä on, niin näyttää että se on sen töppösen pehmuste kun hiertää. :hmm: Ikinä ennen oo tollasesta kohasta alkanu hiertään, oonkohan unohtanu että miten kävellään prkle.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Telia: "Palvelu toimii normaalisti tässä paikassa."



Kyllä, jos se uusi normaali on, että verkkoa ei ole ollenkaan. Ja että se on ihme, jos se sattuu pysymään, kun tulee koti-ovesta sisään. Muuten taas ei. Valitus #4 lähdössä, vaikka lopputuloksen arvaa jo.
Eihän tuossa ole edes SIM korttia sisällä.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Eilen alko duunit ja muuten ei mitään valittamista, mutta uudet turvatöppöset hiertää prkle kantapään yläpuolelta. Muuten ne tuntuu aivan helvetin hyviltä monoilta. Sen verran korkeella se hiertymä on, niin näyttää että se on sen töppösen pehmuste kun hiertää. :hmm: Ikinä ennen oo tollasesta kohasta alkanu hiertään, oonkohan unohtanu että miten kävellään prkle.
Jos se on tosiaan se pelkkä pehmuste tai se kengän muoto joka painaa, niin ite fixasin ton kun pidin paria paksua pahvin palaa sukan ja kengän välissä että muotoutuu lähemmäs omaa jalan muotoa.
Ekana päivänä sain rakkulat, ja seuraavana päivänä pidin laastareita ja pahvinpalasia.
Sitä seuraavana päivänä pelkillä laastareilla oli jo ok.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Jos se on tosiaan se pelkkä pehmuste tai se kengän muoto joka painaa, niin ite fixasin ton kun pidin paria paksua pahvin palaa sukan ja kengän välissä että muotoutuu lähemmäs omaa jalan muotoa.
Ekana päivänä sain rakkulat, ja seuraavana päivänä pidin laastareita ja pahvinpalasia.
Sitä seuraavana päivänä pelkillä laastareilla oli jo ok.
Tattis, täytyypä kokeilla. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 460
Viestejä
4 215 806
Jäsenet
71 057
Uusin jäsen
Puokkiw

Hinta.fi

Ylös Bottom