Katsauksessa Apple iPhone 16e

XR on edelleen kova sana ranskaksi ja sotaratsulle napsahtaa vielä 19.. päivitys

Sanoisin, että Apple vahvuus päivitysten jatkuvuus ja en tiedä muista immeisistä, mutta "heimo" meininki on hyvä.😁

One+, Sampsunkil ja muilla ei saa,,, ku kiitoksia ja näkemiin

Joo päivitysten jatkuvaa iPhonessa on vähän kaksi piippuinen juttu. Itse olen ainakin huomenna että ainakun tulee uusi päivitys mennään käytettävyydessä huonompaan suuntaan.

Joo päivitysten jatkuvaa iPhonessa on vähän kaksi piippuinen juttu. Itse olen ainakin huomenna että ainakun tulee uusi päivitys mennään käytettävyydessä huonompaan suuntaan.
Poistuuko noissa päivityksissä sitten jotain toimintoja tai pitääkö esim. pyyhkäistä näyttöä toiseen suuntaan että saa jonkun äpin auki tms? Vai jotain pienempiä ärsyttävyyksiä joita ei peruskäyttäjä huomaa?

ainakun tulee uusi päivitys mennään käytettävyydessä huonompaan suuntaan.
Jännä, iOS 3.0 asti käyttänyt ja en ole moista vielä huomannut. Toki tuota samaa länkytystä välillä kuulee, mutta yleensä käyttäjä on mokannut tai ei tiedä missä toiminto on nykyään.

Anna nyt joku esimerkki tällaisesta.
Jos vetää oikealta ylhäältä valikon alas tulee tupla valikko jota aikaisemmin ei ollut,oli vain yksi valikko jossa oli esim näytön kirkkaudensäätöä ynm. Toinen juttu Sammuta valikko muuttui erillaiseksi joka hämäävämpi kuin ennen. Roskakoriin tuli salasana jota ei ollut ennen, nää ainakin jotain muutkin oli. Imovie kaatuili päivityksen jälkeen ja muutenkin muuttui paskemmaksi käyttää.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 630
Jäsenet
76 632
Uusin jäsen
Urf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom