Odotan kyllä mielenkiinnolla sitä kun yksi Joulu TechBBS pääsee otsikoihin koska joku vatipää lähti oikeasti etsimään tuota tapahtumaa ja onnistui eksymään sinne metsään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikuttaa aika homolta saunaillalta
Sanot kuin se olisi jotenkin huono asia.Vaikuttaa aika homolta saunaillalta
En minä ala etsiä niitä postauksia, mutta jos katsot vuoden 2018 threadia niitä löytyy ja taitaa olla niitä jotka myös eksyi, mutta ei mainitse sitä. Esim. katsopa mitä Tonnin Seteli kirjoitti.Odotan kyllä mielenkiinnolla sitä kun yksi Joulu TechBBS pääsee otsikoihin koska joku vatipää lähti oikeasti etsimään tuota tapahtumaa ja onnistui eksymään sinne metsään.
En minä ala etsiä niitä postauksia, mutta jos katsot vuoden 2018 threadia niitä löytyy ja taitaa olla niitä jotka eksyi mutta ei mainitse sitä. Esim. katsopa mitä Tonnin Seteli kirjoitti.
En ole ikinä käynyt siellä. Vuoden 2019 provo taas vai heh. Jos nyt meinisin niin julkisilla Kouvola kaupunkiin, mutta sitten pitäisi saada autokyyti. Minulla on ajokortti, mutta en omista autoa.Sähän olit siellä kanssa, etkö vaan voi kertoa mitä siellä tapahtui?
En ole ikinä käynyt siellä. Vuoden 2019 provo taas vai heh.
En ole ikinä käynyt siellä. Vuoden 2019 provo taas vai heh. Jos nyt meinisin niin julkisilla Kouvola kaupunkiin, mutta sitten pitäisi saada autokyyti. Minulla on ajokortti, mutta en omista autoa.
Enpä taida mennä kun olen hetero.
Onhan se nyt suuri harmi. Miestä kiinnostaa joka vuosi erittäin kovasti, mutta ei vaan voi, koska joku epämääräinen syy.
Tähtiportin kommenttia täälläkin ootellaan vesikielellä.
Kuules Kokkonen, ensi kerralla sinä tuot sitten saunakaljat.Jätetäänpäs sitten taas se toisista käyttäjistä keskusteleminen ja ollaan hiljaa, jos ei itse joulusaunasta ole riittävästi keskustelun aihetta.
Oliko kokkonen ylä- vai alalauteilla?Kuules Kokkonen, ensi kerralla sinä tuot sitten saunakaljat.![]()
Ei ehtinyt tänä vuonna paikalleOliko kokkonen ylä- vai alalauteilla?![]()
Ei ehtinyt tänä vuonna paikalle![]()
Tämähän kuuluu joulutraditioon vaanAlkaahan tää juttu olemaan vähän väsynyt. Joka vuosi samat "vitsit" ja homosteluvihjailut, aloittaja ei juuri keskusteluun osallistu jne.
Juha moderoi koskaAha! Juha moderoi minua kun oli katkera huonon saunapaikan takia perkele.![]()
Minäkään en sitten ole mikään homo, mutta Käyrikseen en lähtenyt tunkemaan mukaan. Paikallisessa saunassa tosin kävi jouluna yli 200 herrasmiestä. Löylyt olivat kosteat ja jäykät.Tämähän kuuluu joulutraditioon vaan
Itsehän olen 130% hetero.
Sain kyllä kovat kyydit tänäkin jouluna.
Miksi tää aihe ylipäänsä on täällä, eikä räbässä?Jätetäänpäs sitten taas se toisista käyttäjistä keskusteleminen ja ollaan hiljaa, jos ei itse joulusaunasta ole riittävästi keskustelun aihetta.
Koska tämä kuuluu yleissivistykseen ja on tärkeä aihe Jouluun liittyen.Miksi tää aihe ylipäänsä on täällä, eikä räbässä?
Käyris on perinne ja instituutio.Miksi tää aihe ylipäänsä on täällä, eikä räbässä?
Nahkamaski ilman hengitysreikiä. Löytyy käyttäjiä ja käyttäjien käyttäjiä.
Koronahan ei tartu höpörööristä.
Toivotaan, että saunojien määrä on rajoitettu puoleen, kuten muissakin yleisissä saunoissa, eikä tapahtumaa tarvitsisi peruaMitenkäs näin vuonna 2020 koronan aikaan, mahtaako olla lauteilla lämmöt päällä tänä jouluna? Onko maskipakkoa?![]()
Riittävät välimatkat saunoessa ja harrasteissa pitää säilyttää, niin eiköhän väki ole turvassa. Lause itsessäänhän on kyllä tilaisuuden tuntien oksymoroni, mutta ...Toivotaan, että saunojien määrä on rajoitettu puoleen, kuten muissakin yleisissä saunoissa, eikä tapahtumaa tarvitsisi perua![]()
Sori, mutta pakko puuttua, pistää niin näköhermoon ja tajuntaan tuo kielenkäyttö.Tänä vuonna pääsen tulemaan käyriksessä.
Tämä sauna on tosimiehille, ei neideille. Jos pikku pöpöt pelottaa niin voi jättää nämä kemut väliin.Nyt on huolehdittava suojauksesta entistä paremmin etteivät pöpöt tartu.
Saarella on opastus perille, kuten edellisinäkin vuosina![]()
Saatinko uusi jätkänkynttilöiden tekijä järjestettyä täksi vuodeksi, eikös se aikaisempi parrunsahaaja siirtynyt autuaammille saunamaille?
En tiedä miksi, mutta käyräsaaren opastejätkänkynttilöistä tulee aina jotenkin mieleen Jurassic Park. Varmaan Jurassic Parkin porteista käyminen saisi aikaan samanlaisen kipristelyn vatsanpohjaan kuin Käyräsaareenkin saapuminen jätkänkynttilöiden opastamaa tietä.
Edit. mielleyhtymä tulee varmaan Jurassic Parkin liekeistä portin sivuilla.
Ja kepeät mullat![]()
Mitä, kukas nyt on kuollut ja missä olosuhteissa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.