Juha Kokkonen
Ylläpidon jäsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poistuuko noissa päivityksissä sitten jotain toimintoja tai pitääkö esim. pyyhkäistä näyttöä toiseen suuntaan että saa jonkun äpin auki tms? Vai jotain pienempiä ärsyttävyyksiä joita ei peruskäyttäjä huomaa?Joo päivitysten jatkuvaa iPhonessa on vähän kaksi piippuinen juttu. Itse olen ainakin huomenna että ainakun tulee uusi päivitys mennään käytettävyydessä huonompaan suuntaan.
Anna nyt joku esimerkki tällaisesta.Joo päivitysten jatkuvaa iPhonessa on vähän kaksi piippuinen juttu. Itse olen ainakin huomenna että ainakun tulee uusi päivitys mennään käytettävyydessä huonompaan suuntaan.
Jännä, iOS 3.0 asti käyttänyt ja en ole moista vielä huomannut. Toki tuota samaa länkytystä välillä kuulee, mutta yleensä käyttäjä on mokannut tai ei tiedä missä toiminto on nykyään.ainakun tulee uusi päivitys mennään käytettävyydessä huonompaan suuntaan.
Jos vetää oikealta ylhäältä valikon alas tulee tupla valikko jota aikaisemmin ei ollut,oli vain yksi valikko jossa oli esim näytön kirkkaudensäätöä ynm. Toinen juttu Sammuta valikko muuttui erillaiseksi joka hämäävämpi kuin ennen. Roskakoriin tuli salasana jota ei ollut ennen, nää ainakin jotain muutkin oli. Imovie kaatuili päivityksen jälkeen ja muutenkin muuttui paskemmaksi käyttää.Anna nyt joku esimerkki tällaisesta.