Ostetaan Käyttämättömäksi jääneitä pad/tablet laitteita

Liittynyt
17.02.2020
Viestejä
29
Haussa kotiautomaation softakehitykseen / protoiluun edullisia android pohjaisia laitteita. Omaan käyttöön, ei minkään firman yms. kyseessä mahdollinen oppariin liittyvä juttu.

Ihan ei mikään esihistoriallinen enää välttämättä toimi, niin jos kohtuudella vielä vaikka store toimii niin vielä pärjätään.

Ja postilla pitäisi laite lähettää jos ei Rovaniemen seudulta löydy.

Privalla voi myös tarjota.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
468
Moro. Minulla ois ainakin kaksi Lenovon tablettia Vantaalla. TB-X103F ja TB2-X30L

TB-X103F:
Tähän olen jo asentanut Lineage OS 14.1 (tais olla Android 7 pohjanen)

TB2-X30L
Tässä on vielä ihan originaali Antero 6, suunnitteilla ollut asentaa Lineage tähänkin.

Menevätkö esihistorialliselle puolelle jo?
 
Liittynyt
17.02.2020
Viestejä
29
Moro. Minulla ois ainakin kaksi Lenovon tablettia Vantaalla. TB-X103F ja TB2-X30L

TB-X103F:
Tähän olen jo asentanut Lineage OS 14.1 (tais olla Android 7 pohjanen)

TB2-X30L
Tässä on vielä ihan originaali Antero 6, suunnitteilla ollut asentaa Lineage tähänkin.

Menevätkö esihistorialliselle puolelle jo?
No ei välttämättä. Toimiikohan noissa vielä fully kiosk browser? HA käyttöönhän nuo menis jos vaan tuon siihen saa asennettua. Toki ei ole yllätys jos ei pelaakaan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
468
No ei välttämättä. Toimiikohan noissa vielä fully kiosk browser? HA käyttöönhän nuo menis jos vaan tuon siihen saa asennettua. Toki ei ole yllätys jos ei pelaakaan
Itse en ole sitä kokeillut. Heidän sivuiltaan luettuna ovat tuen lopettaneet Android 4.4:lle ja vaatimuksissa on maininta Android 5+.... joten, siitä perustellen pitäisi kai toimia.

On mulla yks Denver 7" tabletti myös, mutta siinä taitaa olla Android 4.x (tosin sanovat että noiden nelosten kanssa voisi käyttää vain vanhempaa versiota).
Jos sekin kiinnostaa mukaan, niin minun pitää myös tarkistaa että oliko siinä mulla kans Lineage asennus jäänyt kesken. Muistikuva on että olisin Bootloaderiin asti bootannut jotain valmistelemaan mutta sitten jäänyt kesken.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 084
Viestejä
4 260 983
Jäsenet
71 443
Uusin jäsen
Matomatala123

Hinta.fi

Ylös Bottom