Jo on kyllä tuulettimia kerrakseen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jo on kyllä tuulettimia kerrakseen!
Jätäpä tosta yksikin pois, niin näyttääkö enää hyvältä?
No se on totta kyllähän toi seksikkäältä näyttää ja hieno buildi itse sais ikinä noin hienoo! Ainakin pysyy viileenä ja tuski kauheesti kierroksiakaan tarvitsee.
Edit mikä aio toi on?
Kohtuullisen hiljaisella saa tosiaan tuulettimia pyöritellä.
Tämä on Deepcool Castle 360. Pumppu vaikuttaisi hiljaiselta, mutta jostain syystä tuulettimien min rpm ~850, vaikka tiedoissa mainitaan ~500 rpm.
Sammuvat siis alle 800 rpm.
Onko toi deppcool luotettava merkki näyttää nimittäin aika hienolle :O Coolermasteria meinasin testaa itse mut niin paljon vuotaneet mailmalla että en uskalla koskee Oli corsairin aio mut se johtoviidakko oli karsee ja sit icue joka ei toiminut melkein koskaan
Koneen päivityksen yhteydessä sai entinen lastulevy hirvitys väistyä tukevan tammipöydän tieltä.katso liitettä 209819
Pikkuhiljaa käyttiskone edistyy ja vielä, kun sais hankittua ainakin uudet johdot poweriin
Mikä kotelo tuossa muuten on?Pikkuhiljaa käyttiskone edistyy ja vielä, kun sais hankittua ainakin uudet johdot poweriin
Thermaltake Core P3 näyttäisi olevan.Mikä kotelo tuossa muuten on?
Ok, kiitos!Thermaltake Core P3 näyttäisi olevan.
Ei näy kuvat..Laitetaas nyt omastakin vaikka on vielä kesken.
haaveena olis tehdä custom vesille ja toi sivuikkuna jyrsiä loppuun ja liimata
näkyykö nytEi näy kuvat..
khyllnäkyykö nyt
Lisää kuvia Ghostista, ainakin vielä toiselta puolelta!Tämänhetkinen setuppi:
Lisää kuvia Ghostista, ainakin vielä toiselta puolelta!
Tuo koppa ja ramit <3Tämänhetkinen setuppi:
Miten tollanen reikä toteutetaan pöytään että saa tollsen klipain siihen kiinni? Vois vielä siistiä johtoja lisää kuuloke ständi puuttuu vielä
Koskas noin seksikkäitä Markuksia on saanut? Vai oletko itse päällystänyt?
Tuntuu, että noita kangasversioita tulee ja menee. Viime kesänä, kun ostin oman nahkaversion, kangasversioita oli vaalean ja tumman harmaa. Nyt ei ole Ikean sivuilla kuin tuo tumma kangas ja musta nahka. Lisäksi mulla oli joskus myös vihreä versio tuosta tuolista.En tiedä koska on tullu musta/valkonen vaihtoehto saataville. 12.6.18 Tämä yksilö ostettu. Nahka myös vaihtunu kankaaseen. Käsinojat on harmillisesti vaihtunu nahkapäällisestä tälläsiin kumisiin, nahka oli käsinojissa parempi.
Uusi pöytä. Taso Ikean Karlby, säätöjalat hommasin paikallisesta helaliikkeestä. Ruuvasin pöydän alle myös pari Ikean kaapelikourua. Näytölle asensin monitorivarren. Kiva kun sai huomattavasti lisää pöytätilaa Vähän pitää vielä muutamia johtoja siistiä, ja kuulokkeille tekisi mieli hommata jokin teline.
SIGNUM Johtokouru - IKEASellasia ikean kaapelikouruja vai? Täytyy varmaan itsekkin vähän alkaa siirtyä langatomiin vermisiin että saisi johtoa karsittua poies! =)