Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Itse olen käyttänyt Postin Facebookia, kirjoittaa viestin ja sitten voi tarkistaa myöhemmin.
Jotenkin tuntuu että nykyään yhteyden saa vaan facebookilla. Välillä naurattaisi jos ei vituttaisi asioida chattibotin kanssa tai kuunnella puoli tuntia sitä Enyaa.

Tietysti se face on tehokas, jos jutut ei onnistu niin äkkiäkös homman jakaa koko maailmalle ja alkaa firmalla kun firmalla palvelu pelaamaan. Paitsi ehkä Teslalla ja Postilla :rofl:
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Postin kanssa ainoa käyttökelpoinen väylä on se niiden chatti. Ja sielläkin pitää vain olla tiukkana. Vaatia ja vaatia.
Tämä minun tapaukseni liittyi kuitenkin yhteen tiettyyn toimipaikkaan, joten soitto tuli mieleen.
 

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
Avasin aamulla telkkarin ja sieltä iski heti ilmastoahdistus, vaihdoin kanavaa ja duudsonien adhd rääpäleet heilu siellä.
Seuraava kanava: suurin inhokkini Jone kyrpä Nikula.

Muistin taas miksi en katso kotimaisia kanavia.
En hajoita telkkaria enään tänä vuonna.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Avasin aamulla telkkarin ja sieltä iski heti ilmastoahdistus, vaihdoin kanavaa ja duudsonien adhd rääpäleet heilu siellä.
Seuraava kanava: suurin inhokkini Jone kyrpä Nikula.

Muistin taas miksi en katso kotimaisia kanavia.
En hajoita telkkaria enään tänä vuonna.
Miksi sulla on telkkari?
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Tossa on se huono puoli, että moni ei edes ota yhteyttä asiallisesti vaan aletaan vaan suoraan vittuilemaan ja valehtelemaan somessa. Sääliks käy sitä joka noita joutuu missäkin puljussa hoitamaan.
Niinpä, ja sen takia haluaisin sen oikean ihmisen siihen puhelimeen juttelemaan vaikka ite olis kädettänyt jotain. Sen intialaisen chattibotin kanssa on aika vaikea käydä omaa juttua läpi.
 

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
tjoo, ehkä enemmän tässä yleisesti totesin että vituttaa ihmiset jotka ei kykyne myöntämään omaa mokaa tai käyttäytymään asiallisesti reklamoidessaan. Ei semmoiset ihmiset mitään palvelua edes ansaitse :)
Toivon että läppä(toisaalta ymmärrän tuskan).
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
693
Kerrankin olisi aikaa pikku siivussa pelata Steamissa muutamat kynärit, mutta ei. Tämä on kuin Hitlerin Lidl -reissu
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 940
Helsingin VITUN kaupunki elää edelleen 80-luvulla. Liikuntahallin poikkeusaikatauluista ilmoitetaan käsinkirjoitetulla paperilapulla hallin etuovessa, ja sähköisissä palveluissa ei mitään mainintaa että koko halli olisi suljettuna viikonlopun ajan. Vituttaa ajaa melkein 30km edestakaisin turhaan.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 089
Yällä rintakipua toisen kerran.. aamulla ivaloon terkkariin vaikka eilen kävi lihaskipuihi liittyen siellä. Nyt otettii sydämmestä testejä, tuli taksilla lähete rovaniemelle. Täällä ollaan monenlaisessa tipassa ja ihmepiikkejä saanut. Onpi sydänlihastulehdus näyttävästi..
Jep, sydänlihastulehdushan se. Ja jotain muutakin taitaa ollanna, kun ei normi särkylääkkeet tehoa enään vaa pitää olla voimakkaampaa.. ja happiviikset oltava kokoajan, muuten hapoutaso laskee :tdown:

Eipä tässä ainakaa kuukauteee mitää kummallisenpaa tehdä kait, lepäiltävä vaan. Katsotaan milloin mahtaa päästää miut kotio
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Harvoin sairaudet jaksaa enemmän vituttaa, mutta nyt iski sellainen korvatulehdus ettei ole tullu tällaista kipua ihan äskettäin koettua. Lopulta sitten päivystykseen, jossa todettiin että koko korvakäytävä tulehtunut ja lisäksi melkein turvonnut umpeen, sekä tärykalvo tulehtunut myös. Että osaa aikuinen mies olla itkun partaalla kun ei saa kivun vuoksi edes suuta auki :D perus burana+panadol -yhdistelmä ei auttanut lainkaan...

Onneksi antibioottikuuri naamaan ja panacod+burana-lääkityksellä eteenpäin niin pitäisi parissa päivässä olla ohi. Eniten tietysti vituttaa että tällainen tulee just viikonloppuna kun olisi ollut muutakin tekemistä :kippis:
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
741
Harvoin sairaudet jaksaa enemmän vituttaa, mutta nyt iski sellainen korvatulehdus ettei ole tullu tällaista kipua ihan äskettäin koettua. Lopulta sitten päivystykseen, jossa todettiin että koko korvakäytävä tulehtunut ja lisäksi melkein turvonnut umpeen, sekä tärykalvo tulehtunut myös. Että osaa aikuinen mies olla itkun partaalla kun ei saa kivun vuoksi edes suuta auki :D perus burana+panadol -yhdistelmä ei auttanut lainkaan...

Onneksi antibioottikuuri naamaan ja panacod+burana-lääkityksellä eteenpäin niin pitäisi parissa päivässä olla ohi. Eniten tietysti vituttaa että tällainen tulee just viikonloppuna kun olisi ollut muutakin tekemistä :kippis:
Tiedän tunteen. Minulla oli sama korvakäytävän muurautuminen aika tasan tarkkaan vuosi sitten. Turvotus levisi myös kasvoille ja pelottavan lähelle silmää. Paljastui ruusuksi. Jos olisi mennyt silmään asti olisi ollut tosi vakavan infektion vaara kuulemma. Antibioottia meni suoraan suoneen viikon verran kolmesti päivässä. Kuulo tuli takaisin kolmessa viikossa. Mistähän lie se pöpö oli tullut. Toivottavasti ei tule enää ikinä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Vituttaa kun uus kokeilullinen lääke aiheuttaa jatkuvaa huimausta. Ei täs muuten mitään mut pomo siirti projektin aloitustapaamisen keskiviikolta täksi päiväksi. Saa nähä miten selviää täs 8h ilman et taju lähtee ja pitäis keskittyykin samalla [emoji848]

E: niin ja piti ihan sen takia herää pari tuntia aiemmin et täs pystynyt ees vähän oloo tasottelee ennen alotusta :(
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Taas tollanen 6.30-17.30 päivä töissä ja paikat paskana.
Ei mulla muuta.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Edit: Ehkä parempi ettei kaikki ole näkyvillä vaikka kuinka vituillaan on.
Tiedätte varmaan kun alkaa olemaan vaan kaikki melko fuckitall.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Kun kävin tuon korvakäytävän tulehduksen vuoksi lääkärissä lääkäri tunki ensin sen korvalampun syvälle tulehtuneeseen korvaan ja sitten suoraan terveeseen korvaan vaihtamatta sitä vaihtopäätä välissä. Mietin jo siinä että niinköhän kohta on tervekin korva kipeä ja vittu tsädääm, pari päivää niin tässähän sitä ollaan.

Eikun aamulla soittamaan uudestaan työterveyteen päivystysaikaa, että saisin jo saadut korvatippareseptit tuplana.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 890
Ei se tulehdus ollut vain toisessa korvassa. On se jo mennyt verenkierrossa ja tullut sisään jostain muusta kuin yhdestä korvasta :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Ei se tulehdus ollut vain toisessa korvassa. On se jo mennyt verenkierrossa ja tullut sisään jostain muusta kuin yhdestä korvasta :D
Joo ihan mahdollista sekin. Tällä hetkellä vituttaa vaan kaikki. Positiivista tietysti se, etten kuule mitään joten avokonttorilla kipulääkkeiden voimalla työskentely on yllättävän rauhallista. :D
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Windows 10 paske veti ittensä jojoon kun poistin Panda AntiVirin... Jos konessa on nettiyhteys, niin kaikissä ytimissä ja säikessä kuorma 100% keskeytyksettä. Ja tehtävienhallinnassa (eikä muuallakaan) ei näy ainuttakaan prosessia joka niin paljoa käyttäs.

Nooh, jos sitä vaihtas samalla Pro:n -> IOT Enterprise 2019 LTSC:ksi kun eBay:stä näkyy irtoavan alle 4:n euroon lissuja sillekin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 989
Vituttaa lukea kun ihmiset valittaa työntekoon liittyviä asioita. Että pitää herätä vaikka ei huvittaisi laisinkaan tai on paskat vuorot tai muutenvain pomo on kusipää tai mielellään olisi kotona lähtemättä minnekkään työmaalle.. Mikset olisi kuin minä? Nauti työttömyydestä, ei kukaan pakota sinua tekemään töitä tässä meidän hyvinvointivaltiossa. Tulot ovat työttömänäkin lähemmäs tuhatta euroa, jos laskee kaikki avustukset myös siihen, mitä joutuisi itse maksamaan töissä käydessään. Jatkan perseeni raapimistani, ei tässä muuta.
Ehkä toiset haluaa elämältään enemmän kuin istua kotona ja kituuttaa? Sitä paitti ei toi ole niin yksioikoista että siitä vaan pois työelämästä ja tukia nauttimaan. Jos sulla on omaisuutta tai asut omassa kämpässä jne niin se on ensin ne lihoiks, sitten muutto pienempään asuntoon ennenkuin voi edes haaveilla mistään tuista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Vituttaa lukea kun ihmiset valittaa työntekoon liittyviä asioita. Että pitää herätä vaikka ei huvittaisi laisinkaan tai on paskat vuorot tai muutenvain pomo on kusipää tai mielellään olisi kotona lähtemättä minnekkään työmaalle.. Mikset olisi kuin minä? Nauti työttömyydestä, ei kukaan pakota sinua tekemään töitä tässä meidän hyvinvointivaltiossa. Tulot ovat työttömänäkin lähemmäs tuhatta euroa, jos laskee kaikki avustukset myös siihen, mitä joutuisi itse maksamaan töissä käydessään. Jatkan perseeni raapimistani, ei tässä muuta.
Työttömyydestä "nautittuani" ei kyllä mieli halaja takaisin siihen, vaikka ansiosidonnaisella tulikin haistua kotona pari vuotta kun ei sopivaa hommaa löytynyt. Sen kyllä huomasi, että työttömyys passivoi hyvin nopeasti ja sillä hetkellä se muiden rahoilla kotona hölmöttäminen tuntui ihan ok:lta, mutta muistan silti että tasaisin väliajoin hajoili pää siihen toimettomuuteen vaikka tulikin harrastettua musiikkiprojekteja ja muuta pitääkseen mielen virkeänä. Nykyään kun on vielä mielekäs työkin niin jo 4 viikon kesäloman viimeisellä viikolla alkaa usein tuntumaan siltä, että voisihan tästä palata jo töihinkin. Näkee työkavereita, saa itse hyvää fiilistä onnistuneista työproggiksista ja se vapaa-aika tuntuu siinä vastapainona heti paljon merkityksellisemmältä.

Ja tietysti se, että ei tarvitse tyytyä mihinkään "lähemmäs tuhannen euron" tuloihin kuussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Vituttaa lukea kun ihmiset valittaa työntekoon liittyviä asioita. Että pitää herätä vaikka ei huvittaisi laisinkaan tai on paskat vuorot tai muutenvain pomo on kusipää tai mielellään olisi kotona lähtemättä minnekkään työmaalle..
Tämä on näiden paskatöiden ongelma ja siellä on sitä porukkaa mitkä lapioivat paskaa tuulettimeen management by perkeleen tahtiin.

Kuulin juttua eräästä perheellisestä mies, nainen ja lapsi. Molemmat vanhemmat oli töissä ja kun sitten lapsi sairasti niin mies sanoi, että kun sulla on tuo paskatyö niin jää sinä lapsen kanssa saikulle. Oli jopa hyvä, että nainen oli poissa töissä, kun sille oli paskantyön takia järjestetty vanha vakituinen narsistinen mulkku työpariksi niin sen tärkeimmäksi "työksi" jäi tuhota tavalla tai toisella työparinsa niin kuin ne aikaisemmatkin. Sen takia sillä ei ollut oman ikäistä työparia.

Monesti, kun nainen palasi töistä niin sitä vitutti niin paljon, että saattoi alkaa perheriita.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ensimmäinen työtapaturmakin tapahtu tänään, kompastuin portaissa ja monotin polven suoraan portaaseen :darra:
Vähän paisu ja jälki jäi mutta ei tuohon ole vielä sattunu niin tuskin minä lekuriin tuon takia jaksan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
134
Ensimmäinen työtapaturmakin tapahtu tänään, kompastuin portaissa ja monotin polven suoraan portaaseen :darra:
Vähän paisu ja jälki jäi mutta ei tuohon ole vielä sattunu niin tuskin minä lekuriin tuon takia jaksan.
Suosittelisin ainakin hoitajalle näyttämään, sitten on kirjoissa ja kansissa, jos siihen myöhemmin jotain isompaa ilmaantuu...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Kävin Prismassa ostoksilla. Kaksi kertaa. Ensin ilman lompakkoa ja sitten lompakon kanssa.
:sdarra:

Setä on jo niin vanha, ettei tuo muisti aina pelaa. Onneksi muistin edes laittaa housut jalkaan. :sori:
Tänään näin pojan sortseissa Helsingin Elielielinaukiolla. Katsoin vähän, että what the fuck.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 101
3-vuotias samsungin pyykinpesukone hajosi. Ilmoittaa vikakoodia HC2 eikä enää kuivaa.
Porukoilla oli 20 vuotta eräs pyykinpesukone ja vaihtoivat vain koska uuteen kämppään piti saada kapeampi malli. Minunkin edellinen oli käytössä 10 vuotta, ja vaihdoin vain koska halusin enemmän pyykkiä kerralla pesuun.
Ennen oli tekniikkaa joka kesti. Nykyään säästetään kaikessa niin että koneeseen saadaan kyllä vittumaisesti piipittävät melodiat ja valoefektit tehtyä, mutta perustoiminnot hajoaa välittömästi kun takuu on ummessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 209
3-vuotias samsungin pyykinpesukone hajosi. Ilmoittaa vikakoodia HC2 eikä enää kuivaa.
Porukoilla oli 20 vuotta eräs pyykinpesukone ja vaihtoivat vain koska uuteen kämppään piti saada kapeampi malli. Minunkin edellinen oli käytössä 10 vuotta, ja vaihdoin vain koska halusin enemmän pyykkiä kerralla pesuun.
Ennen oli tekniikkaa joka kesti. Nykyään säästetään kaikessa niin että koneeseen saadaan kyllä vittumaisesti piipittävät melodiat ja valoefektit tehtyä, mutta perustoiminnot hajoaa välittömästi kun takuu on ummessa.
Kyllähän tuo menee virhevastuun piikkiin vaikka takuu olisikin ummessa.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 345
Vituttaa jengi joka oikein nauttii kun suomalaiset epäonnistuu urheilussa. Ilo toisen epäonnesta on jotenkin niin kieroutunutta. Voisin tähän ihan nimetäkin käyttäjiä, mutta jätetään se väliin.

Edit. Korjattu kirjoitusvirhe, josta alla jo ilakoidaan. Vituttaa seki..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
190
Vituttaa jengi joka oikein nauttii kun Suomalaiset epäonnistuu urheilussa. Ilo toisen epäonnesta on jotenkin niin kieroutunutta. Voisin tähän ihan nimetäkin käyttäjiä, mutta jätetään se väliin.
Miksi ne nimenomaan Suomalaisten epäonnistumisisista ilkkuvat? Eivät ketaleet iloitse Mäkisten, Niemisten tms. epäonnesta ollenkaan.

Otsikkoon liittyen: minua vituttaa se, miten englanninkieliset konventiot hiipivät pikkuhiljaa suomenkieleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
359
3-vuotias samsungin pyykinpesukone hajosi. Ilmoittaa vikakoodia HC2 eikä enää kuivaa.
Porukoilla oli 20 vuotta eräs pyykinpesukone ja vaihtoivat vain koska uuteen kämppään piti saada kapeampi malli. Minunkin edellinen oli käytössä 10 vuotta, ja vaihdoin vain koska halusin enemmän pyykkiä kerralla pesuun.
Ennen oli tekniikkaa joka kesti. Nykyään säästetään kaikessa niin että koneeseen saadaan kyllä vittumaisesti piipittävät melodiat ja valoefektit tehtyä, mutta perustoiminnot hajoaa välittömästi kun takuu on ummessa.
oma samsung kesti kanssa tuon 3 vuotta, ohjainkortti paskaks
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 895
tuli ison nahkasohvan tilalle, hommattua kolme mekaanista nojatuolia. ni nyt sitten akustointi vituralaan. kun sohvablockas ääntä mut nyt menee nojatuolienvälistä ja vastakaikua takaseinästä.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
oma samsung kesti kanssa tuon 3 vuotta, ohjainkortti paskaks
Mulla telkkari Samsung, nyt tulee sen kolme vuotta ikää. Pätkii välillä, päivittää ei muka voi koska "vanha" ohjelmisto. Pitäsköhän lähteä jotain Saloraa tai Finluxia kattelemaan varuilta ettei ala vituttelemaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
359
Lisätään myös että mulla on samsungin tv joka hajosi myös tuossa 3 vuoden jälkeen, sen sain itse korjattua. Joku piirikortti siitäkin oli kärähtänyt, mutta tulevaisuudessa en osta enää samsungin tuotteita. Vaikka tuskin se ruoho on vihreämpää muuallakaan.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
En usko että turkkilainen laite on samppaa parempi..
Juu tuskin on. Oma samsungin töllö jo kunnioitettavat 7v vanha. Oli toki "lippulaiva" kun ostin :greedy:

Aika usein tämä sama asia vituttaa ja viimeksi tänään, nimittäin kaupassa nämä toopet, jotka kiilaavat koko jonon ohi kun avataan toinen kassa. Itse ainakin odotan, että tajuavatko edellä olevat vaihtaa kassaa ja jos ei ala perse heilumaan järkevässä ajassa niin vaihdan toiselle kassalle. Mutta se, että heti kun toinen kassa aukeaa niin sieltä jonon hänniltä kiilataan eteen kuin mikäkin Sebastian Vettel :rage:. Ihan perus käytöstapoihin kuuluu mielestäni tämäkin asia mutta ei niin ei :facepalm:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 101
Juu tuskin on. Oma samsungin töllö jo kunnioitettavat 7v vanha. Oli toki "lippulaiva" kun ostin :greedy:

Aika usein tämä sama asia vituttaa ja viimeksi tänään, nimittäin kaupassa nämä toopet, jotka kiilaavat koko jonon ohi kun avataan toinen kassa. Itse ainakin odotan, että tajuavatko edellä olevat vaihtaa kassaa ja jos ei ala perse heilumaan järkevässä ajassa niin vaihdan toiselle kassalle. Mutta se, että heti kun toinen kassa aukeaa niin sieltä jonon hänniltä kiilataan eteen kuin mikäkin Sebastian Vettel :rage:. Ihan perus käytöstapoihin kuuluu mielestäni tämäkin asia mutta ei niin ei :facepalm:
Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla olla hereillä jos uusi kassa aukeaa kaupassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 191
Tänään vituttaa, kun Tieto on kuitenkin syyllinen siihen, etten pääse huomenna töihin junalla.

Tieto on kuitenkin voittanut VR:n kilpailutuksen (asiaa selvittämättä) ja sieltä ei löytynyt osaamista tehdä SMS Gateway ja automaattiset ilmoitukset:
Riita tekstiviestistä – 300 veturinkuljettajaa ei tule maanantaiaamuna töihin

Itse olen vastaavaa toiminnallisuutta tehnyt juniorina joskus viime vuosikymmenellä, niin nyt ei heru myötätuntoa..

--

VR on sitten säästämässä henkilöstökuluissa, kun noi on tod.näk. lähteneet manuaalisesti, kun huonosti koodatut järjestelmät ei tätä tue.

Kaikki on spekulaatiota, paitsi se, että junat ei mene aamulla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Tänään vituttaa, kun Tieto on kuitenkin syyllinen siihen, etten pääse huomenna töihin junalla.

Tieto on kuitenkin voittanut VR:n kilpailutuksen (asiaa selvittämättä) ja sieltä ei löytynyt osaamista tehdä SMS Gateway ja automaattiset ilmoitukset:
Riita tekstiviestistä – 300 veturinkuljettajaa ei tule maanantaiaamuna töihin

Itse olen vastaavaa toiminnallisuutta tehnyt juniorina joskus viime vuosikymmenellä, niin nyt ei heru myötätuntoa..

--

VR on sitten säästämässä henkilöstökuluissa, kun noi on tod.näk. lähteneet manuaalisesti, kun huonosti koodatut järjestelmät ei tätä tue.

Kaikki on spekulaatiota, paitsi se, että junat ei mene aamulla.
VR+Tieto on kyllä niin helvetillinen kombinaatio että paljon junalla kulkevaa vituttaa vähän väliä. Varskin nyt kun taas talvi tulossa niin ensin saa lotota että saako ostettua lipun ja sitten arvotaan että kuinka paljon on juna myohässä jos se kulkee ollenkaan.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Tänään näin pojan sortseissa Helsingin Elielielinaukiolla. Katsoin vähän, että what the fuck.
Itse näin nyt lauantaina viimeisen (tai tähän mennessä viimeisen) shortsikaverin. Oulussa. Lämpöä jotain 5 astetta.. Muutenkin onnistuin tuosta taaksepäin n viikon aikana näkemään 5 kpl shortseihin pukeutuneita ihmisiä :D Suurin osa oli ihan vaan kaupassa ostoksilla, ei mitään urheiluhommaa vaan selkeästi vaan ostoksilla. Noista yksi oli vielä ilman sukkia sandaaleissa liikkeellä.
Aika usein tämä sama asia vituttaa ja viimeksi tänään, nimittäin kaupassa nämä toopet, jotka kiilaavat koko jonon ohi kun avataan toinen kassa. Itse ainakin odotan, että tajuavatko edellä olevat vaihtaa kassaa ja jos ei ala perse heilumaan järkevässä ajassa niin vaihdan toiselle kassalle. Mutta se, että heti kun toinen kassa aukeaa niin sieltä jonon hänniltä kiilataan eteen kuin mikäkin Sebastian Vettel :rage:. Ihan perus käytöstapoihin kuuluu mielestäni tämäkin asia mutta ei niin ei :facepalm:
Tässä on just se ongelma että jos itse jää kohteliaasti katselemaan niin kyllä sinne joku vääntäytyy...pitää tasapainoilla kohteliaan käytöksen ja kiireen kanssa :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 499
Viestejä
4 213 219
Jäsenet
71 074
Uusin jäsen
Hartsa24

Hinta.fi

Ylös Bottom