Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
19 Päivää putkeen töissä ja vkl olis vapaata ja vois koittaa hoitaa rästiin jääneitä asioita. Esim ne auton penkkien pesu ja pari muutakin asiaa. Tässähän sitä on nyt alkanu flunssa tuleen ettei oo saanu kunnolla nukuttua pariin yöhön. Meikän tuurilla vkl sängyssä ja maanantaina taas töissä ja asiat hoitamatta tietenki. Kavereitten kans oli kans vähä suunnitelmia vkl ajaksi ku sopivasti vapaata yhtä aikaa..
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 309
Nordean paskalla ei vaihteeksi pysty maksamaan nettiostoksia kun häiriö/virhe, hoh hoijaa.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Oma vitullisen perkeleellinen tyhmyys, sekä luottavainen ja sinisilmäinen hyväjätkäluonne. Exä vinguttanu jo maksetuksi luulemani masterin tappiin, luotto siis molempien nimissä. Koko korttia ole nähny ainakaan viiteen vuoteen. Viis tonnia. Remonttilaina, 10k, minun nimissä. Se ei pysty tulemaan vastaan koska ulosotto/konkurssi ja tiesmitä ripsenpidennystä sekä mummoväriä tukkaan pitää saada.

Pankkilaina, takaajana minä ja äiti, toiset 10k. Plus 25k millä maksoin sen ulos talosta, ja silti vinkuu jostain helvetin kymmenen vuotta vanhoista designerkengistä, mitkä latasin sorttiasemakuormaan, kun eropapru oli kädessä.

Ois hakenu rojunsa ajoissa, vuosi oli aikaa. Tekis mieli viedä nuo lespaulit ja gibsonit tuonne sateeseen oottelemaan sen tavaranhakukeikkaa, joka tapahtuu viikonloppuna. Minä vuonna, sitä ei osannut kertoa.

Melkein vituttais, jos olisin minä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 223
Arkkupakastin myynnissä tori.fissä. Tyyppi soitteli, että olisi tulossa hakemaan. Sanoin, että olen neljältä kotona. Kotiin tultua siirsin pakastimen jo valmiiksi pihalle ja sitten tulee tekstiviesti, että ei tulekaan hakemaan sitä. Ei muuta kun pakastin takaisin sisälle. :tup:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Arkkupakastin myynnissä tori.fissä. Tyyppi soitteli, että olisi tulossa hakemaan. Sanoin, että olen neljältä kotona. Kotiin tultua siirsin pakastimen jo valmiiksi pihalle ja sitten tulee tekstiviesti, että ei tulekaan hakemaan sitä. Ei muuta kun pakastin takaisin sisälle. :tup:
Taitaa olla ihan normaalia torin toimintaa. Pitää varata vaan ihan huvikseen ja haetaan kuitenkin muualta? AV, YV yms.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Taitaa olla ihan normaalia torin toimintaa. Pitää varata vaan ihan huvikseen ja haetaan kuitenkin muualta? AV, YV yms.
Anoppi oli lahjoittamassa koiranruokasäkkiä (joku deluxe puudelinruoka, maksoi jonkun 50-60e) facebookissa tuossa pari kolme viikkoa sitten. Joku tuon sitten varasi samaa tietä ja luvattiin hakea seuraavana päivänä. No, siellähän se säkki on edelleen odottamassa noutajaansa :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Postin laiton lakko jätti postipaketin makaamaan lajittelukeskukseen. Toki voisivat tehdä laittomaksi myös 30% palkka-aletkin. Miten tuo voi olla edes mahdollista Sääntö-Suomessa, kun ei herratkaan tunne omissa palkoissaan mitään palkka-alea vaan ainoastaan palkankorotukset. Ihme pyramidihuijausta tasa-arvomaassa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Ehkä voi tuntua pieneltä vitutukselta mutta sehän riippuu ihmisestä mikä vituttaa.

Taas joku saatanan idioottivammanen kaivuu-ukko parkkeerannut autonsa tähän mun kämpän rappusten eteen missä itse pidän autoani aina. Polkupyöräkin nojaa seinää vasten merkitsemässä siitä että SIINÄ EHKÄ ASUU JOKU.

Vitun keski-ikäiset ukot ajamassa aina työukkona autonsa ihan päin helvetin vittua. Pitää lyödä piikkimatot ympäri sitä aluetta mihin ei halua jonkun ajavan autoa tai lyödä suoraa jalkaväkimiinoja pari alle että varmasti tulee selväksi että siihen ei vittu vain parkkeerata.

Ja siis en nyt valehtele mutta _aina_ porukka ajaa autonsa suoraa rappusten eteen, jos ei niin sit on jo harvinainen tapaus kyseessä.

Vittu!
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Viimeisimpiä laskuja katsoen
- hammastarkastus 18,90€ + käyntimaksu 13,10€
- pienen reiän hoito: pulpan kattaminen 18,90 + käyntimaksu 13,10 (puudutus +8,90 jos ottaa)
- paikkauksen yhteydessä tehty hammasröntgen 8,90
- panoraamaröntgen koko suusta 18,90
- isomman reiän paikkaus: useamman pinnan täyte 37,50 + pulpan kattaminen 18,90 + käyntimaksu 13,10 (+puudutus 8,90 jos ottaa)
- viisurin poisto: vaativa hampaan poisto ilman leikkausta 37,50 + puudutus 8,90 + käyntimaksu 13,10

Hammastarkastuksen saa yksityiseltä parhaimmillaan n. 50 eurolla, mikä ei paljoa poikkea julkisen hinnasta, mutta jos niille hampaille mitään tehdään niin sitten laskun summa kasvaa monesti aika jyrkässä kulmassa korkeammaksi kuin julkisella. Esim. niinkin perushomma kuin hammaskiven poisto maksaa yksityisellä tyypillisesti toistasataa euroa, kun se julkisella on muutaman kympin. Isomman reiän paikkaus on äkkiä parisataa.

Kyllä julkisella vielä hintaetu puolellaan on, vaikkakin hinnat on kivunneet jonkin verran ylöspäin. Kai sitä yksityisellä kävis itsekin jos varaa olis, mutta nyt kulutetaan julkista kun ei just kauheasti ylimääräistä ole laittaa yksityiseen hoitoon...
Itse kävin yksityisellä, 3 reikää paikattiin, röntgen, 1 hampaan poisto ja hammaskivet raaputti puudutuksen vaikuttaessa pois. Tämä kolmella käyntikerralla ja loppulasku 200-250€, en tarkkaa muista kun on pari vuotta aikaa.

Edit: mutta kyseessä onkin maaseutu.

Sitten taas kun kävin julkisella pikkuoperaatiossa, hinta oli karvaa vaille 50€.

Poistettiin juuresta pala, joka heilui jo valmiiksi. 5min homma.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Vituttanut jo eilisestä lähtien. Oikeastaan menee jo yli vitutuksen ahdistuksen puolelle.

Luulin jo löytäneeni juuri sellaisen työpaikan jota olen toivonut pitkään. Paikka oli rekryfirman kautta auki. Viime viikolla oli haastattelu toimeksiannon tehneessä yrityksessä. Alkuviikosta rekryfirmasta soitettiin ja kerrottiin, että toimeksiantaja oli tykännyt ja haluaa minut sinne töihin. Käytiin puhelimessa yleisesti työsuhteen ehdot läpi ja sovittiin, että työsopimus vahvistetaan kirjallisesti seuraavana päivänä.

Tähän asti oli kaikki hyvin, ja olin onneni kukkuloilla. Arvaattekin että näin ei sitten tapahtunutkaan. Perjantaina tuli tieto, että rekryfirmalla ja toimeksiantajalla oli tullut ongelmia keskinäisessä sopimuksessa, eikä tämän tiedon mukaan minun työni alakaan niinkuin piti. Homma on loppuunkäsitelty siltä osin.

Nyt olen sitten täysin tyhjän päällä, kun edellinen määräaikainen työsuhde loppui, eikä jatkoa tehty.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Ajan saaminen hammassadistin pakeille sekä, että joutuu edes sinne menemään. Itellä kun on suht tukeva pelko niitä kohtaan...
Kerron tarinan.
Mulla on on ollut lapsesta asti hammaslääkäri pelko joka konkretisoitui aikuisiällä hampaiden huonona kuntona. En uskaltanut mennä korjauttamaan hampaita vaan kävin aina silloin tällöin päivystyksessä poistattamassa huonoja hampaita kunnes viimein hammaslääkäri sanoi aika masentuneen näköisenä että sun on nyt pakko aloittaa hoidot, täältä puuttuu aika monta hammasta.

Kerroin pelostani 2 hammaslääkärille omalla paikkakunnalla eikä kumpaakaan kiinnostanut asia, sanoivat vain että sulla ei ole hampaita enää 30 vuotiaana jos et tule lääkärille. Niimpä sitten toukokuussa 2018 menin hammaslääkärille, olo oli niin kuin olisin menossa hirteen.

Omalla paikkakunnalla kävin elokuuhun 2018 asti joilloin alkoi harmittamaan silloisen naislääkärin asenne. Hän olisi halunnut poistaa multa 1 hyväkuntoisen viisauden hampaan ja 3 paikkauskuntoista poskihammasta. En suostunut vaan vaihdoin naapuripaikkakunnan hammaslääkärille.

Jälleen oli se tuttu jännitys ja pelko kun en tiennyt mitään kyseisestä lääkäristä joten päivää ennen lääkäriaikaa soitin hammaslääkärille ja vastaanotossa rauhoiteltiin että kyseinen lääkäri on hoitanut paljon pelkopotilaita ja voit kertoa hänelle pelostasi vielä ennen käyntiä. Tein sitten ihan lapun mihin listasin kaikki asiat mitkä lääkärin pitäisi ottaa huomioon.

Ensimmäinen käynti uudella lääkärillä olikin mukava. Lääkäri kuunteli kun luin lapusta asioita ja sanoi että ne otetaan huomioon, joten helpottuneena istuin penkille. Hammaslääkäri kysyi oletko yliherkkä puudutusaineelle johon vastasin en ole, laita sitä vaan niin paljon kuin saa laittaa, johon lääkäri totesi että tuota ainetta on ämpärillinen, ei se lopu. Lopulta lähdin lääkäristä todella helpottuneena, multa ei poistettu kuin 1 täysin rikkinäinen viisuri ja loput määrättiin paikattavaksi.
Kerroin hammashoitajalle heti ensimmäisenä päivänä että jos hoito on näin hyvää niin mua ei haittaa tippaakaan että hammaslääkärilaskuun tulee ekstraa kun joudun ajamaan 25 km toiselle paikkakunnalle.

Nyt ensi kuussa mulla on vielä yksi hammaslääkäri käynti ja sekin on vain hammaskivien poistoa, en varmaan olisi päässyt tänne asti jos olisin pysynyt oman paikkakunnan hammassadistin luona.

Myös omalla paikkakunnalla suuhygienisti koitti ehti aihetta nalkutukselle kyselemällä mun karkkien ja mehujen käytöstä. Lopulta hän sitten valitti kahvin juonnista kun ei muutakaan keksinyt.

Kun multa kysyttiin menenkö hammaskivien poistoon omalle paikkakunnalle vai tälle naapuripaikkakunnalle sanoin suoraan että omalle paikkakunnalle menen vain aseella uhaten. Eikä siihenkään riitä mikään pikku pistooli.

On vain sun oma etu että voitat pelkosi ja uskallat mennä lääkärille, ei ne kaikki julkisetkaan ole paskoja vaikka niitä monesti haukutaan.

T: entinen pelkopotilas.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Tuli viestiä ettei tärpännyt työpaikkahakemuksen kanssa. Vitutus on liian voimakas sana, mutta harmittaa kyllä hiukan. No parempihan se näin, että viitsivät edes ilmoittaa.
Harvoin ilmoittavat jos ei pääse haastatteluun.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Vituttanut jo eilisestä lähtien. Oikeastaan menee jo yli vitutuksen ahdistuksen puolelle.

Luulin jo löytäneeni juuri sellaisen työpaikan jota olen toivonut pitkään. Paikka oli rekryfirman kautta auki. Viime viikolla oli haastattelu toimeksiannon tehneessä yrityksessä. Alkuviikosta rekryfirmasta soitettiin ja kerrottiin, että toimeksiantaja oli tykännyt ja haluaa minut sinne töihin. Käytiin puhelimessa yleisesti työsuhteen ehdot läpi ja sovittiin, että työsopimus vahvistetaan kirjallisesti seuraavana päivänä.

Tähän asti oli kaikki hyvin, ja olin onneni kukkuloilla. Arvaattekin että näin ei sitten tapahtunutkaan. Perjantaina tuli tieto, että rekryfirmalla ja toimeksiantajalla oli tullut ongelmia keskinäisessä sopimuksessa, eikä tämän tiedon mukaan minun työni alakaan niinkuin piti. Homma on loppuunkäsitelty siltä osin.

Nyt olen sitten täysin tyhjän päällä, kun edellinen määräaikainen työsuhde loppui, eikä jatkoa tehty.
Mikset ota yhteyttä siihen firmaan mikä halusi sut sinne?.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Jaahas. Keskiviikkona tuumin että jee, pääsee lomille vihdoin viimein eikä hommailtavaakaan ole niin vitusti ettei vois vähän lepiäkin ottaa. Painelin sitten mökille perheen kanssa ajatuksena että otetaampa rennosti.

No, torstaina rupes pappatunturi kolisemaan. Korjauslistalle..

Perjantaina soitti pomo jotta näppylät on nyt niin, että loppufirma päätti alkaa saikuttamaan eikä sijaista löytynyt vaikka soitteli työkkärinkin tarjokkaat jne läpi. Joten sunnuntaina yövuoroihin..

Ja tänään kun lähdettiin mökiltä kotio käyttöauto sylkäs jarrunesteet pihalle.

Joten se oleilu taitaa nyt vaihtua yövuoron painamiseen ja auton korjailuun ynnä muuhun mukavaan. No, johan tässä pari päivää ehtikin ottaa rennosti.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
304
No chromesta ei näköjään enää voi poistaa yksittäisiä cookieita. Mitä vittua? Ennenkin tuo oli haudattu todella syvälle asetuksiin, ja nyt koko asetusvalikko on sotkettu täysin uudelleen. Eipä sieltä niitä enää löydy.

Vai alanko tulla vanhaksi kun ei noin yksinkertainen asia enää onnistu? Ei saatana, hermot meni joka tapauksessa.

E: löytyi.. Ei siinä kestänytkään kuin 10 minuuttia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
82
Taas vitun maantiepyöräilijä ajoradalla, ja vielä junnu mukana polkemassa. vieressä pyörä/kävelytie, missä menee ne täysjärkiset ketjukahjot.
kehtaakin opettaa lapselleen tuollaista. torvea olisin soittanut jälleen jos ei olisi ollut lasta siinä äijällä mukana. no käyttäydyin tällä kertaa asiallisesti ja pesin vain tuulilasin ja ajovalot heti ohituksen jälkeen :)
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Lukiolaisen äiti vaatii rajuun nasujaisperinteeseen puuttumista – Lukiolaisten liitto: Sisällön on muututtava

Tämä nykyinen mielensä pahoitus-kulttuuri ärsyttää minua. Tuo "minä koen että ne nöyryyttävät lastani joten kielletään tämä toiminta kaikilta vaikka mitään osallistumispakkoa ei ole"- asenne.

Mielipide-palstalla kirjoittava äiti huomauttaa, että nasujaisten vapaaehtoisuus on varsin kyseenalaista: jos juhliin ei osallistu, jää porukan ulkopuolelle.


Meillä oli jo joskus ala-aste-ikäisinä partiossa vastaavat, sitten yläasteella mopotukset, lukiossa nuo nasut jne. Olen siis ollut useampaankin kertaan "nöyryytettävän" roolissa ja aina on ollut loppupeleissä hauskaa ja ollaan bondailtu. Riippuu ihan asenteesta.

En tajua miten se porukkaan pääseminen pitäisi olla joku jokamiehen oikeus. Itse en ainakaan viihdy ollenkaan näiden joka asiasta loukkantuvien kanssa heidän asenteensa/luonteensa vuoksi. Se, mihin tapahtumiin nämä osallistuvat on aika yhdentekevää. Toki ne ihmiset, jotka viettävät enemmän aikaa keskenään vaikka näiden nasujaisten muodossa ovat läheisempiä kuin ne jotka ne skippaavat.
Ja tottakai jää vähän ulkopuoliseksi jos ei osallistu samoihin juttuihin kuin muut, mutta ne ovat taas niitä omia valintoja.

En ymmärrä ollenkaan miksi tuostakin yritetään vääntää jotain skeidaa. Koulukiusaukseen tuo ei liity mitenkään.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Television tarjonta nykyään. Kaikki urheilu ja mielenkiintoinen sisältö on lukittu maksutelevision puolelle ja ilmaiskanavilta syljetään pelkkää TosiTV:tä ja seiskatason "julkkiksilla tähditettyjä" kilpailuja. Mitä tekee miljoonalla ilmaiskanavalta, kun sisällön vaihtelevuus, ja ennen kaikkea taso on romahtanut. Jokin aika sitten tuli joka kanavalta jotain Huutokauppa keisaria ja Autonrassaajaparonia. Tänään lauantaina, parhaaseen katseluaikaan tulee kolmelta kanavalta yhtä aikaa joku vitun LOVE ISLAND SUOMI. Huomenna taas alkaa SUOMEN BIG BROTHER, joka tulee todennäköisesti seitsemältä kanavalta yhtä aikaa, ja siihen päälle tietenkin 24/7 lähetys :rofl:

Ps. onneksi on (vielä) YLE.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Television tarjonta nykyään. Kaikki urheilu ja mielenkiintoinen sisältö on lukittu maksutelevision puolelle ja ilmaiskanavilta syljetään pelkkää TosiTV:tä ja seiskatason "julkkiksilla tähditettyjä" kilpailuja. Mitä tekee miljoonalla ilmaiskanavalta, kun sisällön vaihtelevuus, ja ennen kaikkea taso on romahtanut. Jokin aika sitten tuli joka kanavalta jotain Huutokauppa keisaria ja Autonrassaajaparonia. Tänään lauantaina, parhaaseen katseluaikaan tulee kolmelta kanavalta yhtä aikaa joku vitun LOVE ISLAND SUOMI. Huomenna taas alkaa SUOMEN BIG BROTHER, joka tulee todennäköisesti seitsemältä kanavalta yhtä aikaa, ja siihen päälle tietenkin 24/7 lähetys :rofl:

Ps. onneksi on (vielä) YLE.
No täsmennetään vielä tuo TULOSSA BB, vain elämää ja mitä vitun paskoja noita onkaan. Noita viiden minsan pakotuksia nyt on ollut kuukausikaupalla vähän joka kanavalla mitä epg:ta selaillut:bored:
Ja sitten se paras katseluaika, niin toki kaikki yhtäaikaa. Boxille kun tallentaa niin silläkin on omat rajansa tietenkin. Hyvä että osa tulee uusintoina johonkin mysteeriseen aikaan milloin ei oo telkku auki todellakaan, niin voi tallentaa silloin.

Mulla ei oo siis maksukanavia, enkä netin kautta kato mitään ellei ole ihan pakko. Vähän vanhanaikaisesti meen, mutta enhän mä mikään nuori enää olekaan:dead:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 159
No täsmennetään vielä tuo TULOSSA BB, vain elämää ja mitä vitun paskoja noita onkaan...

Mulla ei oo siis maksukanavia, enkä netin kautta kato mitään ellei ole ihan pakko. Vähän vanhanaikaisesti meen, mutta enhän mä mikään nuori enää olekaan:dead:
Juuri vanhemmmat kävi viime viikonloppuna kylässä ja ihmettelivät, että "eikö sulla tv näy" (ostin elämäni ekan töllön keväällä). Ei näy kun ei ole antennipiuhaa, enkä aio hankkiakaan. Areena ja nettipalvelut riittävät vallan mainiosti ja ei tule vahingossakaan katsottua pahinta soopaa.

Ainut mikä vituttaa on, että YLE meni tv-maksusta veroksi muutama vuosi sitten ja siitä on nyt pakko maksaa toistakymppiä kuussa. Pärjäisin ihan hyvin ilman Areenaakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Juuri vanhemmmat kävi viime viikonloppuna kylässä ja ihmettelivät, että "eikö sulla tv näy" (ostin elämäni ekan töllön keväällä). Ei näy kun ei ole antennipiuhaa, enkä aio hankkiakaan. Areena ja nettipalvelut riittävät vallan mainiosti ja ei tule vahingossakaan katsottua pahinta soopaa.

Ainut mikä vituttaa on, että YLE meni tv-maksusta veroksi muutama vuosi sitten ja siitä on nyt pakko maksaa toistakymppiä kuussa. Pärjäisin ihan hyvin ilman Areenaakin.
Nämä on niin valintoja. Yks tuttu kun pääsee kotiovesta sisään, niin ekana facebook auki. Sitten telkkari auki, eikä mitään väliä mitä sieltä tulee, kunhan on päällä. Yleensä jotain naisille suunnattua sontaa. Eikä silläkään ole mitään väliä vaikka siellä olisi ketä, niin face ja telkku, ekana face tietenkin.

Toinen taas ei katso telkkua näyttö on kuitenkin millä joskus voi jotain katsoa. Muuten ihan kaikki mahdollinen kännykällä, jotain tabletilla mutta kuitenkin. Tietsikkakin oli, mutta se joutui onnettomuuteen, ja uutta ei kuulemma tarvi hankkia kun ei sillä oikeastaan mitään tee ja ilmankin pärjää..

Jokainen nyt tekee asiat vähän omalla tyylillä ja tavallaan. Vaikka moni asia tuntuu sivusta katsoen täysin aivottomalta toiminnalta, niin samoin näyttää varmaan munkin tekemiset toisten näkökulmasta:rofl:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Kärpänen.

Takaovi ollut auki päivällä kun pennun mielestä on kiva rampata eestaas eikä nyt ole hootsittanut sitä väsyttää kertomalla tarinoita vähemmän mairittelevasta menneisyydestäni tahi edes kouluttaa jossain määrin.

Tuo perhana kuuluu vielä johonkin kaartotaistelun eliittiveteraanigruppeen joka ei laskeudu, lepää vain auringon takana ja kun lennetään, lennetään arvaamatonta koneet täysillä mielipuolista imurihautajaisten estävää sinnetänne menoa. Rauhallisemman olisin jo imuroinut tai niitannut mukuloitten nerffeillä. Tämä perhana on joku kärpästen Punainen Paroni.

Vaimo liesussa. Mukulat nukkuu. Koirat nukkuu. Pentu tosin oli erehtynyt sängystä ja töninyt nuorempaa mutta nyt ne taas nukkuu. Sitä tekee pari valkovenäläistä nostalgian tunnossaan ja tuo perhanan ilmaterroristi vetää immelmannia näytön edessä. Edes harhautusvalo olkkarissa ei saa sitä sinne.

Onneksi kohta on normalo päällä. Ei hermot kestä tämmöistä "rentoudu tunnin pari"-elämää.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Tuo perhana kuuluu vielä johonkin kaartotaistelun eliittiveteraanigruppeen joka ei laskeudu, lepää vain auringon takana ja kun lennetään, lennetään arvaamatonta koneet täysillä mielipuolista imurihautajaisten estävää sinnetänne menoa. Rauhallisemman olisin jo imuroinut tai niitannut mukuloitten nerffeillä. Tämä perhana on joku kärpästen Punainen Paroni.
@Kurgan propsit silti loistavasta kuvauksesta. Kyseessä on ilmiselvästi kärpästen Punainen Paroni tai Maverick :D
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Kerron tarinan.
Mulla on on ollut lapsesta asti hammaslääkäri pelko joka konkretisoitui aikuisiällä hampaiden huonona kuntona. En uskaltanut mennä korjauttamaan hampaita vaan kävin aina silloin tällöin päivystyksessä poistattamassa huonoja hampaita kunnes viimein hammaslääkäri sanoi aika masentuneen näköisenä että sun on nyt pakko aloittaa hoidot, täältä puuttuu aika monta hammasta.

Kerroin pelostani 2 hammaslääkärille omalla paikkakunnalla eikä kumpaakaan kiinnostanut asia, sanoivat vain että sulla ei ole hampaita enää 30 vuotiaana jos et tule lääkärille. Niimpä sitten toukokuussa 2018 menin hammaslääkärille, olo oli niin kuin olisin menossa hirteen.

Omalla paikkakunnalla kävin elokuuhun 2018 asti joilloin alkoi harmittamaan silloisen naislääkärin asenne. Hän olisi halunnut poistaa multa 1 hyväkuntoisen viisauden hampaan ja 3 paikkauskuntoista poskihammasta. En suostunut vaan vaihdoin naapuripaikkakunnan hammaslääkärille.

Jälleen oli se tuttu jännitys ja pelko kun en tiennyt mitään kyseisestä lääkäristä joten päivää ennen lääkäriaikaa soitin hammaslääkärille ja vastaanotossa rauhoiteltiin että kyseinen lääkäri on hoitanut paljon pelkopotilaita ja voit kertoa hänelle pelostasi vielä ennen käyntiä. Tein sitten ihan lapun mihin listasin kaikki asiat mitkä lääkärin pitäisi ottaa huomioon.

Ensimmäinen käynti uudella lääkärillä olikin mukava. Lääkäri kuunteli kun luin lapusta asioita ja sanoi että ne otetaan huomioon, joten helpottuneena istuin penkille. Hammaslääkäri kysyi oletko yliherkkä puudutusaineelle johon vastasin en ole, laita sitä vaan niin paljon kuin saa laittaa, johon lääkäri totesi että tuota ainetta on ämpärillinen, ei se lopu. Lopulta lähdin lääkäristä todella helpottuneena, multa ei poistettu kuin 1 täysin rikkinäinen viisuri ja loput määrättiin paikattavaksi.
Kerroin hammashoitajalle heti ensimmäisenä päivänä että jos hoito on näin hyvää niin mua ei haittaa tippaakaan että hammaslääkärilaskuun tulee ekstraa kun joudun ajamaan 25 km toiselle paikkakunnalle.

Nyt ensi kuussa mulla on vielä yksi hammaslääkäri käynti ja sekin on vain hammaskivien poistoa, en varmaan olisi päässyt tänne asti jos olisin pysynyt oman paikkakunnan hammassadistin luona.

Myös omalla paikkakunnalla suuhygienisti koitti ehti aihetta nalkutukselle kyselemällä mun karkkien ja mehujen käytöstä. Lopulta hän sitten valitti kahvin juonnista kun ei muutakaan keksinyt.

Kun multa kysyttiin menenkö hammaskivien poistoon omalle paikkakunnalle vai tälle naapuripaikkakunnalle sanoin suoraan että omalle paikkakunnalle menen vain aseella uhaten. Eikä siihenkään riitä mikään pikku pistooli.

On vain sun oma etu että voitat pelkosi ja uskallat mennä lääkärille, ei ne kaikki julkisetkaan ole paskoja vaikka niitä monesti haukutaan.

T: entinen pelkopotilas.
Juu pakko sinne on mennä kun tällähetkellä kiinteän ruuan syöminen on lähes mahdotonta. Hammas kun lohkes ja jätti jälkeensä veitsen terävän reunan ja neulan terävän piikin, jotka hankaa keleen kivuliaasti kieleen. Nyt on menty kanakeiton ja lihapullat (pitää muussata, että pystyy nielemään pureskelematta) ja perunamuusin voimalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Kaupassakäynti.
Prismasta koppa Koffia, siis se muoviin pakattu 24 pack. Kassat vähissä sunnuntaina tietty, no ensimmäinen jono hyytyi siihen kun ryssä osti ehkä parilla sadalla kaikenlaista. Sitten kun piti maksaa niin yks viiskymppisistä ei mennyt kahdenkaan setelintunnistuskoneen läpi. Sitten kun kassista löytyi se aito viisikymppinen, niin alkoi tax freen kirjoittaminen, mitä kassa ei osannut, vaan piti soittaa apua, tässä kohtaa olin jo siirtyny viereselle kassa kun ei tuosta näyttänyt tulevan lasta eikä paskaa. Tällä seuraavalla olikin sitten koko kärryllinen tavaraa, joten seuraavalle mistä pääsin sitten lopulta läpi.

Koffit oli ostoskärryssä, kun ei jaksa tai viitsi käsissä roikuttaa juuri tuollaisten kassajumien takia. Ei siinä, sitten kohti parkkihallia ja ajattelin jättää kärryt siihen eteisen tapaiseen ja kävellä sen kymmenen metriä autolle. Vaan pakkaukkausen muovilärpytinkahva hajosi ja koko lasti levisi siihen lattialle. Ei kun keräilemään niitä sieltä kärryyn ja siitä autoon missä ei tietty sattunut olemaan muovikassia edes.

Tästä sitten kotiin ja kun sain haettua ensin muovikassin mihin pakata, ja sitten takapihan kautta ajatuksena mennä sisälle, niin eikös puinen portti hajosi käsiin. Olinhan mä sitä jo viikon päivät katellu että tarttis varmaan tehdä jotain...

Sitten koira auton kyytiin kun ajattelin että helpommalla selviää kun ajaa keskelle mettää kyrpä otassa, ja saa toinen juosta siellä vapaana, niin pääsee itse vähemmällä. Väärin. Kyllä siellä oli kaikki marjanpoimijat liikkeellä, joten takaisin kotiin. Kohta jos sen portin korjais, tokihan sekin menee päin vittua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
Kaupassakäynti.
Prismasta koppa Koffia, siis se muoviin pakattu 24 pack. Kassat vähissä sunnuntaina tietty, no ensimmäinen jono hyytyi siihen kun ryssä osti ehkä parilla sadalla kaikenlaista. Sitten kun piti maksaa niin yks viiskymppisistä ei mennyt kahdenkaan setelintunnistuskoneen läpi. Sitten kun kassista löytyi se aito viisikymppinen, niin alkoi tax freen kirjoittaminen, mitä kassa ei osannut, vaan piti soittaa apua, tässä kohtaa olin jo siirtyny viereselle kassa kun ei tuosta näyttänyt tulevan lasta eikä paskaa. Tällä seuraavalla olikin sitten koko kärryllinen tavaraa, joten seuraavalle mistä pääsin sitten lopulta läpi.

Koffit oli ostoskärryssä, kun ei jaksa tai viitsi käsissä roikuttaa juuri tuollaisten kassajumien takia. Ei siinä, sitten kohti parkkihallia ja ajattelin jättää kärryt siihen eteisen tapaiseen ja kävellä sen kymmenen metriä autolle. Vaan pakkaukkausen muovilärpytinkahva hajosi ja koko lasti levisi siihen lattialle. Ei kun keräilemään niitä sieltä kärryyn ja siitä autoon missä ei tietty sattunut olemaan muovikassia edes.

Tästä sitten kotiin ja kun sain haettua ensin muovikassin mihin pakata, ja sitten takapihan kautta ajatuksena mennä sisälle, niin eikös puinen portti hajosi käsiin. Olinhan mä sitä jo viikon päivät katellu että tarttis varmaan tehdä jotain...

Sitten koira auton kyytiin kun ajattelin että helpommalla selviää kun ajaa keskelle mettää kyrpä otassa, ja saa toinen juosta siellä vapaana, niin pääsee itse vähemmällä. Väärin. Kyllä siellä oli kaikki marjanpoimijat liikkeellä, joten takaisin kotiin. Kohta jos sen portin korjais, tokihan sekin menee päin vittua.
Ensimmäinen virhehän tossa on ensimmäisessä lauseessa. Olisit edes olutta ostanut.. ja toinen virhe se että käy sen ostamassa Prismasta.
Saat ihan itteäs syyttää :D
 
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
8
Piirilevyt seuraavaan projektiin makaa tullipostissa. Toiselta puolelta maailmaa tulee muutamassa päivässä pikakirje Suomeen mutta siihen se vauhti sitten pysähtyykin PRKL.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Ensimmäinen virhehän tossa on ensimmäisessä lauseessa. Olisit edes olutta ostanut.. ja toinen virhe se että käy sen ostamassa Prismasta.
Saat ihan itteäs syyttää :D
Kun se on edullisinta siellä. Lidlin punainen kait samoissa hinnoissa, mutta se on välillä loppu, toisekseen siellä käy paljon etnisiä ihmisiä paljon mikä vituttaa, ja kassajonot voi olla ihan mitä vaan.

Keskiviikkona auto kun päätti alkamaan pitämään sellaista meteliä, että ajot loppui siihen ja torstaina korjaamolle selvimaan mikä mättää, ja varauduin äänestä päätellen isoon laskuun ja moneen päivään ilman autoa. No pikkuvika, jonka korjasivat tunnissa, eikä edes maksanut paljon... niin säästän nyt sitten juomalla Koffia, joka on helppo kuljettaa toisin kun Lidlin punainen, mitä ei ole pakattu mitenkään:vihellys:
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
säästän nyt sitten juomalla Koffia, joka on helppo kuljettaa toisin kun Lidlin punainen, mitä ei ole pakattu mitenkään:vihellys:
Aika helpolta tosiaan vaikutti kertomuksen perusteella. Onhan siinä Lidlin punasessakin se pahvialusta. Mut joo, toki vähän haastava kantaa, jos on muutakin kamaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
Kun se on edullisinta siellä. Lidlin punainen kait samoissa hinnoissa, mutta se on välillä loppu, toisekseen siellä käy paljon etnisiä ihmisiä paljon mikä vituttaa, ja kassajonot voi olla ihan mitä vaan.

Keskiviikkona auto kun päätti alkamaan pitämään sellaista meteliä, että ajot loppui siihen ja torstaina korjaamolle selvimaan mikä mättää, ja varauduin äänestä päätellen isoon laskuun ja moneen päivään ilman autoa. No pikkuvika, jonka korjasivat tunnissa, eikä edes maksanut paljon... niin säästän nyt sitten juomalla Koffia, joka on helppo kuljettaa toisin kun Lidlin punainen, mitä ei ole pakattu mitenkään:vihellys:
Varmasti onkin edullisinta kun se on vain 4,4% eikä 4,5 niinkuin muut halpikset. Ja sen kyllä huomaa maussa..jo ihan pelkästään siksi että se on muutenkin mautonta. Kokeileppa ens kerralla Kotimaista Vaaleaa Lageria. Siinä on makua ja edullinen hinta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Aika helpolta tosiaan vaikutti kertomuksen perusteella. Onhan siinä Lidlin punasessakin se pahvialusta. Mut joo, toki vähän haastava kantaa, jos on muutakin kamaa.
Haastava kantaa kyllä, ja välillä ei ole tölkkiäkään kaupassa, niin menee pendelöinniksi vaikka kaikkea muuta löytyiskin.

Varmasti onkin edullisinta kun se on vain 4,4% eikä 4,5 niinkuin muut halpikset. Ja sen kyllä huomaa maussa..jo ihan pelkästään siksi että se on muutenkin mautonta. Kokeileppa ens kerralla Kotimaista Vaaleaa Lageria. Siinä on makua ja edullinen hinta.
Tiedä noista prosenteista sitten. On sitä 0,0% olusia mitkä oikeasti on hyviä. Kyllä toki muutakin menee, milloin mitäkin. Noh ehkä väärä kettu tähän aiheeseen.

Sain sen portin korjattua, nyt vituttaa vähemmän. Taas yks nettipeli vituttaa, eli aina jotain kuitenkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Työkkäriltä tuli työtarjous postinjakelijaksi... Aika hyvä ajotus kun katsoo viimeaikaisia tapahtumia.
Ihmeen hyvä ajoitus tosiaan. Oliko ihan sellain jotain velvoittavaa mistä ei voi kieltäytyä? Luulisi että moni muukin saanut samanlaista postia™
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
No siis tuli tuo jo jokunen viikkoa sitten ja tänä vkl loppui haku... Ei tuo siis postin itsensä kautta ollu vaan Sol:in. Tiedä sitten miten noitten vuokrapaikkojen kanssa menee.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Perkeleen näkeväiset uuvatit kun eivät edelleenkään tajua miten näkkärille annetaan ohjeita.... *murinaa* Ja kaiken hyvän lisäks selkä taas otti osumaa kaiketi tosta heinäpaalien raahaamisesta eli apteekin kautta kotiin kun täältä taas pääsee illalla takas sivistyksen pariin...
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Big brotherin paluu vituttaa. Siltä oksennukselta ei vaan pysty täysin välttymään, kun joka vitun tuutissa radiosta lehtiin niistä jauhetaan. Onneksi nykyinen avokki ei juuri telkkarista perusta, vielä vähemmän reality sarjoista. :D
Helposti voi välttyä: kuulostaa siltä, että sinun tarvitsee jättää enää vain radio ja lehdet pois elämästäsi!
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Helposti voi välttyä: kuulostaa siltä, että sinun tarvitsee jättää enää vain radio ja lehdet pois elämästäsi!
Voisi siltä välttyä myös korvat puhkomalla ja kaivamalla silmät pois päästä, siinäkin olisi vain parin askeleen päässä ratkaisusta. :cigar2:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Tuli äkkilähtö hammaslääkäriin soiton jälkeen, enkä kerennyt laittaa dödöä ja vaihtaa pieruverkkareita ym. vaatetta aikaan 15 minuuttia. Siinäpä sitten taksikuski rupesi vittuilemaan matkan aikana, ja ajeli ikkunat auki kuin olisin joku pahinkin pultsari jota se on kyydittänyt. Kummmasti on varaa vittuilla maksaville asiakkaille firman logolla varustetussa autossa, tai muutenkaan.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Tupakkaa polttavat ihmiset. On se kumma juttu kun ei tässä taloyhtiössä jakseta mennä etuovelle tupakalle mihin on oikein asennettu tumppikippokin että pääsee harrastamaan jos mieli halajaa. Hissikin löytyisi niin ei tarvitsisi edes jalkojaan käyttää mutta ei niin ei. Ei oikein nappaisi heippalappuja alkaa rustailemaan kun itse tekijästä ei ole 100% varmuutta. Ilmoitustaululla lukee tyyliin "kehoitamme välttämään tupakointia", mutta kai siinäkin pitäisi lukea että "ette vittu polta parvekkeella" ennen kuin tuo touhu loppuisi.

Myös ylläolevaan liittyen niin kohtuu kauan jo odotellut pakettia missä tulisi pari sensoria joiden avulla pitäisi pystyä seurailemaan että koska partsilla on tupakan savua (-> ilmoitus -> ovi kiinni), mutta lieköhän postilla porukka alkanut harrastelemaan sulautettuja ja haluavat väsätä koko laitteen valmiiksi kun eivät ole vielä tuoneet perille asti vai onkohan joku vain vitutuksissaan pistänyt meikäläisen sensorit parempaan talteen ojan pohjalle.

Vituttaa kyllä myös postilaisten puolesta vaikka sinne päin ei siteitä olekaan. Onhan toi suorastaan helvetin törkeää että palkkaa voidaan noin vain leikata. Kyllä pistää miettimään kun ihmisillä tuppaa varmasti olemaan asuntolainaa, automaksut yms.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Autossa oli todela tasalaatuiset polttimot, eilen sippas töistä lähtiessä toinen ja tänään töihin lähtiessä toinen. Vituttavaa tässä on se, että ne on viime talvena vaihdettu ja kuitenkin melkein koko kesä on vedetty DRL:llä niin aika pienillä tunneilla kuolivat.. :darra:
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Postin lakko. Kun odotat kuulokkeisiin parempia kumeja (in-ear kuulokkeet). Olisivat jo mulla ilman tätä lakkoa.
Vaikka onhan tuo Postin johdon toiminta järkyttävän törkeää. Joten vatuttakoon se enemmän, kumit kyllä ehtii...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Vituttaa kun on niin vammainen, kävin aamutuimaan kysymässä autoon suuntausta, en muista missä mulla on kännykässä muistio ja oon sillain että enköhän minä sen ajan muista niin kaartaessa viereiseen kauppaan se unohtui jo :facepalm:
Jos ei parissa tunnissa muistu mieleen niin eikait siinä auta kuin soittaa ja kysyä että mihin aikaan se olikaan.
Helvetti kun on sosiaalisesti paska niin tollanenkin tuntuu vaikealta.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
927
Koko helvetin kroppa taas jumissa kun heräilin tuossa pikkusen ennen kuutta taas, uuurggghh....

Jos jotain hyvää tässä on niin onneks ei tänään tarvii heinäsavottaan lähteä vaan saa ihan rauhassa lossailla vanhempien nurkissa ja korkeintaan tarvii illala hakea hevoset sisälle.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 303
Viestejä
4 197 403
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom