Käyttäjien kotelo- ja työpöytägalleria

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
390
Perus Huet tai Ikean vastine. Onpahan laajennettavuutta myöhemmin mikäli innostuu enemmälti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
533
Hue nauhaa kattoon. Näkyy verhojen päällä olevan juuri sopiva kolokin.
 
Liittynyt
21.05.2018
Viestejä
55
Hieno setuppi! Laavalamppu vielä pöydälle, niin tulee tunnelmaa ja valoa.
 

ThomasOfFinland

I reach LV-426 in 2179
S Y N T H W A V E
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
99
Mites pysyy pelaillessa puhtaana tuo matto? Ootkos pessy koneessa? Itellä vahvassa harkinnassa, mutta ainu mikä epäilyttää että saako kaks kertaa viikossa olla pesemässä sitä...
Mulla ollut tuo matto vasta about 3 kk. Matto on edelleen kuin uusi eli pysyy ainakin minulla tosi hyvin puhtaana ja muutenkin hemmetin laadukkaan oloinen. Pesuohje oli mukana ja voi pestä koneessa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Mulla ollut tuo matto vasta about 3 kk. Matto on edelleen kuin uusi eli pysyy ainakin minulla tosi hyvin puhtaana ja muutenkin hemmetin laadukkaan oloinen. Pesuohje oli mukana ja voi pestä koneessa.
Pitääpä kyllä tosissaan harkita. Kiitokset tästä.
 
Liittynyt
30.09.2018
Viestejä
61
@kempukka mikä "kotelo" toi on? ja prossujäähy? Haluun..
Kotelona toimii Hydra mini (https://www.hydra-shop.com/product/hydra-mini/), mutta täytyy sanoa, ettei laatu ole kyllä kaikkein paras. Virtalähteen kiinnitysreikiä piti vähän viilailla eri kohtaan ja näytönohjaimen ruuvireikää piti myös vähän isontaa.

Prossujäähynä Alpenföhn Black Ridge, joka niin ikään vaati hieman muokkausta, kyseisen coolerin am3/am4 -kiinnitysbracketit ottaa kiinni emolevyn komponentteihin, joten ne piti dremelillä katkaista. Alpenföhniltä on myös tulossa (tai tullut?) pelkät am4-kiinnikkeet, joilla vastaavaa ongelmaa ei ole.
 

ambba

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
891
Kotelona toimii Hydra mini (Hydra Mini – Hydra Shop), mutta täytyy sanoa, ettei laatu ole kyllä kaikkein paras. Virtalähteen kiinnitysreikiä piti vähän viilailla eri kohtaan ja näytönohjaimen ruuvireikää piti myös vähän isontaa.

Prossujäähynä Alpenföhn Black Ridge, joka niin ikään vaati hieman muokkausta, kyseisen coolerin am3/am4 -kiinnitysbracketit ottaa kiinni emolevyn komponentteihin, joten ne piti dremelillä katkaista. Alpenföhniltä on myös tulossa (tai tullut?) pelkät am4-kiinnikkeet, joilla vastaavaa ongelmaa ei ole.
Reikien kanssa ei ongelmaa, vähän pitääkin räpeltää jos haluu jotain erikoista.
Dremeliä eioo että mielummin se am4 valmis jäähy sitten..
Kiitos!
Tekis mieli nyt säästää uutta settiä varten haha
 
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
171
Laitetaanhan tänne omakin komentokeskus jossa tulee vietettyä suurin osa vapaan ajasta :D
Hieno setuppi.

Onkos noi kajarit Addon pro 5:t? Mitkä viritykset sulla noide alla? Mulla nimittäin samat kajarit ja ettiny jtn sinne alle et sais ne suunnattuu paremmi.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
250
Hieno setuppi.

Onkos noi kajarit Addon pro 5:t? Mitkä viritykset sulla noide alla? Mulla nimittäin samat kajarit ja ettiny jtn sinne alle et sais ne suunnattuu paremmi.
Näyttäisi ihan Audio Pro Addon T14 -kaiuttimilta. Itsellänikin kiinnostelisi kyllä nuo "ständit".
Kiitoksia.
Joo Addon T14 on noi ja ihan tällänen "köyhänmiehen" suuntaus on tullut tehtyä. Laittelin vain vähän puupalikaa alle. :D

2019-05-07 15.56.51.jpg
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
855
Kuvanlaadun takaa Samsung A40... Kiinanpojan näkemystä Nanoleafin tyylisistä valaisimista odotellaan innolla, jos kerkeäisi saapua vielä ennen perjantaita. Keskenhän tuo nurkkaus on silti moneltakin osaa.
20191204_133718.jpg 20191204_134318.jpg
 
Liittynyt
06.11.2019
Viestejä
18
IMG_20191208_094546.jpg IMG_20191208_094605.jpg

Laitetaas tähän oma kokoonpano. Näin ensikertalaisena koneen rakentajana poika käski laittaa paljon RGB valoa koska tubettajat. Näppis vielä kuulemma tarvittais vastaavilla :)

Missäs topicissa voisi noista tuulettimista ja niiden käytöistä kysellä tarkemmin?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
766
Itsellä myös tuo ollut käytössä ja ei ollut lainkaan äänekäs kunhan ensin heivasi kotelon mukana tulleet tuulettimet roskiin.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
587
Noh, monet tuota koppaa tuntuu kritisoivan sen takia, mutta itseäni tämä ei haittaa. Ei minusta niin äänekäs. Tottumiskysymys :)
Tämä :) Itsellä sama koppa ja ei ongelmaa.

Tuli äänestä mieleen, että kaveri hommas ensimmäisen pöytäkoneen aikoinaan jimmsiltä kasattuna ja tuli ihmettelemään että vitt* mikä melu

Sanoin että kuuluu asiaan pitää vähän meteliä :) No sillä oli suojamuovit/pahvit sisällä :D
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Eiks toi oo aika äänekäs koppa? itseä houkutteli tuo kyllä
Ei oo mulla ikinä mikään koppa pitänyt ääntä, kyllä se aina sisuskaluista tulee se mahdollinen ääni :D *hekoheko*

Mutta joo, itse ajattelin kans ensin että uskaltaako hankkia Fractal Meshify C TG koppaa, mutta ei sitä koneen käynnissä oloa edes kuule kun pöydällä idlailee. Ja jos raskaampaa ajoa niin yleensä kuulokkeet päässä.:tup:
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
Ei oo mulla ikinä mikään koppa pitänyt ääntä, kyllä se aina sisuskaluista tulee se mahdollinen ääni :D *hekoheko*

Mutta joo, itse ajattelin kans ensin että uskaltaako hankkia Fractal Meshify C TG koppaa, mutta ei sitä koneen käynnissä oloa edes kuule kun pöydällä idlailee. Ja jos raskaampaa ajoa niin yleensä kuulokkeet päässä.:tup:
Juu minäki eilen vaihdoin tuularit et ilma kiertää niin nopeesti toho huminaa tottus.
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
855
Ja siintä pientä updatea. Vielä laajennussetti Cololighteja, niin ne voikin siirrellä seinälle.

20191206_163336.jpg 20191206_163313.jpg
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 101
Täytyy säästääppi! =) Nykyinen on kyllä elämää nähnyt mutta pirun jykevä :D Kestää jopa kun 2x80kg jantteria istuu päällä eikä inahda edes ni ollu tyytyväinen.
Meillä on 2 kissaa joten piti saada kone, subbari ja johdot pois lattialta imuroinnin tieltä. Pöydän alle on ruuvattu ikean signum-johtokouru ja jakorasia on subbarin takana johtolaatikossa (ei vielä kuvassa).
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
Meillä on 2 kissaa joten piti saada kone, subbari ja johdot pois lattialta imuroinnin tieltä. Pöydän alle on ruuvattu ikean signum-johtokouru ja jakorasia on subbarin takana johtolaatikossa (ei vielä kuvassa).
Joo pitää katsoo jos ostais ton pöydän kun tulee muutto mut sitä ennen pitää selviytyy terveysmurheista ensin =) Toi vaan et sais koneen tollee piiloon ni ei häiritsis huminat yhtään :D
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539

Miksi SATA-ohjainkortti, joku mahtaa kysyä. Halpisemo kun tiputtaa 2x SATA pois pelistä M.2 SSD:tä käytettäessä. Hajosi etutuulettimesta lapa, pitäisi heittää jotain tilalle, melkeinpä nuo kotelon mukanatulleet AF140L:t voisi pistää käyttöön (pumppusäiliö kiinni ylempään)
Niin monta kertaa jo nähnyt kuvan tästä koneesta että olen jo alkanut toivomaan että seuraavassa/seuraavissa kuvissa tuon nesteen väri muuttuisi.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
itelläki toi Kolink Observatory RGB kotelo. Mun mielestä hyvin äänekäs. Järkyttävä humina. Kolvasin vastuksen johtojen väliin, nyt pyörivät äänettömästi mut jänöt ei riitä valaistukseen. mut johan niihin kerkes kyllästyäkin.
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
523
Tuli intelin parista siirryttyä punaiseen leiriin, näytönohjain jo aiemmin vaihtuikin AMD tuotokseen.
Kuitenkin kun tuo kone tuli räjäytettyä osiin niin samalla tuli hankituksia modi kaapelit ja pyrittyä hieman siistimpään lopputulokseen, ja tavittaessa löytyy valaistusta hillitysti tai vaikka sateenkaari oksennus.

IMG_20191216_202543.jpg
 
Liittynyt
13.12.2018
Viestejä
45
Pitihän tuo nyt viimein ottaa räpsy omastakin pisteestä kun sai cable managementtia vähän kuriin:
puucee.jpg
E: Tuo hengenvaara kyltti on muuten koneen sisään menossa :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 540
Eilen piti vaihtaa pelkkä näyttis looppiin... jäi homma kesken kun mallaili mahtuuko kortti. Vaihtui kotelo kokonaan. Aika näppärä kyl kun r6 saa ton radin tonne pohjaan. :) Kaipaisi paria kulma liitintä mut ei jaksa tilaa tähän hätään.

20191219_190614.jpg

Olohuoneen 4k kone
20191219_235735.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 317
Viestejä
4 194 121
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom