Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tää ilmestyny Gigantin valikoimiin? Olen itse koittanu myös saalistaa samaa.Insta360 X4 lähti tilaukseen 479€ hintaan. Kuukauden päivät joutunee odottamaan, mutta eipä tuota muualta tuohon hintaan saa.
Olisiko viikko tai kaksi sitten ilmestynyt nettisivulle. Mulla oli vielä gigantttiin reilu satasen lahjakortti, niin olen tasaisin väliajoin käynyt kurkkimassa gigantin sivuja.Onko tää ilmestyny Gigantin valikoimiin? Olen itse koittanu myös saalistaa samaa.
Jees 419e ipad lähti hintaan 295e. Sai vielä 40e lahjakortin kun päivitti kodin nettiä.
400m netti > 600m. seuraavat 2kk 16.9e/kk kun nykyisestä maksan 21.9e/kk ja jatkossa 24.9e/kk. Ja tähän 40e lahjakortti päälle, ihan ok diili.Mitä nettitarjouksia tarjosi? Mulle ei voitu näitä katsoa, koska olis tarvinnut henkkarit jostain syystä ja ne jäi kotiin. Jotain 2,5 kertaa nykyistä kalliimpaa puhelinliittymää tarjosi jolla olis kans saanut jonkun 40e tai 50e lahjakortin. En ottanut.
Kysyin myyjältä Suomenojan gigantissa että kuuluuko tämä iPad (10th gen) kamppikseen ja sanoi, että kuuluu jos ei ole alennuksia, eli oletettavasti kaikki ipadit kuuluu joissa ei ole alennuksia. Päätä en tietenkään laittaisi pantiksiItku tulee jos lähen Tampereelta tilailee tota Ipad pro ja sanookin ettei kuulu kamppikseen kai se pitää uskoo että sen saa tilattua tolla alella.
Siis onko toi ale verkosta ostolle myös, kunhan tilaa noista kamppismyymälöistä omaan lähigiganttiin?Apple Macbook Air 13 M1 klubialennuksella ja vaihtohyvityksellä (MBA 11" 2011) 498e + postikulut Lommilan myymälästä. Piti tilata, ei ollut varastossa.
En suosita Lommilan reissua tänään lauantaina, lämmöt myymälässä +28C, kosteaa ja ilma ei vaihdu. Jonotuksessa, vaihtolaitesäädössä ja tilauksessa meni 20+ min, osto kävi työstä.
Ok. Eli pitääkö mennä anyway kivijalkaan tekee se tilaus.Myymälässä tein siis tilauksen, kun laitetta ei ollut myymälän varastossa. Toimitus ensi viikolla lähipostiin. Eivät itse asiassa edes antaneet tilata noudettavaksi lähi-Giganttiin jonkun ”systeemi ei anna valita toimitustapaa”-syyn varjolla.
Kampanjaehdoissa näyttää olevan mainittu ettei collect@store ole valittavissa tähän.Siis onko toi ale verkosta ostolle myös, kunhan tilaa noista kamppismyymälöistä omaan lähigiganttiin?
Luulisin, että saa tilata, jos ei ole hyllyssä, noin se on ainakin mitä joskus ostanut vastaavasta tarjouksesta jossa niitä 100 euron lahjakortteja jaettiin jokaista 500 euron ostosta vastaan. Nuohan pitää maksaa tilatessa, ainakin silloin piti mitä ostelin. En tiedä joutuuko ottamaan toimituksen postiin, kun tässä mainitaan se ettei collect@store ole tähän mahdollinen, tuo onnistui siinä tarjouksessa milloin itse ostin tavaraa mitä ei ollut hyllyssä.Eli oliko näissä siis niin, että jos on myymälästä loppu, niin saa tilata kuitenkin noudettavaksi tähän alehintaan jos on jo itse siellä myymälässä siis?
Ei tarvinnutkaan odotella sen kauemmin. Tänään sai kameran haettua ja näköjään 3kk appletv+ koodi tuli kuitin mukana.Insta360 X4 lähti tilaukseen 479€ hintaan. Kuukauden päivät joutunee odottamaan, mutta eipä tuota muualta tuohon hintaan saa.