Myydään KBDFans 65% Low Profile Soldered Mechanical Keyboard ISO Layout - Turku

Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
203
Tuote:

Runko:
- KBDFans 65% Low Profile Soldered Mechanical Keyboard Sininen - 40€ 25€
- KBDFans 65% Low Profile Soldered Mechanical Keyboard Hopea - 40€ 25€

Piirilevy:
-
Polyukarbonaatti levyllä - Kailh Box Heavy Pale Blue kytkimillä - Cherry Screw-in Stabeilla - 20€ 15€

Runko + piirilevy - 50€ 35€

Tuote ostettu (mistä ja milloin): KBDFans - Vuosien saatossa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:

Myydään siis erikseen tai yhdessä KBDFans 65% Low Profile sarjan custom näppiksiä. Kaikki osat ovat yhteensopivia toistensa kanssa, jos haluaa jonkun tietyn combon.
Ollut pienellä käytöllä kun tuli harrastettua aikoinaan ja vain rakennettua omaksi iloksi.
Lisätietoja saa kysymällä.

Tarjolla myös näppäinhattuja ja kytkimiä:

Tarjolla myös kantolaukkuja:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto + Posti
Maksutapa: MobilePay

- Messinki levyllä - Glorious Panda Tactile kytkimillä - Evergliden Screw-in Stabit - 20€ 15€

Kuva:
PXL_20240819_093952818~2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mua kyllä kiinnostaisi kokeilla Pale Blue, mutta sen lisäksi kiinnostaisi kokeilla Ansi-asettelua ja split-space (2.25/1.25/2.75) ja tuo käsittääkseni tukee molempia (?). Olisko aikaa/kiinnostusta muuttaa sen verran asettelua ja vaikuttaako hintaan jos ottaisin setin hopeinen runko+piirilevy?

Jos tarvittavia stabeja ei ole ylimääräisenä valmiiksi hyllyssä ja ne vaan voi jälkiasentaa, niin sen voin murehtia sitten itse.
 
Mua kyllä kiinnostaisi kokeilla Pale Blue, mutta sen lisäksi kiinnostaisi kokeilla Ansi-asettelua ja split-space (2.25/1.25/2.75) ja tuo käsittääkseni tukee molempia (?). Olisko aikaa/kiinnostusta muuttaa sen verran asettelua ja vaikuttaako hintaan jos ottaisin setin hopeinen runko+piirilevy?

Jos tarvittavia stabeja ei ole ylimääräisenä valmiiksi hyllyssä ja ne vaan voi jälkiasentaa, niin sen voin murehtia sitten itse.
Joo, ainakin piirilevy ja "välilevy" tukevat kumpaakin asettelua. Valitettavasti tulisi mahdollisesti vähän liikaakin ylimääräistä työtä vaihtaa tuo asettelu ISO -> ANSI, koska se vaatisi useamman kytkimen irroittamisen, jotta saisi stabit laitettua paikoilleen. Stabit kun ovat piirilevyn ja välilevyn välissä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 056
Viestejä
4 439 996
Jäsenet
73 441
Uusin jäsen
rupsub

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom