Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän ihmettelen kotelovalintaa jollet saanut oikein halvalla jostain (käytettynä?). Toi ei ilmeisesti ole edes Suomesta saatavilla eli mahdollisesti maksoit postit Saksasta tms.? Lisäksi vaihdoit isompaan vaikka vanhassakin tuntui olevan vähän "hukkatilaa" ~Samaa tasoa olevia koteloita löytyy Jimmsiltä 30-40€ hintaluokasta
Tämmöstä.. mitenhän tällä iPhonella sais hämärässä parempia kuvia...
Lisäksi vaihdoit isompaan vaikka vanhassakin tuntui olevan vähän "hukkatilaa"
Vähän ihmettelen kotelovalintaa jollet saanut oikein halvalla jostain (käytettynä?). Toi ei ilmeisesti ole edes Suomesta saatavilla eli mahdollisesti maksoit postit Saksasta tms.?
~Samaa tasoa olevia koteloita löytyy Jimmsiltä 30-40€ hintaluokasta
Mikäs tuo "ylimääräinen" näyttö oikein on?
Vähintään 6x3.5", tärinävaimennetut paikat
No juu, nämä selittääkin "Ihmettelin" kyselevään sävyyn, koska näkyi vaan 2 kovoa enkä tiennyt että olisi enemmän tulossa.Josset arvannut jo niin tämä on (koti)palvelin, tai sen alku.
Ainakin tuo kotelo näyttää ihan kivalle. (kirjanmerkit kertovat kuinka harvoin poistan mitään kirjanmerkkipalkistani)
Mikäs tuo "ylimääräinen" näyttö oikein on?
iPad .. pääasiallisesti siinä pyörii Twitch tai prossun/näyttiksen lämmöt yms tiedot.
Mites tuon olet kehitellyt?
Semmosella apilla ku Arx Control. PC:lle pitää asentaa Logitechin gaming software. Jos tarkotit tota näyttiksen/cpun seurantaa.
Itsellä ei kyllä tuo hulkin kuva edes näy...
Oli valokuvaus workshop enkä keksinyt parempaa kuvauskohdetta niin otin sitten koneen mukaan.
Joo on vähän paksu, tuo tukivipu mukaanlukien menee neljä paikkaa.Piti katsoa kahteen kertaan että oliko yks ja sama kortti vai kaks ohuehkoa
Joo on vähän paksu, tuo tukivipu mukaanlukien menee neljä paikkaa.
Vielähän tuonne muutama uppoaisi?
Mitkäs ruikkuvärit edessä on? Näyttää omaansilmään jotenkin S12 sarjalaiselta
Perus Noctuan värithän nuo onMitkäs ruikkuvärit edessä on? Näyttää omaansilmään jotenkin S12 sarjalaiselta
Noctuaa ei voi koskaan olla liikaa
Mun silmiä särkee. Noctuan tuulettimet noilla vakioväreillä pitäisi laittaa vain sellaisiin paikkoihin joista ne ei näy (taikka kuulu). Varsinkin jos koteloa meinaa esitellä.
Olin itse ennen täysin samaa mieltä. Nykyään tuo paskanruskea jostain kumman syystä miellyttää silmää, taitaa vanhuus puskea päälle
Niin, seuraava askel on "Noctuan värinen" tweed -puku.
Mun silmiä särkee. Noctuan tuulettimet noilla vakioväreillä pitäisi laittaa vain sellaisiin paikkoihin joista ne ei näy (taikka kuulu). Varsinkin jos koteloa meinaa esitellä.
Seuraava luonnollinen askel minun mielestä olisi kylläkin se beige-ruskea kotelo.
Upea setti, mikäs koppa tää on?
Tää on törkeän hieno kotelo. Kuolasin ton perään, mutta ei raskinut tilata kun oli saatavilla.NFC Systemsin S4 mini classic
Semmosta koteloa tällä kertaa kokeiluun.
Itse olen tehnyt tasan samanlaisen näyttötason, samat jalat ja oletan että sama hyllylevy myös ikeasta
Jänskättäisi kyllä itseä pitää vahvistin noin tiukassa kolossa.
No pelkästään sen takia että näyttää siistimmältä kun ei loju pöydällä rojua ja toisekseen siksi että joillain voi olla kalliimpia kuulokkeita kuin keskiverto käyttäjän tietokone joita ei oikein tee mieli säilytellä pöydänreunoja vasten.Yllättävän moni käyttää kuuloketelineitä. Eihän kukaan hiirtäkään asettele mihinkään telineeseen kun sitä ei käytetä.
Miksei vaan pidetä niitä kuulokkkeita pöydän reunalla toinen kuppi pöytää vasten?
Lataustelineet tietty ymmärrän.
Yllättävän moni käyttää kuuloketelineitä. Eihän kukaan hiirtäkään asettele mihinkään telineeseen kun sitä ei käytetä.
Miksei vaan pidetä niitä kuulokkkeita pöydän reunalla toinen kuppi pöytää vasten?
Yllättävän moni käyttää kuuloketelineitä. Eihän kukaan hiirtäkään asettele mihinkään telineeseen kun sitä ei käytetä.