Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Tjaah.. n.550km roadtrip takana, sitten hieman virvoketta päälle. Muijalla iski väsy reilusti ennen itseäni vaikka minä hoidin ajohommat, nyt tässä itekseen pyörittelee peukaloita että millähän sitä itseään viihdyttäisi. Mur.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
95
Koiteli elää (kuolee) tapahtuma on sit autoton . Vaikka tonne kuin on bussikuljetuksia niin toi on ihan skutsissa ja ei taatusti ole varauduttu bussien lisääntyvään käyttöön.

Että oikeastaan ei edes vituta kun ei ole lippua, oisin ostanut, jos oisin ehtinyt. Ens vuodeksi ei sit tartte aatellakkaan.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 957
Elkee ostako tätä koppaa: SilentiumPC Armis AR1, ATX-miditornikotelo, musta - 24,90€

Jos front panelin johtoja pitää säätää siinä vaiheessa kun kaikki on pelikunnossa, niin onnea vaan. Se on emon irrotus. Kovokelkka kun on kivasti edessä ja sitähän ei saa irti (Miksi v*tussa ei?).
Pitäs tässä taas emo jaksaa irroitella, että saa speakerin kiinni ja kuulee, että mihin posti tyssää. Ei vittu vaan jaksa, ainakaan tänään. Onneksi on olutta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 110
Elkee ostako tätä koppaa: SilentiumPC Armis AR1, ATX-miditornikotelo, musta - 24,90€

Jos front panelin johtoja pitää säätää siinä vaiheessa kun kaikki on pelikunnossa, niin onnea vaan. Se on emon irrotus. Kovokelkka kun on kivasti edessä ja sitähän ei saa irti (Miksi v*tussa ei?).
Pitäs tässä taas emo jaksaa irroitella, että saa speakerin kiinni ja kuulee, että mihin posti tyssää. Ei vittu vaan jaksa, ainakaan tänään. Onneksi on olutta.
Kummalliselta aivopierulta vaikuttaa. Ihan niinkuin se Regnumin (RG1) cpun lisävirtojenkin läpivienti (muutenhan sekin on ihan ok koppa hintaisekseen).
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 315
Leikkipuiston hiekkalaatikko on sotkettu paskalla. Helvetti että pistää vihaksi. Tekisi mieli syöttää se paska tekijälle.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Stanan alaselän lihakset eilisestä asti. Istualtaan ei satu, mut heti ku nousee seisaalleen, niin alkaa särkeä/vihloa ja selkä vetää yli ryhtiin. Eli lantio vetää eteenpäin ja hartiat taakse.

Sen verran sain hierottua et nyt on edelleen sama homma, mut molemmilta puolilta on selvät kipeet kohdat hieronta kohdista, jotka ei oikeen tykkää enään ku niihin pistää painetta, joten ainakin ne kipeet lihakset sain paikannettua....
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 605
Paperipillit drinkissä. Rentoutumisviikonloppu pilalla tän saatanan ympäristöterrorismin takia. Edit yksi drinkki jossa kaksi pilliä. Varmaan niiden huonon kestävyyden takia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
ympäristöterrorismi, ilmastohuijaus, pakotus, peloittelu, aivopesu ja muut maailmanlopun ennusteet monta kertaa päivässä.

Tästä vitutusta jokaiselle viikonpäivälle.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
80
Heikosti suomea puhuva mies veti parkkipaikalta pois peruuttaessaan mun auton kyljen ruttuun. Parkkipaikalla yhteensä kolme autoa kun kello alko lähennellä jo yön tunteja ja tosiaan iso parkkis kysessä, kun tuollasen retkeily/luontokohteen hiekkaparkkipaikka. Loman toiseks viimenen päivä ja kylki lommolla, maalit lähteny + yks uusista vanteista (n.300e/kpl) nyt naarmuilla kunnolla ja maanantaina töihin :):):):):):) Yritti mokoma viirusilmä karata paikalta vielä, mutta sain juoksemalla kiinni. Kameran salama ku räppäs ottaessa kuvaa sen rekkarista nii sit pysähty. Eihän tuo itelle mitään maksa, vituttaa vaan tuollaset ihmiset ja niiden kanssa kommunikointi. Virkavallan karttelu yritykset jne..
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 351
Ihmiset, jotka eivät suostu lähettämään Tori.fi -palveluun laittamiaan tuotteita. Ei edes sellaisia, jotka koonsa puolesta olisi melko vaivatonta lähettää.

Ylivoimaisen suurella osalla potentiaalisista ostajista ei ole mahdollisuutta noutoon, joten en oikein ymmärrä tällaista myyntikäyttäytymistä.

Syö miestä katsella jotain lastenrattaita max 50 km säteellä.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Krapula.:darra:

Tarviiko kertoa enempää?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 947
Xcom 2: long war.

Pitää varmaan kattoa edes pari videota tai lukea ohjeet. Turpaan tulee niin että tukka lähti jo kymmenen vuotta sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 167
Sinänsä itse työ joka alkaa huomenna, ei vituta mutta se että taas alkaa se arki 4 viikon lomailun jälkeen. Voimia minulle. :sori:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Parin viikon loma ohi huomenna. Pari viikkoa ja pekkasia viikon verran jää mutta...olisi voinut näin jälkikäteen ajateltuna lunastaa putkeenkin. Tosin pentu ollut tämän pari viikkoa talossa ja mukulat, rentoutuminen ja syvälliset unta parantavat rauhoittumishetket taattuja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 003
Parin viikon loma ohi huomenna. Pari viikkoa ja pekkasia viikon verran jää mutta...olisi voinut näin jälkikäteen ajateltuna lunastaa putkeenkin. Tosin pentu ollut tämän pari viikkoa talossa ja mukulat, rentoutuminen ja syvälliset unta parantavat rauhoittumishetket taattuja.
Itteä vituttaa kun ei ole pekkasia. Puoli vuotta olin töissä jossa ne oli ja oli kyllä loistava keksintö. Nykyään jos haluu olla pois ni liukumia käytetään. Ihan perseestä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 003
Vähän miten kellekin sopii... itse tykkään liukumista enemmän kun voi paremmin vaikuttaa siihen itse.

Voithan nytkin olla 8 h töissä ja sit kerryttää 2,5 h/vko liukumaa. Aiemmin sait ”vaan” 21 minuuttia päivästä, toki vissiin palkka maksetaan siltäkin ajalta niin parempi silti rahallisesti kai.
Muuten joo, mutta käytännössä ei. Silloin kun tein pekkasilla niin työ alkoi klo 6 ja loppui klo 14. Nyt kun teen liukumilla niin työt alkaa klo 6 ja loppuu klo 14. Eli samanaikaa jotuu työpaikalla nuhjaamaan ja jos haluun tehä liukumaa niin sitä pitää oikeesti olla kauemmin töissä. Mielummin mä pekkasina tekisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 003
Miten tuo on mahdollista? Edellisessä paikassa ruokatunti oli siis palkallista aikaa? Siinähän se vika sit on eikä liukumissa.

Ilman pekkasia työaika pitäis olla 7,5 tuntia ja pekkasilla 8 tuntia.
Juurikin noin se menee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 003
Työpaikka vaihtoon sitten. Pelkkiä pekkasia sä et siis tarvitse, vaan käy myös työpaikka missä ruokatauko ei ole työntekijän omaa aikaa, jollon voit olla töissä sen puoli tuntia pidempään ja kerryttää liukumia. E: yleensä ne on toki hoidettu pekkasilla että saa porukan notkumaan töissä 8-16 eikä esim. 8-15:30

Jos ei kiinnosta missä on vika, niin sitten ei varmaan kannata muuta kun purra hammasta ja jatkaa kirjoittelua ketjuun...
Ei tällä alalla paljon työpaikkaa vaihdella ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
121
Ihmiset, jotka eivät suostu lähettämään Tori.fi -palveluun laittamiaan tuotteita. Ei edes sellaisia, jotka koonsa puolesta olisi melko vaivatonta lähettää.

Ylivoimaisen suurella osalla potentiaalisista ostajista ei ole mahdollisuutta noutoon, joten en oikein ymmärrä tällaista myyntikäyttäytymistä.

Syö miestä katsella jotain lastenrattaita max 50 km säteellä.
Satoja tuotteita lähetellyt eri puolelle Suomea keskusyksiköistä vanhoihin kuvaputkimonitoreihin, mutta että lähettäisin lastenrattaat Postin/Matkahuollon kautta toiselle paikkakunnalle, niin ei helvetti. En edes 100e lähetyskuluilla. Mihin tollasen voi edes pakata? Viisi isoa jätesäkkiä saumoista auki, ja perkeleellistä teippausta? Onpa vaivatonta lähettää.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Satoja tuotteita lähetellyt eri puolelle Suomea keskusyksiköistä vanhoihin kuvaputkimonitoreihin, mutta että lähettäisin lastenrattaat Postin/Matkahuollon kautta toiselle paikkakunnalle, niin ei helvetti. En edes 100e lähetyskuluilla. Mihin tollasen voi edes pakata? Viisi isoa jätesäkkiä saumoista auki, ja perkeleellistä teippausta? Onpa vaivatonta lähettää.
Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.

Taas asia mikä ei ole vaikea jos ei ole laiska tai tee asiasta vaikeaa ..
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 351
Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.

Taas asia mikä ei ole vaikea jos ei ole laiska tai tee asiasta vaikeaa ..
Näitä kokoontaittuvia rattaita nimenomaan tarkoitin. Ne eivät tilaa juurikaan vie. Esimerkiksi meillä ne ovat auton takakontissa mukana jatkuvasti.
 
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
190
Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.

Taas asia mikä ei ole vaikea jos ei ole laiska tai tee asiasta vaikeaa ..
Minä olen kaupankäynnin yhteydessä pistänyt toimitustavaksi ainoastaan noudon. Tiedän saavani tuotteen kaupaksi silläkin tavalla, joten miksi ihmeessä minun pitäisi suostua lähettämään tuote postitse? Nouto tai tapaaminen sovitussa paikassa, tavaran tarkastus ja rahat lapaseen. Harvaan asuttujen syrjäseutujen tukeminen tehdään sitten - varsinkin kun Kepu on hallituksessa - maksettujen verojen kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
121
Ne on todella vaivaton lähettää. Omat tuplarattaat ja sitä edeltäneet combo rattaat: Vähän kuplamuovia suojaksi nurkkiin kun vaunut on nipussa. Sitten elmukelmua kääri ympärille = tiivis ja hyvä paketti.

Taas asia mikä ei ole vaikea jos ei ole laiska tai tee asiasta vaikeaa ..
Laiskuutta on se, että ei itse kykene toimimaan tilanteen edellyttämällä tavalla. Perämetsässä asuessaan täytyy tiedostaa, että kaikilla ei ole kiinnostusta isomman tuotteen lähettämiseen, varsinkin jos sen saa pienemmälläkin vaivalla helposti myydyksi eteenpäin. Itse asun maalla, ja jos täällä tulee tarvetta vaikka hevosrattaille, niin itse hyppään autoon ja haen sen sieltä 200 km päästä.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 351
Minä olen kaupankäynnin yhteydessä pistänyt toimitustavaksi ainoastaan noudon. Tiedän saavani tuotteen kaupaksi silläkin tavalla, joten miksi ihmeessä minun pitäisi suostua lähettämään tuote postitse? Nouto tai tapaaminen sovitussa paikassa, tavaran tarkastus ja rahat lapaseen. Harvaan asuttujen syrjäseutujen tukeminen tehdään sitten - varsinkin kun Kepu on hallituksessa - maksettujen verojen kautta.
Ei kai se ole syrjäseutujen tukemista, jos pk-seudulla asuva myyjä lähettää tavaran vaikka Tampereelle?
 
Liittynyt
29.07.2019
Viestejä
178
Itsekin valitettavasti kyllästyin tuohon postitteluun, vaikka sitä aikani jaksoinkin. Paljon tavaraa olen myynyt torissa, ja usein hinta on sen verran kohdallaan, että noutavaa asiakasta ei ole tarvinnut montaa päivää odottaa. Kun ei ole postia ihan vieressä eikä autoakaan aina käytössä, niin kyllä lastenrattaiden yms isomman tavaran säännöllinen postittaminen ihan työstä käy.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Mulla harvakseltaan menee näkö huonoksi ja pää tulee kipeäksi. Viimeksi oikein katsoin kellosta, että tunnin oli huono näkö. En oikein edes tiedä mistä johtuu. Esim tekstin lukeminen ei onnistu oikeastaan ollenkaan, koska näkö on sellaista suttua. Tuo näkö/pääkipu/puutuminen juttu alkoi kun olin 5 luokalla. Itse oon keksinyt että näkö olisi migreenin aura, mutta en tiedä miltä se aura kuuluu näyttää. Mitään sahalaitaa en nää.

En kanssa juo, koska ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole.
On se varmaan migreeniaura. Ainakin kaukaa katsottuna vähän samalta näyttää.

Lasten tapaan: Raskausajan aurallinen migreeni

Myös tuossa oli jotain.
Duodecim-lehti
Itselläni on tuo sama. Tai ainakin kuvailemasi perusteella sama vaiva. Voi alkaa jostain valon häikäisystä tai jostain muusta. Alkaa tuollain näkö menemään ikään kuin ei pysty tarkentamaan silmiä tai jotain. Sitten tulee pääkipu ja joskus laattaamista.

Kävin pari päivää sitten yksityisellä neurologilla ja sanoi heti migreeniksi, kuten olin itsekin arvellut. Olen melko varma, että sinulla sama homma.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 351
Tuo myyjien mieltymys suostua ainoastaan noutoon on kyllä lisääntynyt viime vuosina. 10-15 vuotta sitten jos ostit jotain käytettyä netistä niin oli lähes itsestään selvää, että myös lähettäminen onnistuu.

Kaverikin osti aikoinaan polkupyörän huuto.net:istä. Ei ollut myyjälle ongelma lähettää sitä Matkahuollon kautta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 130
Verotuspäätös tuli täysin avonaisessa kirjekuoressa, ilmeisesti eivät kerkeä kaikkia lipomaan kiinni.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Tuli viestiä ettei tärpännyt työpaikkahakemuksen kanssa. Vitutus on liian voimakas sana, mutta harmittaa kyllä hiukan. No parempihan se näin, että viitsivät edes ilmoittaa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
126
Tuli viestiä ettei tärpännyt työpaikkahakemuksen kanssa. Vitutus on liian voimakas sana, mutta harmittaa kyllä hiukan. No parempihan se näin, että viitsivät edes ilmoittaa.
Ymmärrän tunteen laittelin kevään/kesän aikana ties kuinka paljon hakemuksia niin töihin kuin koulutuksiin. Välillä tuntu, että olis kiva jos tulis etes joku "haista vittu" viesti takasin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 343
Vituttaa taas menossa olevat 12h yövuorot... Ja jonkun tutkimuksen mukaan 12h kolmivuoro työ on muka terveellisin muoto :rage:
Se pirun tutkija ei tasan ole yhtään itse tehnyt.

Näiden yövuorojen jälkeen ei jaksa tehdä mitään, nytkin ulkovarasto projekti odottanut keväästä saakka valmistumista. Mutta eipä ole edennyt kun ei ole virtaa siihen.

Johan 3vk kesälomalla pääs normaalin ihmisen unirytmiin ja oli oikeasti pirteä. Ja viimeisenä viikkona jaksoi oikein yhden remontinkin tehdä.
Nyt reilu kk menty loman jälkeen ja sama väsymys taas painaa eikä mikään oikein kiinnosta.

Väsymystä lisää vielä kun työvuoro päättyy klo 7.00 ja kotona n. 7.15, niin lapset tekee lähtöä kouluun niin eihän sitä ennen pääse nukkumaan. Sitten siinä klo 12-13.00 tuleekin jo herättyä ja sitten takaisin töihin klo 19.00.

Olenkin toivonut jos vaikka tuo youtube harrastus toisi sen verran tuloja että vois lopettaa tämän kolmivuoro paskan. Mutta se ei ole kauhean realistinen toive.

Työmaalla vielä paasataan työturvallisuudesta, mutta hemmetin turvallista ajaa n. 10t painavaa trukkia jossa 2-4t kuorma kaasupohjassa kun valvonut 24h putkeen.

Tähän paskaan siirryttiin noin neljä vuotta sitten 8h työajasta kun parin muun tehtaan vieraat sitä oikein hehkutti kuinka hyvä se on.
Muistan vielä kun yksi sanoi: Se on taivaanlahja.

Niin monta kertaa meinannut jo ottaa loparit, mutta ei täällä ole muuta ja talous ei kestäis sitä. Kun rouvakin vasta lähti opiskelemaan...
Huoh:sori:
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 568
Jimm'sin hitaat toimitukset. Viime torstaina tilattu varastotuote odottaa edelleen tilauksen käsittelyä. Pitänee vaihtaa johonkin toiseen verkkokauppaan, ennen Jimm's oli se josta tuotteet sai nopeasti.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Paskoja duuneja. Samasta asiasta sanonut myyjälle monta kertaa että tuo ei toimi mutta aina ne laitetaan työjonoon ja mä saan tapella monta tuntia pikkupaskan kanssa. katteet menee jo miinukselle kun menee paljon hukkaan siihen viellä kun lisätään tuo mun käyttämä aika:rage:
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 622
Tekniikan Maailman tuputus. Muutama vuosi sitten erehdyin tilaamaan Tm rakennusmaailma lehden tarjouksesta. Peruin tarjouksen loputtua. Jostain syystä lähiaikoina ollut jäätävä pommitus että pitäisi tilata lehti uudestaan: tullut kaksi puhelua, kolme sähköpostia ja kaksi kirjettä viikon sisään. Hohhoijaa..:rage:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Tekniikan Maailman tuputus. Muutama vuosi sitten erehdyin tilaamaan Tm rakennusmaailma lehden tarjouksesta. Peruin tarjouksen loputtua. Jostain syystä lähiaikoina ollut jäätävä pommitus että pitäisi tilata lehti uudestaan: tullut kaksi puhelua, kolme sähköpostia ja kaksi kirjettä viikon sisään. Hohhoijaa..:rage:
Tilaapas Seitsemän päivää lahjatilaukseksi 90-luvulla... :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
Exän vanhempiin törmääminen sattumalta tänään, voi sitä vittuilun määrää taas:mad: Tekis mieli sanoa jotain mitä ne ei todellakaan halua kuulla tyttärestään ja sen tekemisistä niin alkais ilmeet vähän muuttua:vihellys:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 967
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom