Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Enää en edes katsele mitään videopätkiä netti-lehdistä kun siinä laukkaa teksti "juttusi alkaa pyörimään 29s:n päästä"
Paskat, olkoon sitten juttu mikä vaan mutten ala väkisin katselee jotain 1000:tta kertaa tulevaa auto/vakuutus-mainosta :(
IS varsinkin on kunnostautunut tässä, tuntuu että joka toinen uutinen sisältää jonkun videon. Siinäpä, vaikka video voisikin olla kiinnostava, niin en noita mainoksia katsele. Se on perkele iltis eikä mikään telkkari:rage: Sitten kun on adbloc päällä ja videon toistoesto päällä, niin koko sivu saattaa hyytyä vähäksi aikaa, että se ehtii kelaamaan että virhettä pukkaa ja mainosten esto saattaa olla päällä...

Ja mitä telkkariin tulee. Tallennan käytännössä kaikki ohjelmat, ja katon sitten myöhemmin, kun saa skipattua mainokset hittoon. Koskahan ne tuohonkin saa jonkun eston.o_O
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
209
Nimenomaan se telkkarin ja digiboksin hyöty on siinä että saa tallennettua ja kelattua mainokset. Sitten on nämä samojen kanavien suoratoistopalvelut joissa pyörii mainokset joita ei voi ohittaa tai kelata. Jos on blokkeri niin koko paska ei lataudu.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Helvetin romu päästi luultavasti kytkimen toiminnalle tärkeän savun ulos ja jäi tien viereen, kummipojan rippijuhlat tulossa, lomamatka etelään veti visan tappiin, muksun lähes kaikki vaatteet jäämässä pieneksi, hoplopissa hidas netti, migreeni tulossa ja kuselleklin pitäisi mennä...
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Kelan 8:n viikon käsittelyajat...tuplat menny eikä homma etene[emoji48]

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Ensinnä BitDefender (Avantgate) veloitti toista tiliäni $90 CAD kun olin unohtanut sen olemassaolon.

Sitten Smartum-kortti kieltäytyi toimimista lounaalla.

..ja nyt toinen Hynix pamahti iloisesti ja kone ei lähde edes käyntiin sen kanssa. Positiviisena puolena, toimivalla tikulla toimii myös XMP profiili ja 3000MHz, joka ei aikaisemmin toiminut. Täytyy tuokin testata toisella emolla (joka on AM4 B350, eikä yhtään auta asiaa) ja kirjoitella RMA:t.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Ensinnä BitDefender (Avantgate) veloitti toista tiliäni $90 CAD kun olin unohtanut sen olemassaolon.
Vielä viime vuonna antoivat rahat takaisin, kun itselle kävi sama vahinko. Aika idiootti systeemi, että tuo automaattiveloitus on oletuksena päällä.

Mihin olit yhteydessä?

refunds@bitdefender.com ?

Sinne olin itse, mutta eivätpä ole vaivautuneet vastaamaan. Tosin tässä nyt on vaan tämä päivä mennyt ja sehän on juuri alkanut jenkeissä.
Olisiko ollut tuo? En enää muista tarkalleen, mutta kyllä sieltä sivuilta reklamointiohjeet löytyi. Koittavat varmaan ensin kaupata samaa tuotetta alennuksella, mutta kyllä ne rahatkin takaisin saa ilman sadatteluja muutaman sähköpostiviestin jälkeen.

Tämmöisen sähköpostiosoitteen kanssa olen näköjään viestinyt:

Bitdefender Support Center bdsupport@bitdefender.com via mandrillapp.com
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Vielä viime vuonna antoivat rahat takaisin, kun itselle kävi sama vahinko. Aika idiootti systeemi, että tuo automaattiveloitus on oletuksena päällä.
Mihin olit yhteydessä?

refunds@bitdefender.com ?

Sinne olin itse, mutta eivätpä ole vaivautuneet vastaamaan. Tosin tässä nyt on vaan tämä päivä mennyt ja sehän on juuri alkanut jenkeissä.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
En uskonut huudon kaverin palautteita :(
Suuri osa neutraaleja sekä negatiivisia.
Ostamani kama menee kaapin pohjalle, paska mikä paska vaikka myyjä väitti että laite on kunnossa ja piti olla vielä vastaajakin samassa, paskat mitään ollut :rage:
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 586
Murobbs 17 vuotta accountti, tänä vuonna upista tuliko 2 varoitusta, pistin kyllä palautetta noista jo silloin aiemmin, kun ne tuli. Nyt sitten lisäsin myyntiketjuun kuvan tuotteesta, kun ei ollut, upista 1 vrk. ja banni, eikä pääse tuosta sanomaan, eikä myöskään yksityisviesteihin.
"
MuroBBS - Ongelma
Olet saanut porttikiellon seuraavasta syystä: Sääntörike (bannattu liian monen varoituksen takia). Porttikielto poistetaan 03.08.2017.
"

Voisin sanoa, että mitä vittua.
Kaikki 17 vuotta (tms) ilman mitään kärhämää ja nyt tällaista paskaa niskaan.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Murobbs 17 vuotta accountti, tänä vuonna upista tuliko 2 varoitusta, pistin kyllä palautetta noista jo silloin aiemmin, kun ne tuli. Nyt sitten lisäsin myyntiketjuun kuvan tuotteesta, kun ei ollut, upista 1 vrk. ja banni, eikä pääse tuosta sanomaan, eikä myöskään yksityisviesteihin.
"
MuroBBS - Ongelma
Olet saanut porttikiellon seuraavasta syystä: Sääntörike (bannattu liian monen varoituksen takia). Porttikielto poistetaan 03.08.2017.
"

Voisin sanoa, että mitä vittua.
Kaikki 17 vuotta (tms) ilman mitään kärhämää ja nyt tällaista paskaa niskaan.
Minäkin nappasin ensimmäisen varoitukseni viime syksynä samoihin aikoihin kun io-tech avattiin. Syynä oli referral-koodi ketjussa jossa ne olivat olleet sallittuja vuosikausia. Seuraava varoitus tulikin "turhasta raportoinnista". Onneksi on olemassa muitakin ATK-foorumeja... ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
272
Voisin sanoa, että mitä vittua. Kaikki 17 vuotta (tms) ilman mitään kärhämää ja nyt tällaista paskaa niskaan.
Mulla sama noin vuosi sitten, 15 vuotta muroa aktiivisesti käyttäneenä. Ilman varoitusta tai mitään muutakaan sain viikon bannit itselleni vieläkin epäselväksi jääneestä syystä. Sen jälkeen olenkin tyytynyt - paria poikkeusta lukuun ottamatta - vain silmäilemään muroa satunnaisesti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 795
Tarkastinpa tuon Jargerin tapauksen.

Tarkastinpa murosta. Moderaattori on näemmä pistänyt takautuvasti varoituksen paikkakunnan puutteesta, mikä käy ilmi lukiessaan kyseistä ketjua. Muutokset tosin on tehty jo oma-alotteisesti perjantaina, käyttäjä laittanut upia tänään yli kolmen vuorokauden jälkeen ilmoituksesta. Käyttäjä ei ole kovinkaan aktiivinen myynti alueen ulkopuolisissa threadeissa. Ei siis ilmeisemmin ole saannut mistään trollaamisesta yms varoitustaan.

En tiedä, miten säännöt ovat uuden muron omistajan asettamana. Jos eivät ole dramaattisesti muuttuneet, niin todennäköisesti joku mode on paskantärkeänä laittanut takautuvasti varoituksen, koska on bongannut virheen (menneisyydestä). Se on sitten johtanut banniin. Mitään virhettä hän ei itse ole bongannut, vaan aistinut kys. ketjusta paikkakunnan tiedusteluista sellaisen joskus olleen.

Edit: Huom. mainittu sen ilmoituksen lopussa olevan myynnissä myös io-techissa. Tarvinneeko olla psykologian professoritason asiantuntija, päätelläkseen mikä on mahtanut ruokkia "varoituksen antamisen nälkää"? :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 586
Myynti-ilmossa oli heti laittaessa isolla otsikossa PAIKKAKUNTA.. mää lähinnä ihmettelin miten se jäi kysyjiltä huomioimatta, kun oli ihan otsikossa alunperinkin :D eli sitä ei lisätty jälkikäteen sinne.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
En tiedä olenko ainoa mutta vitun Jokesphone.:rage:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 795
Myynti-ilmossa oli heti laittaessa isolla otsikossa PAIKKAKUNTA.. mää lähinnä ihmettelin miten se jäi kysyjiltä huomioimatta, kun oli ihan otsikossa alunperinkin :D eli sitä ei lisätty jälkikäteen sinne.
Näinkö oli? No, mitään muuta tuota eilen tarkistaessani keksinyt mahdolliseksi motiiviksi, kuin sen että mode luki nuo kommentit ja päättyi niistä "ahaa-fiilikseen" (ja tyydyttämään kostonhimoa, joka juonsi sanasta io-tech).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Huoh. Aina pitää yrittää olla ystävällinen auttaa ja jeesata kavereita, mutta jotenkin aina se kallistuu siihen että onnistun tyrimään jotain jotenkin tai joudun johonkin maksumieheks.
Hienoa toimintaa karma. Millon mäkin saisin vähän takaisin?
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Huoh. Aina pitää yrittää olla ystävällinen auttaa ja jeesata kavereita, mutta jotenkin aina se kallistuu siihen että onnistun tyrimään jotain jotenkin tai joudun johonkin maksumieheks.
Hienoa toimintaa karma. Millon mäkin saisin vähän takaisin?
Mullekkin sikiää invalidi kavereita, Kerran mentiin autolla Hesaan, annoin sille 100mk että pärjäilee vähän omillaan.
Nooh poikettiin abc:lla kahvilla, kysyin että mitäs otat? "Ei mulla ole rahaa" WTF!!!
Joko kyseessä oli pahanlaatuinen alzheimer-tapaus taikka todella kitsas kaveri.
Tarjosin sitten sille pullakahvit jotka eivät maailmaa kaataneet. Ihme vajakki :rage:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Joka yö ahdistavia painajaisia, nyt ei enää ees huvita mennä nukkuu ollenkaan... Vituttaahan se että menee koko päivä pilalle, kun herätessä monta tuntia vaan pulssi katossa ja selittämätön tuskanen olo. Vinkkejä?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Viimeinen kesälomapäivä, huomenna takaisin töihin. Onnistunut erakoitumaan kesällä aika hyvin, saa nähdä millaiset fiilikset kun huomenna joutuu taas leikkimään sosiaalista, ei vitun vittu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 524
Joka yö ahdistavia painajaisia, nyt ei enää ees huvita mennä nukkuu ollenkaan... Vituttaahan se että menee koko päivä pilalle, kun herätessä monta tuntia vaan pulssi katossa ja selittämätön tuskanen olo. Vinkkejä?
Ehkä kannattaisi mennä jollekin hyvälle lääkärille kertomaan asiasta? Voi saada jopa jollain lääkkeellä korjattua pahimman?

Saattaa kuulostaa ehkä paniikkihäiriöltä tai paniikkikohtaukselta. Just jos on vähän ahdistavaa tai tuskaista tai että ei pysty hengittämään aivan kunnolla.

Mulla tuli ehkä vähän samoin että heräsin keskellä yötä ja en tiedä mikä "aina" tuli? Psykologi sitten kertoi että se voi olla joku paniikkikohtaus esimerkiksi. Ehkä paniikkihäiriö voi myös aiheuttaa sen että sydän hakkaa enemmän. Luultavasti lääkäri tai mielellään psykiatri osaisi kertoa noiden oireiden perusteella jotakin?

Mulla itsellä oli myös selittämätöntä yskää noiden oireiden takia? Olisin halunnut jopa jotain astmalääkettä, mutta ei työterveyslääkäri antanut, koska "ei ollut mitään vikaa".

Itse menisin suoraan psykiatriselle, jos työterveydessä tai muualla ei osata auttaa asiassa?

Uni on tärkeää. Kohta ei enää muisti toimi kunnolla, jos et nuku?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Toisaalta uni on myös niin tärkeää, ettei niihin lääkkeisiin kannata totuttautua. Tuskasta katella ihmisiä jotka ei nuku ilman sen seittemää unilääkettä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Joka yö ahdistavia painajaisia, nyt ei enää ees huvita mennä nukkuu ollenkaan... Vituttaahan se että menee koko päivä pilalle, kun herätessä monta tuntia vaan pulssi katossa ja selittämätön tuskanen olo. Vinkkejä?
Melatoniinia apteekista, respa vapaa. Lääkäri voi kirjoittaa kyllä respan 3mg melatoniinille, joka on respalla muistaakseni 6x halvempaa vs. respavapaa.

Ei ole huumaava tai koukuttava. Paitsi unimaailma voi muuttua hyvinkin hauskaksi, ja positiivisessa mielessä:hungry:

Sitten:

Vituttaa kun kesä vaan tuntuu menevän, kaikkea pitäis ja pitäis tehdä = mitään en saa aikaseks.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 524
Toisaalta uni on myös niin tärkeää, ettei niihin lääkkeisiin kannata totuttautua. Tuskasta katella ihmisiä jotka ei nuku ilman sen seittemää unilääkettä.
Joo. Ei mitään unilääkettä vaan sellaista että ei tulisi sitä ahdistusta (vaikka painajaisia) ja tuskaisuutta. Ja siis pystyisi nukkumaan normaalisti, eikä herää keskellä yötä painajaisiin?

Luultavasti se olisi sitten masennuslääkettä joka poistaisi sen paniikkihäiriön? Vaikka Escitalopram joka pitäisi auttaa paniikkiin?

Jos olo helpottaa, niin lääkkeen voi jättää sitten taas pois?

Voihan se toki jostain ihan muustakin johtua, tuo vain oli oma arvaus?
Essitalopraami – Wikipedia

Ilmeisesti unilääkkeisiin voi jäädä koukkuun ja itsellä ei ole ollut mitään sellaista lääkettä muutenkaan.
Itsellä vaan alkoi paniikki just noilla aika pahoilla painajaisilla? Lisäks en tohtinut enää mennä töihin, niiden pahojen painajaisten takia? Oonkin siks kontoutustuella, eli en oo töissä enää. Kannattaa kumminkin minusta hakea apua ajoissa, jos myöhästelee, niin aina hankalampi parantua?

Oon ymmärtänyt että Melatoniini ei auta painajaisiin? Tai en oo kyllä varma. Liikaa stressiä kannattaa välttää jos mahdollista tai jos stressia edes on? Kannattaa nukkua säännöllisesti ja lopettaa vuorotyöt jos niitä on.
 

Zefram Cochrane

The Engineer
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 844
Joo. Ei mitään unilääkettä vaan sellaista että ei tulisi sitä ahdistusta (vaikka painajaisia) ja tuskaisuutta. Ja siis pystyisi nukkumaan normaalisti, eikä herää keskellä yötä painajaisiin?

Luultavasti se olisi sitten masennuslääkettä joka poistaisi sen paniikkihäiriön? Vaikka Escitalopram joka pitäisi auttaa paniikkiin?

Jos olo helpottaa, niin lääkkeen voi jättää sitten taas pois?

Voihan se toki jostain ihan muustakin johtua, tuo vain oli oma arvaus?
Essitalopraami – Wikipedia

Ilmeisesti unilääkkeisiin voi jäädä koukkuun ja itsellä ei ole ollut mitään sellaista lääkettä muutenkaan.
Itsellä vaan alkoi paniikki just noilla aika pahoilla painajaisilla? Lisäks en tohtinut enää mennä töihin, niiden pahojen painajaisten takia? Oonkin siks kontoutustuella, eli en oo töissä enää. Kannattaa kumminkin minusta hakea apua ajoissa, jos myöhästelee, niin aina hankalampi parantua?

Oon ymmärtänyt että Melatoniini ei auta painajaisiin? Tai en oo kyllä varma. Liikaa stressiä kannattaa välttää jos mahdollista tai jos stressia edes on? Kannattaa nukkua säännöllisesti ja lopettaa vuorotyöt jos niitä on.
Ramavit kun ramasee, masentaa ja vituttaa.;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Oon ymmärtänyt että Melatoniini ei auta painajaisiin? Tai en oo kyllä varma. Liikaa stressiä kannattaa välttää jos mahdollista tai jos stressia edes on? Kannattaa nukkua säännöllisesti ja lopettaa vuorotyöt jos niitä on
Itseasiassa en ole mistään lukenutkaan että kukaan väittäisi melatoniinin vaikuttavan uniin yhtään mitenkään. Luontainen unihormoni, mitä keho itsessäänkin tuottaa. Omasta kokemuksesta unien määrä lisääntyy ja ainakin itsellä tulee sellaisia hauskempia unia, mikä voi olla ihan tapauskohtaista. Ei sulje pois painajaisia kuitenkaan. No tuleepa nukuttua paremmin ilman yöllisiä heräilyjä.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Itseasiassa en ole mistään lukenutkaan että kukaan väittäisi melatoniinin vaikuttavan uniin yhtään mitenkään. Luontainen unihormoni, mitä keho itsessäänkin tuottaa. Omasta kokemuksesta unien määrä lisääntyy ja ainakin itsellä tulee sellaisia hauskempia unia, mikä voi olla ihan tapauskohtaista. Ei sulje pois painajaisia kuitenkaan. No tuleepa nukuttua paremmin ilman yöllisiä heräilyjä.
Komppaan tätä. Kun pääsee sellaiseen syvään, kunnon uneen, niin kivoja uniakin näkyy selvästi enemmän. Painajaisia tulee yleensä huonosti nukuttuna yönä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 524
Jep, varmaan aika hyvää tuo. Mulla on myös nuo arvot mitattu ja B12 vitamiinin arvo oli liian alhaalla. Voi siis johtua vaikka mistä jos ei uni tule :) Tullut kanssa jotain vitamiineja sitten syötyä ja kai niistä on jotain apuakin ollut. Eli pitää syödä terveellisesti, että ei ole mitään puutoksia.

Niin ja kahvia tulee juotua kerran päivässä aamulla :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
28
Ei kyllä ikinä lakkaa ihmetyttämästä miten tavalliset postinjakajat, mainospaskanjakajat ja jopa joku pelastakaa lapset ry:n rahankinuaja pääsee alaoven koodilukosta läpi vailla minkäänlaisia ongelmia, mutta postin kotiinkuljettajalle se on kuin läpipääsemätön pankkiholvi. Ja puhelimenkin käyttö on niin saatanan vaikeaa.

Aina yhtä kiva odottaa kotona sormi perseessä pakettia täysin turhaan kun postisetää ei jaksa kiinnostaa.
Vastataas vähän wanhempaan postiin, mutta niillä jakajilla on avaimet ja paketintuojilla ei. Silti en kyllä ymmärrä, miksei ovipuhelinta voi pimpottaa.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Vastataas vähän wanhempaan postiin, mutta niillä jakajilla on avaimet ja paketintuojilla ei. Silti en kyllä ymmärrä, miksei ovipuhelinta voi pimpottaa.
Minulla tässä nyt herää kysymys että miksiköhän niillä niitä avaimia/koodeja ei ole kun kerta ikäänkuin kotiinkuljetuksen olisi tarkoitus tuoda ihan perille asti se paketti. Hienoa maksaa palvelusta jossa postipekka käy raapimassa rapun ovella muniaan ja ajaa sitten pois.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Minulla tässä nyt herää kysymys että miksiköhän niillä niitä avaimia/koodeja ei ole kun kerta ikäänkuin kotiinkuljetuksen olisi tarkoitus tuoda ihan perille asti se paketti. Hienoa maksaa palvelusta jossa postipekka käy raapimassa rapun ovella muniaan ja ajaa sitten pois.
Koska ko. paketintuojalla ei kuulu olla kaikkia mahdollisia avaimia. Jakajan piirit on paljon pienemmät ja se vielä ehkä selviää yhellä nipulla. Laatikonkuskaaja tarttis puoli kaupunkia.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Koska ko. paketintuojalla ei kuulu olla kaikkia mahdollisia avaimia. Jakajan piirit on paljon pienemmät ja se vielä ehkä selviää yhellä nipulla. Laatikonkuskaaja tarttis puoli kaupunkia.
Avainkoodit menisi kyllä ihan sähköisessä muodossa eikä niihin kaikkiin tarvitsisi olla jatkuvasti pääsyä, vain niihin kohdeosoitteisiin jakopäivinä. Kyllä tämä minusta vaikuttaa enemmänkin "ei kiinnosta kyhätä toimivaa järjestelmää" -ongelmalta.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Avainkoodit menisi kyllä ihan sähköisessä muodossa eikä niihin kaikkiin tarvitsisi olla jatkuvasti pääsyä, vain niihin kohdeosoitteisiin jakopäivinä. Kyllä tämä minusta vaikuttaa enemmänkin "ei kiinnosta kyhätä toimivaa järjestelmää" -ongelmalta.
No ei muuta kuin ideaa Postin suuntaan, epäilen että ideasi menee suoraan roskiin isojen herrojen ansiosta :vihellys:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Pääsin joku aika oikeastaan ekaa kertaa elämässäni oikeisiin töihin ja tänään piti olla eka tilipäivä... Tilin saldo 0.04€ Vittu että vituttaa. Avokki ollu heinäkuun lomautettuna joten rahat tosiaan loppu. Ei kai auta ku alkaa soitteleen että mikä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Vaimolta loppu työt, nyt sit alotetaan alusta hakemuksien lähettäminen ja haastattelut. Vaikka työpaikka kohta löytyy niin eipä ole kesälomia ens vuonna ja kaikki tuttu ja turvallinen on mennyttä, ja saavutetut edut. Onneks sai sentään vähän yli 50k€ paketin, mutta kyllä vituttaa silti.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Yllätyksenä kela.Onkohan kelan tai vak.yhtiöiden päättäjillä mitään hajua mitä minkin ammatinharjoittajan työnkuvaan kuuluu?Kukahan korvaa/ottaa vastuun jos vajaakuntoisena menee töihin ja vammojen takia tekee virheen ja aiheuttaa jonkun kuoleman?Ei kela eikä ainakaan vakuutusyhtiö[emoji48]

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 909
Vituttaa nämä joiden muuten ok viestien perään tulee teksti: Lähetetty minun xxx laitteesta Tapatalkilla.
Kerran pari katselen näitä ja sen jälkeen menee kyseinen käyttäjä estoon. :cigar2:
Heippa[emoji16]

Ehkä lähetetty laitteesta,ehkä ei?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 795
Vituttaa nämä joiden muuten ok viestien perään tulee teksti: Lähetetty minun xxx laitteesta Tapatalkilla.
Kerran pari katselen näitä ja sen jälkeen menee kyseinen käyttäjä estoon. :cigar2:
Palautappa estot. Itselläni ei ole varsinaista tietämystä tapatolkista, kuin vain sen, että sillä voi seurata useampia kanavia yhtäaikaa. Ja tuo "lähetetty minun tapa-talkilla" pohjautuisi siihen, että foorumilla ollut intressejä maksaa summaa, jottei tämä automaattisesti tunkisi sinne. Jos näin on, niin tapatalk on sivuston välinen rako. Itseäni se ei ainakaan niin paljoa häiritse, että harkitsisin siitä erikseen maksavani.
 

Hammu

merssu
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Palautappa estot. Itselläni ei ole varsinaista tietämystä tapatolkista, kuin vain sen, että sillä voi seurata useampia kanavia yhtäaikaa. Ja tuo "lähetetty minun tapa-talkilla" pohjautuisi siihen, että foorumilla ollut intressejä maksaa summaa, jottei tämä automaattisesti tunkisi sinne. Jos näin on, niin tapatalk on sivuston välinen rako. Itseäni se ei ainakaan niin paljoa häiritse, että harkitsisin siitä erikseen maksavani.
Eikai tuon tekstin näkyminen foorumista ole kiinni? Joillain foorumeilla on tosin käytössä filtteri, joka siivoaa nuo "lähetetty tapatalkista" allekirjoitukset automaattisesti pois.
Itseäkin nuo tekstit kyllä lievästi ärsyttää ja jos tapatalkia käyttäisin niin ottaisin sen pois käytöstä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 795
Eikai tuon tekstin näkyminen foorumista ole kiinni? Joillain foorumeilla on tosin käytössä filtteri, joka siivoaa nuo "lähetetty tapatalkista" allekirjoitukset automaattisesti pois.
Itseäkin nuo tekstit kyllä lievästi ärsyttää ja jos tapatalkia käyttäisin niin ottaisin sen pois käytöstä.
Olen jostain aiemmin lukemastani (tosin ei ylläpidon) kommentista saannut sellaisen näkemyksen, että tuo loppuisi maksamalla kys. tapatalkin luojalle. Niitä ei voisi ohittaa, koska foorumin rakenteet ovat yhteneviä toisiinsa ja siksipä rakenteellisesti monet eri foorumit muistuttavat toisiaan.

Tapatalk olisi siis vain mainoslause, joka lähetetään ilmaiskäyttäjien toimesta. Ei tuo liiakseen ärsytä, vaikka noteerattu on.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Terveys-asemien tyhmät eukot ja lääkärit (miehet) jotka eivät tajua mistään mitään, selkävammaan ei saa ennenpää määrättyjä lääkkeitä uusittua koska idiootit eivät jaksa cappuccinon ohessa lukea edellisiä epikriisejä minkä vuoksi (ei tosiaankaan huvikseen) tarvitsee lihasrelaxantteja, vaan suoraan deletoi respa anomuksen ilman mitään syytä!
Helpommin saa ostettua lääkkeensä porttikongin kulmasta kadulta :rage:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
130
Ihmiset, jotka kirjoittavat sanat terveysasema "terveys-asema", enempää "ennenpää", lihasrelaksantti "lihasrelaxantti" ja poistaa "deletoi". Tämän lisäksi eivät osaa käyttää pilkkua. :beye:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 542
Viestejä
4 165 929
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom