Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Nykynuoriso joka ei snaijaa muuta kuin smileja, eikä tiedä edes mikä on kapusta taikka sultsina :greedy:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
patongille vaan tiedoksi että on aivan sama haukkua ja kirota viattomia cp-vammaisia kuin luku-kirjoitus taidottimia ihmisiäkin. Kumma että tuosta selvästä asiasta saa olla joka toinen viikko muistuttamassa, se siis vituttaa.
Myrkky: Hienoa että kapustan tiesit, Sultsinoita saa ainakin Sokoksen ruoka-osastolta, hiton hyviä ja täyttäviä.
Pitäisi perustaa "hauskat sanat"-kettu, johon kasata kaikkea _kivaa_ mitä ulkolaiset ihmettelee kovasti, nyt kun miettii niin pää lyö tyhjää, välillä syttyy yläkerran lamppu kirkkaasti :)

Pahimmat ovat "monikäsite sanat" kuten luistin, aseen luistin ja luistelu luistin, näitä kivoja sanoja riittää Suomen kielessä :)
Kyllä niitä löytyy muissakin kielissä, kuten englannissa, kerran suomensin yhtä leffaa teksteinä ja pitkään mietin ja googlasin jotain hemmetin fraasia, sitten vasta löysin netin kätköistä vastaavuuden luokkaa "sitä saa mitä tilaa" :o
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
patongille vaan tiedoksi että on aivan sama haukkua ja kirota viattomia cp-vammaisia kuin luku-kirjoitus taidottimia ihmisiäkin. Kumma että tuosta selvästä asiasta saa olla joka toinen viikko muistuttamassa, se siis vituttaa.
Myrkky: Hienoa että kapustan tiesit, Sultsinoita saa ainakin Sokoksen ruoka-osastolta, hiton hyviä ja täyttäviä.
Pitäisi perustaa "hauskat sanat"-kettu, johon kasata kaikkea _kivaa_ mitä ulkolaiset ihmettelee kovasti, nyt kun miettii niin pää lyö tyhjää, välillä syttyy yläkerran lamppu kirkkaasti :)

Pahimmat ovat "monikäsite sanat" kuten luistin, aseen luistin ja luistelu luistin, näitä kivoja sanoja riittää Suomen kielessä :)
Kyllä niitä löytyy muissakin kielissä, kuten englannissa, kerran suomensin yhtä leffaa teksteinä ja pitkään mietin ja googlasin jotain hemmetin fraasia, sitten vasta löysin netin kätköistä vastaavuuden luokkaa "sitä saa mitä tilaa" :eek:
Yhdys sana virheet raivostuttavat - testaa, kuinka hyvin itse osaat sanojen oikeinkirjoituksen

Siinä vähän asian vierestä, en ole kokeillut vielä kuin ka pieleen menee, jos tuossa myöhemmin jaksaa kokeilla:beye:

Kapusta masteria tullut aikoinaan luettua, niin sieltäkin löytyy lainasanoja yms.:vihellys:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Pahemmin vituta mikään. Auto meni katsastuksesta läpi eikä tarvitse vaihtaa taka-akselia (kolina johtui irtinäisestä takaputkesta).

Hakemalla kun hakee niin paikallisen Lidlin parkkikselta lähtevät autoilijat, siinä on Stop merkki pihalta ajaessa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 177
Oikeinkirjoitukseen liittyen ihmetyttää kuinka monet, kaiketi amerikkalaiset, kirjoittavat then, kun pitäisi kirjoittaa than. Ja ehkä toisinpäinkin. En usko, että kyse on useinkaan puhelimen ennakoivasta tekstinsyötöstä. Muuten teksti voi olla hyvälaatuista ja vaikuttaa, että henkilön äidinkieli voisi olla englanti. Aluksi luulin tämän olevan meemi.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Oikeinkirjoitukseen liittyen ihmetyttää kuinka monet, kaiketi amerikkalaiset, kirjoittavat then, kun pitäisi kirjoittaa than. Ja ehkä toisinpäinkin. En usko, että kyse on useinkaan puhelimen ennakoivasta tekstinsyötöstä. Muuten teksti voi olla hyvälaatuista ja vaikuttaa, että henkilön äidinkieli voisi olla englanti. Aluksi luulin tämän olevan meemi.
Sama, olen tullut siihen tulokseen että se on jokin kielijuttu mikä ei suomenkieliselle valkene. Ja osaa sitä suomalaisetkin kuten Memorykin tuossa juuri osoitti :D
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Pahimmat ovat "monikäsite sanat" kuten luistin, aseen luistin ja luistelu luistin, näitä kivoja sanoja riittää Suomen kielessä :)
Joopa joo, kivojahan ne voi olla mutta aseessa tai vaikkapa kaasuttimessa on luisti, ei luistin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Joopa joo, kivojahan ne voi olla mutta aseessa tai vaikkapa kaasuttimessa on luisti, ei luistin.
Öööh nooh varmasti ovat "palikka" sekä "siru".

Ecun eprom toisille "siru", sitten on lasin"siru", chip-mikropiiri->siru jne..
Palikka: päätekivi, palikka tyyppi jne :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Kävi vituttamaan, kun tein tuon testin 4/10. Ilmankos tämä on niin kuoleva kieli..
Sama tulos tuli itsellään. Kun argumentit päättyvät ja vastalausetta ei ole antaa, on ainakin itsellään epäpätevyyttä vedota näissä kielioppivirheeseen ja toispuoleiseen asiaan.

Nyt kun heräsin, oli harvinaista kyllä, mutta senkin edestä niska niin saamarin kipeä ja jumissa. Teki oikein pahaa nousta sängystä ja ulkona kaivaa kännykkää taskusta. Kai sitä on tullut jäykistelty viikonloppuna liikaa.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 316
Kävi vituttamaan, kun tein tuon testin 4/10. Ilmankos tämä on niin kuoleva kieli..
Taisin saada viisi pistettä. Yhdyssanathan eivät ole kieliopin vaikeinta aluetta. Jotain se kielestä kertoo, jos lähes koko kansa puhuu ja kirjoittaa kielitoimiston mielestä väärin. Kuulun itsekin suureen enemmistöön, vaikka ylioppilastodistuksen mukaan olen joskus opetellut äidinkielen kiitettävästi. Kielen, jonka säännöt ovat teennäisiä, monimutkaisia ja täynnä poikkeuksia.

Toisaalta en pysty puhumaan kieliasioista ajattelematta pakkoruotsia. Lapsi aloittaa kolmannen luokan, joten kello tikittää koko ajan. Vituttaa, koska maailmassa on miljardeja ihmisiä joita ei pakoteta opiskelemaan ruotsia.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
536
Pyörän oikeanpuoleinen poljin on juntattu kampeen kiinni sellaisella voimalla, että pistää vähän vituttamaan. Etenkin kun työkalu lipesi ja paukahti käsi aika kova vauhdilla runkoon.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
citymarketissa ei ollutkaan salattipöytää tänään, josta voi itse kasata haluamansa salaatin + kaikenlisäksi kilohinta oli noussut 5e. pitäkööt tunkkinsa jatkossa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 583
Yllättävän nopeasti 4 viikon lomat menivätkin.

Onneksi työnantaja on suunnattomassa viisaudessaan päättänyt helpottaa siirtymistä vapaalta takaisin työaika järjestelyin. Kolme työpäivää, 2 vapaata jonka jälkeen onkin 7 päivän putki. Jos tuolla ei saa nollattua kesälomaa (eli 685 tunnin poissaoloa työpaikalta) niin ei sitten millään. Keles, että ketuttaa jo etukäteen. Onneksi seuraavaan pidempään taukoon työnteosta ei ole enää kuin sen n. 11kk. muutoinhan tässä saattaisi jopa iskeä epätoivo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
108
Vituttaa kysellä lainaamieni tavaroiden perään, sitten suututaan kun kyselen lainasta kamoja takasin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 855
Porukat ei suostu vaihtamaan sähkönmyyjää. Maksavat sitten tuplahintaa ja vitunmoista kk hintaa ihan vaan siks "ku tää on aina ollu" :facepalm:
 

10k

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
120
Heräsin 3.30 eikä unta millään. Nousin syömään aamupalaa ja painelin sohvalle odottelemaan töihin lähtöä.

Taju pois n. 4.30 ja herätys tunnin päästä. Nyt vähän väsyttää. :beye:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Heräsin 3.30 eikä unta millään. Nousin syömään aamupalaa ja painelin sohvalle odottelemaan töihin lähtöä.

Taju pois n. 4.30 ja herätys tunnin päästä. Nyt vähän väsyttää. :beye:
Juuri tuon takia jos herään tuollaiseen aikaan niin sitkeästi valvon tuon tunnin sitten myöhemmin kuittaan univelan esim. päikkäreillä. Uudestaa kun tunniksi nukahtaa niin sitten onkin kallo sekaisin :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
66
Kirjaston (kirjastojen) lukutilassa ihmiset, jotka ei ota muita huomioon! Tänäänkin joku hakkasi läppärinsä näppäimistöä, kuin joku konserttipianisti - helvetinmoinen naputus... Saati kun on pakko rouskuttaa ja rapistella koko ajan jotain :tdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Pää meinaa olla tänään kipeä. Jotain lääkettä otin jos saisi huilattua ja pääkipu sitten menisi pois.

Sairaslomaa jatkettiin puolella vuodella. Seuraavaksi pitäisi ilmeisesti ottaa sukulainen mukaan käynnille. Tällä sukulaisella on osittain samoja vaivoja kuin minullakin. Hänellä nyt viimeksi on tullut jalkapohjien tuntohäiriötä ja sen takia hänen seuraavia tutkimuksiaan oli aikaistettu puolella vuodella. Toisaalta olisi jännä juttu jos olisi sama "tauti" kyseessä. Tällä sukulaisella tuo oli huomattu pään magneettikuvauksessa. Selkäydinneste oli taa aivan priimaa. Mulla yhtään mitään tutkimuksia ei ole ollut, koska ei ole muuta vikaa kuin että en halua mennä töihin :D En siis ole työkuntoinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Mulla on tuo C kortissa, niin vaan 5v voimassa ilmeisesti.
Jos en ota uutta ja teippaan tämän rikkinäisen, niin on 2033 asti voimassa. Taidan käydä kirjakaupassa hakee läpinäkyvää teippiä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Mulla on tuo C kortissa, niin vaan 5v voimassa ilmeisesti.
Jos en ota uutta ja teippaan tämän rikkinäisen, niin on 2033 asti voimassa. Taidan käydä kirjakaupassa hakee läpinäkyvää teippiä...
Onkos tää jotain trafin spedelyä sen "ammattipätevyyden" vuoksi, jos C on se kirjain mikä vaikuttaa? Sen verran sekavaks on mennyt etten oikein itekään tiedä mihin saakka kortti on voimassa. Mulla kuitenkin sen verran vanha kortti ettei siinä ole edes myöntämispäivämäärää. Vaan voimassa johonkin pvm asti, ja ABeC on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Onkos tää jotain trafin spedelyä sen "ammattipätevyyden" vuoksi, jos C on se kirjain mikä vaikuttaa? Sen verran sekavaks on mennyt etten oikein itekään tiedä mihin saakka kortti on voimassa. Mulla kuitenkin sen verran vanha kortti ettei siinä ole edes myöntämispäivämäärää. Vaan voimassa johonkin pvm asti, ja ABeC on.
Käsittääkseni nämä vanhat kortit ovat voimassa 2033 asti. Muistaakseni tuo muutos liittyi johonkin EU-maiden käytäntöjen yhdentämiseen. En ole tästä kyllä ihan 100% varma. Perseestä joka tapauksessa 5v välein uusia korttia. Itselle on tuosta kuorma-autokortista muutenkin tosi vähän hyötyä nykyään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Onkos tää jotain trafin spedelyä sen "ammattipätevyyden" vuoksi, jos C on se kirjain mikä vaikuttaa? Sen verran sekavaks on mennyt etten oikein itekään tiedä mihin saakka kortti on voimassa. Mulla kuitenkin sen verran vanha kortti ettei siinä ole edes myöntämispäivämäärää. Vaan voimassa johonkin pvm asti, ja ABeC on.
Ilmeisesti on voimassa 18.1.2033 asti. Mutta jos joudut uusimaan kortin, niin kortti on voimassa 5 vuotta.
Kaikki 19.1.2013 jälkeen myönnetyt uudet ajokortit ovat määräaikaisia.

Ajokorttisi on voimassa seuraavasti:

  • Henkilöautojen, moottoripyörien, mopojen ja traktorien ajokortit 15 vuotta kerrallaan. Täytettyäsi 65 vuotta ajokortti on voimassa enintään 5 vuotta kerrallaan.
  • Kuorma- ja linja-autojen ajokortit 5 vuotta kerrallaan. Täytettyäsi 68 vuotta ajokortti on voimassa enintään 2 vuotta kerrallaan.
Kaksoiskappaleiden voimassaolo 1.11.2016 alkaen

Ajokortin kaksoiskappale myönnetään 15 vuodeksi, mutta kuitenkin enintään 70-vuotiaaksi asti. Ajokortti annetaan 65 ikävuoden jälkeen kuitenkin 5 vuodeksi.

Ryhmä 2: Kuorma- ja linja-auton kuljettamiseen oikeuttavat ajokortit:
Ajokortin kaksoiskappale annetaan 5 vuodeksi, mutta kuitenkin enintään 70-vuotiaaksi asti. Ajokortti annetaan 68 ikävuoden jälkeen 2 vuodeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Käsittääkseni nämä vanhat kortit ovat voimassa 2033 asti. Muistaakseni tuo muutos liittyi johonkin EU-maiden käytäntöjen yhdentämiseen. En ole tästä kyllä ihan 100% varma. Perseestä joka tapauksessa 5v välein uusia korttia. Itselle on tuosta kuorma-autokortista muutenkin tosi vähän hyötyä nykyään.
Noin se taitaa olla, että 2033 - enkä jaksa edes tarkistaa. Tuon C kortin olemassa olosta, hyödyt voi laskea nykyään yhden käden sormilla. Vielä muutama vuosi takaperin tuli kuokkia ajettua, ja sekin loppui siihen ammattipätevyyteen, mitä en ole hankkinut, enkä hanki, ellei joku muu maksa = ei maksa.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Kaksi kuukautta pakettiautossa ollut täysi 5kg miglanka ruosteessa. Aivan karhea ja ruskea, ei se enää mene letkusta läpi. Ei enää ikinä Telwiniä Motonetistä.
Entinen rulla (en muista merkkiä) kesti samoissa olosuhteissa yli kymmenen vuotta kunnes loppui. Ei ruostetta.
Saatanan saatana.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Mulla on tuo C kortissa, niin vaan 5v voimassa ilmeisesti.
Jos en ota uutta ja teippaan tämän rikkinäisen, niin on 2033 asti voimassa. Taidan käydä kirjakaupassa hakee läpinäkyvää teippiä...
Vuonna 2006 huomasin 2050 asti voimassa olevan korttini muovin menneen hauraaksi ja koko kortti oli vähällä katketa, aivan pientä hiusmurtumaa täynnä. Nohevana laitoin kontaktimuovin tosi siististi molemmille puolille ja sellaisena kortti kelpasi satoja kertoja viime kesään saakka kunnes Porin Sokoksen S-pankin täti katsoi että "tässähän on muovi, ei tää kelpaa enää kuin tämän kerran" ja väänteli kortin aivan vituiksi. Teki mieli tempaista nokkaan sitä akkaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Kaupassa tänään. Ennen minua on joku mummo, jolla kaksi jugurttipurkkia ja kyrsä. Minä lataan ostokset hihnalle ja ehdin hyvin valmiusasemiin nopea pakkaus mielessä, kun kangaskasseja käytän eikä muutenkaan huvita ruokakaupassa viettää sekuntiakaan ylimääräistä aikaa. Noh mummo maksaa kolikoilla tai jotain ja kassa alkaa vetämään mun ostoksia (joita ei edes ole kuin yksi kassillinen yhteensä, kun täydennyskauppakäynti), kassana kohtuullisen reippaan näköinen nuorehko mies.
Puolessavälissä ostoksia sen hihna pysähtyy ja kassa lappaa niitä mun ostoksia kasalle siihen sentin päähän itsestään. Minä siellä kassi avoimena odottelen, että voisko sen hihnan laittaa liikkeelle. Kaikki edelliset tavarat olen jo pakannut ja ehtinyt kaivaa rahapussin ja kortinkin esille nopeuttaakseni maksua.
Eikä ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään. Ei mun maailmani tästä romahda, kunhan vituttaa vaan näinä päivinä tällaiset tilannetajun puutostaudit ja tumpuloinnit. Lisäksi kun vihdoin saan loputkin tavarat kassiin, maksettua ja lähden kaupasta niin lähes aina on joku helvetin unelmoija keskellä liukuovia kärryjensä kanssa eikä pääse kummaltakaan sivulta ohi.
Jumalauta mitä zombeja ihmiset ovat nykyään.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
toi onkyllä ärsyttävää, aina joku zombi pysähtyy kärrinsä kanssa juuri siihen käytävän kapeampaan kohtaan uneksimaan. tällähetkellä ärsyttää kun hartia on niin perkuleen jumissa, eikä ketää hieromassa.
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Kaupassa tänään. Ennen minua on joku mummo, jolla kaksi jugurttipurkkia ja kyrsä. Minä lataan ostokset hihnalle ja ehdin hyvin valmiusasemiin nopea pakkaus mielessä, kun kangaskasseja käytän eikä muutenkaan huvita ruokakaupassa viettää sekuntiakaan ylimääräistä aikaa. Noh mummo maksaa kolikoilla tai jotain ja kassa alkaa vetämään mun ostoksia (joita ei edes ole kuin yksi kassillinen yhteensä, kun täydennyskauppakäynti), kassana kohtuullisen reippaan näköinen nuorehko mies.
Puolessavälissä ostoksia sen hihna pysähtyy ja kassa lappaa niitä mun ostoksia kasalle siihen sentin päähän itsestään. Minä siellä kassi avoimena odottelen, että voisko sen hihnan laittaa liikkeelle. Kaikki edelliset tavarat olen jo pakannut ja ehtinyt kaivaa rahapussin ja kortinkin esille nopeuttaakseni maksua.
Eikä ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään. Ei mun maailmani tästä romahda, kunhan vituttaa vaan näinä päivinä tällaiset tilannetajun puutostaudit ja tumpuloinnit. Lisäksi kun vihdoin saan loputkin tavarat kassiin, maksettua ja lähden kaupasta niin lähes aina on joku helvetin unelmoija keskellä liukuovia kärryjensä kanssa eikä pääse kummaltakaan sivulta ohi.
Jumalauta mitä zombeja ihmiset ovat nykyään.
Mikäs ihme se on kun kaikki vetää psyykelääkkeitä kun karkkeja lopun elämäänsä. Ei ole varaa parantaa.

Zombie siellä ja zombie täällä...
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Eilen julkistettu budjettiehdotus :(
Rikkaiden verotusta alennetaan, köyhien=spurgujen asumistukea leikataan??
Tämä siksi että nyt on "kohiseva nousukausi" :eek:
Mitenkäs sitten kun tulee taas lama?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 177
Taitaa käteisellä maksaa kuitenkin suurin piirtein yhtä nopeasti kuin kortilla, jos ei ala kolikkoja kaivelemaan ja vaihtorahan takaisin saatuaan alkaa jo liikkua hihnan loppua kohden. Kortin tunnistuksessa ja maksun varmentamisessa menee aika paljon aikaa ja usein lukija ei tunnista korttia, nykyään pyyhkäisen sirua aina ennen, kun laitan kortin lukijaan, kun se tuntuu auttavan. Eilenkin koitin maksaa kortilla, mutta lukija jumitui kahteen kertaan varmentamaan PIN:n syöttämisen jälkeen ja lopulta maksoin käteisellä. Seuraavan asiakkaan kortin sama lukija kuitenkin hyväksyi heti.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
toi onkyllä ärsyttävää, aina joku zombi pysähtyy kärrinsä kanssa juuri siihen käytävän kapeampaan kohtaan uneksimaan. tällähetkellä ärsyttää kun hartia on niin perkuleen jumissa, eikä ketää hieromassa.
jäävät vielä tarinoimaan jonkun kanssa ja alkavat valittamaan kun kaikilla on niin kiire nykyään?.:hammer::think::kahvi:
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Taitaa käteisellä maksaa kuitenkin suurin piirtein yhtä nopeasti kuin kortilla, jos ei ala kolikkoja kaivelemaan ja vaihtorahan takaisin saatuaan alkaa jo liikkua hihnan loppua kohden. Kortin tunnistuksessa ja maksun varmentamisessa menee aika paljon aikaa ja usein lukija ei tunnista korttia, nykyään pyyhkäisen sirua aina ennen, kun laitan kortin lukijaan, kun se tuntuu auttavan. Eilenkin koitin maksaa kortilla, mutta lukija jumitui kahteen kertaan varmentamaan PIN:n syöttämisen jälkeen ja lopulta maksoin käteisellä. Seuraavan asiakkaan kortin sama lukija kuitenkin hyväksyi heti.
Kyllä toi lähimaksu toimii ihan suhteellisen hyvin.Eniten ottaa päähän se ettei se ilmoita esim lidl:ssä että pitäisi kirjoittaa se pinni vaan ei yksinkertaisesti hyväksy sitä ostosta.Toi että voi "jumiutua" johtuunee siitä että se voi soittaa ja varmentaa sen ostoksen jolloin pitää odotella vähän aikaan.:kahvi:
 

Zefram Cochrane

The Engineer
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 844
Eilen julkistettu budjettiehdotus :(
Rikkaiden verotusta alennetaan, köyhien=spurgujen asumistukea leikataan??
Tämä siksi että nyt on "kohiseva nousukausi" :eek:
Mitenkäs sitten kun tulee taas lama?

Aina ne vihervassarit jaksaa vinkua "rikkaiden" verojen alentamisesta.:facepalm:

Aikalailla olisi laskettavaa erityisesti ylemmissä tuloluokissa, jotta päästäisiin edes muun Euroopan tasalle.;)



t.JPG
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Ja auta armias jos joskun keksit jotain mikä helpottais työntekoa, ..
Sitten kun joskus sanot tälle kivestenkiillottajalle,..
OT: Sori lainasin vähän hassusti. Eräs nainen keksi hyvän idean ja kaksi miestä siinä vieressä ei edes kuullut kuin kait toisen kohdalla alitajunnan tasolla, koska toinen mies omi sen naisen idean hetkeä myöhemmin ja niillä miehillä tuli sitten keskenään sellainen heureka-tunnelma. "Olet sä Reino eri välkky tyyppi!"
..:facepalm:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
OT: Sori lainasin vähän hassusti. Eräs nainen keksi hyvän idean ja kaksi miestä siinä vieressä ei edes kuullut kuin kait toisen kohdalla alitajunnan tasolla, koska toinen mies omi sen naisen idean hetkeä myöhemmin ja niillä miehillä tuli sitten keskenään sellainen heureka-tunnelma. "Olet sä Reino eri välkky tyyppi!"
..:facepalm:
OT Jatkaen: Tekstistäsi ei saa päätä eikä häntää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
OT Jatkaen: Tekstistäsi ei saa päätä eikä häntää.
No kyllä minä sain aika hyvin selvää, että naisen idean varasti se toinen ns."alitajunnan kuulija" joka sitten sai ne kehut tältä joka "ei kuullut".

Heittomerkkejä kannattaa ainakin sarkasmissa selventää. On nimittäin totta, että samat ajatukset voivat muodostua jopa kahdella tai useammalla päässä. Varsinkin niiden "alitajuntaisena kuultujen sanojen" johdatuksella, joka ei silloin itsessään ole ideavarkaus.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
No kyllä minä sain aika hyvin selvää, että naisen idean varasti se toinen ns."alitajunnan kuulija" joka sitten sai ne kehut tältä joka "ei kuullut".

Heittomerkkejä kannattaa ainakin sarkasmissa selventää. On nimittäin totta, että samat ajatukset voivat muodostua jopa kahdella tai useammalla päässä. Varsinkin niiden "alitajuntaisena kuultujen sanojen" johdatuksella, joka ei silloin itsessään ole ideavarkaus.
Noh, en tiedä. Ehkä järkeni ei toimi näin töistä juuri palanneena.
 

HiekkaP

Influensseri
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Tilasin ps4:n ja lisäohjaimen keskiviikkona. Torstaina tuli ilmoitus että paketti on automaatissa ja odottaa noutoa. Perjantaina töissä ihan täpinöissään odottelin että päivä loppuu ja pääsee säätämään viikonlopuksi pleikkaria ja ottamaan vähän olutta:cigar2:, kaiken kruunas ps4 ale, mistä nhl17 irtos kympillä. Piti kehaista vaimollekkin miten nopsaa posti hoiti hommat, kun yhessä päivässä oli paketti perillä:sori::tup: no eikai siinä ku äkkiä cittarista olutta ja ruokaa mukaan ja automaatille syöttään koodi. Ovi auki ja mitä vittua, lokero tyhjä :jd: soitto postille, missä pahoitellaan ja sanotaa että paketti ei oo hukassa, vaan sitä on yritetty toimittaa, vaan ei oo onnistunut:wtf: saatanan saatana, ei kuulemma auta ku ootella....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
Pahaa näköhäiriötä taas vaihteeksi. Ei oikein nää lukea ja joutuu vain kuunnella telkkaria :) Käsissä ehkä ihan lievää tunnottomuutta.

edit: Kädet on tosiaan vähän puutuneet ja saattaa olla jaloissakin pikkasen osittan samaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 293
Viestejä
4 193 454
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom