Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Itsellä myös land-rover entisöinti kesken, ei hirveästi parantanut tilannetta :rolleyes:
Melko vanha lainaus mutta tämä kyllä syö miestä ja kukkaroa. Vaikkei entisöinti olekkaan kyseessä, niin discon osien hinnat suomessa helposti kolminkertasia vs jos briteistä tilais. Brexitistä siis puhe.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 089
Ärsyttävät ihmiset. Jos on monta kertaa jo kerrottu että on porttikielto aluelle, ja silti väkisin tunkevat sinne.. ketään ei tykkää heistä kun ahdistelevat ja häiriköivät ihmisiä (myös alaikäisiä, ja koittanut väkisin ottaa pikkulapsia syliinsä / mukaan), käyttävät vanhuksia hyväksi (rahallisesti), haastavat riitaa, ja poliisi poistanut heidät muutaman kerran jo.. monella paikkakunnalla ympäri suomen porttikielto moneen paikkaan..

Miksi ei vaan pysty ymmärtämään, että porttikielto on porttikielto? Aina pitää saada helvetimoine huuto ja show aikaan.. Tänään piti saunasta väkisin poistaa kun ei edelleenkään ole tänne mitään asiaa..
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Samaa mieltä. Sillä kylmällä 5,5% lonkerolla lähtee helposti eilisen limat kurkusta ja olo paranee ja paranee ja paranee...kunnes ne lonkerot on loppu ja alkaa vituttaa.
Mikään ei ole niin hyvää kuin krapulaan juotu jääkylmä huurteinen. Ai että! Kun malttaa kahteen tuoppiin jättää, niin päivästä muodostuu täysin normaali ilman kankkusta. Ihmisillä on monesti omituinen ajatus, että jos krapulaa korjaa, niin kyseessä on aina rapajuoppo joka ei parane kuin katkolla. Voihan olla niinkin, että raittiit ei ymmärrä miksi ei halua päänsärkyä koko päiväksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Ruohonleikkuri kantoon just ennen juhannusta. Tänään uutta terää hakemaan. Ja eiköhän se ole vittu väärä. Mä luulin että noi on edes osittan standardisoituja että jos on kolme reikään niin tai jos on tähti niin on tähti.
Ja vitut taas. Eihän se tohon käyny. Huomena taas vaihtorunljanssin. Ja mikä hauskinta, missään ei ole koskaan hyllyssä sopivia teriä vaan aina pitää tilaa ja mikäs sen mukavampi ku antaa pihan viidakoitua kun terä tulee joskus ja todennäköisesti sillonkin väärä. Saatana soikoon. Toikin terä kesti jopa vuoden kunnes kantoon ja kaput.

Puuh.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
868
Ruohonleikkuri kantoon just ennen juhannusta. Tänään uutta terää hakemaan. Ja eiköhän se ole vittu väärä. Mä luulin että noi on edes osittan standardisoituja että jos on kolme reikään niin tai jos on tähti niin on tähti.
Ja vitut taas. Eihän se tohon käyny. Huomena taas vaihtorunljanssin. Ja mikä hauskinta, missään ei ole koskaan hyllyssä sopivia teriä vaan aina pitää tilaa ja mikäs sen mukavampi ku antaa pihan viidakoitua kun terä tulee joskus ja todennäköisesti sillonkin väärä. Saatana soikoon. Toikin terä kesti jopa vuoden kunnes kantoon ja kaput.

Puuh.
Mikä siinä terässä rikki meni, pala irtosi? Yleensä kantoon ajamalla saa lähinnä akselin mutkalle, teräähän voi teroittaa itse rälläkällä, joskin yleensä aika turhaa hommaa kun se on lovilla kuitenkin parin leikkauksen jälkeen, ja huonokin terä yleensä leikkaa tyydyttävästi. Tietysti jos pala on irronnut, ei tuota tietysti tasapainoon enää saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Mikä siinä terässä rikki meni, pala irtosi? Yleensä kantoon ajamalla saa lähinnä akselin mutkalle, teräähän voi teroittaa itse rälläkällä, joskin yleensä aika turhaa hommaa kun se on lovilla kuitenkin parin leikkauksen jälkeen, ja huonokin terä yleensä leikkaa tyydyttävästi. Tietysti jos pala on irronnut, ei tuota tietysti tasapainoon enää saa.
Se meni ihan solmuun. Yritin takoo sitä suoraks mutta ei taivu, sen verran kovaa ainetta eikä mulla ole mitään pajavehkeitä. Enkä sitä koskaan sais tarpeeks suoraan vaan se jäis tärräämään.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
526
Kaasu loppui grillistä MA ja ajattelin että otampa pullon mukaan aamulla töihin lähtiessä.
Käyn nopeeta (tiiaika 16:20) töiden jälkeen TI paikallisessa Hurrikaanissa kun näytti saldo vihreetä.

Pääsin paikan päälle, ”joo ei oo yhtään pulloa” ”mutta netti…” ”joo ei kato oo”. Semmonen rakennekyntinen Tikkurilan maalimainos.

No autoon takaisin, ja paikalliseen Tokmanniin, siellä varmaan on.
Pääsin kassalle, ”onko nestekaasua” ”juu löytyy” soitti sitten radiolla että antakaa kaasu. Satuin kysymään, että mitäs se sit maksaa. 29,90e oli vastaus.
Sanoin siihen välittömästi, että en minä tommosta hintaa maksa ja kävelin ulos kaupasta. Kassatädin ilme oli kyl hyvä.

Tiille, 9r, vitutti kaasun takia ja väsytti niin kovaa että pelasin saman 9r minkä pelasin maanantaina +1 kentän pariin, niin eilen +10, jumalauta. 9 lyöntiä eroa.

No takaisin kaasuepisodiin, tänään kävin sitten Verkkokaupassa, maksoin 23,90 ja noudin kaasun takaovelta. VK netti sano että kaasua on, piti paikkansa ja hinta hyvä. Ens kerralla en yritä päästä helpolla vaan meen suoraan VK
Ugh
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Säätiedotukset vituttaa. Tänään piti olla inhimillinen lämpötila ja aamupäivän pilvistä joten otin ikkunanpesuvälineet jo eilen esille

Eikös tuo saatanan mollukka ole paistanut kokopäivän, kämpän lämpötila jo 30 ja lisää lämpöä luvassa :rage:
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 566
Säätiedotukset vituttaa. Tänään piti olla inhimillinen lämpötila ja aamupäivän pilvistä joten otin ikkunanpesuvälineet jo eilen esille

Eikös tuo saatanan mollukka ole paistanut kokopäivän, kämpän lämpötila jo 30 ja lisää lämpöä luvassa :rage:
Nämä kelit on kyllä perseestä, voisi tippua hyvin tohon 18-20 välimaastoon jolloin ulkoilu on ihan miellyttävää vielä.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
230
No on kyllä ollut yksi henkinen ja fyysinen helvetti nämä lämpötilat. Mitään ei jaksa tehdä, päivittäinen etova olo ja nukkuminen on todella huonoa sekä kevyttä pätkäunta. Aamuisin on yleensä sellainen muutaman tunnin neutraali olo joiden aikana olen yrittänyt saada liikuttua ettei ihan makoiluksi mene. Jäi jussitkin juhlimatta kun oli niin väsynyt ja huonovointinen. Sinällään hyvä koska joku krapula tähän olisi varmaan tappanut :D

En kyllä oikein ymmärrä miten kuumuus näin pahasti lyö kun alle kolmekymppinen, normipainoinen ja suht hyväkuntoinen olen eli en kuulu varsinaisesti mihinkään riskiryhmäänkään. No ihmiset on erilaisia ja kai tää taakka on vaan kannettava :rolleyes:

Viikonloppuna olisi kaverin muuttohommat edessä ja kammottaa jo etukäteen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
No on kyllä ollut yksi henkinen ja fyysinen helvetti nämä lämpötilat. Mitään ei jaksa tehdä, päivittäinen etova olo ja nukkuminen on todella huonoa sekä kevyttä pätkäunta. Aamuisin on yleensä sellainen muutaman tunnin neutraali olo joiden aikana olen yrittänyt saada liikuttua ettei ihan makoiluksi mene. Jäi jussitkin juhlimatta kun oli niin väsynyt ja huonovointinen. Sinällään hyvä koska joku krapula tähän olisi varmaan tappanut :D

En kyllä oikein ymmärrä miten kuumuus näin pahasti lyö kun alle kolmekymppinen, normipainoinen ja suht hyväkuntoinen olen eli en kuulu varsinaisesti mihinkään riskiryhmäänkään. No ihmiset on erilaisia ja kai tää taakka on vaan kannettava :rolleyes:

Viikonloppuna olisi kaverin muuttohommat edessä ja kammottaa jo etukäteen.
Otan osaa tai ainakin itse ottaisin vapautuksen mokomasta itsemurha tehtävästä
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
230
Otan osaa tai ainakin itse ottaisin vapautuksen mokomasta itsemurha tehtävästä
Joo no kyllä varoittelin jo että en välttämättä ole tehokkaimmillani kun vointi on mikä on. Toivon vaan että on kunnolla pakattu, ei kyllä yhtään kiinnosta mennä helteen lämmittämään muuttokämppään odottamaan että tavaroita pakataan :D
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Joo no kyllä varoittelin jo että en välttämättä ole tehokkaimmillani kun vointi on mikä on. Toivon vaan että on kunnolla pakattu, ei kyllä yhtään kiinnosta mennä helteen lämmittämään muuttokämppään odottamaan että tavaroita pakataan :D
Kannattaa lähteä paikanpäälle vasta kun on varmistunut, että laatikot on valmiina kantoon. Ai että vituttaa joskus katella kun paikalle saavutuasi siellä on jengi käärimässä lautasia paperiin. Itse ainakin tykkään tykittää ne laatikot kantoon kovalla tahdilla, eikä mitään hengailua. Sen jälkeen voi sitten otaa lepoa hyvin mielin.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 064
HC viilennysvinkki kuumuuteen. En ota vastuuta, jos jäädyt tai käy muuten hassusti. Kylmä suihku/amme/jäävesitynnyri + Niasiini(b3) tabu naamariin. Niasiini aiheuttaa pintaverenkierron lisääntymistä ja monelle myös ikävän ihon punoittamisen. Kylmenee corelämmöt ihan hetkessä alas, kun veri kiertää pinnassa ja lämpö siirtyy kylmään veteen. Ilman tabuakin toimii, mutta saa olla kylmässä paljon kauemmin saman efektin saavuttamiseen.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 940
Angiina iski sitten toissayönä ja tällä hetkellä 39 asteen kuume. Projektin deadline huomenna ja aivan vitusti palavereja, joihin pakko osallistua.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 457
En kyllä oikein ymmärrä miten kuumuus näin pahasti lyö kun alle kolmekymppinen, normipainoinen ja suht hyväkuntoinen olen eli en kuulu varsinaisesti mihinkään riskiryhmäänkään. No ihmiset on erilaisia ja kai tää taakka on vaan kannettava :rolleyes:
Sitten on ne pro-tipsit joillakin Suoli24-forumilla tai vastaavilla missä käsketään laihduttamaan jos Suomen kesä on liian tukala jollekin.
Ihan kuin ihminen ei voisi kärsiä näistä helvetin Afrikan lämmöistä olemalla normaalipainoinen.

Valittakaa rauhassa helteistä, samalla tavalla ne muut ihmiset valittaa talvesta, lumesta, paukkupakkasista, lumenpuutteesta, pimeydestä, loskakeleistä, harmaudesta, syksystä....
Mikään muu noista sentään ei lamaannuta fyysisesti samalla tavalla kuin helle, pystyy sentään sopeutumaan. Muut on sitten ihan puhtaasti mentaalipuolen ongelmia.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 857
Ehkä enemmän vituttaa, että en ole muistanut ladata jääkaappiin kaljaa jäähtymään. Juodaan sitten nivusenlämpimänä saatana.
Pakkaseen bufferia. 10min jäähtyy tölkki. Ja vastaisuuden varalta suosittelen geelitäytteistä cooleria joka asettuu tiiviistin tölkin ympärille (ei siis mitään kivisiä tms turhakkeita). Niillä saa bufferia nopeutettua vielä tuplat pois.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 625
Tulkaa Oulun korkeudelle ja tästä vielä ylöspäin nii alkaa olla helteet harvinaisia.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Ei sinänsä vituta tänään, mutta eikö USA ja nuo pari muuta maata voisi siirtyä sivistyneiden ihmisten mittayksikköihin? Meinaan siis metrejä, km/h, kilogrammoja, celsiuksia ja mitä muita yksikköjä siellä eivät käytä..
Ota voita tikku, puoli purkillista tomaatteja, neljä unssia jauhoja ja lämmitä uuni keski-Lännen mediumille.

Mikä tässä nyt on vaikeata :D
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Uutisartikkeli: "Bhutanin suolakaivosten työntekijöiden eläkkeet huolettavat läheisessä Intian osavaltiossa"

Kommentit: "Deltavariantin muunnos reagoi FTP4n -maskeihin eri tavalla turvavälien hygienianormaalista riippuen"
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 457
Tuo naapurin räksyttävä pikku rakki. Ei helvetti, se on aina tulossa päälle tuosta aidanraosta, ihan sama kuka kävelee ohi.
Sitten tuo koiranomistajan läski keski-ikäinen ukko yrittää sitä käskyttää että lopeta, mutta mitään vaikutusta tuolla ei ole koiraan.
Vaimoke itseasiassa oli peloissaan kun näytti että tulee kohti vaan koko ajan tuo koira, kun ostoksia kanteli yksinään.

En tiedä rotua, mutta just sellainen vähän kissaa isompi piski on että kunnon monolla lentäisi helposti kauemmaksi.
Itse kun en eläimiä halua vahingoittaa niin en moista kuitenkaan tee, mutta pari kertaa on tehnyt mieli ottaa karjumiskisat koiron kanssa ja kahtoa kumpiko perääntyy ensin perkele. Siinä ois naapurin läskille kahtomista kun Ylimaisteri ottaa mittaa huutamalla koirasta, mitä ei kaikesta päätellen ole koulutettu ollenkaan.
Koiraa siis ei ole koulutettu, Ylimaisteri on koulutettu käyttäytymään asiallisesti.

Tai sitten jos on asennevammainen koira, niin pitäkää nyt saatana ne siellä aitojen sisäpuolella omalla takapihallanne, älkääkä päästäkö tuohon yleiselle pihaalueelle/tielle mistä kaikkien asuntoihin menevien pitää kulkea. :facepalm:

Kyllä, tuosta voisi varmaan naapurille mainita asiallisesti, mutta itse vain odottaa että joku muu sen tekee ennen pitkää.
Tai ehkä joku on tehnyt, mutta kuuroille korville varmaan mennyt koko asia. Sen oloinen jannu tuo naapuri tuntuu olevan muutenkin...
 

mestarikokki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2021
Viestejä
416
Tuo naapurin räksyttävä pikku rakki. Ei helvetti, se on aina tulossa päälle tuosta aidanraosta, ihan sama kuka kävelee ohi.
Sitten tuo koiranomistajan läski keski-ikäinen ukko yrittää sitä käskyttää että lopeta, mutta mitään vaikutusta tuolla ei ole koiraan.
Vaimoke itseasiassa oli peloissaan kun näytti että tulee kohti vaan koko ajan tuo koira, kun ostoksia kanteli yksinään.

En tiedä rotua, mutta just sellainen vähän kissaa isompi piski on että kunnon monolla lentäisi helposti kauemmaksi.
Itse kun en eläimiä halua vahingoittaa niin en moista kuitenkaan tee, mutta pari kertaa on tehnyt mieli ottaa karjumiskisat koiron kanssa ja kahtoa kumpiko perääntyy ensin perkele. Siinä ois naapurin läskille kahtomista kun Ylimaisteri ottaa mittaa huutamalla koirasta, mitä ei kaikesta päätellen ole koulutettu ollenkaan.
Koiraa siis ei ole koulutettu, Ylimaisteri on koulutettu käyttäytymään asiallisesti.

Tai sitten jos on asennevammainen koira, niin pitäkää nyt saatana ne siellä aitojen sisäpuolella omalla takapihallanne, älkääkä päästäkö tuohon yleiselle pihaalueelle/tielle mistä kaikkien asuntoihin menevien pitää kulkea. :facepalm:

Kyllä, tuosta voisi varmaan naapurille mainita asiallisesti, mutta itse vain odottaa että joku muu sen tekee ennen pitkää.
Tai ehkä joku on tehnyt, mutta kuuroille korville varmaan mennyt koko asia. Sen oloinen jannu tuo naapuri tuntuu olevan muutenkin...
Totuus nyt vaan on se, että noin puolet koiranomistajista ei vaan osaa kouluttaa koiriaan. Ne räksyttää 24/7 kaikille ja omistaja vaan hymyilee vieressä että eikös tämä meidän rakkimme olekin niin ihku. Ajokortti tarvittais koiranomistajillekin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 209
Totuus nyt vaan on se, että noin puolet koiranomistajista ei vaan osaa kouluttaa koiriaan. Ne räksyttää 24/7 kaikille ja omistaja vaan hymyilee vieressä että eikös tämä meidän rakkimme olekin niin ihku. Ajokortti tarvittais koiranomistajillekin.
Ei se ole osaamisesta kiinni vaan viitsimisestä. Varsinkin omakotitaloissa otetaan koira jota ei jakseta ulkoiluttaa eikä kouluttaa. Sitten se potkaistaan ulos pihalle haukkumaan tylsyyttään.
 

mestarikokki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2021
Viestejä
416
Ei se ole osaamisesta kiinni vaan viitsimisestä. Varsinkin omakotitaloissa otetaan koira jota ei jakseta ulkoiluttaa eikä kouluttaa. Sitten se potkaistaan ulos pihalle haukkumaan tylsyyttään.
Voi olla jompi kumpi. Jotkut ei viitsi ja jotkut ei vaan osaa. Ja juu, joillekin se tulee kovana ullatuksena että koiran pitää saada energiansa jotenkin purettua ja se 5 minuutin pissalenkki 2 kertaa päivässä ei riitä.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Liian paljon tapauksia, jossa edes aikuiset eivät tajua lastensa tehdessä vääryyttä eläimille, mennä väliin ja opettamaan miten eläimiä ei tule kohdella. Tämä tuli taas mieleen, kun Iltalehdessä oli juttu pojasta, joka kivitti lokinpoikasen, ja ja se jäi pitkäksi aikaa kitumaan suolet ulkona. Helvetti.

Itse olen takapihalla hätistellyt muslimikakaroita (eipä silti, osaa kantiksetkin), jotka yrittivät ajaa pyörällä lokin poikasten päälle (ei tänä kesänä, muutama kesä sitten). Vanhemmat eivät tajunneet asiassa mitään väärää, eivätkä lapset tahtonee millään tajuta lopettaa vaikka kuinka komensin (vääräuskoista ei liene tarvitse huomioida). Menin sitten itse eteen, että saatte ajella päälleni, mutta sen jälkeen lentää ne fillarit lapsineen sinne läski-isin pihakeinuun. Lopettivat. Käsin sitten juttelemassa vanhemmilleen kun siinä ulkona ihmetteli, rauhallisesti, ja ilmeisesti meni jotain perille pesimärauhasta yms, koska enää ei moista ole nähnyt.

Ja on ihmiset hieman typeriäkin. Taisi olla samalla reissulla kuin edellinen, niin joku nainen luuli, että harakka räksytti sitä, että suurehko lokinpoikanen taapersi pihassa, ja oli menossa hätyyttelemään sitä poikasta. Luuli minun olleen samalla asialla. Jouduin selittämään aikuiselle suomalaiselle naiselle, että katsomapa nyt tuota taaperrusta, kenelle siitä on uhkaa? Ja että kun katsot tarkemmin, niin juopponaapurin kissa oli tiirailemassa harakan pesän tienoilla. Hätistin kissan sivummalle, kävin sanomassa naapurille, että jos lintujen pesinnän aikana kissat olisivat sisällä (ymmärsi ja kissat olivat, nykyään kai jo kuolleet ties mihin). Ja nainen huomasi olleensa väärässä, että kissalle se harakka räksytti, pyyteli anteeksi, johon ettei kannata itseään syytellä. Lopulta tuolloin selvisi muistaakseni kolmesta poikasesta yksi. Yhden tappoi lie kissa, toisesta en tiedä. OIipa samana kesänä kissan saaliiksi joutunut oravakin. Jooh, kaikki vihaa lokkeja (nämä tosin eivät ole niitä Kauppatorilla ihmisten eväiden kimppuun syöksyviä) ja oravia. Mutta kai niillekin on paikkansa elää. Joo, pitäähän ne ääntä, mutta kyllä ainakin itse saan nukuttua, toisin kuin esim. känniääliöiden soittaessa muhkeilla bassoilla klo 03 Suomen paskimmat nyyhkyhitit vol 666.

Paras silti lienee se, kun työkaveri kertoi poikansa heittelevän kissaansa kaikenlaisilla esineillä, eikä kissa uskalla olla oikein muualla kuin sängyn alla. Meikäläiseltä meinasi hermot kärvähtää siihen paikkaan, kysyin että miksi ihmeessä hän ei isänä puutu siihen. No kun ei kuulemma uskonut.:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: Mikä urpo! Menin sanattomaksi.

Jooh...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
Liian paljon tapauksia, jossa edes aikuiset eivät tajua lastensa tehdessä vääryyttä eläimille, mennä väliin ja opettamaan miten eläimiä ei tule kohdella. Tämä tuli taas mieleen, kun Iltalehdessä oli juttu pojasta, joka kivitti lokinpoikasen, ja ja se jäi pitkäksi aikaa kitumaan suolet ulkona. Helvetti.

Itse olen takapihalla hätistellyt muslimikakaroita (eipä silti, osaa kantiksetkin), jotka yrittivät ajaa pyörällä lokin poikasten päälle (ei tänä kesänä, muutama kesä sitten). Vanhemmat eivät tajunneet asiassa mitään väärää, eivätkä lapset tahtonee millään tajuta lopettaa vaikka kuinka komensin (vääräuskoista ei liene tarvitse huomioida). Menin sitten itse eteen, että saatte ajella päälleni, mutta sen jälkeen lentää ne fillarit lapsineen sinne läski-isin pihakeinuun. Lopettivat. Käsin sitten juttelemassa vanhemmilleen kun siinä ulkona ihmetteli, rauhallisesti, ja ilmeisesti meni jotain perille pesimärauhasta yms, koska enää ei moista ole nähnyt.

Ja on ihmiset hieman typeriäkin. Taisi olla samalla reissulla kuin edellinen, niin joku nainen luuli, että harakka räksytti sitä, että suurehko lokinpoikanen taapersi pihassa, ja oli menossa hätyyttelemään sitä poikasta. Luuli minun olleen samalla asialla. Jouduin selittämään aikuiselle suomalaiselle naiselle, että katsomapa nyt tuota taaperrusta, kenelle siitä on uhkaa? Ja että kun katsot tarkemmin, niin juopponaapurin kissa oli tiirailemassa harakan pesän tienoilla. Hätistin kissan sivummalle, kävin sanomassa naapurille, että jos lintujen pesinnän aikana kissat olisivat sisällä (ymmärsi ja kissat olivat, nykyään kai jo kuolleet ties mihin). Ja nainen huomasi olleensa väärässä, että kissalle se harakka räksytti, pyyteli anteeksi, johon ettei kannata itseään syytellä. Lopulta tuolloin selvisi muistaakseni kolmesta poikasesta yksi. Yhden tappoi lie kissa, toisesta en tiedä. OIipa samana kesänä kissan saaliiksi joutunut oravakin. Jooh, kaikki vihaa lokkeja (nämä tosin eivät ole niitä Kauppatorilla ihmisten eväiden kimppuun syöksyviä) ja oravia. Mutta kai niillekin on paikkansa elää. Joo, pitäähän ne ääntä, mutta kyllä ainakin itse saan nukuttua, toisin kuin esim. känniääliöiden soittaessa muhkeilla bassoilla klo 03 Suomen paskimmat nyyhkyhitit vol 666.

Paras silti lienee se, kun työkaveri kertoi poikansa heittelevän kissaansa kaikenlaisilla esineillä, eikä kissa uskalla olla oikein muualla kuin sängyn alla. Meikäläiseltä meinasi hermot kärvähtää siihen paikkaan, kysyin että miksi ihmeessä hän ei isänä puutu siihen. No kun ei kuulemma uskonut.:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: Mikä urpo! Menin sanattomaksi.

Jooh...
Kiitos kun avasit viestissäsi mitä oikein tapahtui, ja nyt tähän lainaukseen napsahti quote mitä en edes halua lukea enkä lue - ikinä ihmisten idioottimaisuuksia eläimiä kohtaan:mad:

Tuollaisten ikävien uutisten kohdalla jätän klikkaamatta ja toivon tekijälle kaikkea pahaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 450
Asentelin hyttysverkkoa tuuletusikkunaan, ja sain valmiiksi. Siinä sitten ihailin että siitähän tuli ihan saatanan hyvä, no eikun verho eteen ja muihin hommiin. Vaan eipä tullutkaan hyvä kun menin tovin päästä katsomaan, joka perkeleen teippitarra jonka vedin ikkunankarmiin sojottaa vaikka minkälaisella mutkalla, ja verkko rullalla. Vittu kun ei mikään onnistu kerralla, suutuin niin paljon että revin koko paskan alas.

Pitänee kehittää joku puurima hökötys johon niittaa tuon loppuverkon, eipähän tarvitse tupeksia. Saatana!.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Asentelin hyttysverkkoa tuuletusikkunaan, ja sain valmiiksi. Siinä sitten ihailin että siitähän tuli ihan saatanan hyvä, no eikun verho eteen ja muihin hommiin. Vaan eipä tullutkaan hyvä kun menin tovin päästä katsomaan, joka perkeleen teippitarra jonka vedin ikkunankarmiin sojottaa vaikka minkälaisella mutkalla, ja verkko rullalla. Vittu kun ei mikään onnistu kerralla, suutuin niin paljon että revin koko paskan alas.

Pitänee kehittää joku puurima hökötys johon niittaa tuon loppuverkon, eipähän tarvitse tupeksia. Saatana!.
Nastoilla.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
502
Kannattaa muuten sitten laittaa ne nastat niin että ovi mahtuu vielä kiinni. Itsellä lensi koko verkko kaaressa roskiin kun ensin olin leikkinyt tarranauhojen kanssa ja sitten nastojen jonka jälkeen huomasin etten ovi ei mahdu enää kiinni. Elän sitten hyttysten kanssa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Mökillä paistoi aurinko senverran kuumasti, että päätin olla ilman paitaa. Ajattelin olla kaukaa viisas ja laittaa suojakertoimella 50 varustettua aurinkorasvaa niskaan ja hartoihin etten pala. Paskan vitut, paloin pelkästään niistä kohdista johon laitoin rasvaa. Pyyhin loput rasvat spontaanisti mahaan, niin siinäkin on palaneet rannut niillä kohdilla mihin olen kädet pyyhkinyt. Viime yö oli yhtä helvettiä kun sattuu niin saatanasti
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
647
Koronatartunta ja karanteeni menossa itsellä. Kyllähän se vituttaa.
Tää on paha näin helle-aikana jos joutuu olemaan jossain pienessä ja todella kuumassa kämpässä. En tiedä sit kuinka tarkkaa se karanteeni on (riippuu varmaan kunnostakin) eli pystyykö yksin liikkuen käydä vaikka ottamassa happea? Tosin eipä se ulkonakaan hirveästi helpota jos lämpä sielläkin +30astetta.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 729
Vieressä työmaa ja aloittivat taas ennen 6 työt. 5:40 soi sirkkeli.

Saako nää oikeesti aloittaa vaikka klo 03 sirkkelöimään?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 526
Viestejä
4 213 938
Jäsenet
71 077
Uusin jäsen
Kesiz

Hinta.fi

Ylös Bottom