• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Käytettyjä Win 11-yhteensopivia yrityskannettavia, Inrego, alk. 149€

Ja takaisin lähtee, heiltä ei löytynyt vaihdokkia. Viestinvaihdossa meni hieman reilu viikko joka tuntui melko ajanhukalta, voisivat useammin vastata viesteihin kuin kerran päivässä. Myös tuo edellisessä viestissä mainitsemani vaihtosekoilu oli outoa.

Joten: tarkastakaa koneiden toiminta kuin tilaatte Inregolta, aina varaus siihen että edullisella hinnalla niissä saattaa olla jotain vikaakin.
Musta tuo vaihtosekoilu ei ollut sekoilua vaan enemmänkin näytti siltä, että tarjosivat sinulle parempaa ja ainakin selvästi tyyriimpää konetta tilalle.
Telakan hankkiminen etupeltoon ei ollut Inregon vika, vaan se oli sinulta (ehkä harkittu) riski, joka kosahti.

Itse olisin vastaavassa tilanteessa tarttunut tarjoukseen. Ja laittanut telakan myyntiin. Paitsi jos oli usb-c telakka, niin olisin ensin testannut, miten toimii toisen merkin koneen kanssa, kun usein ne toimii.

Musta tuo vaihtosekoilu ei ollut sekoilua vaan enemmänkin näytti siltä, että tarjosivat sinulle parempaa ja ainakin selvästi tyyriimpää konetta tilalle.
Telakan hankkiminen etupeltoon ei ollut Inregon vika, vaan se oli sinulta (ehkä harkittu) riski, joka kosahti.

Itse olisin vastaavassa tilanteessa tarttunut tarjoukseen. Ja laittanut telakan myyntiin. Paitsi jos oli usb-c telakka, niin olisin ensin testannut, miten toimii toisen merkin koneen kanssa, kun usein ne toimii.
Itse asiassa oli aika samat speksit, hinta oli vaan huomattavasti korkeampi. Ja Dell ei itselle olisi vaihtoehto muutenkaan, en pidä näppiksistä (muutama ollut työkoneena). Eli en halua Delliä.

Ja telakasta, mitä tarkoitat että kosahti? Onko Inregon koneet ainoat maapallolla? Valmiina se on edelleen - pitää vaan hankkia vastaava kone muualta. En ole missään vaiheessa syyttänyt heitä siitä että olen ostanut sen turhaan ja että se olisi heidän vika että olen ostanut sen. Tämän hankinta nousi aiheelliseksi tilauksen myötä, se ei tarkoita ettenkö voi telakkaa käyttää jatkossakin toiseen HP koneeseen. Mainitsin vain heille että olen ostanut telakan HP:ta varten joten Dell ei käy.

Noh, jos se ei mielestäsi ollut sekoilua niin minun mielestäni oli. Lähinnä sen takia kun viestejä läheteltiin useampia ja tilanne pomppi edes takas ja sitten alkoivat pakittelemaan kun Dell ei kelvannut ja kysyin heidän tarjoamaansa edullisempaa konetta - kirjoitin tänne vain yleiskuvan siitä miten tapahtumat eteni. Mutta ei tällä väliä ole koska kone lähtee takaisin ja maailma pyörii edelleen.

Asiakaspalvelusta kanssa isot posit.

Tilasin sunnuntaina Macbookin. Maanantaina saman mallin ja kuntoluokituksen hinta putosi vajaan satkun.

Soitto aspaan ja hyvittivät mukisematta erotuksen. Laite on siis vielä matkalla, mutta hyvitys on jo saatu.
Ja tilaamani kuntoluokituksen ’loistava’ Macbook saapui. Postnordin toimitus kesti ehkä päivän tai kaksi pitempään kuin tavallisesti kun käänsin paketin mökille.

Itse laite näyttää siltä, kuin se olisi istunut vain työpöydällä. En löydä minkäänlaisia kulumia tai naarmuja, edes näytön lasissa ei näy kannen kiinnipidosta tulevia näppäinkulumia / rasvajälkiä. Ja saranointi oma jämäkkä kuin uutena.
Akku on kunnossa, lataussyklejä on ikään nähden vähäisesti, mutta kuitenkin toistasataa. Eli muutamia kertoja on varmaan työpöydältä poistunut, vaikkei siitä mitään merkkejä näykään.

Erinomainen tuuri tällä kertaa. Kuten kaikki tietävät, niin toisinkin näiden käytettyjen kanssa voisi käydä.

Ostin Dell Latitude 7310 (2-in-1) läppärin. Kone päällisin puolin tosi siisti, ainoastaan kannessa tietyssä valossa näkee olleen joku tarra. Muuten ei mitään jälkiä. Luulin alkuun saaneeni jossain varaston perällä maanneen käyttämättömän koneen. Prossu nyt on mitä on, eli i5 10 gen, mutta riittäisi omaan käyttööni.

Akku tuossa on vaan harmikseni jo parhaat päivät nähnyt. Ilmeisesti maannut tyhjänä pitkiä aikoja, koska käytössä ei ole varmastikaan voinut kulua.
Akkua kun oli jäljellä 70,66%, niin vaihtoehdoiksi sain katsoa, jos putoaa 3 kk aikana alle 70% ja akku sitten takuuvaihtoon, tai palauttaa kone nyt 30 päivän kuluessa. Palautukseen menee, koska käytännössä tuo kestää pari tuntia esim. YouTube katselua. Menee vähän maku 2-in-1 koneesta, jos heti pitää laittaa liekan perään. Harmi.

Lähetin ensimmäisen yhteydenoton sähköpostilla suomeksi, suomalaiseen osoitteeseen. Vastaus tuli Ruotsista enkuksi ja enkuksi sitten viestittely. Vähän erikoista. Voisi kuvitella, että jos/kun suomenkieliseltä sivustolta hankkii, niin suomeksi saisi asioitua. Omalla kohdalla kieli ei ole mikään ongelma, mutta löytyy varmasti paljon ostajia joilla homma voi hankaloitua tuosta syystä.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
279 554
Jäsenet
77 946
Uusin jäsen
raunoheponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom