Koko kotelon kuvaa ei ole nyt, otan kun jaksan. Postissa 800rpm F12 tuulettimia kolme kipalesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvan linkistä https -> http niin näkyy muillekin.Tässä olisi omalle juniorilleni rakenatamani pelikone, budjettiosia ledinauhalla.
Kuvan linkistä https -> http niin näkyy muillekin.
Tech on blokattu imgurin toimesta: Imgur on blokannut bbs.io-tech.fi - kuvien käyttöohjeet jatkossaKiitti, normaalisti nuo imgurin valmiit linkit kyllä pelaa.
Laita vielä kuva koonesta
Koneessa ei paljoa muutoksia ole tapahtunut, sama vanha 2011 katiska. Navia odotellessa, että pääsee eroon Intel/Nvidia leiristä.Laita vielä kuva koonesta
Tosi tyytyväinen oon ollut. Aiemmin oli useita vuosia käytössä Beyerdynamic DT770 Pro:t, jotka myös hyvät luurit, mutta nämä K712:t on mielestäni paremmat joka osa-alueella. Etenkin soundin avaruus avoimen rakenteen ansiosta on loistava. Suht kaikkiruokainen oon musiikin kuuntelun puolella, metalliakin tulee kuunneltua ajoittain, toimii hienosti. Bassoa on sopivasti ja napakasti, ei ole tarvinnut kertaakaan laittaa E10K:sta bassoboostia päälle.Mitä mieltä kuulokkeista? Itse vähän silmäilin noita kun ollut ajatuksena päivittää äänipuolta. Sitä vaan miettinyt että kuinka iso ero K712:een, kun hintaeroakin kuitenkin satasen verran. Lähinnä pelikäyttöön ja metallipainoitteiseen musiikin kuunteluun tulossa itsellä.
Tosi tyytyväinen oon ollut. Aiemmin oli useita vuosia käytössä Beyerdynamic DT770 Pro:t, jotka myös hyvät luurit, mutta nämä K712:t on mielestäni paremmat joka osa-alueella. Etenkin soundin avaruus avoimen rakenteen ansiosta on loistava. Suht kaikkiruokainen oon musiikin kuuntelun puolella, metalliakin tulee kuunneltua ajoittain, toimii hienosti. Bassoa on sopivasti ja napakasti, ei ole tarvinnut kertaakaan laittaa E10K:sta bassoboostia päälle.
Vähän jäi viestistäsi epäselväksi, mistä kuulokkeista on 100e hintaero näihin?
Aivan. Ei ole kokemusta K702:sta.Aivopieru kävi. Siis verrattuna K702 kuulokkeisiin. Nuitakaan en siis omista, mutta olen molempia katsellut.
Kyllä toi koskee aikalailla kaikkia koteloita jossa se ikkuna on jonkinlaista muoviseosta. Kaikissa sama juttu, vähän kun sivusilmällä vilkaisee niin ensimmäinen naarmu. Sitä jos yrittää mikrokuituliinalla pyyhiä niin 140 naarmua lisää ja jos se ei riitä niin aivastuksesta koko ikkuna sameaksi. Paskaa ne on kaikki. Ikkunat karkaistua lasia tai sitten ei ikkunaa ollenkaan.Tuo Fractaalin käyttämä akryyli on jotain ihan kolmos sekundalaatua.
Kyllä toi koskee aikalailla kaikkia koteloita jossa se ikkuna on jonkinlaista muoviseosta. Kaikissa sama juttu, vähän kun sivusilmällä vilkaisee niin ensimmäinen naarmu. Sitä jos yrittää mikrokuituliinalla pyyhiä niin 140 naarmua lisää ja jos se ei riitä niin aivastuksesta koko ikkuna sameaksi. Paskaa ne on kaikki. Ikkunat karkaistua lasia tai sitten ei ikkunaa ollenkaan.
Koko kotelon kuvaa ei ole nyt, otan kun jaksan. Postissa 800rpm F12 tuulettimia kolme kipalesta.
Mulla oli toi coolermasterin koppa ja ihan hirveet lämmöt tossa kopassa että meni kyllä kierrätykseen asti.
Ei mulla ole mitään hätää ollut lämpöjen kanssa? Tällä hetkellä sisällä HD 6990 ja BIOS-switch käännettynä, eli lämpöä puskeepi Crossfirea tukevissa ohjelmissa yli 400w. (Nostin myöskin power limitit)
Lämmöt ei nouse ollenkaan liikaa. Sinne 75c tienoille, yleensä pysyttelee 70c.
Pirun hieno kyllä Onko toi prossu jäähy nh-d15s? Siitä huolimatta hyvin näyttäis mahtuvan ylös tuulettimia.
Ite saanu muovi-ikkunat käytännössä uutta vastaavaks auton (muovisten) ajovaloumpioiden kirkastamiseen tarkotetulla kiillotussetillä ja jos haluaa käsiään säästellä, niin hitaasti pyörivä myllytyskone helpottaa huomattavasti. Pitää vaan olla varovainen, ettei rupee sulattamaan. Tommosta ite käytelly: Turtle Wax Headlight Restorer Kit Ajovalojen kirkastaja | Motonet OyItse kerran jossain mielenhäiriössä ajattelin poistaa naarmut NZXT:n S340 kopan pleksistä ihmesavella. No, lopputuloksen olisi arvannut ilman kokeiluakin. Pointsit silti NZXT:n jenkkiaspalle, joka pisti ilmaiseksi uuden kylkipaneelin tulemaan ilman sen suurempia selittelyjä. Nykyään tulee käytettyä vain umpikylkisiä koteloita, vaikka aika harvalla valmistajalla niitä enää montaa valikoimasta löytyy.
Kotelo on Silverstonen PS15. Myöhemmin ehkä tulossa lisää loistetta koteloon, mutta toistaiseksi nuo rgb-muistit riittää.Hemmetin siisti ja tyylikäs mikä on kotelo jos saa udella? Perhana tuo setti huutaa jotain hienooo cooleria
Laitetaas kuva omasta setistä ennen kotelon valmistumista..