Myydään Kasa ser/projektiläppäreitä[HKi]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
394
Myytävä tuote: Läppäreita yms
Hinta: 1000€/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Sieltä täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei/Ei
Muuta huomioitavaa: Ei takuuta

Ei ole enään.

Sijainti: Helsinki / Pitäjänmäki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Cash / Tilisiirto


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Voisitko tuon hihasta vedetyn hinnan sijaan tehdä yksilöidymmät tarjoukset:rolleyes:.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
394
Voisitko tuon hihasta vedetyn hinnan sijaan tehdä yksilöidymmät tarjoukset:rolleyes:.
Valitettavasti mulla ei ole tarkotusta ainakaan tässä vaiheessa myydä mitään yksitellen tosin jos jostain on kiinnostunut niin saahan sitä aina tarjota. Tarkennan tuota kasan sisältöä jossain välissä mutta noita latureitakin saattaa olla luokkaa 50 kpl tai jopa enemmänkin no en osaa varmaksi sanoa mutta aikamoinen kasa. muistikampoja oli tossa boxissa pöydällä noin 80kpl ja ne on vasta SDRAM -> DDR2 palikoita niitä on tuolla lisää sekä DDR3 joku määrä, Prossuja sen 50kpl, Näyttiksiä jonkunverran tosin MXM3 kortteja on ehkä 5kpl tms.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Valitettavasti mulla ei ole tarkotusta ainakaan tässä vaiheessa myydä mitään yksitellen tosin jos jostain on kiinnostunut niin saahan sitä aina tarjota. Tarkennan tuota kasan sisältöä jossain välissä mutta noita latureitakin saattaa olla luokkaa 50 kpl tai jopa enemmänkin no en osaa varmaksi sanoa mutta aikamoinen kasa. muistikampoja oli tossa boxissa pöydällä noin 80kpl ja ne on vasta SDRAM -> DDR2 palikoita niitä on tuolla lisää sekä DDR3 joku määrä, Prossuja sen 50kpl, Näyttiksiä jonkunverran tosin MXM3 kortteja on ehkä 5kpl tms.
Ok:). Tämä "huomautukseni" siksi, että vastaavassa tilanteessa sain itse kehoituksen muuttaa ilmoituksen hinnoittelua. Ymmärrän tilanteesi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
394
Ok:). Tämä "huomautukseni" siksi, että vastaavassa tilanteessa sain itse kehoituksen muuttaa ilmoituksen hinnoittelua. Ymmärrän tilanteesi.
Ei haittaa itelle toi on vaan vähän sellanen case että jos kaikki ei mene kasana niin joudun ne ronttaamaan jokatapauksessa varastoon niin sama ne on rontata sit kaikki ja vaikka kattoa joskus jos jaksaa yksitellen läpi ja laittaa paremmat kuntoon yksitellen ja myydä. nyt vaan ei aika anna oikein myöden ja hinnan puolesta taas en itse usko että se pyynti kuitenkaan älyttömästi metsässä on siihen tavara määrään mitä siitä saa kun jos ajattelee että esim muisti ja prossat olis edes 1€ kpl ja powerit vaikka 5€ kpl niin siitä tulee jo helposti satasia.

Kasasta puuttuu vielä listauksesta kovalevyt ja mahdolliset SSD:t ja noissa on useampi käytännössä käyttökelpoinen Core i5/7 kone esim HP Envy 14" G1, HP EliteBook 8740W, Dell Latitude E4310, Dell Precision M4500, Asus G73S, Asus G75V, Lenovo Y510p on koneita joita on tullut käytettyä mutta niissä on joitain kuvattuja ongelmia esim.

G75V hiiren napit puuttuu muuten oli toimiva akku oli ok,
G73 toimi aiemmin mutta laturi toimii vaan jossain tietyssä asennossa liekö sit kosketus häiriö powerissa vai liittimessä, ja akku kuollut niin sammuu jos piuhaa liikuttaa.
Y510p en edes muista miks mä sen aukasin kun oli ihan toimiva kone (tais olla tarkotus verrata raadon jäähyjä toisen jäähyihin) jäi vaan kasaamatta.
M4500 oli toimiva akku vaan kuollu,
Envy toimi ok Win 10 kun akkua oli hetki ladattu niinkun pitikin mutta tuuletin spinnailee vähän oudosti oisko tahnojen vaihto ajankohtainen,
E4310 asentelin joskus ilman kelkkaa winkkarin ja toimi ok mutta odotellessa kelkkaa kiinasta hautautui kaappiin,
8740W on ollut jonkun aikaa omassa käytössä ja toimii muuten ok mutta tarttis uuden akun.

Tossa nyt jotain lisäinfoa muillekkin kun aloin kirjottamaan
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 436
Viestejä
4 199 346
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom